Ja het gespreksniveau daalt wel zo , maar ik vond het wel een inkoppertje zodoende. En dan nog niets om je voor te schamen als je hem een lekker ding zou vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles smaakt lekker emt appelmoes, maar bij Serge twijfel ik. Als hij smaakt als een aardappel lijkt het me geen probleem.
ik ben zo'n fout beeld van mezelf aan het scheppen hier. Appelmoes is lekker, Serge is kut.
Maar dat komt omdat de Idol er nooit in heeft gezeten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef chansadres het volgende:
Maar je haalt de Idol niet uit Serge
Ik kan echt niet om hem lachen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon nog een paar rondjes mee, er moet iemand in blijven waarom je kunt lachen.
Ik vond Christon in de live shows niet echt duidelijk groeien, waar bij Serge toch wel een stijgende lijn te zien was.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef WithMe het volgende:
Het is inderdaad dramatisch gesteld met de mannelijke deelnemers dit jaar. De enige die nog over enige kwaliteit beschikte was Christon...
Ik wel, hij probeert er wat van te maken op het podium. Het komt alleen niet op de juiste manier over, is wel grappig.quote:
tja, leek me ook duidelijk dat ik hem bedoelde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef WithMe het volgende:
Het is inderdaad dramatisch gesteld met de mannelijke deelnemers dit jaar. De enige die nog over enige kwaliteit beschikte was Christon...
Er zijn toch wel zat foto's van ondertussenquote:
Ik vind dat je gelijk hebt over het groeien van Sergé maar je moet niet vergeten dat Christon al eerder eruit gesmeten is waardoor hij vanuit Idols minder begeleiding heeft gekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Christon in de live shows niet echt duidelijk groeien, waar bij Serge toch wel een stijgende lijn te zien was.
grappigquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef morgaine21 het volgende:
Dit zal vast iedereen wel al weten want ik kom toch altijd overal als laatste achter maar Serge is lid van fok! Hij heeft weliswaar volgens mij nog nooit gepost maar toch![]()
Zn profiel naam is: SeReVeE
History gaat volgens mij maar terug tot 1 januari 2005, maar het is idd akelig leeg:quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef morgaine21 het volgende:
Dit zal vast iedereen wel al weten want ik kom toch altijd overal als laatste achter maar Serge is lid van fok! Hij heeft weliswaar volgens mij nog nooit gepost maar toch![]()
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef morgaine21 het volgende:
hmmm ok jammer.... geen foto's in fotoboekquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef morgaine21 het volgende:
Ik zat wat te googlen, ik was eigenlijk op zoek naar zn site want daar wist ik de url niet meer van en toen kwam ik zn fok fotoboek (waar overigs niks instaat) tegen
Misschien heeft hij alleen maar op de Frontpage of andere subsites gepost.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
History gaat volgens mij maar terug tot 1 januari 2005, maar het is idd akelig leeg:
http://forum.fok.nl/user/history/55614
dat kan ook nogquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij alleen maar op de Frontpage of andere subsites gepost.
SeReVeEquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook nog
Misschien kan je ook zien wanneer hij voor het laatst ingelogd heeft
ik ozu nog geen eens meer durven met al die negatieve reacties van de meeste fokkers hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
SeReVeE
Word je ook al niks wijzer van.
Volgens mij is ie er al jaren niet meer geweest
True. Moeten we er toch ff snel nog een gemoedelijk sfeertje van makenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ozu nog geen eens meer durven met al die negatieve reacties van de meeste fokkers hier![]()
hij zingt goed, nog altijd beter dan Harmquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Moe ie maar beter zingen en gewoon beter zijn.
Dat is waar.. maar 1tje meer is altijd beterquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn toch wel zat foto's van ondertussen.
Jawel, maar ook nog heel veel mensen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef sleepflower het volgende:
Serge.
Snap niet dat hij er nog in zit, heeft dan niemand door dat hij niet kan zingen?
hij kan nog altijd beter zingen dan Harmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef sleepflower het volgende:
Serge.
Snap niet dat hij er nog in zit, heeft dan niemand door dat hij niet kan zingen?
Oh jawel hoor, maar niet over Idolsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We zijn het nog nooit eens geweest, he Tha_Erik?
Alleen qua avatars dan
Ik vind je nog steeds wel okee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet over Idols![]()
Ben je toevallig familie van RealBizkit666?
Nee, je krijgt geen sympathiestemmenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds wel okee hoor
SMS Tha_Erik naar 5656quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen sympathiestemmen.
![]()
* Tha_Erik sms stuurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |