Dat vond ik als vrouw ook hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Ik vond trwns het optreden van vorige week als man iets te. SOmmige dingen willen we niet zien
Vind je ze geil?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:07 schreef Woelli het volgende:
zijn der nog meer van dit soort foto's van hem?![]()
[afbeelding]
Nee , dat is helemaal erg daar heb je gelijk in , maar ik zag het voor dat je bv om 18.00 voor de deur ging staan tot 00.45 en maar wachten op hen voor foto's.Ik begrijp nu dat je echt naar de show gaat , ja dat je dan nog even (nou ja even) blijft hangen dat begrijp ik wel.Maar ik dacht echt omdat ik ook iedere keer steeds andere foto's zag dat je een beetje "stalkte" op zo'n manier van" ïk moet en ik zal op de foto" (bakvisgedrag) .Maar ik heb ook niet gezegd dat je staat te gillen en te krijsen.Want dat lijkt me voor de Idols trouwens ook om van gek van te worden.Nou ik weet niet of je zaterdag weer gaat , maar veel plezier en we zien de foto's wel weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wacht omdat het met 'ons' groepje zo gezellig is. Nog lekker nakletsen en geselli doen. Mij maakt het niet uit, ik ga net zo goed direct na de show weer naar huis.
Kijk het is anders als ik sta te springen om de idols te zien, als ik ga gillen als ik ze zie, en ga gek doen als ik bij ze sta (bakvisgedrag).
Zo ben ik ik niet. Ik ben ook geen fan van 1 bepaald persoon, ik vind Idols gewoon leuk. En dan is het leuk als je met hun op de foto sta. Maar niet omdat het MOET van mezelf (bakvisgedrag).
Heb je bakvisjes wel eens gezien? Daar wil ik niet mee vergeleken worden. Totaal andere soort mensen... hysterische gillende wijven.
Nope zo ben ik niet
![]()
Interessant, waar ken je hem dan van?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef Soepblik het volgende:
Wat een aardappel...![]()
En ik ken hem nog ook. In het echt is ie net zo arrogant als ie op TV overkomt![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Soepblik het volgende:
Ik heb ooit met hem in een band gezeten, en hij woont redelijk in de buurt.
Maar het blijft een aardappel![]()
hoezo een aardappel danquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Soepblik het volgende:
Ik heb ooit met hem in een band gezeten, en hij woont redelijk in de buurt.
Maar het blijft een aardappel![]()
Muziek varieerde een beetje. Van direct tot eagles en metallica tot creedence en zo. Alles wat je kon doen met wat gitaren en een paar toetsen. Maar het heeft niet lang geduurd, iets van 4 repetities of zo, en toen was het wel weer leuk geweest, mede door de instelling van *sommige* bandleden... Drops of Jupiter was een van de nummers die we deden, maar toen kon ie het ook al niet met de timing.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef chansadres het volgende:
[..], Serge in een band? Zou je daar wat meer over vertellen?
Wat voor muziek en wat voor een band enzo?
Rond, bruin, zanderig (aardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef Soepblik het volgende:
Ik zocht iets waar hij op lijkt, qua uiterlijk, intelligentie en charme...
Yep, is dezelfde kijk maar op de Idols-sitequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:00 schreef chansadres het volgende:
En was het die danseres van Africa? Toen was ze hem ook aan het "opgeilen".
em zijn kapsel zijn de uitlopers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rond, bruin, zanderig (aardig). Van binnen hard en koud. Als je 'm kookt wordt ie melig. En als hij gaat rotten dan wordt hij slijmerig.
.
Nou! Een aardappel met appelmoes? Lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is Serge ook alleen lekker met een hoop appelmoes erbij.
Aardappel met appelmoes is heerlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou! Een aardappel met appelmoes? Lekker.![]()
Oogje op hem , het lijkt of je hem om op te vreten vindquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aardappel met appelmoes is heerlijk.
Ik hou van appelmoes. Serge in appelmoes lijkt me niks.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef leichje het volgende:
[..]
Oogje op hem , het lijkt of je hem om op te vreten vind![]()
![]()
Je prakt hem erdoorheen. Of bedoel je dat je alles lekker maakt met appelmoesquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou van appelmoes. Serge in appelmoes lijkt me niks.
Alles smaakt lekker emt appelmoes, maar bij Serge twijfel ik. Als hij smaakt als een aardappel lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef leichje het volgende:
[..]
Je prakt hem erdoorheen. Of bedoel je dat je alles lekker maakt met appelmoes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |