je weet het niet hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Ik mag toch hopen dat de TT geen waarheid wordt.
Ik denk het wel..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Zangkunsten? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef ioor het volgende:
En ben je dan fan van zijn uiterlijk of van zijn zangkunsten?
Nogmaals ik ben geen fan. Ik ben fan van niemand. Ik ben geen bakvisje. Ik ben fan van Idols.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:01 schreef ioor het volgende:
En ben je dan fan van zijn uiterlijk of van zijn zangkunsten?
Blijf verder dromenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:05 schreef morgaine21 het volgende:
Hopelijk word dit een iets leuker/positiever topic![]()
quote:
Jamai zei ook dat hij verliefd was op Dewi.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:05 schreef morgaine21 het volgende:
Hopelijk word dit een iets leuker/positiever topic![]()
Serge is bij mijn weten geen homo hoor (of hij moet het zelf nog niet weten net als bij jamai toen), Hij schijnt namelijk verliefd te zijn op een of ander meisje. (ik weet niet meer precies bij welke show het was maar ik hoorde via via van zn vader dat Serge toen super zenuwachtig was geweest omdat het meisje in kwestie in de zaal zat)
hij had toch zelfs nog wat met Dewi?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef WithMe het volgende:
[..]
Jamai zei ook dat hij verliefd was op Dewi.
Ja, maar in hoeverre dat serieus was valt te betwijfelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had toch zelfs nog wat met Dewi?
Ik dacht toendertijd ook al meteen aan een PR stuntje.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, maar in hoeverre dat serieus was valt te betwijfelen.
Mag ookquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
De titel was net nog anders, iets met finale ofzo.quote:
quote:
Dat doe je dus ook steeds bij mijquote:
En weer terugquote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er stond eerst: Serge, op naar de finale.
Bij jou is het alleen blijvend.quote:
Ergens vind ik dat je een punt hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
huh? Topictitel was: Serge #3: Op naar de finale!
Waarom moet je dat nou telkens veranderen, dan had je maar eerder een nieuw topic moeten maken dan ik
jah ik vind het nergens op slaan eigenlijk, maar goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat je een punt hebt.
Hij is weer goed! Maar eigenlijk vind ik de TT niet echt superquote:Op maandag 6 februari 2006 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik vind het nergens op slaan eigenlijk, maar goed.![]()
C_A je hebt er iemand bijquote:Op maandag 6 februari 2006 16:27 schreef bergkampf het volgende:
Hij gaat lekker de laatste weken. Born to be Wild vond ik heel goed, en afgelopen zaterdag vond ik hm weer goed presteren.
Volgens mij was dat gewoon een publiciteits stuntquote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had toch zelfs nog wat met Dewi?
alquote:Op maandag 6 februari 2006 16:41 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Nu zijn wel al met zn drieen![]()
Go Serge!!!![]()
Dat zou toch echt geweldig zijnquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef WithMe het volgende:
Ik wil het anders wel voor de 2de keer doenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste keer dat ie door een meisje werd uitgekleed.
Zal ik het een keer uitproberenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het knap dat hij zo luchtig verder zong.
Als zo'n madame in zo'n rokje mij zou uitkleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal het al wel heel vaak met 'r hebben geoefend.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef chansadres het volgende:
Ik vond het knap dat hij zo luchtig verder zong.
Als zo'n madame in zo'n rokje mij zou uitkleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen fan van hem ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een man die voor Serge is?
Hmm, apart
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind de TT van de Blueroom een beter idee![]()
Neequote:Op maandag 6 februari 2006 20:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind de TT van de Blueroom een beter idee![]()
zeker niet!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
op deze foto is hij zeker niet lelijk toch?
Nee, de helft van zijn gezicht is verborgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
op deze foto is hij zeker niet lelijk toch?
Ik vind jongens met een zachte G liefquote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
vind trouwens wel dat hij een behoorlijk accent heeft. dat valt me gewoon steeds meer op, ok tijdens het zingen...vrees ervoor als ie nederlandstalig moet gaan zingen (wat waarschijnlijk na de love-show zal komen).
ik ken meer mensen uit limburg, maar die hebben lang niet zo'n zwaar accent als Serge.
ps: zelf schijn ik ook lichtelijk met een zachte(re) g te praten, hoor
* meld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jongens met een zachte G lief![]()
iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
* meld.![]()
Maar Serge komt uit Maastricht? Daar praat echt (bijna) iedereen zo hoor.
Ik vind meisjes die een zachte g lief vinden liefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind jongens met een zachte G lief![]()
Niet de enige hoor...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Een man die voor Serge is?
Hmm, apart
quote:Heb je ook nooit een Valentijnskaart ontvangen?
Oh jawel…vooral vroeger zat de brievenbus altijd vol met Valentijnskaartjes. Nu heb ik een sticker van ja of nee reclame op mijn brievenbus zitten haha.
Je noemt jezelf geen bakvisje maar ik zie je toch heel regelmatig met de idols op de foto staan en tot 00.45 op ze wachten.Ik noem dat toch wel een beetje bakvisserig (is dat eigenlijk wel een woord?). Je moet het geheel zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben geen fan. Ik ben fan van niemand. Ik ben geen bakvisje. Ik ben fan van Idols.
En ik vind Serge goed, maar ook Floortje, Ellen en Angelique.
Fan zijn vind ik wat andersHysterische gillende mensjes enzo. Die elk boekje kopen waar hun idool in staat. Duizenden posters aan de muur. Zijn waar hun Idool ook is, elke keer weer.
Ik wacht omdat het met 'ons' groepje zo gezellig is. Nog lekker nakletsen en geselli doen. Mij maakt het niet uit, ik ga net zo goed direct na de show weer naar huis.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:13 schreef leichje het volgende:
[..]
Je noemt jezelf geen bakvisje maar ik zie je toch heel regelmatig met de idols op de foto staan en tot 00.45 op ze wachten.Ik noem dat toch wel een beetje bakvisserig (is dat eigenlijk wel een woord?). Je moet het geheel zelf weten natuurlijk.
Jammiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:05 schreef Andiyan het volgende:
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Die charmante foto van vroegâh zegt al zoveel.
Dat vond ik als vrouw ook hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Ik vond trwns het optreden van vorige week als man iets te. SOmmige dingen willen we niet zien
Vind je ze geil?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Woelli het volgende:
zijn der nog meer van dit soort foto's van hem?![]()
[afbeelding]
Nee , dat is helemaal erg daar heb je gelijk in , maar ik zag het voor dat je bv om 18.00 voor de deur ging staan tot 00.45 en maar wachten op hen voor foto's.Ik begrijp nu dat je echt naar de show gaat , ja dat je dan nog even (nou ja even) blijft hangen dat begrijp ik wel.Maar ik dacht echt omdat ik ook iedere keer steeds andere foto's zag dat je een beetje "stalkte" op zo'n manier van" ïk moet en ik zal op de foto" (bakvisgedrag) .Maar ik heb ook niet gezegd dat je staat te gillen en te krijsen.Want dat lijkt me voor de Idols trouwens ook om van gek van te worden.Nou ik weet niet of je zaterdag weer gaat , maar veel plezier en we zien de foto's wel weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wacht omdat het met 'ons' groepje zo gezellig is. Nog lekker nakletsen en geselli doen. Mij maakt het niet uit, ik ga net zo goed direct na de show weer naar huis.
Kijk het is anders als ik sta te springen om de idols te zien, als ik ga gillen als ik ze zie, en ga gek doen als ik bij ze sta (bakvisgedrag).
Zo ben ik ik niet. Ik ben ook geen fan van 1 bepaald persoon, ik vind Idols gewoon leuk. En dan is het leuk als je met hun op de foto sta. Maar niet omdat het MOET van mezelf (bakvisgedrag).
Heb je bakvisjes wel eens gezien? Daar wil ik niet mee vergeleken worden. Totaal andere soort mensen... hysterische gillende wijven.
Nope zo ben ik niet
![]()
Interessant, waar ken je hem dan van?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef Soepblik het volgende:
Wat een aardappel...![]()
En ik ken hem nog ook. In het echt is ie net zo arrogant als ie op TV overkomt![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Soepblik het volgende:
Ik heb ooit met hem in een band gezeten, en hij woont redelijk in de buurt.
Maar het blijft een aardappel![]()
hoezo een aardappel danquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Soepblik het volgende:
Ik heb ooit met hem in een band gezeten, en hij woont redelijk in de buurt.
Maar het blijft een aardappel![]()
Muziek varieerde een beetje. Van direct tot eagles en metallica tot creedence en zo. Alles wat je kon doen met wat gitaren en een paar toetsen. Maar het heeft niet lang geduurd, iets van 4 repetities of zo, en toen was het wel weer leuk geweest, mede door de instelling van *sommige* bandleden... Drops of Jupiter was een van de nummers die we deden, maar toen kon ie het ook al niet met de timing.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef chansadres het volgende:
[..], Serge in een band? Zou je daar wat meer over vertellen?
Wat voor muziek en wat voor een band enzo?
Rond, bruin, zanderig (aardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef Soepblik het volgende:
Ik zocht iets waar hij op lijkt, qua uiterlijk, intelligentie en charme...
Yep, is dezelfde kijk maar op de Idols-sitequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef chansadres het volgende:
En was het die danseres van Africa? Toen was ze hem ook aan het "opgeilen".
em zijn kapsel zijn de uitlopers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rond, bruin, zanderig (aardig). Van binnen hard en koud. Als je 'm kookt wordt ie melig. En als hij gaat rotten dan wordt hij slijmerig.
.
Nou! Een aardappel met appelmoes? Lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is Serge ook alleen lekker met een hoop appelmoes erbij.
Aardappel met appelmoes is heerlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou! Een aardappel met appelmoes? Lekker.![]()
Oogje op hem , het lijkt of je hem om op te vreten vindquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aardappel met appelmoes is heerlijk.
Ik hou van appelmoes. Serge in appelmoes lijkt me niks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef leichje het volgende:
[..]
Oogje op hem , het lijkt of je hem om op te vreten vind![]()
![]()
Je prakt hem erdoorheen. Of bedoel je dat je alles lekker maakt met appelmoesquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou van appelmoes. Serge in appelmoes lijkt me niks.
Alles smaakt lekker emt appelmoes, maar bij Serge twijfel ik. Als hij smaakt als een aardappel lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef leichje het volgende:
[..]
Je prakt hem erdoorheen. Of bedoel je dat je alles lekker maakt met appelmoes![]()
![]()
Ja het gespreksniveau daalt wel zo , maar ik vond het wel een inkoppertje zodoende. En dan nog niets om je voor te schamen als je hem een lekker ding zou vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles smaakt lekker emt appelmoes, maar bij Serge twijfel ik. Als hij smaakt als een aardappel lijkt het me geen probleem.
ik ben zo'n fout beeld van mezelf aan het scheppen hier. Appelmoes is lekker, Serge is kut.
Maar dat komt omdat de Idol er nooit in heeft gezeten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef chansadres het volgende:
Maar je haalt de Idol niet uit Serge
Ik kan echt niet om hem lachen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon nog een paar rondjes mee, er moet iemand in blijven waarom je kunt lachen.
Ik vond Christon in de live shows niet echt duidelijk groeien, waar bij Serge toch wel een stijgende lijn te zien was.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef WithMe het volgende:
Het is inderdaad dramatisch gesteld met de mannelijke deelnemers dit jaar. De enige die nog over enige kwaliteit beschikte was Christon...
Ik wel, hij probeert er wat van te maken op het podium. Het komt alleen niet op de juiste manier over, is wel grappig.quote:
tja, leek me ook duidelijk dat ik hem bedoelde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef WithMe het volgende:
Het is inderdaad dramatisch gesteld met de mannelijke deelnemers dit jaar. De enige die nog over enige kwaliteit beschikte was Christon...
Er zijn toch wel zat foto's van ondertussenquote:
Ik vind dat je gelijk hebt over het groeien van Sergé maar je moet niet vergeten dat Christon al eerder eruit gesmeten is waardoor hij vanuit Idols minder begeleiding heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Christon in de live shows niet echt duidelijk groeien, waar bij Serge toch wel een stijgende lijn te zien was.
grappigquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef morgaine21 het volgende:
Dit zal vast iedereen wel al weten want ik kom toch altijd overal als laatste achter maar Serge is lid van fok! Hij heeft weliswaar volgens mij nog nooit gepost maar toch![]()
Zn profiel naam is: SeReVeE
History gaat volgens mij maar terug tot 1 januari 2005, maar het is idd akelig leeg:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef morgaine21 het volgende:
Dit zal vast iedereen wel al weten want ik kom toch altijd overal als laatste achter maar Serge is lid van fok! Hij heeft weliswaar volgens mij nog nooit gepost maar toch![]()
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef morgaine21 het volgende:
hmmm ok jammer.... geen foto's in fotoboekquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zat wat te googlen, ik was eigenlijk op zoek naar zn site want daar wist ik de url niet meer van en toen kwam ik zn fok fotoboek (waar overigs niks instaat) tegen
Misschien heeft hij alleen maar op de Frontpage of andere subsites gepost.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
History gaat volgens mij maar terug tot 1 januari 2005, maar het is idd akelig leeg:
http://forum.fok.nl/user/history/55614
dat kan ook nogquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij alleen maar op de Frontpage of andere subsites gepost.
SeReVeEquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook nog
Misschien kan je ook zien wanneer hij voor het laatst ingelogd heeft
ik ozu nog geen eens meer durven met al die negatieve reacties van de meeste fokkers hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
SeReVeE
Word je ook al niks wijzer van.
Volgens mij is ie er al jaren niet meer geweest
True. Moeten we er toch ff snel nog een gemoedelijk sfeertje van makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ozu nog geen eens meer durven met al die negatieve reacties van de meeste fokkers hier![]()
hij zingt goed, nog altijd beter dan Harmquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe ie maar beter zingen en gewoon beter zijn.
Dat is waar.. maar 1tje meer is altijd beterquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn toch wel zat foto's van ondertussen.
Jawel, maar ook nog heel veel mensen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef sleepflower het volgende:
Serge.
Snap niet dat hij er nog in zit, heeft dan niemand door dat hij niet kan zingen?
hij kan nog altijd beter zingen dan Harmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef sleepflower het volgende:
Serge.
Snap niet dat hij er nog in zit, heeft dan niemand door dat hij niet kan zingen?
Oh jawel hoor, maar niet over Idolsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We zijn het nog nooit eens geweest, he Tha_Erik?
Alleen qua avatars dan
Ik vind je nog steeds wel okee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet over Idols![]()
Ben je toevallig familie van RealBizkit666?
Nee, je krijgt geen sympathiestemmenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds wel okee hoor
SMS Tha_Erik naar 5656quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen sympathiestemmen.
![]()
* Tha_Erik sms stuurtquote:
Ik vind 'm een dragqueenkop hebben. Z'n zangkunsten vind ik niet bijzonder, zal me niets verbazen alstie op de kruk beland vandaag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt wel of hij glijeriger en gladder wordt met de week
Harm gaat volgende week wel denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
jammer... ik had liever harm zien gaan
Ik ook....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
jammer... ik had liever harm zien gaan
Mee eens. Hij was misschien wat irritant op het scherm, maar z'n exit vatte hij heel sportief op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij reageerde best sportief op zijn exit vond ik. Als het je eerste keer op de kruk is, verwacht je misschien eerder dat de ander die er al vaak heeft gezeten zou gaan, maar hij bleef toch relaxed, respect hoor.
Dat is precies wat ik dacht. Ben blij dat we hem hebben kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt wel of hij glijeriger en gladder wordt met de week
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Tania18 het volgende:
Die stylist van hem zouden ze neer moeten slaan
Het werd met de week erger en dat mutsje kon echt niet
Laten we hopen dat Harm dat trucje volgende week herhaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef morgaine21 het volgende:
Serge![]()
1x kruk en dan al meteen weg
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
"Het beltegoed was op" bv.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
"Het beltegoed was op" bv.
Floortjequote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef WithMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe favoriet wordt van de Serge-bakvisjes.
Waarschijnlijk welquote:
ik hoop ellen of angeliquequote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef WithMe het volgende:
Ik denk geen Angelique. Zij is toch een soort moeder-typetje, ik denk niet dat de bakvisjes daarvoor gaan.quote:
Die koptelefoon zit ik ook mee opquote:
Bakvisjes staan niet te juichen voor moedertiepjes als Angelique, of rockertjes als Harm. Die bakvisstemmen zullen verdeeld worden over Raffa/Ellen/Floortje, met de piek gericht op Floortje.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef WithMe het volgende:
Je kon goed zien dat Chantal en Martijn het ook helemaal beu waren tijdens de backstagequote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gillende doosjes... ik denk niet dat ze meerwaarde hebben voor de shows.
Snap ik. Lijkt me ook lastig presenteren als je steeds moet wachten tot die luchtalarmpjesweer uitgeloeid zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kon goed zien dat Chantal en Martijn het ook helemaal beu waren tijdens de backstage
Nu Serge weg is zijn het er gelukkig gelijk een hele hoop minderquote:Op zondag 12 februari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Die gillende doosjes... ik denk niet dat ze meerwaarde hebben voor de shows.
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat ze wel iemand anders gaan bejubelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu Serge weg is zijn het er gelukkig gelijk een hele hoop minder
Het zou ook een beetje zinloos zijn als ze Serge blijven aanmoedigen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat ze wel iemand anders gaan bejubelen.![]()
En op het forum was er ook enige schok.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:19 schreef chansadres het volgende:
In mijn achterhoofd zit toch een knoop. Ik denk namelijk zelf dat Serge toch genoeg stemmen heeft. Kijk naar die stats van vorige keer. Overal eindigt hij met een voorsprong 3e.
Kijk ook naar de reactie van Ellen en de mensen op de bank. Er ging door de hele studio een schok.
Mwah, misschien iets minder erg, Harm is niet zo'n mooie jongenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een vreemd voorgevoel dat ze wel iemand anders gaan bejubelen.![]()
Harm is een lelijke man.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, misschien iets minder erg, Harm is niet zo'n mooie jongen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef PeRi het volgende:
Ze zullen wel achter Floortje gaan staan.
Zolang ze maar thuis achter Floortje staan en niet de studio gek gaan maken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef PeRi het volgende:
Ze zullen wel achter Floortje gaan staan.
Je kan veel vinden maar dat jurkje wasquote:
Sorry maar die was echt vreselijk. Een of andere lap van de rommelmarkt. Daar kun je niet mee aankomen als artiest. Als je geen witte kleding hebt, ga je maar winkelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je kan veel vinden maar dat jurkje was![]()
Ik vond iedereen er goed uitzien, behalve Serge en Harm.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom zouden ze iemand die goed boert bij het jonge (betalende!) publiek opzettelijk naar huis sturen? Juist die populariteit van Serge zou een finale Floortje - Serge nog spannend kunnen maken. Ik zie nog geen andere kandidaat die dat gat zou kunnen vullen qua populariteit.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad zodat Floortje, zeker gaat winnen. Ik vind het te toevallig allemaal...
Blijkbaar was Serge niet zo populair.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom zouden ze iemand die goed boert bij het jonge (betalende!) publiek opzettelijk naar huis sturen? Juist die populariteit van Serge zou een finale Floortje - Serge nog spannend kunnen maken. Ik zie nog geen andere kandidaat die dat gat zou kunnen vullen qua populariteit.
Ik vond het jurkje ook niet mooi hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Precies. Hier op het forum lijkt Angelique weliswaar enorm in populariteit te stijgen, maar ik denk niet dat zij het idool is voor een groot deel van Nederland.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo. Waarom zouden ze iemand die goed boert bij het jonge (betalende!) publiek opzettelijk naar huis sturen? Juist die populariteit van Serge zou een finale Floortje - Serge nog spannend kunnen maken. Ik zie nog geen andere kandidaat die dat gat zou kunnen vullen qua populariteit.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond Floortje er heeluitzien in dat "lapje stof"
Say no more! Say no more! Know what I mean? Nudge, nudge!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij scheurt dat stofje heeeel makkelijk![]()
.
Doe ff in het Floortje topicquote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Say no more! Say no more! Know what I mean? Nudge, nudge!
Ik denk juist dat Angelique, die kwalitatief uiteraard beter is dan Serge, een finaleplek minder 'nodig' zou hebben dan Serge. Daarmee bedoel ik dat mocht Angelique er snel uit vliegen dat er toch wel platenmaatschappijen zijn die met haar een plaat willen maken. Serge daarentegen moest het hebben van z'n bakvissenachterban die helemaal op Idols gezogen zitten. Nu Serge er uit is, is men hem zo weer vergeten. Uit het oog, uit het hart.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef chansadres het volgende:
Lynx... Floortje is vele male populairder. Angelique zou daarnaast ook nog een artiest zijn waar ze goed aan kunnen verdienen. Ze hebben Serge denk ik veel minder hard nodig. WIl ik niet mee zeggen dat dat de reden is waarom hij eruit ligt. Ik vind het totaal ongeloofwaardig met zo'n achterban.
Mij komt het over omdat hij geen zangtalent heeft, dat ze hem liever niet in de finale hebben. Maar ik denk dat er wel een platenmaatschappij staat te springen om een popplaat met hem uit te brengen! Dus zorgen maak ik me zeker niet voor hem....
Jim had juist die finaleplek nodig denk ik. Hind kon het ook zonder Idols prima verder af, en dat bleek ook wel. (nu twijfel ik aan de echtheid van de uitslag van Idols 1quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef chansadres het volgende:
Ik zeg niet veel maar kijk eens naar de populariteit van Jim nog steeds. Ik denk dat ze hem niet zullen vergeten. ALs hij tenminste met een plaat meteen komt! EN niet zoveel maanden wacht. Is moeilijk want in het contract staat dat de platenmaatschappij van Idols (even de naam vergeten) de eerste rechten hebben over de Idolsfinalisten. Dus ze zullen nog geen cd uitbrengen voordat Floortje (als winnaar) er eentje heeft uitgebracht, om daarna te moeten wachten op de nummer 2. Beetje het Marlies gevoel. Ze moest zo lang wachten op haar single dat ik haar bijna al vergeten was....
Doe dat maal [groot getal] en dan heb je dus de reden waarom Serge eruit ging.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
Whehe, quote van: Idols Fansite Serge
"ik wilde ook wel stemmen maar mijn beltegoed was op anders had ik wel 10000x gestemd"
quote:Sven Jonge/meisje, wat je ook mag zijn.Dit is een Serge FANSITE! Geen school gehad dat je het woord FANSITE niet kent? Ga ergens anders Serge af lopen zieken!
En kan iemand hem/haar hier niet vanaf gooien, ik heb al genoeg verdriet Kan dit niet aan zien!
quote:Kunnen jullie deze onzin ergens anders neer zetten? Jullie zijn blij dat hij eruit is, maar komen wel hier op een Serge club.Sorry, maar dat vind ik niet normaal!
Laat ons lekker rouwen om het verdriet
quote:
quote:ik heb al genoeg verdriet Kan dit niet aan zien
quote:
OMG .. zo triest iemand .. ik was ook blij toen marescha eruit was.. maar dat ging ik niet op de marescha fanclub zetten ..
Ha je nooit op stap?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kom nooit in contact met zulke mensen (gelukkig), dus zulke reacties verbazen me wel een beetje ja
quote:Serge vond het fanboek dat hij bij de 4e Live Show heeft gekregen zo leuk!! Dat we er nog 1 maken.
Maar daar hebben jullie meer tijd voor! Deze wordt namelijk bij de finale gegeven!! De officiele datum weten we nog niet wanneer het sluit, maar hou daarvoor sergefansite.nl in de gaten.
Wahahahaha! Wat een optimistenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijn![]()
Zijn dat niet dezelfde dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:14 schreef Dizer het volgende:
Ik had gehoord dat Serge eruit moest omdat ze met hem toch geen platencontract konden maken vanwegde de copyright kosten van the Crazy Frog en dat het anders plagiaat zou zijn![]()
Nee het schijnt dat CrazyFrog gemaakt is naar aanleiding van Serge. Ze hebben Serge als model ervoor gemaakt en toen moest Serge tekenen dat hij binnen een straal van 5 jaar geen muziekale projecten mag doenquote:
Jawelquote:
Afgezien van domme naïeve dozen, ze kunnen er gewoon erg slecht tegen dat hun idool van zijn voetstuk is gevallen en moeten uiteraard hun frustraties kwijt. Ik heb een beetje zitten neuzen in de reacties op het forum op de Idols-site en idd, ze zijn er flink van overtuigd dat het doorgestoken kaart is. Mocht dat geblaat waar zijn, dan vind ik dat er een goede keus is gemaakt door die (hm, welk synoniem zal ik gaan gebruiken) kwijlebabbel eruit te donderen. Gebrek aan talent, een stem waarvan mijn nekharen recht overeind gaan staan van ellende, een verkeerde stylist(e) is nog tot daar aan toe maar die kwijlende blik.. dat is toch echt niet de schuld van die stylist(e). Toen hij die wildcardronde won draaide mijn maag zich om, en elke week zat ik te duimen dat hij eruit gegooid werd. Het heeft even geduurd, maar dan krijg je ook watquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tering, wat een domme naïeve dozen zeg.
Wat zeg je dit mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Afgezien van domme naïeve dozen, ze kunnen er gewoon erg slecht tegen dat hun idool van zijn voetstuk is gevallen en moeten uiteraard hun frustraties kwijt. Ik heb een beetje zitten neuzen in de reacties op het forum op de Idols-site en idd, ze zijn er flink van overtuigd dat het doorgestoken kaart is. Mocht dat geblaat waar zijn, dan vind ik dat er een goede keus is gemaakt door die (hm, welk synoniem zal ik gaan gebruiken) kwijlebabbel eruit te donderen. Gebrek aan talent, een stem waarvan mijn nekharen recht overeind gaan staan van ellende, een verkeerde stylist(e) is nog tot daar aan toe maar die kwijlende blik.. dat is toch echt niet de schuld van die stylist(e). Toen hij die wildcardronde won draaide mijn maag zich om, en elke week zat ik te duimen dat hij eruit gegooid werd. Het heeft even geduurd, maar dan krijg je ook wat![]()
quote:Deze pagina is niet voor jou toegankelijk.
Je bent in deze club een zogenaamd "geblokkeerd lid". Je kunt hier verder niets doen.
Zit je nou alweer achter je pcquote:
Die foto die erbij staat is dan wel weer goed! Hij is amper herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=sannev
Laat je bericht achter voor Serge!
quote:Dizzle 12-02-06 22:17:41
Hey Serge, jammer dat je niet hebt gewonnen joh. Jij was uiteraard veel beter dan Angelique, Rafaëlla, Floortje en Ellen bij elkaar! Echt, dit moet je geloven! JIJ BENT DE BESTE ZANGER VAN HEEL NEDERLAND! Hoe jij die kikker nadoet, is buitengewoon geweldig. Echt, ik heb gehoord dat jij het model bent voor de Crazy Frog! Mijn complimenten! Dus hopelijk rindingdingdiding jij met een album binnenkort!
Jaja, leuk geprobeerd, maar het lukt je niet om jezelf op deze manier een alibi te verschaffen hoorquote:
Ja maar ik zou nooooooooooooooooooit zo iets over Serge zeggenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaja, leuk geprobeerd, maar het lukt je niet om jezelf op deze manier een alibi te verschaffen hoor
Das ook wel weer waarquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik zou nooooooooooooooooooit zo iets over Serge zeggen
Die zit vol (300 posts) moet je evennaar het volgend topic gaan, Idols #72 Claudia, een gemiste Idol...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef jessjuh het volgende:
Tha-Erik, even een vraagje: ik kan nu ineens niet meer posten in dat andere topic waar ik in bezig was. Hoe kan dat zo ineens???????![]()
![]()
![]()
Slijmbalquote:
Ik probeer hier gewoon een goede indruk achter te laten van het IDO forumquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
Whehe, quote van: Idols Fansite Serge
"ik wilde ook wel stemmen maar mijn beltegoed was op anders had ik wel 10000x gestemd"
dit duidt wederom het niveau van zijn fans aan, arme, onintelligente meisjes zonder beltegoed...hoop maar dat zaterdag ze geen jeugdtrauma heeft opgeleverdquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
En dan hebben ze ook een poll:
Serge heeft afgelopen zaterdag idols moeten verlaten...
- Vet Oneerlijk, Ellen moest weg!
- Onterecht er zijn slechtere!
- Oneerlijk, maar hij komt er wel!
- He heb ik dat gemist?
- Geen Mening!!!!!! Ik heb er al een topic over geopend daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |