quote:
Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef Gehenna het volgende:[..]
Jouw mening != feit
Ik zie op imdb dat op basis van duizenden ratings van kijkers, de beoordelingen niet minder zijn dan andere jaren, de eerste episode van S27 zou je zelfs met een 9.3/10 kunnen zien als een nieuwe fan-favoriet, op basis van 14.000 ratings. En ook S28 zit rond de 7.0 - 7.5 gemiddeld.
Dus ik zou dat niet 'het kwijt zijn' noemen. Wellicht komt het meer omdat jij het toevallig met je tere huidje niet tegen wat satire kan over je stokpaardjes

(zo maar een gok hoor)
Dat mag jij vinden, ik snap volkomen als iemand dingen zoals Lubach of USA late night shows leuk vindt, de huidige kant dat South Park opgaat ook leuk vindt. Net zoals ik mag vinden dat the left can't meme en geen humor hebben.
Want humor en linkse ideologie gaat niet hand in hand, dat is net zoals islam. Je mag over bepaalde onderwerpen geen grapjes maken. Ik heb helemaal geen problemen met de Trump of Vance satire, belachelijk maken. Het is zelfs dat ik de Vance meme's post, met zijn krullen, zijn dikke kop. En heb oranje Trump altijd oranje gevonden.
South Park is gewoon voor een specifieke doelgroep bedoeld. Maar wie weet verveel ik mij ooit nog wel eens en zal ik eens laatste episodes bekijken, maar wat ik zo hoor en lees is niet positief.
Zelfs op extreem linkse bolwerken zoals Reddit zijn ze het hier trouwens overeens hoor.
Matt and Trey have severe TDS and this is all cope. There was a literal dementia patient in the White House for four years and South Park didn't do a single episode about it. ![8uQmyER.png]()
Het is een soort van NOS filter wat over South Park heen is gekomen, daarom ook mijn hekelpunt ten tijde van covid. Ze werden goed betaald om niet het hele covid gebeuren belachelijk te maken.
"Sold out" is een goede benaming voor ze, ze zijn gezwicht voor het geld.
Een grote outlet zoals paramount/netflix kan natuurlijk niet geassocieerd worden met comedy die niet woke is.
Dingen dat zoals Bill Nye zei "vote for kamala if you don't want hurricanes" en dat soort belachelijke statements, ze hadden pareltjes kunnen maken over de corona pandemie. Maar dat was het kantelpunt dat ze full on sold out werden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.