abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2025 @ 14:48:30 #276
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_217285205
Jaja op naar de Diddy aflevering *O* !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_217317714
De normale afleveringen staan gewoon gratis en legaal hier: https://www.southparkstud(...)ark/tu06id/season-26

De specials op Skyshowtime.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_217318490
Als er nieuwe afleveringen komen dan worden ze binnen enkele dagen uitgezonden op Comedy Central met ondertiteling. Tv gids in de gaten houden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_217475480
Bij gebrek aan nieuwe afleveringen en zelfs oude op Comedy Central (zetten de enige grappige serie op die schijtzender gewoon op zwart) ben ik maar weer eens met de oude afleveringen begonnen via de website van SP.

Dit is toch wel echt een pareltje hoor:

https://www.southparkstud(...)funny-season-6-ep-11

Tweek die ontvoerd wordt door The Ghost of Human Kindness, de eigenaar van City Wok die een muur bouwt die vervolgens steeds wordt afgebroken door Mongolen. Briljant.

Zo goed worden ze al jaren niet meer gemaakt.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 april 2025 @ 22:59:53 #280
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_217475546
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:51 schreef Simpel-Zat het volgende:
Bij gebrek aan nieuwe afleveringen en zelfs oude op Comedy Central (zetten de enige grappige serie op die schijtzender gewoon op zwart) ben ik maar weer eens met de oude afleveringen begonnen via de website van SP.

Dit is toch wel echt een pareltje hoor:

https://www.southparkstud(...)funny-season-6-ep-11

Tweek die ontvoerd wordt door The Ghost of Human Kindness, de eigenaar van City Wok die een muur bouwt die vervolgens steeds wordt afgebroken door Mongolen. Briljant.

Zo goed worden ze al jaren niet meer gemaakt.
Of het de enige goede serie is op CC hangt natuurlijk puur van je smaak af :)

Verder wel eens, met die Chinese muur was geinig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217475555
Haha en 2 afleveringen daarvoor heb je de "Free Hat" episode. Tweek die gratis hoedjes (free hats) maakt om uit te delen voor een demo tegen remakes van oude films en die lui zijn daar voor Free Hat McCullin, de massa moordenaar op meer dan 20 baby's, die dat volgens de menigte uit zelfverdediging deed en vrij moet komen _O- _O- _O-

https://www.southparkstud(...)ee-hat-season-6-ep-9
pi_217475562
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 22:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Of het de enige goede serie is op CC hangt natuurlijk puur van je smaak af :)

Dat heb je zeker gelijk in
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 april 2025 @ 23:04:40 #283
284411 crew  heywoodu
pi_217475588
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:00 schreef Simpel-Zat het volgende:
Haha en 2 afleveringen daarvoor heb je de "Free Hat" episode. Tweek die gratis hoedjes (free hats) maakt om uit te delen voor een demo tegen remakes van oude films en die lui zijn daar voor Free Hat McCullin, de massa moordenaar op meer dan 20 baby's, die dat volgens de menigte uit zelfverdediging deed en vrij moet komen _O- _O- _O-

De hele Free Hat-beweging is een van mijn favoriete dingen ooit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_217475607
Tweek is gewoon goated
pi_217475651
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De hele Free Hat-beweging is een van mijn favoriete dingen ooit.
Haha ja erg goed
pi_217475768
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:00 schreef Simpel-Zat het volgende:

Zo veel SP episodes zijn spot on en legendarisch, beetje jammer dat ze nu beetje TDS hebben maar zal vast nog wel vermakelijk zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217476106
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo veel SP episodes zijn spot on en legendarisch, beetje jammer dat ze nu beetje TDS hebben maar zal vast nog wel vermakelijk zijn.
TDS, ik moest het googelen :D dat past ze inderdaad niet. Ben heel benieuwd wat ze nu met Mr. Garrison doen. Ik weet dat ze verklaard hebben de verkiezingen "links te hebben laten liggen", maar het lijkt me niet mogelijk hem niet weer president te maken.
Sowieso vind ik seizoen 3/4 t/m 18 persoonlijk vrijwel alles briljant, daarna wordt het minder al zitten daar ook parels tussen. Maar goed, Trey en Matt worden ook ouder, dat extreem hoge niveau hebben ze wat mij betreft al ziekelijk lang volgehouden. Echt topsport.
pi_217476404
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]
TDS, ik moest het googelen :D dat past ze inderdaad niet. Ben heel benieuwd wat ze nu met Mr. Garrison doen. Ik weet dat ze verklaard hebben de verkiezingen "links te hebben laten liggen", maar het lijkt me niet mogelijk hem niet weer president te maken.
Sowieso vind ik seizoen 3/4 t/m 18 persoonlijk vrijwel alles briljant, daarna wordt het minder al zitten daar ook parels tussen. Maar goed, Trey en Matt worden ook ouder, dat extreem hoge niveau hebben ze wat mij betreft al ziekelijk lang volgehouden. Echt topsport.
Het valt mee, maar er lagen gemiste kansen met de seniele President Biden en zijn crackzoon Hunter. Hadden ze wel iets over kunnen maken, maarja dat is gevaarlijk. Denk dat dan South Park veel negativiteit over zich heen zou hebben gekregen. Ookal zijn ze niet te cancellen vind ik het een gemiste kans.

Die Garrison/Trump mix is ook beetje saai tbh, nu gaat het Randy worden die Elon gaat spelen. Hopelijk komen ze eens met wat grappigs.

Ze moeten wel aan de bak want ze hebben een goed contact afgesloten met seizoenen en specials.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217476411
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Peruvian flute band O+ die hele episode met dat ze craig meenemen naar peru, die aanval _O-
  zondag 27 april 2025 @ 09:18:57 #290
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_217477158
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 00:12 schreef Simpel-Zat het volgende:
TDS, ik moest het googelen :D dat past ze inderdaad niet.
Haha, Dat hebben ze ook niet, dat is de nogal kromme en het op het ziekelijke af zwart-witte wereldbeeld van de baardmans.

Ga eens na hoeveel beleid ze bijv. van Obama hebben behandeld.

Het hele seizoen met Garrisson als Trump viel nogal in het water gaven ze wel eens aan in interviews, omdat ze de afleveringen maaktte terwijl hetgeen wat ze persifleren zich tegelijktijd ontvouwde in de echte wereld. En het echte verhaal (dat trump de verkiezingen won) liep anders dan dat ze zelf in eerste instantie dachten, dus heel veel opbouw en verhaallijn kon toen de prullenbak in en moest hap-snap een nieuwe ontknoping voor geschreven worden die niet heel sterk was.
Robert Moog died for our synths
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 april 2025 @ 09:32:13 #291
284411 crew  heywoodu
pi_217477256
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2025 23:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat met 'TDS' valt ook wel mee, Trump geeft ze gewoon enorm veel materiaal om hem belachelijk mee te maken, elke dag weer. Prima dat ze daar gebruik van maken, hoewel het inderdaad misschien wel een beetje makkelijk is om een zwak doelwit te blijven raken :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 april 2025 @ 09:33:38 #292
284411 crew  heywoodu
pi_217477271
Somalian pirates we!
pi_217478112
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 09:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat met 'TDS' valt ook wel mee, Trump geeft ze gewoon enorm veel materiaal om hem belachelijk mee te maken, elke dag weer. Prima dat ze daar gebruik van maken, hoewel het inderdaad misschien wel een beetje makkelijk is om een zwak doelwit te blijven raken :D
Het is ook niet erg dat ze hem pakken, maar voorheen pakte ze iedereen. Toegegeven er zijn weinig episodes geweest ten tijde dat Biden president was. Maar jij weet net zo goed dat familie Biden even veel of zelfs meer materiaal gaf, echter is er een shift geweest dat Trey & Matt democraten zijn geworden en daadwerkelijk anti-Trumpers waren. Dit heeft wel impact gehad op de serie zelf. Als je je hardcore satire TV programma in eens niet meer sketches durft te maken over diegene waar je op stemt of politieke affiliatie ligt, dan is dit snel te merken.

Ze geven het ook zelf toe he.

quote:
Trey Parker told The Los Angeles Times the show had fallen into the "trap" of mocking the US president in its episodes every week.

"We're becoming: 'Tune in to see what we're going to say about Trump.' Matt [Stone, co-creator] and I hated it but we got stuck in it somehow," he said.
South Park to reduce Donald Trump jokes after falling into 'trap' of mocking him
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 april 2025 @ 11:57:43 #294
284411 crew  heywoodu
pi_217478205
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2025 11:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is ook niet erg dat ze hem pakken, maar voorheen pakte ze iedereen. Toegegeven er zijn weinig episodes geweest ten tijde dat Biden president was. Maar jij weet net zo goed dat familie Biden even veel of zelfs meer materiaal gaf, echter is er een shift geweest dat Trey & Matt democraten zijn geworden en daadwerkelijk anti-Trumpers waren. Dit heeft wel impact gehad op de serie zelf. Als je je hardcore satire TV programma in eens niet meer sketches durft te maken over diegene waar je op stemt of politieke affiliatie ligt, dan is dit snel te merken.

Ze geven het ook zelf toe he.
[..]
South Park to reduce Donald Trump jokes after falling into 'trap' of mocking him
Ergens een ding over Biden en zijn leeftijd en daarbij komende problemen had wel gekund ja, maar goed. Dat bedoel ik met dat het wellicht wat jammer is dat ze de 'makkelijke' weg hebben gekozen: Trump geeft zo bizar veel materiaal, bijna dagelijks komt er weer iets wat te debiel voor woorden is en bijna niet echt kįn zijn. Het was wellicht een leukere uitdaging geweest om inderdaad iets met Biden's leeftijd te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')