Serge, Love is All, ehm...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Wie ging eruit bij Idols gisteren?? En weet iemand hoe dat nummer heet wat Raffaëla zong en van wie het is?
www.idols.nl Staan de nummers. Weet je ze niet uit m'n hoofdquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Wie ging eruit bij Idols gisteren?? En weet iemand hoe dat nummer heet wat Raffaëla zong en van wie het is?
Serge is eruitquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
ik meen het [ook al klinkt dat niet geloofwaardigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef Airelle het volgende:
Oeh jij...
Permbans bestaan ook niet echt op Fok!.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik meen het [ook al klinkt dat niet geloofwaardig]
volgens mij ga ik enkel in op opmerkingen van HB, omdat ik het simpelweg niet laten kan
en dat geldt voor vrijwel iedereen hier, behalve ELM...
hij loopt haar echt al een paar dagen "uit te dagen" [aanspreken op voornaam, topics openen, msn]
maar permanent verbannen lijkt me wel wat overdreven.....
hoe tof hequote:
Dat was ze inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
aan de fragmentjes te zien, voor de uitslag, was Angelique by far de beste
Uhm, doei dan maarquote:
Ze was vooral de saaistequote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
aan de fragmentjes te zien, voor de uitslag, was Angelique by far de beste
Dat vond ik ook raar jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef babette21 het volgende:
zeg, waarom waren al die Idols in 't wit [wat volgens mij de bedoeling was] behálve Floortje en Harm?
Het publiek was ook wit... Maar roze/rood paste toch wel beter in het thema natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Harm was nog in 't babyblauw, maar Floortje sprong er echt uit in het roze/rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |