Lijkt verdacht veel op Isaac Hayes. Is dit niet 1 grote publiciteitsstunt? En dat Chef er nog gewoon bij zit?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh god, dat belooft wat hoor
Een hele korte teaser
[afbeelding]
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op Isaac Hayes. Is dit niet 1 grote publiciteitsstunt? En dat Chef er nog gewoon bij zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterke aflevering was het, heel origineel!
Ook de link tussen de Super Adventure Club en de Scientology ep.
clown hat-curly hair-smiley face
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is toch al op tv geweestquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
mensen, gebruik aub de spoiler tags...
Ik kan Southpark pas vanavond zien
heerlijk inderdaad. echt briljant hoe snel ze de actualiteit in hun afleveringen weten te verwerkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:26 schreef Takje het volgende:
Hij is inderdaad geniaal. Dat is het mooie aan South Park, dat ze altijd inspringen op de actualiteit.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
Was het toch bij The Box dan?quote:
Dan moet je niet in het topic komen. Of er moet een apart NL en US topic komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
quote:"We shouldn't be mad at Chef for leaving us.We should be mad at that fruity little club for scrambling his brains."
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mega Spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |