quote:ik heb ook alle seizoenen, 5 gig in totaal. dat zijn realmedia bestanden van 37mb per stuk.
Ik heb ze ook allemaal, alleen dan 22 gig...in avi, mja...pimpen met je afleveringen lijkt me beetje doelloos denk je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Game On!
vorige deel: South Park - Part 11
mijn laatste reactie:
[..]
Blond zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef superheist het volgende:
jaja, ep. 1001 krijgen we dan. M'n vriendin dacht dat dit ook echt de 1001ste aflevering zou zijn, vond het raar dat ze opeens 87 episodes oversloegen
quote:
Op Comedy Central wel ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:30 schreef master_X het volgende:
komt dat nog eens op tv dan ?
Die zal denk ik pas verschijnen als er een eind aan de serie komt, laten we dus hopen dat het er voorlopig niet van komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Bij gebrek aan een toffe OP, waar dit soort dingen meestal instaat, wil ik even vragen of er al een verzamelbox bestaat met alle, ja, werkelijk álle SP-afleringen ooit.
En natuurlijk waar ik dat ding dan kan vinden.
O, in dat geval blijft mijn vraag staan. Als er iemand een verzamelbox weet, ik hou me aanbevolen om het in overweging te nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt geluk dat ik hier geen moderator ben!
Heb je daar ook een linkje van ofzo, of zit die in een aflevering?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef heiden6 het volgende:
Kent iemand hier de South Park Tribute To Monty Python, met de Dead Friend Sketch feat. Cartman, Kyle en een uiteraard dode Kenny?Echt mooi.
Ja, policy enzo, check je mail.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nietszeggende post.
Ik kijk 'm wel bij jou dan.
Dat is gewoon een los klein stukje, is niet onderdeel van een afleveringquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje van ofzo, of zit die in een aflevering?
En die hebben de rechten, weet niet of dat voor dit stukje geldt, maar het is wat dat betreft nogal hakken met de botte bijl hierzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Van hen mag het, maar van Comedy Central niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
deze is wel leuk om te downloaden. En legaal. het is geen aflevering, maar een opvoering van een liedje uit South Park Bigger Longer & Uncut bij de Academy Awards.
http://rapidshare.de/file(...)demy_Awards.ram.html
Wel erg lage kwaliteit helaas.
Free hat, Free hat!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:22 schreef Cart_man het volgende:
tvp
* Cart_man de aflevering Free Hat aan het kijken is.
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:33 schreef Steve.Porter het volgende:
Net 709 - Christian Rock Hard weer gekeken! zo, weer eens ouderwets met vocalen gelachen! Echt wel een top 5 aflevering!![]()
Ik vond het ook wel grappig dat Moop ging staken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaan
still think downloading music for free is "not a big deal"?
Cartman: "Token! Get the bass guitar out of your basement and meet me over at my house!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaan
still think downloading music for free is "not a big deal"?
Dat is geen willekeurige southpark zooi, maar een music video die bij de DVD van dč film zitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, die's ook leuk. Ik heb hem in z'n map staan met allerlei willekeurige Southpark zooi. Zoals Robin Williams die Blame Canada zingt, ook briljant
Q. - I was surprised that in the last FAQ you recommended downloading episodes on KaZaa and other file sharers. What are Matt and Trey's official stances on South Park episode piracy?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
deze is wel leuk om te downloaden. En legaal. het is geen aflevering,
dat vinden matt en trey zelf ja. enorm tof van ze. maar de rechten liggen bij comedy central, en die vind het downloaden minder tofquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Q. - I was surprised that in the last FAQ you recommended downloading episodes on KaZaa and other file sharers. What are Matt and Trey's official stances on South Park episode piracy?
A. - Matt and Trey do not mind when fans download their episodes off the Internet; they feel that it’s good when people watch the show no matter how they do it.
http://www.southparkstudios.com/show/display_faq_search.php?section=2&id=13232&search_faq=
en dan kan hij ook gewoon bass spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Cartman: "Token! Get the bass guitar out of your basement and meet me over at my house!
Token: "What?! We don't have a bass guitar."
Cartman: "Your family's black, Token! There's bound to be a bass guitar in your basement somewhere!"
[...]
Token: "Hey, there was a bass guitar in my basement."
Cartman: "I told you, Token."
![]()
Toch vreemd dat dat dan te lezen valt op een site "brought to you by Comedy Central..."quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat vinden matt en trey zelf ja. enorm tof van ze. maar de rechten liggen bij comedy central, en die vind het downloaden minder tof
omgquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Steve.Porter het volgende:
sick http://www.spscriptorium.com/ScriptGuideIndex.htm
nope, is nooit gedaan denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef RoelRoel het volgende:
Ow jammer.
Dus er bestaan geen nieuwe serie´s die nederlands ondertiteld zijn...
quote:South Park en Fresh Prince nieuw op The Box
Het afterschoolblok op The Box wordt versterkt met twee topseries: South Park en The Fresh Prince of Bel-Air.
South Park
South Park is een animatieserie die gaat over vier jongens uit South Park, een klein dorpje in Colorado. South Park staat bekend om zijn animatiestijl, donkere humor en de taboedoorbrekende onderwerpen. De meeste afleveringen zijn een satire op de (Amerikaanse) samenleving, beroemdheden en/of onderwerpen die het nieuws beheersen.
De belangrijkste karakters zijn vier jongens van de basisschool. Stan, Kyle, Kenny (hij komt in (bijna) iedere aflevering om het leven) en Eric, een verwend en grofgebekte jongen met een overgewicht. De overige karakters zijn onder andere Chef en Mr. Garrison, de homofiele leraar met de handpop (Mr. Hat). Beroemdheden komen spelen regelmatig een rol in de serie. Vaak worden de stemmen van deze beroemdheden nagedaan door de maker, maar een enkele keer spreekt een beroemdheid zelf een stem in.
The Fresh Prince of Bel-Air
The Fresh Prince of Bel-Air is een voor velen bekende televisiekomedie. De serie was de eerste grote rol voor Will Smith en is ook vanaf april te zien op The Box.
Will Smith speelt hierin een jongen die vanuit Philadelphia verhuist is naar de sjieke buurt Bel-Air in Los Angeles. Hier woont hij bij zijn oom en tante, de familie Banks Met zijn humor en vaak bizarre akties brengt hij behoorlijk wat verandering teweeg in het leven van zijn rijke, pretentieuze familieleden. De show heeft veel gastoptredens gehad, waaronder Tyra Banks, Vanessa Williams, Naomi Campbell, Dr. Dre, Quincy Jones, Evander Holyfield, William Shatner, Queen Latifah, Tom Jones en Zsa Zsa Gabor.
The Box Afterschoolblok, maandag t/m vrijdag 15:35 tot 17:35 uur.
The Fresh Prince of Bel-Air: 16:45 uur / South Park: 17:10 uur
Dat was een leuke aflevering ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
vandaag weer gekeken, echt meesterlijk. Ook die intolerantie kamp
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Erwtensoep het volgende:
bloody mary is wel een flauwe aflevering zeg...
Alleen om de conclusie van de paus kon ik echt lachen
Die man heeft wel meer op z'n C.V. staan.quote:
Jij bent bloody mary aan het kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
What seems to be the officer, problem?!
en van die episode gingen enkele streng christelijken in de VS weer over de zeikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent bloody mary aan het kijken
"Suck on my chocolate salty balls..."quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef slindenau het volgende:
Neeee, niet chef.
"Baby, you just burned my balls!"
Heb em van de week gekeken, maar dat vond ik toch wel zo'n beetje het mooiste stukje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent bloody mary aan het kijken
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze de Islam in de zeik gaan nemen. Dan breekt de hel wel los.
Het mooiste vond ik die quote van de paus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Heb em van de week gekeken, maar dat vond ik toch wel zo'n beetje het mooiste stukje.
Zou jammer zijn als ze het niet durfdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.
Jammer wel ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou jammer zijn als ze het niet durfde
Damn, zag dit staan in de active topics lijst en zat me al te verheugen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef Swine het volgende:
begin maart begint serie 10 pas weer *-)
22-maart pas![]()
9d 2h 52mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Damn, zag dit staan in de active topics lijst en zat me al te verheugen..![]()
nu is de vraag: welke kijk je als eerst?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo kan ik me 22 maart zowel op South Park als op lost verheugen
Jezus, na jarenlang met zowat alles spotten stapt hij eruit omdat scientology aangepakt werd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef Patch het volgende:
Isaac Hayes has parted ways with the Comedy Central series "South Park," citing the series' "inappropriate ridicule of religious communities" reports Reuters.
Hayes, who has voiced the character Chef since the series began in 1997, released a statement through his spokesman Monday requesting a release from his contract because he "is disappointed with what he perceives as a growing insensitivity toward personal spiritual beliefs."
"Park" co-creator Matt Stone issued a statement describing Hayes as a disgruntled Scientologist unhappy with a recent episode lampooning the organization's religious beliefs.
een paar = tweequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Spuit 11, dat staat er een paar posts terug ook al.
South Park natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:55 schreef superheist het volgende:
[..]
nu is de vraag: welke kijk je als eerst?
Heb je de Afghanistan aflevering gezien? Of de film Team America?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.
dan blijft een paar nog steeds twee...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze reactie:
South Park - Part 12 (Vanaf maart weer op The Box)
Ja maar daar werd niet echt het geloof te kijk gezetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je de Afghanistan aflevering gezien? Of de film Team America?
Ok, maar ze hebben mohammed trouwens ook al es gedaan (op een vriendelijke manier) in super best friends. Ik heb er geen twijfel over dat ze moslims pakken, ik zou ook niet verbaasd zijn als de volgende aflevering ook iets over de cartoon-rel doet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja maar daar werd niet echt het geloof te kijk gezet
Hehe, truequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:47 schreef Patch het volgende:
[..]
dan blijft een paar nog steeds twee...
quote:paar1 (het ~, paren)
1 tweetal bij elkaar behorende zaken of schepselen
2 twee bij elkaar behorende mensen
3 klein aantal
Beetje jammerquote:Hayes Quits 'South Park' Citing "Bigotry" and "Intolerance"
Soul legend Isaac Hayes has quit animated TV series South Park after accusing the show of promoting intolerance and bigotry. Hayes, a Scientologist, has played Chef on the hit cartoon series since 1997, but feels he can no longer stomach the show's take on religion. He says, "There is a place in this world for satire, but there is a time when satire ends and intolerance and bigotry towards religious beliefs of others begin." The 63-year-old singer released a statement yesterday, severing his ties with the series and controversial co-creators Trey Parker and Matt Stone. In it he fumes, "Religious beliefs are sacred to people, and at all times should be respected and honored. As a civil rights activist of the past 40 years, I cannot support a show that disrespects those beliefs and practices." Stone has fired back at Hayes saying, "This is 100 percent having to do with his faith of Scientology... He has no problem - and he's cashed plenty of checks - with our show making fun of Christians." Last November South Park satirized the Church of Scientology and its celebrity followers in a top-rated episode entitled Trapped In The Closet. In the episode, a cartoon version of Scientologist Tom Cruise locks himself in a closet and refuses to come out. Stone adds that he and Parker "never heard a peep out of Isaac in any way until we did Scientology. He wants a different standard for religions other than his own, and, to me, that is where intolerance and bigotry begin." Parker has previously said the show had avoided the controversial topic of Scientology out of respect for Hayes and his religious beliefs. He explains, "Finally, we just had to tell Isaac, 'Dude, we totally love working with you, and this is nothing personal, it's just we're South Park, and, if we don't do this, we're belittling everything else we've ripped on.'"
In die aflevering was Mohammed een superheld. Maar ze zullen niet Mohammed belachelijk gaan maken denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, maar ze hebben mohammed trouwens ook al es gedaan (op een vriendelijke manier) in super best friends. Ik heb er geen twijfel over dat ze moslims pakken, ik zou ook niet verbaasd zijn als de volgende aflevering ook iets over de cartoon-rel doet.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Steve.Porter het volgende:
is het nu al op The Box?
quote:Tom Cruise got Comedy Central to cancel Wednesday night's South Park episode about Scientology by warning that he'd refuse to promote Mission Impossible 3, insiders say. Since Paramount is banking on MI3 to make money this summer, and Paramount is owned by Viacom, which also owns Comedy Central, the tactic worked. The South Park episode - which pokes fun at Scientology and shows Cruise, John Travolta and R. Kelly - was mysteriously pulled at the last minute.
quote:Clamor Outside 'South Park' Closet
"Mission: Impossible" studio joins Cruise's camp in denying it strong-armed scrapping of Scientology repeat.
By Scott Collins, Times Staff Writer
March 18, 2006
Closetgate is heating up! Paramount has joined Tom Cruise's public relations rep in denying reports that the movie star strong-armed the studio into spiking a "South Park" episode that ridicules him and Scientology. According to the site Hollywood Interrupted, Comedy Central yanked a scheduled repeat this week of "Trapped in the Closet," a now-notorious "South Park" episode that first aired in November, after Cruise threatened to halt his promotional activities on behalf of Paramount's "Mission: Impossible III," which opens May 5. Viacom is also alleged to have ordered "South Park" producers and co-creators Matt Stone and Trey Parker not to discuss the incident (although the pair reportedly issued a joking statement that seemed to lend credence to the notion that some arm-twisting occurred). Paramount and Comedy Central are Viacom properties.
"Trapped in the Closet," which satirizes Scientology and also pokes fun at questions regarding Cruise's sexuality, may have claimed one casualty already. Earlier this week, soul singer and Scientologist Isaac Hayes, who has voiced the character of Chef since 1997, asked to be released from his "South Park" contract, presumably because of the "Trapped" episode. Stone said he would grant Hayes' request.
Midday Friday, Paramount spokeswoman Nancy Kirkpatrick said that Cruise "hasn't ever threatened not to support" the publicity campaign for "Mission: Impossible III."
Cruise rep Paul Bloch said the actor "had nothing to do with any programming" on Comedy Central. "At no time did Tom Cruise say he would not do publicity" for "M:I III."
OK, but one problem: No one at Viacom has publicly offered a satisfactory explanation of why the repeat, scheduled for Wednesday night, was pulled. A Comedy Central rep said he could not comment but referred to a statement issued Thursday to the New York Post saying the episode was pulled because "we wanted to give Chef an appropriate tribute by airing two episodes he is most known for."
That's a transparently ridiculous claim. If the network wanted to give Chef an appropriately disrespectful "South Park"-style send-off, it would have re-broadcast as scheduled the episode that prompted him to quit in a huff, not suddenly knocked over tables and chairs in a mad rush to memorialize the "episodes he is most known for."
If we weren't looking forward to Season 10 of "South Park" before, we certainly are now. For Stone and Parker, Closetgate will be the gift that keeps on giving.
ik vermoed dat ze niet verder zullen gaan dan seizoen 5quote:Op maandag 20 maart 2006 00:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan nergens achterhalen of The Box herhalingen zal gaan uitzenden of echt het nieuwe seizoen zal laten zien.
oude meukquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef Steve-O het volgende:
Tof man die oude meuk op tv
Je maakt mij niet wijs dat the box seizoen 8/9 gaat uitzendenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oude meuk?
ik hoop het niet
Mee eens, en al helemaal niet dat ze seizoen 10 gaan uitzenden.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat the box seizoen 8/9 gaat uitzenden.
Net zoals Crabtreequote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef HuubTuub het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als Chef gruwelijk aan z'n einde komt in het 10de seizoen.
In welke aflevering is dat ook al weer. Ik ben ze nu weer stuk voor stuk aan het kijken om deze aflevering te vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Net zoals Crabtree
'a character the fans wouldn't miss very much'
hoe is crabtree aan der einde gekomen dan??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Net zoals Crabtree
'a character the fans wouldn't miss very much'
Had het nieteens door dat er vanaf deze week weer SP isquote:The town is jolted out of a case of the doldrums when Chef suddenly reappears. While Stan, Kyle, Kenny and Cartman are thrilled to have their old friend back, they notice that something about chef seems different. When Chef’s strange behavior starts getting him in trouble, the boys pull out all the stops to save him.
http://www.thedeadbolt.com/news/032106/spkeepschef.phpquote:"South Park" Keeps Chef
By Steve Taylor
Tuesday, March 21, 2006
Despite Isaac Hayes' recent departure from the hit Comedy Central series South Park, his character, James "Chef" McElroy, will be making his return to South Park, Colorado, in the season premiere of the show's 10th season. The voice of Chef is still a mystery, however, as are most of the details of the plot.
In an interview with Reuters, Comedy Central spokesman Tony Fox spoke about bringing the Chef character back to South Park, saying "Knowing these guys as I do, I can't imagine that they're not going to do just that." He added that producer for South Park routinely turn episodes around in less than a week, which means the recent war between South Park and Scientology could be fair game for the episode. And, while production started last week, Matt Stone and Trey Parker are notorious for attacking popular stories in the media.
As for details surrounding the plot, the New York Daily News quoted a press release from Comedy Central. Apparently, Stan Marsh, Eric Cartman, Kyle Broflovski and Kenny McCormick are happy "to have their old friend back, [but] they notice that something about Chef seems different. When Chef's strange behavior starts getting him in trouble, the boys pull out all the stops to save him." The episode will be titled "The Return of Chef".
Is it not known if Scientology or Tom Cruise will be involved in this episode. Also unclear is how long Chef will be around for.
Isaac Hayes has voiced "Chef" for the first nine seasons of South Park, but recently quit the show, citing its religious intolerance (See Isaac Hayes Quits South Park). The religious intolerance Isaac Hayes spoke of is believed to stem from an earlier episode, "Trapped in the Closet", in which South Park creators Trey Parker and Matt Stone ridicule Scientology, which is Hayes' religion. The story took another turn when Comedy Central cancelled a re-run of the episode. It is widely believed that "Trapped in the Closet" wasn't re-run due to pressure from Tom Cruise. Tom Cruise allegedly threatened to stop doing promotional work for his upcoming blockbuster movie, Mission: Impossible 3, unless the show was pulled (see South Park Battles Scientology, Tom Cruise). The connection between the two is that Viacom is the parent company to both Comedy Central and Paramount Pictures, the company putting out Mission: Impossible 3.
Speaking to Isaac Hayes' quick departure, the BBC quotes Matt Stone saying "In 10 years and over 150 episodes of South Park, Isaac never had a problem with the show making fun of Christians, Muslims, Mormons or Jews. He got a sudden case of religious sensitivity when it was his religion featured on the show."
Matt Stone and Trey Parker added another shot at Scientology when they released a statement to the Daily Variety, saying "So, Scientology, you may have won THIS battle, but the million-year war for earth has just begun! Temporarily anozinizing our episode will NOT stop us from keeping Thetans forever trapped in your pitiful man-bodies. Curses and drat! You have obstructed us for now, but your feeble bid to save humanity will fail! Hail Xenu!!!" The statement had been signed by "Trey Parker and Matt Stone, servants of the dark lord Xenu." The note is written in a form that seems to mock Scientology as being science fiction.
South Park's Season 10 premiere episode, "The Return of Chef" will air at 10pm on Wednesday March 22 on Comedy Central. The New York Daily News also reports "Tomorrow's episode is the first of seven new half-hours of "South Park." The remaining seven will begin airing in October."
[Additional Sources: Reuters, New York Daily News, BBC, Daily Variety]
quote:he town is jolted out of a case of the doldrums when Chef suddenly reappears. While Stan, Kyle, Kenny and Cartman are thrilled to have their old friend back, they notice that something about chef seems different. When Chef’s strange behavior starts getting him in trouble, the boys pull out all the stops to save him.
Lijkt verdacht veel op Isaac Hayes. Is dit niet 1 grote publiciteitsstunt? En dat Chef er nog gewoon bij zit?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, dat belooft wat hoor
Een hele korte teaser
[afbeelding]
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op Isaac Hayes. Is dit niet 1 grote publiciteitsstunt? En dat Chef er nog gewoon bij zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterke aflevering was het, heel origineel!
Ook de link tussen de Super Adventure Club en de Scientology ep.
clown hat-curly hair-smiley face
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch al op tv geweestquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
mensen, gebruik aub de spoiler tags...
Ik kan Southpark pas vanavond zien
heerlijk inderdaad. echt briljant hoe snel ze de actualiteit in hun afleveringen weten te verwerkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:26 schreef Takje het volgende:
Hij is inderdaad geniaal. Dat is het mooie aan South Park, dat ze altijd inspringen op de actualiteit.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
Was het toch bij The Box dan?quote:
Dan moet je niet in het topic komen. Of er moet een apart NL en US topic komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
quote:"We shouldn't be mad at Chef for leaving us.We should be mad at that fruity little club for scrambling his brains."
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mega Spoiler
dat doe ik al maandenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Nywuob het volgende:
Niet echt handig om dan zo'n heel topic door te gaan lezen, lijkt me.
Wel een super aflevering![]()
Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken![]()
Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Vond hem niet enorm sterk. Als je de actualiteit rondom Chef niet gevolgd hebt, gaat er al een stuk van de episode verloren, en voor de rest vond ik het een snel in elkaar gedraaid verhaal.
De season openings zijn veel en veel sterker geweest.
Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.
Zeker weer de link met Scientology is perfect gedaan.
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.
Wat wil je dan? Een pagina vol witte vlakken?
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.
Ik kijk net zo hard uit naar een nieuwe aflevering met Butters en Cartman in de hoofdrollen
Oja, Butters ook weer nadat de FBI kerel begon te likken.
Hey, that is what my uncle did with me!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent..
Ik heb nog nooit in de vorige twee seizoenen afleveringen zien besproken worden in spoiler-tags. En met wie moet je dan allemaal rekening gaan houden? Met iedereen? Met mensen die hem pas na een dag kijken? Zo kun je aan de gang blijven.quote:. ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.
Vind ik anders. Films en comedies kun je mij inziens niet vergelijken. Maar de topics gaan natuurlijk wel lopen wanneer je hem gezien hebt. Hoe wil je anders over een film discussieren die je nog niet gezien hebt?quote:het is hetzelfde dat ik bijv het script van x-men 3 heb gelezen en ga vertellen hoe hij afloopt zonder spoiler waarschuwingen terwijl nog niemand hem heeft gezien.... en dan vervolgens ga zeggen dat niemand in dat topic moet komen als ze hem nog niet gezien hebben... dan zullen de topics op FTR heel hard gaan lopen ja.....daar zit niemand op te wachten
Ja, jammer.quote:maar ja je hebt je doel bereikt je hebt voor mij en anderen in ieder geval de Episode al een stuk minder spannend gemaakt.
ik heb er niks aan dat jij een spoiler in een comedy serie niet te vergelijken vind met een spoiler in een film.. naar mijn weten verpest je het in beide opties net zo goed voor degene die het nog moet kijken namelijk. overigens ben ik hier nog nooit in een South Park Topic voor mij een spoiler tegen gekomen in die jaren dat ik op FOK! kom en ik kijk altijd de dag na de release.. en zeker in dit geval is het gewoon lullig voor de mensen die nog moeten kijken omdat iedereen zich afvraagd wat er met chef gaat gebeuren.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
een hoop gelul
Haha, nadenken over deze episode? Ik hou ook van subtiele humor, maar dat is in deze ep niet aan de orde... Hoe plat wil je het hebben met die FBI-agent!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.
Ik kijk net zo hard uit naar een nieuwe aflevering met Butters en Cartman in de hoofdrollen
Oja, Butters ook weer nadat de FBI kerel begon te likken.
Hey, that is what my uncle did with me!
Ontzettend huilebalk die je er bentquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.
het is hetzelfde dat ik bijv het script van x-men 3 heb gelezen en ga vertellen hoe hij afloopt zonder spoiler waarschuwingen terwijl nog niemand hem heeft gezien.... en dan vervolgens ga zeggen dat niemand in dat topic moet komen als ze hem nog niet gezien hebben... dan zullen de topics op FTR heel hard gaan lopen ja.....daar zit niemand op te wachten
maar ja je hebt je doel bereikt je hebt voor mij en anderen in ieder geval de Episode al een stuk minder spannend gemaakt.
1 |
Anders lees je ffquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Nieuwe seizoen is vandaag begonnen !
[ code verwijderd ]
!
(aleen chef is weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was weer zo overdreven en geniale metaforen.
Bertje en Henk
lees het topic dan niet pikkiequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken![]()
Ja echt 1 of 2 seconden van wtf? Maar toen dacht ik toch nog wat beter naquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het begin alleen al, snelle fragmenten van een aflevering die nooit bestaan heeft, bedoeld om mensen weer even te laten herinneren wat er ookalweer gebeurd was.
ik had btw heeel even de gedachte dat de super adventure club echt bestond![]()
het einde vond ik alleen niet zo heel leuk, maar wel iets moois om chef in het progamma te houden zonder isaac
lets go home and Make loooveee
ik vond hem echt geniaal...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
That's right.goodbye CHILDREN!
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
super adventure club = scientology.
maar dat had iedereen toch wel door mag ik hopen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje flauwe aflevering, maar dat ben ik ondertussen wel gewend
Ik ga maar weer eens een paar oude afleveringen kijken
Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok nu vind ik de aflevering geweldig!
Tuurlijk had ik dat wel door
Ik begrijpte ook alles...Maar ik heb echt veeel betere afleveringen gezien dan deze...Het lag er een beetje te dik bovenop allemaal...En dat sex met kinderen was wel een klein beetje afgezaagt....quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?
Alle afleveringen zijn last minute, ze worden in 1 week in elkaar geflanst.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan gewoon merken dat het een last minute aflevering is. Een leuk idee, maar weinig leuke grappen erin verwerkt.
Denk eens aan het medium waar je momenteel gebruik van maakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef Lieke_K het volgende:
Hoe durven ze! Ik kan The Box niet ontvangen!![]()
Oooooooojaquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Denk eens aan het medium waar je momenteel gebruik van maakt.
de bestanden in realmedia formaat zijn 37mb per stuk, dat moet toch te doen zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ooooooooja![]()
Eén woord: datalimiet.
Ja, ik ben een stumperd.
da's echt weinig. en nu heeft iedereen van die pomme kelly icoontjes, dat tikt ook lekker aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Lieke_K het volgende:
250mb. Per maand. Met z'n drieën.
Wordt lastig.
Ik weet nog dat ik een jaar of 5 geleden zo zat te zeiken op m'n datalimiet van 1000MB per maand...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Lieke_K het volgende:
Wordt lastig.
Ik ken hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Lieke_K het volgende:
Wordt lastig.
Jup, maar die was wel subtiel, misschien zijn ze toch een beetje bang voor legal action.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef FrankR het volgende:
Leuk die link met de pedofiliteit van L. Ron Hubbard
de enige link tussen scientology en de super adventure club is toch de tekst "this is what ... accually beleve"?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef BdR het volgende:pffff wat een slechte aflevering..
Ik kan me voorstellen dat die Matt Stone en Trey Parker niet blij zijn dat Isaac Hayes weg is. Maar wat kan ons, als publiek, dat nou schelen!? Alles over scientology was al eens gezegd, in die ene aflevering met Tom Cruise. Dat met die "super adventure club" met pedo's was totaal niet subtiel of clever, laat staan grappig.
dus.. dat.. hopelijk is de volgende aflevering beter.
Ik denk dat het publiek dat south park al een tidje volgt toch echt wel behoefte had aan een afsluiting van 'chef'. Alhoewel het me niks zou verbazen als ie in zijn huidige vorm eens zal terugkomenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef BdR het volgende:pffff wat een slechte aflevering..
Ik kan me voorstellen dat die Matt Stone en Trey Parker niet blij zijn dat Isaac Hayes weg is. Maar wat kan ons, als publiek, dat nou schelen!? Alles over scientology was al eens gezegd, in die ene aflevering met Tom Cruise. Dat met die "super adventure club" met pedo's was totaal niet subtiel of clever, laat staan grappig.
okay, maar ik vond de hele afleverin gewoon veel te zelfbewust zeg maar, puur en alleen voor de die-hard ingewijden. Ga maar na, als iemand over 10 jaar deze aflevering terug ziet denk ie: "waar gaaaat dit in hemelsnaam over?"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat het publiek dat south park al een tidje volgt toch echt wel behoefte had aan een afsluiting van 'chef'. Alhoewel het me niks zou verbazen als ie in zijn huidige vorm eens zal terugkomen
deze zou ook wel leuk zijn hoor, het was gewoon een toffe aflevering, puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:21 schreef BdR het volgende:
[..]
okay, maar ik vond de hele afleverin gewoon veel te zelfbewust zeg maar, puur en alleen voor de die-hard ingewijden. Ga maar na, als iemand over 10 jaar deze aflevering terug ziet denk ie: "waar gaaaat dit in hemelsnaam over?"
Terwijl de echt goeie afleveringen ("NAMBLA", "Scott Tenorman" etc.) dan nog steeds leuk zijn denk ik.
Die hoer zat ook al in een van de eerste seizoenen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
En de DJ uit de stripbar maakte weer zijn opwachting (ook in Little Crime Stoppers)
En die wanna dance hoer ook trouwens
hehe eindelijk nog iemand.. exact mijn woordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef BdR het volgende:pffff wat een slechte aflevering..
Mja echt grappig was dat gedeelte niet, maar omdat het South Park is kon ik het beter verteren dan ik het had verwacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:07 schreef Steve.Porter het volgende:
deze aflevering gaf me een naar smaakje, ook dat met die kinderen enzo.. normaal kan ik hard lachen om de harde humor van Parker en Stone, maar nu sloegen ze imo de plank behoorlijk mis
Joh!quote:Hayes heeft niet meegewerkt aan de nieuwe aflevering die woensdag is uitgezonden. Het leek erop dat de zinnen die Chef zei uit vorige afleveringen waren geknipt. In de nieuwe aflevering werd Scientology opnieuw belachelijk gemaakt. Chef zei meerdere malen dat hij de liefde wil bedrijven met kinderen van de school in South Park. De Super Adventure Club, waar Chef lid van is, maakt van mensen kindermisbruikers.
plus het feit dat wat ze geloven klinkklare onzin is net als bij de scientology.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de enige link tussen scientology en de super adventure club is toch de tekst "this is what ... accually beleve"?
je moet het zien als 1 grote chef-dis aflevering en daar zijn ze imho heel goed in geslaagd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:07 schreef Steve.Porter het volgende:
deze aflevering gaf me een naar smaakje, ook dat met die kinderen enzo.. normaal kan ik hard lachen om de harde humor van Parker en Stone, maar nu sloegen ze imo de plank behoorlijk mis
Dan ben je toch nog echt een paar stapjes té politiek correct voor South Park...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:07 schreef Steve.Porter het volgende:
nee, dat hebben ze al eeuwen geleden gedaan in 4x11 - Probablyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef doppelgänger het volgende:
kut aflevering..wat mij betreft -> www.jumptheshark.com
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:56 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
je moet het zien als 1 grote chef-dis aflevering en daar zijn ze imho heel goed in geslaagd.
Jullie moeten die aflevering toch echt nog eens opnieuw bekijken. Het is juist een aanval op Scientology en een boodschap aan Hayes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:15 schreef Mobster273 het volgende:
al had ik toch echt het idee dat ze meer op hayes speelden dan op scientology
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |