Jij bent bloody mary aan het kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:36 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
What seems to be the officer, problem?!
en van die episode gingen enkele streng christelijken in de VS weer over de zeikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent bloody mary aan het kijken
"Suck on my chocolate salty balls..."quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef slindenau het volgende:
Neeee, niet chef.
"Baby, you just burned my balls!"
Heb em van de week gekeken, maar dat vond ik toch wel zo'n beetje het mooiste stukje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij bent bloody mary aan het kijken
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze de Islam in de zeik gaan nemen. Dan breekt de hel wel los.
Het mooiste vond ik die quote van de paus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Heb em van de week gekeken, maar dat vond ik toch wel zo'n beetje het mooiste stukje.
Zou jammer zijn als ze het niet durfdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.
Jammer wel ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou jammer zijn als ze het niet durfde
Damn, zag dit staan in de active topics lijst en zat me al te verheugen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef Swine het volgende:
begin maart begint serie 10 pas weer *-)
22-maart pas![]()
9d 2h 52mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Damn, zag dit staan in de active topics lijst en zat me al te verheugen..![]()
nu is de vraag: welke kijk je als eerst?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo kan ik me 22 maart zowel op South Park als op lost verheugen
Jezus, na jarenlang met zowat alles spotten stapt hij eruit omdat scientology aangepakt werd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef Patch het volgende:
Isaac Hayes has parted ways with the Comedy Central series "South Park," citing the series' "inappropriate ridicule of religious communities" reports Reuters.
Hayes, who has voiced the character Chef since the series began in 1997, released a statement through his spokesman Monday requesting a release from his contract because he "is disappointed with what he perceives as a growing insensitivity toward personal spiritual beliefs."
"Park" co-creator Matt Stone issued a statement describing Hayes as a disgruntled Scientologist unhappy with a recent episode lampooning the organization's religious beliefs.
een paar = tweequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Spuit 11, dat staat er een paar posts terug ook al.
South Park natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:55 schreef superheist het volgende:
[..]
nu is de vraag: welke kijk je als eerst?
Heb je de Afghanistan aflevering gezien? Of de film Team America?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Matt en Trey durven veel, maar daar wagen ze zich niet aan denk ik. De islamtische wereld heeft al laten zien wat 12 simpele spotprenten kunnen doen.
dan blijft een paar nog steeds twee...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze reactie:
South Park - Part 12 (Vanaf maart weer op The Box)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |