quote:ik heb ook alle seizoenen, 5 gig in totaal. dat zijn realmedia bestanden van 37mb per stuk.
Ik heb ze ook allemaal, alleen dan 22 gig...in avi, mja...pimpen met je afleveringen lijkt me beetje doelloos denk je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Game On!
vorige deel: South Park - Part 11
mijn laatste reactie:
[..]
Blond zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef superheist het volgende:
jaja, ep. 1001 krijgen we dan. M'n vriendin dacht dat dit ook echt de 1001ste aflevering zou zijn, vond het raar dat ze opeens 87 episodes oversloegen
quote:
Op Comedy Central wel ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:30 schreef master_X het volgende:
komt dat nog eens op tv dan ?
Die zal denk ik pas verschijnen als er een eind aan de serie komt, laten we dus hopen dat het er voorlopig niet van komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Bij gebrek aan een toffe OP, waar dit soort dingen meestal instaat, wil ik even vragen of er al een verzamelbox bestaat met alle, ja, werkelijk álle SP-afleringen ooit.
En natuurlijk waar ik dat ding dan kan vinden.
O, in dat geval blijft mijn vraag staan. Als er iemand een verzamelbox weet, ik hou me aanbevolen om het in overweging te nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt geluk dat ik hier geen moderator ben!
Heb je daar ook een linkje van ofzo, of zit die in een aflevering?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef heiden6 het volgende:
Kent iemand hier de South Park Tribute To Monty Python, met de Dead Friend Sketch feat. Cartman, Kyle en een uiteraard dode Kenny?Echt mooi.
Ja, policy enzo, check je mail.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nietszeggende post.
Ik kijk 'm wel bij jou dan.
Dat is gewoon een los klein stukje, is niet onderdeel van een afleveringquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je daar ook een linkje van ofzo, of zit die in een aflevering?
En die hebben de rechten, weet niet of dat voor dit stukje geldt, maar het is wat dat betreft nogal hakken met de botte bijl hierzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Van hen mag het, maar van Comedy Central niet.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
deze is wel leuk om te downloaden. En legaal. het is geen aflevering, maar een opvoering van een liedje uit South Park Bigger Longer & Uncut bij de Academy Awards.
http://rapidshare.de/file(...)demy_Awards.ram.html
Wel erg lage kwaliteit helaas.
Free hat, Free hat!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:22 schreef Cart_man het volgende:
tvp
* Cart_man de aflevering Free Hat aan het kijken is.
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:33 schreef Steve.Porter het volgende:
Net 709 - Christian Rock Hard weer gekeken! zo, weer eens ouderwets met vocalen gelachen! Echt wel een top 5 aflevering!![]()
Ik vond het ook wel grappig dat Moop ging staken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaan
still think downloading music for free is "not a big deal"?
Cartman: "Token! Get the bass guitar out of your basement and meet me over at my house!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo geweldig dat cartman niks geeft om die miljoen verkochte platen en alleen kyle wil verslaan
still think downloading music for free is "not a big deal"?
Dat is geen willekeurige southpark zooi, maar een music video die bij de DVD van dè film zitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, die's ook leuk. Ik heb hem in z'n map staan met allerlei willekeurige Southpark zooi. Zoals Robin Williams die Blame Canada zingt, ook briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |