Of het de enige goede serie is op CC hangt natuurlijk puur van je smaak afquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:51 schreef Simpel-Zat het volgende:
Bij gebrek aan nieuwe afleveringen en zelfs oude op Comedy Central (zetten de enige grappige serie op die schijtzender gewoon op zwart) ben ik maar weer eens met de oude afleveringen begonnen via de website van SP.
Dit is toch wel echt een pareltje hoor:
https://www.southparkstud(...)funny-season-6-ep-11
Tweek die ontvoerd wordt door The Ghost of Human Kindness, de eigenaar van City Wok die een muur bouwt die vervolgens steeds wordt afgebroken door Mongolen. Briljant.
Zo goed worden ze al jaren niet meer gemaakt.
Dat heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het de enige goede serie is op CC hangt natuurlijk puur van je smaak af
De hele Free Hat-beweging is een van mijn favoriete dingen ooit.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Haha en 2 afleveringen daarvoor heb je de "Free Hat" episode. Tweek die gratis hoedjes (free hats) maakt om uit te delen voor een demo tegen remakes van oude films en die lui zijn daar voor Free Hat McCullin, de massa moordenaar op meer dan 20 baby's, die dat volgens de menigte uit zelfverdediging deed en vrij moet komen![]()
![]()
![]()
https://www.southparkstud(...)ee-hat-season-6-ep-9
Haha ja erg goedquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De hele Free Hat-beweging is een van mijn favoriete dingen ooit.
Zo veel SP episodes zijn spot on en legendarisch, beetje jammer dat ze nu beetje TDS hebben maar zal vast nog wel vermakelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Haha en 2 afleveringen daarvoor heb je de "Free Hat" episode. Tweek die gratis hoedjes (free hats) maakt om uit te delen voor een demo tegen remakes van oude films en die lui zijn daar voor Free Hat McCullin, de massa moordenaar op meer dan 20 baby's, die dat volgens de menigte uit zelfverdediging deed en vrij moet komen![]()
![]()
![]()
https://www.southparkstud(...)ee-hat-season-6-ep-9
TDS, ik moest het googelenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel SP episodes zijn spot on en legendarisch, beetje jammer dat ze nu beetje TDS hebben maar zal vast nog wel vermakelijk zijn.
Het valt mee, maar er lagen gemiste kansen met de seniele President Biden en zijn crackzoon Hunter. Hadden ze wel iets over kunnen maken, maarja dat is gevaarlijk. Denk dat dan South Park veel negativiteit over zich heen zou hebben gekregen. Ookal zijn ze niet te cancellen vind ik het een gemiste kans.quote:Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
TDS, ik moest het googelendat past ze inderdaad niet. Ben heel benieuwd wat ze nu met Mr. Garrison doen. Ik weet dat ze verklaard hebben de verkiezingen "links te hebben laten liggen", maar het lijkt me niet mogelijk hem niet weer president te maken.
Sowieso vind ik seizoen 3/4 t/m 18 persoonlijk vrijwel alles briljant, daarna wordt het minder al zitten daar ook parels tussen. Maar goed, Trey en Matt worden ook ouder, dat extreem hoge niveau hebben ze wat mij betreft al ziekelijk lang volgehouden. Echt topsport.
Haha, Dat hebben ze ook niet, dat is de nogal kromme en het op het ziekelijke af zwart-witte wereldbeeld van de baardmans.quote:Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef Simpel-Zat het volgende:
TDS, ik moest het googelendat past ze inderdaad niet.
Dat met 'TDS' valt ook wel mee, Trump geeft ze gewoon enorm veel materiaal om hem belachelijk mee te maken, elke dag weer. Prima dat ze daar gebruik van maken, hoewel het inderdaad misschien wel een beetje makkelijk is om een zwak doelwit te blijven rakenquote:Op zaterdag 26 april 2025 23:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo veel SP episodes zijn spot on en legendarisch, beetje jammer dat ze nu beetje TDS hebben maar zal vast nog wel vermakelijk zijn.
Het is ook niet erg dat ze hem pakken, maar voorheen pakte ze iedereen. Toegegeven er zijn weinig episodes geweest ten tijde dat Biden president was. Maar jij weet net zo goed dat familie Biden even veel of zelfs meer materiaal gaf, echter is er een shift geweest dat Trey & Matt democraten zijn geworden en daadwerkelijk anti-Trumpers waren. Dit heeft wel impact gehad op de serie zelf. Als je je hardcore satire TV programma in eens niet meer sketches durft te maken over diegene waar je op stemt of politieke affiliatie ligt, dan is dit snel te merken.quote:Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat met 'TDS' valt ook wel mee, Trump geeft ze gewoon enorm veel materiaal om hem belachelijk mee te maken, elke dag weer. Prima dat ze daar gebruik van maken, hoewel het inderdaad misschien wel een beetje makkelijk is om een zwak doelwit te blijven raken
South Park to reduce Donald Trump jokes after falling into 'trap' of mocking himquote:Trey Parker told The Los Angeles Times the show had fallen into the "trap" of mocking the US president in its episodes every week.
"We're becoming: 'Tune in to see what we're going to say about Trump.' Matt [Stone, co-creator] and I hated it but we got stuck in it somehow," he said.
Ergens een ding over Biden en zijn leeftijd en daarbij komende problemen had wel gekund ja, maar goed. Dat bedoel ik met dat het wellicht wat jammer is dat ze de 'makkelijke' weg hebben gekozen: Trump geeft zo bizar veel materiaal, bijna dagelijks komt er weer iets wat te debiel voor woorden is en bijna niet echt kįn zijn. Het was wellicht een leukere uitdaging geweest om inderdaad iets met Biden's leeftijd te doen.quote:Op zondag 27 april 2025 11:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is ook niet erg dat ze hem pakken, maar voorheen pakte ze iedereen. Toegegeven er zijn weinig episodes geweest ten tijde dat Biden president was. Maar jij weet net zo goed dat familie Biden even veel of zelfs meer materiaal gaf, echter is er een shift geweest dat Trey & Matt democraten zijn geworden en daadwerkelijk anti-Trumpers waren. Dit heeft wel impact gehad op de serie zelf. Als je je hardcore satire TV programma in eens niet meer sketches durft te maken over diegene waar je op stemt of politieke affiliatie ligt, dan is dit snel te merken.
Ze geven het ook zelf toe he.
[..]
South Park to reduce Donald Trump jokes after falling into 'trap' of mocking him
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |