je weet het niet hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Ik mag toch hopen dat de TT geen waarheid wordt.
Ik denk het wel..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Zangkunsten? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef ioor het volgende:
En ben je dan fan van zijn uiterlijk of van zijn zangkunsten?
Nogmaals ik ben geen fan. Ik ben fan van niemand. Ik ben geen bakvisje. Ik ben fan van Idols.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef ioor het volgende:
En ben je dan fan van zijn uiterlijk of van zijn zangkunsten?
Blijf verder dromenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:05 schreef morgaine21 het volgende:
Hopelijk word dit een iets leuker/positiever topic![]()
quote:
Jamai zei ook dat hij verliefd was op Dewi.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:05 schreef morgaine21 het volgende:
Hopelijk word dit een iets leuker/positiever topic![]()
Serge is bij mijn weten geen homo hoor (of hij moet het zelf nog niet weten net als bij jamai toen), Hij schijnt namelijk verliefd te zijn op een of ander meisje. (ik weet niet meer precies bij welke show het was maar ik hoorde via via van zn vader dat Serge toen super zenuwachtig was geweest omdat het meisje in kwestie in de zaal zat)
hij had toch zelfs nog wat met Dewi?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jamai zei ook dat hij verliefd was op Dewi.
Ja, maar in hoeverre dat serieus was valt te betwijfelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had toch zelfs nog wat met Dewi?
Ik dacht toendertijd ook al meteen aan een PR stuntje.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, maar in hoeverre dat serieus was valt te betwijfelen.
Mag ookquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
De titel was net nog anders, iets met finale ofzo.quote:
quote:
Dat doe je dus ook steeds bij mijquote:
En weer terugquote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er stond eerst: Serge, op naar de finale.
Bij jou is het alleen blijvend.quote:
Ergens vind ik dat je een punt hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
huh? Topictitel was: Serge #3: Op naar de finale!
Waarom moet je dat nou telkens veranderen, dan had je maar eerder een nieuw topic moeten maken dan ik
jah ik vind het nergens op slaan eigenlijk, maar goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat je een punt hebt.
Hij is weer goed! Maar eigenlijk vind ik de TT niet echt superquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik vind het nergens op slaan eigenlijk, maar goed.![]()
C_A je hebt er iemand bijquote:Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef bergkampf het volgende:
Hij gaat lekker de laatste weken. Born to be Wild vond ik heel goed, en afgelopen zaterdag vond ik hm weer goed presteren.
Volgens mij was dat gewoon een publiciteits stuntquote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had toch zelfs nog wat met Dewi?
alquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Nu zijn wel al met zn drieen![]()
Go Serge!!!![]()
Dat zou toch echt geweldig zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Ik wil het anders wel voor de 2de keer doenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste keer dat ie door een meisje werd uitgekleed.
Zal ik het een keer uitproberenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het knap dat hij zo luchtig verder zong.
Als zo'n madame in zo'n rokje mij zou uitkleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal het al wel heel vaak met 'r hebben geoefend.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het knap dat hij zo luchtig verder zong.
Als zo'n madame in zo'n rokje mij zou uitkleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |