Waarschijnlijk welquote:
ik hoop ellen of angeliquequote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef WithMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe favoriet wordt van de Serge-bakvisjes.
Ik denk geen Angelique. Zij is toch een soort moeder-typetje, ik denk niet dat de bakvisjes daarvoor gaan.quote:
Die koptelefoon zit ik ook mee opquote:
Bakvisjes staan niet te juichen voor moedertiepjes als Angelique, of rockertjes als Harm. Die bakvisstemmen zullen verdeeld worden over Raffa/Ellen/Floortje, met de piek gericht op Floortje.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef WithMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe favoriet wordt van de Serge-bakvisjes.
Je kon goed zien dat Chantal en Martijn het ook helemaal beu waren tijdens de backstagequote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gillende doosjes... ik denk niet dat ze meerwaarde hebben voor de shows.
Snap ik. Lijkt me ook lastig presenteren als je steeds moet wachten tot die luchtalarmpjesweer uitgeloeid zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kon goed zien dat Chantal en Martijn het ook helemaal beu waren tijdens de backstage
Nu Serge weg is zijn het er gelukkig gelijk een hele hoop minderquote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gillende doosjes... ik denk niet dat ze meerwaarde hebben voor de shows.
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat ze wel iemand anders gaan bejubelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu Serge weg is zijn het er gelukkig gelijk een hele hoop minder
Het zou ook een beetje zinloos zijn als ze Serge blijven aanmoedigen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat ze wel iemand anders gaan bejubelen.![]()
En op het forum was er ook enige schok.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef chansadres het volgende:
In mijn achterhoofd zit toch een knoop. Ik denk namelijk zelf dat Serge toch genoeg stemmen heeft. Kijk naar die stats van vorige keer. Overal eindigt hij met een voorsprong 3e.
Kijk ook naar de reactie van Ellen en de mensen op de bank. Er ging door de hele studio een schok.
Mwah, misschien iets minder erg, Harm is niet zo'n mooie jongenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat ze wel iemand anders gaan bejubelen.![]()
Harm is een lelijke man.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, misschien iets minder erg, Harm is niet zo'n mooie jongen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef PeRi het volgende:
Ze zullen wel achter Floortje gaan staan.
Zolang ze maar thuis achter Floortje staan en niet de studio gek gaan maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef PeRi het volgende:
Ze zullen wel achter Floortje gaan staan.
Je kan veel vinden maar dat jurkje wasquote:
Sorry maar die was echt vreselijk. Een of andere lap van de rommelmarkt. Daar kun je niet mee aankomen als artiest. Als je geen witte kleding hebt, ga je maar winkelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je kan veel vinden maar dat jurkje was![]()
Ik vond iedereen er goed uitzien, behalve Serge en Harm.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom zouden ze iemand die goed boert bij het jonge (betalende!) publiek opzettelijk naar huis sturen? Juist die populariteit van Serge zou een finale Floortje - Serge nog spannend kunnen maken. Ik zie nog geen andere kandidaat die dat gat zou kunnen vullen qua populariteit.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad zodat Floortje, zeker gaat winnen. Ik vind het te toevallig allemaal...
Blijkbaar was Serge niet zo populair.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom zouden ze iemand die goed boert bij het jonge (betalende!) publiek opzettelijk naar huis sturen? Juist die populariteit van Serge zou een finale Floortje - Serge nog spannend kunnen maken. Ik zie nog geen andere kandidaat die dat gat zou kunnen vullen qua populariteit.
Ik vond het jurkje ook niet mooi hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Precies. Hier op het forum lijkt Angelique weliswaar enorm in populariteit te stijgen, maar ik denk niet dat zij het idool is voor een groot deel van Nederland.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom zouden ze iemand die goed boert bij het jonge (betalende!) publiek opzettelijk naar huis sturen? Juist die populariteit van Serge zou een finale Floortje - Serge nog spannend kunnen maken. Ik zie nog geen andere kandidaat die dat gat zou kunnen vullen qua populariteit.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond Floortje er heeluitzien in dat "lapje stof"
Say no more! Say no more! Know what I mean? Nudge, nudge!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij scheurt dat stofje heeeel makkelijk![]()
.
Doe ff in het Floortje topicquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Say no more! Say no more! Know what I mean? Nudge, nudge!
Ik denk juist dat Angelique, die kwalitatief uiteraard beter is dan Serge, een finaleplek minder 'nodig' zou hebben dan Serge. Daarmee bedoel ik dat mocht Angelique er snel uit vliegen dat er toch wel platenmaatschappijen zijn die met haar een plaat willen maken. Serge daarentegen moest het hebben van z'n bakvissenachterban die helemaal op Idols gezogen zitten. Nu Serge er uit is, is men hem zo weer vergeten. Uit het oog, uit het hart.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef chansadres het volgende:
Lynx... Floortje is vele male populairder. Angelique zou daarnaast ook nog een artiest zijn waar ze goed aan kunnen verdienen. Ze hebben Serge denk ik veel minder hard nodig. WIl ik niet mee zeggen dat dat de reden is waarom hij eruit ligt. Ik vind het totaal ongeloofwaardig met zo'n achterban.
Mij komt het over omdat hij geen zangtalent heeft, dat ze hem liever niet in de finale hebben. Maar ik denk dat er wel een platenmaatschappij staat te springen om een popplaat met hem uit te brengen! Dus zorgen maak ik me zeker niet voor hem....
Jim had juist die finaleplek nodig denk ik. Hind kon het ook zonder Idols prima verder af, en dat bleek ook wel. (nu twijfel ik aan de echtheid van de uitslag van Idols 1quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef chansadres het volgende:
Ik zeg niet veel maar kijk eens naar de populariteit van Jim nog steeds. Ik denk dat ze hem niet zullen vergeten. ALs hij tenminste met een plaat meteen komt! EN niet zoveel maanden wacht. Is moeilijk want in het contract staat dat de platenmaatschappij van Idols (even de naam vergeten) de eerste rechten hebben over de Idolsfinalisten. Dus ze zullen nog geen cd uitbrengen voordat Floortje (als winnaar) er eentje heeft uitgebracht, om daarna te moeten wachten op de nummer 2. Beetje het Marlies gevoel. Ze moest zo lang wachten op haar single dat ik haar bijna al vergeten was....
Doe dat maal [groot getal] en dan heb je dus de reden waarom Serge eruit ging.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
Whehe, quote van: Idols Fansite Serge
"ik wilde ook wel stemmen maar mijn beltegoed was op anders had ik wel 10000x gestemd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |