sjiek g-star shirtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn is naar de stad geweest
2 niewe shirts van G-Star en Tommy Hilfiger:
[afbeelding]
tijd dat je dat gaat doenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Seauphie het volgende:
Die broek van synkronized zie ik hier vééél! Best leuk, als je er 't type voor bent (dus niet als je iel bent en 'n brilletje hebt).
Ik heb weer wat nieuwe dingen gekocht, nog geen foto gemaakt alleen.
ik vind dat zon mooi merk, maar das nog even buiten mijn budgetquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef gfo het volgende:
Ik ging eigenlijk voor een jas kijken maar kom trug met een jas en een vest
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu heb ik genoeg geld uitgegeven deze winter
mooi merk of mooie kleding? :')quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik vind dat zon mooi merk, maar das nog even buiten mijn budget
wat kost die trui als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef gfo het volgende:
Ik ging eigenlijk voor een jas kijken maar kom trug met een jas en een vest
[afbeelding]
En nu heb ik genoeg geld uitgegeven deze winter
Welk merk is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef mic_forever het volgende:
dees gehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
:')quote:
Ik heb een vergelijkbare SI trui onlangs gekocht voor 280,-.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef BigB het volgende:
[..]
wat kost die trui als ik vragen mag?
De trui was 289 en de jas 349quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef BigB het volgende:
[..]
wat kost die trui als ik vragen mag?
Fijn spul weer, vond de discussie over die maat labeltjes wel mooiquote:
Heb die bovenste van G-start vandaag ook gehaald, maar dan in het lichter blauwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn is naar de stad geweest
2 niewe shirts van G-Star en Tommy Hilfiger:
[afbeelding]
nog een shirt van Diesel:
[afbeelding]
vest:
[afbeelding]
broek van Diesel:
[afbeelding]
Achterkant van dezelfde broek:
[afbeelding]
Als je ook kijkt in hoeveel winkels g-star ligt. Dat is echt inmens. En in vind het ook één van de beste nederlandse merken. Zowieso één van de beste merken. Mooie kleding en goede stijl. Trendy maar niet zo dat het na 1 seizoen gelijk niet meer kan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Damn wat moet g-star veel verdienen, wie heeft er nou geen g-star in zn kast !
Ja je moet ook niet de shirts die altijd bij de men at work ofzo liggen nemen met zo heel groot en schreeuwerig G-star Raw erop. Ik heb wel wat truien ervan. Maar spijkerbroeken zijn idd hun beste product.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:59 schreef JAY-T het volgende:
Ik draag alleen broeken van G-Star.. Die shirts enzo ervan vind ik echt te lelijk..
waar koop je een riem?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag een mooie witte riem gekocht, met een tekstje
De meeste jeanswinkels hebben wel een rekje hangen. Ik koop meestal geen riem van een super duur merk. Gewoon eentje van Chasin ofzo.quote:
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR !quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef RedScorpion het volgende:
Kon het niet laten om deze aan te schaffen voor de zomer.. afgelopen zaterdag binnen gekregen.
Moest deze gewoon hebben omdat Poeheeej! een uitdrukking was die ik regelmatig gebruikte om vrienden te sarre.
[afbeelding]
Grtz. Remko
*meldtquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
wie heeft er nou geen g-star in zn kast !
Bij WE gekochtquote:
ikkequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
waar heb je m besteld?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef RedScorpion het volgende:
Kon het niet laten om deze aan te schaffen voor de zomer.. afgelopen zaterdag binnen gekregen.
Moest deze gewoon hebben omdat Poeheeej! een uitdrukking was die ik regelmatig gebruikte om vrienden te sarre.
[afbeelding]
Grtz. Remko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |