Tot deze Emmy awards hadden ze er vijf gewonnen:quote:Op maandag 7 september 2026 09:43 schreef PoesDoos het volgende:
Ze hebben eindelijk een Emmy gewonnen!
En 16 september begint het nieuwe seizoen alweer, voor in de agenda.
Vrijdag 18 september op Comedy Central, 20.30u
(0 promo of hype)
Oeps. Ik zie de verwarring al; Comedy Central had een plaatje met SP´s Trump met Emmy in de hand en de tekst ´You finally got your Emmy!´quote:Op maandag 7 september 2026 11:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tot deze Emmy awards hadden ze er vijf gewonnen:
- Best Friends Forever
- Make Love, Not Warcraft
- Imaginationland, The Movie
- Margaritaville
- Raising The Bar
En nu dus eentje voor Sermon on the Mount. Een geniale aflevering, maar zelden heb ik gezien dat een seizoen na zo'n klapper zo keihard implodeert. Ik vond de rest van het seizoen echt niet bepaald leuk meer.
quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:35 schreef lbosse het volgende:
"Inspired by the bravery and patriotism of Apple and Google, we are changing the name of 'South Park' to SOUTH AMERICA," series creators Trey Parker and Matt Stone said in a statement. "We especially want to thank our parent company Paramount — a Skydance Capitulation."
[ afbeelding ]
Zag de trailer ja en wist niet dat de fatbiketerreur ook een dingetje was in de VS. Benieuwd wel.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:16 schreef PoesDoos het volgende:
[ afbeelding ]
Cartman op een fatbike![]()
Morgen illegaal te streamen/downloaden en vrijdagavond legaal op Comedy Central
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op vrijdag 11 september 2026 22:28 schreef MisterFox het volgende:
Nieuwe afleveringen op mijn verjaardag![]()
![]()
Daar zal het de white trash zijn itt onze Nieuwe Nederlanders.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zag de trailer ja en wist niet dat de fatbiketerreur ook een dingetje was in de VS. Benieuwd wel.
quote:Op woensdag 16 september 2026 10:20 schreef PoesDoos het volgende:
[..]
Daar zal het de white trash zijn itt onze Nieuwe Nederlanders.
Gefeliciteerd @:MisterFox !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |