Is toch al op tv geweestquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
mensen, gebruik aub de spoiler tags...
Ik kan Southpark pas vanavond zien

heerlijk inderdaad. echt briljant hoe snel ze de actualiteit in hun afleveringen weten te verwerkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:26 schreef Takje het volgende:
Hij is inderdaad geniaal. Dat is het mooie aan South Park, dat ze altijd inspringen op de actualiteit.

Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:
Was het toch bij The Box dan?quote:

Dan moet je niet in het topic komen. Of er moet een apart NL en US topic komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:24 schreef Skwish het volgende:

quote:"We shouldn't be mad at Chef for leaving us.We should be mad at that fruity little club for scrambling his brains."

En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mega Spoiler

dat doe ik al maandenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Nywuob het volgende:
Niet echt handig om dan zo'n heel topic door te gaan lezen, lijkt me.
Wel een super aflevering![]()

Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken![]()

Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Vond hem niet enorm sterk. Als je de actualiteit rondom Chef niet gevolgd hebt, gaat er al een stuk van de episode verloren, en voor de rest vond ik het een snel in elkaar gedraaid verhaal.
De season openings zijn veel en veel sterker geweest.

Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.
Zeker weer de link met Scientology is perfect gedaan.

als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.
Wat wil je dan? Een pagina vol witte vlakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |