Die is druk met masterdebating.quote:Op zondag 7 september 2025 10:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis Cartman een beetje tegenwoordig
Dit is wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:47 schreef Simpel-Zat het volgende:
Aangezien South Park imho de Garrisson-Trump switch lafjes en onorigineel heeft aangepakt had ik gehoopt dat ze Trump zoveel mogelijk uit de verhaallijnen zouden houden. Volgens mij is het tegenovergestelde waar. Ik ben nog sceptisch over dit seizoen.
Dat vond ik zelf de vorige - of die daarvoor - maar bij die 3e omdat JD Vance als Fantasy Island poppetje zo goed is. Zat nu ook weer in die vierde.quote:Op maandag 8 september 2025 23:39 schreef hole1988 het volgende:
De beste aflevering tot nu toe van dit seizoen. Er zit zelfs shin chan merch in de aflevering. (op de balie in pop up store.)
En toen was de masterdebater doodquote:Op zondag 7 september 2025 12:48 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Die is druk met masterdebating.
Wow wtfquote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
En toen was de masterdebater dood
Ik wilde al zeggen, voorlopig is Cartman wel klaar met masterdebating. Oef.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
En toen was de masterdebater dood
Beetje lafjes allemaal. Dat er toevallig een opzichtige verwijzing naar types als Kirk in zit lijkt me niet direct reden om de hele aflevering dan maar weer te verwijderen. Maar goed, dat is uiteindelijk gewoon een beslissing van Comedy central en niet zozeer van Matt en Trey zelf.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Aflevering 2 is ingetrokken, staat ook niet op southpark.nl
Heftig allemaal hoor
M&T zouden dat ook nooit toestaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje lafjes allemaal. Dat er toevallig een opzichtige verwijzing naar types als Kirk in zit lijkt me niet direct reden om de hele aflevering dan maar weer te verwijderen. Maar goed, dat is uiteindelijk gewoon een beslissing van Comedy central en niet zozeer van Matt en Trey zelf.
Had dit seizoen geen 201'tje verwacht, om heel eerlijk te zijn. Gelukkig hebben de mensen met de piratenhoed op nog altijd vrij toegang tot deze.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:36 schreef PoesInDoos het volgende:
Aflevering 2 is ingetrokken, staat ook niet op southpark.nl
Heftig allemaal hoor
Jawel joh, ze gingen er immers zelf van uit dat ze na de eerste aflevering gecancelled zouden wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 02:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Had dit seizoen geen 201'tje verwacht, om heel eerlijk te zijn. Gelukkig hebben de mensen met de piratenhoed op nog altijd vrij toegang tot deze.
Ja maar die was zó erop geënt om te schuren en te vervelen dat ze heel goed wisten dat Trump er niks tegen kon beginnen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Jawel joh, ze gingen er immers zelf van uit dat ze na de eerste aflevering gecancelled zouden worden
In China we call it hot potato !!!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:09 schreef TigerXtrm het volgende:
"You think I pay tariffs? No no, YOU pay tariffs!"
quote:"Apparently when you do everything at the last minute sometimes you don't get it done.
This one's on us.
We didn't get it done in time.
Thanks to Comedy Central and South Park fans for being so understanding.
Tune in next week!"
Trey Parker & Matt Stone
Ze hebben zichzelf wel extra tijd gekochtquote:Op woensdag 17 september 2025 21:44 schreef Felixa het volgende:
Geen nieuwe aflevering deze week, volgende week weer. Wel eerlijk van ze.
[..]
Zou wel een hele dikke documentaire zijn als ze Matt en Trey dit seizoen achter de schermen hebben gevolgd.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:33 schreef Dutch_view het volgende:
Hopelijk maken ze iets met betrekking op Kimmel of ABC en vegen ze de vloer aan met Trump
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |