abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218871579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xD
Net als die keer dat alle credits naar ChatGPT gingen _O-

Vermakelijke aflevering, maar veel USA-gerelateerde zaken gingen weer langs me heen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 28 september 2025 @ 01:07:22 #102
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218889436
Ik moest even googelen (en TV Time-reacties lezen) om erachter te komen dat met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest al gewoon hard lachen om
SPOILER
dat ie had :') Er waren wel echt een paar dingen die me hardop lieten lachen.

Viel me wel op dat de stemmen van Kyle, Stan en Cartman (Vooral Cartman) aan het begin écht heel erg afweken van hoe ze normaal klonken. Weet niet wat er gaande was met Matt en Trey, maar het klonk allemaal een beetje off.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 28 september 2025 @ 10:35:13 #103
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218890578
Hij was wel leuk, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik hem een beetje tegen vond vallen tegenover andere afleveringen. Denk dat er echt geroezemoes geweest is achter de schermen.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_218895139
Weer niet gelachen 😞
pi_218912092
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:35 schreef MisterFox het volgende:
Hij was wel leuk, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik hem een beetje tegen vond vallen tegenover andere afleveringen. Denk dat er echt geroezemoes geweest is achter de schermen.
Heb hem nu pas gekeken, maar wat voor geroezemoes zou er geweest moeten zijn? Vond hem niet per se minder hard dan voorgaande afleveringen ofzo. De ene aflevering slaagt beter dan de andere en deze vond ik persoonlijk ook inderdaad wat minder boeiend, maar niet omdat ie minder hard of grof zou zijn ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 oktober 2025 @ 23:50:37 #106
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_218956428
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:35 schreef MisterFox het volgende:
Ik denk dus precies hetzelfde. Te rommelige verhaalllijnen zonder pay-off (Vooral ook die eerste scène 'is it a boy or a girl' waar gewoon nooit meer op wordt teruggekomen nadat het de basis gaf voor die wed-app), en ja de slapstick vond ik dan weer wél geestig, maar het was te... Ik weet niet. Het leek wel of ze drie afleveringen in één wilden proppen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')