Je wordt gestalked?!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Airelle het volgende:
Airrrrrrrrrry?.
Ik lok ze niet hierheen, ik ben zelf (deels) overgestapt. Dat verbaal verkrachten zal me niet lukken, de achtergrondkennis van hen is vele male beter.
Haha, neuh.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je wordt gestalked?!![]()
Daarvoor kun je mensen laten bannen hoor!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Airelle het volgende:
Zo zullen we het nu weer hebben over Lieke ofzo? Om onze eer hoog te houden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.
Evenals (te) brede schouders.
Elke vrouw heeft 2 borsten en 2 billen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij is één van de vrouwen die lekkere rondingen heeft
Ze is gewoon niet subtiel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...
Whaha.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.
Nou, vind ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze is een beetje lomp. Dat bedoelt 'ie.
Mwoah....ze is wel 'groot', maar ik vind dat niet per definitie lomp of grof.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:
en waarschijnlijk 1m90.
Een kleine reuzin.
Dankuquote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah....ze is wel 'groot', maar ik vind dat niet per definitie lomp of grof.
Haha.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Aaah je betrekt mijn opmerking over haar op je zelf?
Die twee laatste foto's!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
Dan maar zo:
[[url=http://www.tccandler.com/images/actresses/kristin_davis_roll_in_the_hay.jpg[]/img]
[img]http://www.my-wc.com/celebs/kristin_davis/top.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sadist!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
'morning.....
Ik heb geen Idols gezien, maar ik las net al ergens dat Serge eruit is
wo. toch maar de herhaling kijken denk ik.... lekker genieten van zijn afgang:9
Daar was ik niet op uitquote:Op zondag 12 februari 2006 13:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mooie lange vrouwen hoor.
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef Dizer het volgende:
Bupa!!!!!!
[[url=http://people.freenet.de/thechopshop/Lieke_Persfoto-Small.jpg]afbeelding][/url]![]()
quote:
dat lijkt me logisch.....quote:Liever hij dan Ellen eruit.
Je bent voor een all-female finale?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dat lijkt me logisch.....
wel jammer dat ik net deze exit gemist heb, hij was vast net zo lekker als die vanChriston
volgende week Harm eruit & dan kijken we verder
Airellequote:
Ik erger me eerlijk gezegd ook wel aan Harm. Zou het dus niet erg vinden als hij eruit vloog.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat krijg je he, als de mannen allemaal zo slecht/stom zijn...
hij geeft elke week hetzelfde optreden, kan eigenlijk helemaal niet zingen en..... is spuuglelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef Airelle het volgende:
Ik erger me eerlijk gezegd ook wel aan Harm. Zou het dus niet erg vinden als hij eruit vloog.
ergo: een all-female finalequote:Een all-female finale, wat zeg?! Ik bedoel een all-female top4.
Hoe geweldig subtiel ben jij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij geeft elke week hetzelfde optreden, kan eigenlijk helemaal niet zingen en..... is spuuglelijk
[..]
ergo: een all-female finale
Alles in het belang van de aerodynamicaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef babette21 het volgende:
mèn dat langlaufen is echt [ongevraagd] snikkels kijken
met name bij die witte pakken zie je echt álles![]()
![]()
Joh, heb het hastikke druk, geen tijd om terug te lezenquote:
Doe ik ook nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, heb het hastikke druk, geen tijd om terug te lezen.
Oeh jij...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
ELM gebanned vanwege het stalken van HB?!?!?
volkomen terecht, hij ging te ver.....![]()
Politiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |