Ik vind 'm een dragqueenkop hebben. Z'n zangkunsten vind ik niet bijzonder, zal me niets verbazen alstie op de kruk beland vandaag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt wel of hij glijeriger en gladder wordt met de week
Harm gaat volgende week wel denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
jammer... ik had liever harm zien gaan
Ik ook....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
jammer... ik had liever harm zien gaan
Mee eens. Hij was misschien wat irritant op het scherm, maar z'n exit vatte hij heel sportief op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij reageerde best sportief op zijn exit vond ik. Als het je eerste keer op de kruk is, verwacht je misschien eerder dat de ander die er al vaak heeft gezeten zou gaan, maar hij bleef toch relaxed, respect hoor.
Dat is precies wat ik dacht. Ben blij dat we hem hebben kunnenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt wel of hij glijeriger en gladder wordt met de week
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Tania18 het volgende:
Die stylist van hem zouden ze neer moeten slaan
Het werd met de week erger en dat mutsje kon echt niet
Laten we hopen dat Harm dat trucje volgende week herhaaldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef morgaine21 het volgende:
Serge![]()
1x kruk en dan al meteen weg
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
"Het beltegoed was op" bv.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
"Het beltegoed was op" bv.
Floortjequote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef WithMe het volgende:
Ik ben benieuwd wie de nieuwe favoriet wordt van de Serge-bakvisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |