We worden ervoor betaald?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef babette21 het volgende:
oeh slaapfeestje: twee logees voor de prijs van 1
Whaha, dat zal wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
in natura![]()
mijn gezelschap is onbetaalbaar.....
Ik ben verslaafd aan JJquote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Airelle het volgende:
Mooie (en stoere) broek Diz. Mooie wassing. Gestreept shirtje kan ik ook wel blij van worden.
Jack&Jones is niets mis mee, iig beter dan die doorsnee Gsus en Gstart dingen. Hoe onorigineel, dat zou ik als man niet meer aan willen hebben.
Je maakt het wel moeilijker voor me om die cd op te sturen zo he? En wat is er zo homo aan? Iedereen die die trui ziet, vindt hem mooi!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
waar ze al geen topic over openen
ik vind 't wel 'n beetje een homotrui hoor...
Ik vind eigenlijk ook niets homo's aanquote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef babette21 het volgende:
waar ze al geen topic over openen
ik vind 't wel 'n beetje een homotrui hoor...
Geen zin in. Ben net helemaal uitgekleed (naakt) om lekker mijn bed in te gaan en te gaan slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
trek 's aan dan, misschien valt het dan wel mee....
ff kijken hoe het staat![]()
Bet is gewoon te oud voor de mode van tegenwoordigquote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook niets homo's aan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
oh en eh, ik slaap wel met sokken aan![]()
ja wát?!?quote:
Oeh... dan is het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
maar weer niet bang, als er iemand naast ligt zijn sokken doorgaans niet nodig
Waarom slapen mannen altijd in een T-shirt?!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik slaap gewoon met een t-shirt en boxershorts[/sub]
Hihi. Die Buup toch!quote:
In de zomer slaap ik alleen in mijn boxershortsquote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom slapen mannen altijd in een T-shirt?!
Is er dan niemand meer die gewoon stoer alleen in een boxer (of naakt) slaapt?!Al die "anders heb ik het koud"-mietjes...
![]()
Had je dan ziekgemeld? Hadden we saampjes kunnen Fokkenquote:
Whaa?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:52 schreef timbob het volgende:
beuh...
Daar kom je nu mee!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je dan ziekgemeld? Hadden we saampjes kunnen Fokken
Of bij mij naar Buffy of Angel kijken
Da's waarquote:Op maandag 13 februari 2006 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij komt pas zo laat met je bericht
18 feb? Jaaa!!!!! Want dan is het weer Idolsquote:Op maandag 13 februari 2006 11:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Maar ik voel me niet ziek genoeg om met een gerust geweten mij ziek te melden.
Zit alleen met een hoofd vol snot en een klein beetje verhoging.
Maar voel me niet super kut ofzo.
Hee: het is bijna18 feb!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
18 feb? Jaaa!!!!! Want dan is het weer Idols
Dus?!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nog nét voor 12en
Oh.. vergat ik nog te zeggen dat we natuurlijk de MEET hebbenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
NSE scoort steeds beter, het is een geduchte concurrent geworden van RTL Boulevard en GTST.
Je ziet ook dat Lieve Lust en Uit het leven goed aantrekken door de hoge kijkcijfers van De Wedstrijden.
Bronquote:NSE verandert en wordt 'NSE Nieuws'
NSE, het nieuwsprogramma van Talpa, voert vanaf 27 februari een aantal veranderingen door. Dat meldt De Telegraaf. Eén van die veranderingen is dat de rubriek vanaf dat moment NSE Nieuws gaat heten.
Bridget Maasland gaat deel uitmaken van het presentatorenteam en de makers laten de drie pijlers van het programma, namelijk Nieuws, Sport en Entertainment deels los, aldus een Talpa-voorlichter.
NSE moet voortaan door het leven gaan als een algemeen nieuwsprogramma met in mindere mate dan voorheen aandacht voor sport en entertainment. "Het programma zal zich kenmerken door een vlotte toon en wordt brutaler. Ook wordt het jonger", schetst de zegsman. Telegraaf
niet??????quote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
Dus?!Daar scoor je geen toffe titel mee hoor.
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
Nieuws Sport Entertainment Nieuws, klinkt goed.
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Bron
Nieuws Sport Entertainment Nieuws, klinkt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |