Doe eens niet zo Christinerigquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef Airelle het volgende:
Ik ben overgestapt naar de Slowchatreeks van POL..
Daaaaaaaag.
Alles in POL is slow...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef Airelle het volgende:
Ik ben overgestapt naar de Slowchatreeks van POL..
Daaaaaaaag.
Ja, maar val ik jullie er niet mee lastigquote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Alles in POL is slow...
alsmede saai
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:40 schreef yvonne het volgende:
_ELMaikel_ stalken, weg.
Nou weg is dus gewoon weg. Tot de permamnesties worden gegeven en mits hij niet vergeten wordtquote:
Het is maar hoe je het bekijkt...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Alles in POL is slow...
alsmede saai
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou weg is dus gewoon weg. Tot de permamnesties worden gegeven en mits hij niet vergeten wordt.
Ik met mijn broer die nogsteeds in huis woontquote:Op zondag 12 februari 2006 12:35 schreef George-Butters het volgende:
Ik word elke dag gemarteld met As the world turns
Als ik je goed begrijp wordt je elke dag gemarteld met je broer als werktuig?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik met mijn broer die nogsteeds in huis woont
Join the club
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp wordt je elke dag gemarteld met je broer als werktuig?
Ik moest lachen.quote:
quote:
Ach, je kan het de rest niet kwalijk nemen dat zij, in tegenstelling tot jij en ik, geen gevoel voor humor hebben.quote:
Dat is ook zo, natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, je kan het de rest niet kwalijk nemen dat zij, in tegenstelling tot jij en ik, geen gevoel voor humor hebben.
Je wordt gestalked?!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Airelle het volgende:
Airrrrrrrrrry?.
Ik lok ze niet hierheen, ik ben zelf (deels) overgestapt. Dat verbaal verkrachten zal me niet lukken, de achtergrondkennis van hen is vele male beter.
Haha, neuh.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je wordt gestalked?!![]()
Daarvoor kun je mensen laten bannen hoor!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Airelle het volgende:
Zo zullen we het nu weer hebben over Lieke ofzo? Om onze eer hoog te houden.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.
Evenals (te) brede schouders.
Elke vrouw heeft 2 borsten en 2 billen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij is één van de vrouwen die lekkere rondingen heeft
Ze is gewoon niet subtiel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...
Whaha.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zij heeft een kaaklijn waar vele mannen op jaloers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |