quote:Sven Jonge/meisje, wat je ook mag zijn.Dit is een Serge FANSITE! Geen school gehad dat je het woord FANSITE niet kent? Ga ergens anders Serge af lopen zieken!
En kan iemand hem/haar hier niet vanaf gooien, ik heb al genoeg verdriet Kan dit niet aan zien!
quote:Kunnen jullie deze onzin ergens anders neer zetten? Jullie zijn blij dat hij eruit is, maar komen wel hier op een Serge club.Sorry, maar dat vind ik niet normaal!
Laat ons lekker rouwen om het verdriet
quote:
quote:ik heb al genoeg verdriet Kan dit niet aan zien
quote:
OMG .. zo triest iemand .. ik was ook blij toen marescha eruit was.. maar dat ging ik niet op de marescha fanclub zetten ..
Ha je nooit op stap?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kom nooit in contact met zulke mensen (gelukkig), dus zulke reacties verbazen me wel een beetje ja
quote:Serge vond het fanboek dat hij bij de 4e Live Show heeft gekregen zo leuk!! Dat we er nog 1 maken.
Maar daar hebben jullie meer tijd voor! Deze wordt namelijk bij de finale gegeven!! De officiele datum weten we nog niet wanneer het sluit, maar hou daarvoor sergefansite.nl in de gaten.
Wahahahaha! Wat een optimistenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijn![]()
Zijn dat niet dezelfde dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijn![]()
Nee het schijnt dat CrazyFrog gemaakt is naar aanleiding van Serge. Ze hebben Serge als model ervoor gemaakt en toen moest Serge tekenen dat hij binnen een straal van 5 jaar geen muziekale projecten mag doenquote:
Jawelquote:
Afgezien van domme naïeve dozen, ze kunnen er gewoon erg slecht tegen dat hun idool van zijn voetstuk is gevallen en moeten uiteraard hun frustraties kwijt. Ik heb een beetje zitten neuzen in de reacties op het forum op de Idols-site en idd, ze zijn er flink van overtuigd dat het doorgestoken kaart is. Mocht dat geblaat waar zijn, dan vind ik dat er een goede keus is gemaakt door die (hm, welk synoniem zal ik gaan gebruiken) kwijlebabbel eruit te donderen. Gebrek aan talent, een stem waarvan mijn nekharen recht overeind gaan staan van ellende, een verkeerde stylist(e) is nog tot daar aan toe maar die kwijlende blik.. dat is toch echt niet de schuld van die stylist(e). Toen hij die wildcardronde won draaide mijn maag zich om, en elke week zat ik te duimen dat hij eruit gegooid werd. Het heeft even geduurd, maar dan krijg je ook watquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tering, wat een domme naïeve dozen zeg.
Wat zeg je dit mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Afgezien van domme naïeve dozen, ze kunnen er gewoon erg slecht tegen dat hun idool van zijn voetstuk is gevallen en moeten uiteraard hun frustraties kwijt. Ik heb een beetje zitten neuzen in de reacties op het forum op de Idols-site en idd, ze zijn er flink van overtuigd dat het doorgestoken kaart is. Mocht dat geblaat waar zijn, dan vind ik dat er een goede keus is gemaakt door die (hm, welk synoniem zal ik gaan gebruiken) kwijlebabbel eruit te donderen. Gebrek aan talent, een stem waarvan mijn nekharen recht overeind gaan staan van ellende, een verkeerde stylist(e) is nog tot daar aan toe maar die kwijlende blik.. dat is toch echt niet de schuld van die stylist(e). Toen hij die wildcardronde won draaide mijn maag zich om, en elke week zat ik te duimen dat hij eruit gegooid werd. Het heeft even geduurd, maar dan krijg je ook wat![]()
quote:Deze pagina is niet voor jou toegankelijk.
Je bent in deze club een zogenaamd "geblokkeerd lid". Je kunt hier verder niets doen.
Zit je nou alweer achter je pcquote:
Die foto die erbij staat is dan wel weer goed! Hij is amper herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=sannev
Laat je bericht achter voor Serge!
quote:Dizzle 12-02-06 22:17:41
Hey Serge, jammer dat je niet hebt gewonnen joh. Jij was uiteraard veel beter dan Angelique, Rafaëlla, Floortje en Ellen bij elkaar! Echt, dit moet je geloven! JIJ BENT DE BESTE ZANGER VAN HEEL NEDERLAND! Hoe jij die kikker nadoet, is buitengewoon geweldig. Echt, ik heb gehoord dat jij het model bent voor de Crazy Frog! Mijn complimenten! Dus hopelijk rindingdingdiding jij met een album binnenkort!
Jaja, leuk geprobeerd, maar het lukt je niet om jezelf op deze manier een alibi te verschaffen hoorquote:
Ja maar ik zou nooooooooooooooooooit zo iets over Serge zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaja, leuk geprobeerd, maar het lukt je niet om jezelf op deze manier een alibi te verschaffen hoor
Das ook wel weer waarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik zou nooooooooooooooooooit zo iets over Serge zeggen
Die zit vol (300 posts) moet je evennaar het volgend topic gaan, Idols #72 Claudia, een gemiste Idol...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef jessjuh het volgende:
Tha-Erik, even een vraagje: ik kan nu ineens niet meer posten in dat andere topic waar ik in bezig was. Hoe kan dat zo ineens???????![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:
Ik probeer hier gewoon een goede indruk achter te laten van het IDO forumquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
Whehe, quote van: Idols Fansite Serge
"ik wilde ook wel stemmen maar mijn beltegoed was op anders had ik wel 10000x gestemd"
dit duidt wederom het niveau van zijn fans aan, arme, onintelligente meisjes zonder beltegoed...hoop maar dat zaterdag ze geen jeugdtrauma heeft opgeleverdquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
En dan hebben ze ook een poll:
Serge heeft afgelopen zaterdag idols moeten verlaten...
- Vet Oneerlijk, Ellen moest weg!
- Onterecht er zijn slechtere!
- Oneerlijk, maar hij komt er wel!
- He heb ik dat gemist?
- Geen Mening!!!!!! Ik heb er al een topic over geopend daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |