quote:ik heb ook alle seizoenen, 5 gig in totaal. dat zijn realmedia bestanden van 37mb per stuk.
Ik heb ze ook allemaal, alleen dan 22 gig...in avi, mja...pimpen met je afleveringen lijkt me beetje doelloos denk je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Game On!
vorige deel: South Park - Part 11
mijn laatste reactie:
[..]
Blond zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef superheist het volgende:
jaja, ep. 1001 krijgen we dan. M'n vriendin dacht dat dit ook echt de 1001ste aflevering zou zijn, vond het raar dat ze opeens 87 episodes oversloegen
quote:
Op Comedy Central wel ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:30 schreef master_X het volgende:
komt dat nog eens op tv dan ?
Die zal denk ik pas verschijnen als er een eind aan de serie komt, laten we dus hopen dat het er voorlopig niet van komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Bij gebrek aan een toffe OP, waar dit soort dingen meestal instaat, wil ik even vragen of er al een verzamelbox bestaat met alle, ja, werkelijk álle SP-afleringen ooit.
En natuurlijk waar ik dat ding dan kan vinden.
O, in dat geval blijft mijn vraag staan. Als er iemand een verzamelbox weet, ik hou me aanbevolen om het in overweging te nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt geluk dat ik hier geen moderator ben!
Heb je daar ook een linkje van ofzo, of zit die in een aflevering?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef heiden6 het volgende:
Kent iemand hier de South Park Tribute To Monty Python, met de Dead Friend Sketch feat. Cartman, Kyle en een uiteraard dode Kenny?Echt mooi.
Ja, policy enzo, check je mail.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nietszeggende post.
Ik kijk 'm wel bij jou dan.
Dat is gewoon een los klein stukje, is niet onderdeel van een afleveringquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje van ofzo, of zit die in een aflevering?
En die hebben de rechten, weet niet of dat voor dit stukje geldt, maar het is wat dat betreft nogal hakken met de botte bijl hierzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Van hen mag het, maar van Comedy Central niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
deze is wel leuk om te downloaden. En legaal. het is geen aflevering, maar een opvoering van een liedje uit South Park Bigger Longer & Uncut bij de Academy Awards.
http://rapidshare.de/file(...)demy_Awards.ram.html
Wel erg lage kwaliteit helaas.
Free hat, Free hat!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:22 schreef Cart_man het volgende:
tvp
* Cart_man de aflevering Free Hat aan het kijken is.
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:33 schreef Steve.Porter het volgende:
Net 709 - Christian Rock Hard weer gekeken! zo, weer eens ouderwets met vocalen gelachen! Echt wel een top 5 aflevering!![]()
Ik vond het ook wel grappig dat Moop ging staken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaan
still think downloading music for free is "not a big deal"?
Cartman: "Token! Get the bass guitar out of your basement and meet me over at my house!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaan
still think downloading music for free is "not a big deal"?
Dat is geen willekeurige southpark zooi, maar een music video die bij de DVD van dè film zitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, die's ook leuk. Ik heb hem in z'n map staan met allerlei willekeurige Southpark zooi. Zoals Robin Williams die Blame Canada zingt, ook briljant
Q. - I was surprised that in the last FAQ you recommended downloading episodes on KaZaa and other file sharers. What are Matt and Trey's official stances on South Park episode piracy?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
deze is wel leuk om te downloaden. En legaal. het is geen aflevering,
dat vinden matt en trey zelf ja. enorm tof van ze. maar de rechten liggen bij comedy central, en die vind het downloaden minder tofquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Murray het volgende:
[..]
Q. - I was surprised that in the last FAQ you recommended downloading episodes on KaZaa and other file sharers. What are Matt and Trey's official stances on South Park episode piracy?
A. - Matt and Trey do not mind when fans download their episodes off the Internet; they feel that it’s good when people watch the show no matter how they do it.
http://www.southparkstudios.com/show/display_faq_search.php?section=2&id=13232&search_faq=
en dan kan hij ook gewoon bass spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
Cartman: "Token! Get the bass guitar out of your basement and meet me over at my house!
Token: "What?! We don't have a bass guitar."
Cartman: "Your family's black, Token! There's bound to be a bass guitar in your basement somewhere!"
[...]
Token: "Hey, there was a bass guitar in my basement."
Cartman: "I told you, Token."
![]()
Toch vreemd dat dat dan te lezen valt op een site "brought to you by Comedy Central..."quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat vinden matt en trey zelf ja. enorm tof van ze. maar de rechten liggen bij comedy central, en die vind het downloaden minder tof
omgquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Steve.Porter het volgende:
sick http://www.spscriptorium.com/ScriptGuideIndex.htm
nope, is nooit gedaan denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef RoelRoel het volgende:
Ow jammer.
Dus er bestaan geen nieuwe serie´s die nederlands ondertiteld zijn...
quote:South Park en Fresh Prince nieuw op The Box
Het afterschoolblok op The Box wordt versterkt met twee topseries: South Park en The Fresh Prince of Bel-Air.
South Park
South Park is een animatieserie die gaat over vier jongens uit South Park, een klein dorpje in Colorado. South Park staat bekend om zijn animatiestijl, donkere humor en de taboedoorbrekende onderwerpen. De meeste afleveringen zijn een satire op de (Amerikaanse) samenleving, beroemdheden en/of onderwerpen die het nieuws beheersen.
De belangrijkste karakters zijn vier jongens van de basisschool. Stan, Kyle, Kenny (hij komt in (bijna) iedere aflevering om het leven) en Eric, een verwend en grofgebekte jongen met een overgewicht. De overige karakters zijn onder andere Chef en Mr. Garrison, de homofiele leraar met de handpop (Mr. Hat). Beroemdheden komen spelen regelmatig een rol in de serie. Vaak worden de stemmen van deze beroemdheden nagedaan door de maker, maar een enkele keer spreekt een beroemdheid zelf een stem in.
The Fresh Prince of Bel-Air
The Fresh Prince of Bel-Air is een voor velen bekende televisiekomedie. De serie was de eerste grote rol voor Will Smith en is ook vanaf april te zien op The Box.
Will Smith speelt hierin een jongen die vanuit Philadelphia verhuist is naar de sjieke buurt Bel-Air in Los Angeles. Hier woont hij bij zijn oom en tante, de familie Banks Met zijn humor en vaak bizarre akties brengt hij behoorlijk wat verandering teweeg in het leven van zijn rijke, pretentieuze familieleden. De show heeft veel gastoptredens gehad, waaronder Tyra Banks, Vanessa Williams, Naomi Campbell, Dr. Dre, Quincy Jones, Evander Holyfield, William Shatner, Queen Latifah, Tom Jones en Zsa Zsa Gabor.
The Box Afterschoolblok, maandag t/m vrijdag 15:35 tot 17:35 uur.
The Fresh Prince of Bel-Air: 16:45 uur / South Park: 17:10 uur
Dat was een leuke aflevering ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
vandaag weer gekeken, echt meesterlijk. Ook die intolerantie kamp
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef Erwtensoep het volgende:
bloody mary is wel een flauwe aflevering zeg...
Alleen om de conclusie van de paus kon ik echt lachen
Die man heeft wel meer op z'n C.V. staan.quote:
Jij bent bloody mary aan het kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
What seems to be the officer, problem?!
en van die episode gingen enkele streng christelijken in de VS weer over de zeikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent bloody mary aan het kijken
"Suck on my chocolate salty balls..."quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef slindenau het volgende:
Neeee, niet chef.
"Baby, you just burned my balls!"
Heb em van de week gekeken, maar dat vond ik toch wel zo'n beetje het mooiste stukje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent bloody mary aan het kijken
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze de Islam in de zeik gaan nemen. Dan breekt de hel wel los.
Het mooiste vond ik die quote van de paus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Heb em van de week gekeken, maar dat vond ik toch wel zo'n beetje het mooiste stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |