abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:35:22 #201
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36296837
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Nywuob het volgende:
Niet echt handig om dan zo'n heel topic door te gaan lezen, lijkt me.

Wel een super aflevering
dat doe ik al maanden en normaal gesproken worden er dan ook Spoiler tags gebruikt (daar zijn die dingen namelijk voor)...... als het nou om oude episodes gaat ala.. maar dit is een episode van nog geen dag oud er zijn zat mensen die hem nog moeten zien.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:35:36 #202
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_36296845
Tom Cruis wont come out of the closet
R.Kelly

[ Bericht 32% gewijzigd door dvdfreak op 23-03-2006 14:48:47 ]
pi_36296870
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken
Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.

Wat wil je dan? Een pagina vol witte vlakken?
pi_36297376
ge-wel-dig-ge aflevering!
pi_36297527
Niet zeuren over spoilers, daarom keek ik ook pas weer in het topic nadat ik hem gezien had.
pi_36298152
Vond hem niet enorm sterk. Als je de actualiteit rondom Chef niet gevolgd hebt, gaat er al een stuk van de episode verloren, en voor de rest vond ik het een snel in elkaar gedraaid verhaal.

De season openings zijn veel en veel sterker geweest.
pi_36298315
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Vond hem niet enorm sterk. Als je de actualiteit rondom Chef niet gevolgd hebt, gaat er al een stuk van de episode verloren, en voor de rest vond ik het een snel in elkaar gedraaid verhaal.

De season openings zijn veel en veel sterker geweest.
Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.

Zeker weer de link met Scientology is perfect gedaan.
pi_36298411
Whehe aan elkaar gesampelde fragmentjes
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36298428
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.

Zeker weer de link met Scientology is perfect gedaan.
Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:27:48 #210
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36298504
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.

Wat wil je dan? Een pagina vol witte vlakken?
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.

het is hetzelfde dat ik bijv het script van x-men 3 heb gelezen en ga vertellen hoe hij afloopt zonder spoiler waarschuwingen terwijl nog niemand hem heeft gezien.... en dan vervolgens ga zeggen dat niemand in dat topic moet komen als ze hem nog niet gezien hebben... dan zullen de topics op FTR heel hard gaan lopen ja.....daar zit niemand op te wachten

maar ja je hebt je doel bereikt je hebt voor mij en anderen in ieder geval de Episode al een stuk minder spannend gemaakt.
pi_36298514
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.

Ik kijk net zo hard uit naar een nieuwe aflevering met Butters en Cartman in de hoofdrollen

Oja, Butters ook weer nadat de FBI kerel begon te likken.

Hey, that is what my uncle did with me!
pi_36298570
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.

Ik kijk net zo hard uit naar een nieuwe aflevering met Butters en Cartman in de hoofdrollen

dat was inderdaad erg grappig!
pi_36298704
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent..
quote:
. ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.
Ik heb nog nooit in de vorige twee seizoenen afleveringen zien besproken worden in spoiler-tags. En met wie moet je dan allemaal rekening gaan houden? Met iedereen? Met mensen die hem pas na een dag kijken? Zo kun je aan de gang blijven.

Misschien moet er dan een centraal South Park US - topic komen, maar dan gaat het NL topic niet meer lopen, aangezien het hier amper op de buis is. Waarschijnlijk op The Box in April, maar welk seizoen en wie daar geinteresseerd zijn om topics vol over te lullen. Geen idee.

Verder is het echt een ongeschreven 'regel' / advies om niet een dit soort topics te komen wanneer je de aflevering nog niet kent bij mijn weten. Waar verwacht je anders dat er de dag na de aflevering over gesproken wordt?
quote:
het is hetzelfde dat ik bijv het script van x-men 3 heb gelezen en ga vertellen hoe hij afloopt zonder spoiler waarschuwingen terwijl nog niemand hem heeft gezien.... en dan vervolgens ga zeggen dat niemand in dat topic moet komen als ze hem nog niet gezien hebben... dan zullen de topics op FTR heel hard gaan lopen ja.....daar zit niemand op te wachten
Vind ik anders. Films en comedies kun je mij inziens niet vergelijken. Maar de topics gaan natuurlijk wel lopen wanneer je hem gezien hebt. Hoe wil je anders over een film discussieren die je nog niet gezien hebt?
quote:
maar ja je hebt je doel bereikt je hebt voor mij en anderen in ieder geval de Episode al een stuk minder spannend gemaakt.
Ja, jammer.
pi_36299130
Toen die FBI gast zo ging likken ! Die tong !

Grappig gedaan dat Chef toch nog terugkomt, nu het zo donker is kunnen ze het makkelijk zelf inspreken!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:51:23 #215
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36299286
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
een hoop gelul
ik heb er niks aan dat jij een spoiler in een comedy serie niet te vergelijken vind met een spoiler in een film.. naar mijn weten verpest je het in beide opties net zo goed voor degene die het nog moet kijken namelijk. overigens ben ik hier nog nooit in een South Park Topic voor mij een spoiler tegen gekomen in die jaren dat ik op FOK! kom en ik kijk altijd de dag na de release.. en zeker in dit geval is het gewoon lullig voor de mensen die nog moeten kijken omdat iedereen zich afvraagd wat er met chef gaat gebeuren.....

maar ja dat is schijnbaar moeilijk te bevatten voor je...
pi_36299310
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Haha, nadenken over deze episode? Ik hou ook van subtiele humor, maar dat is in deze ep niet aan de orde... Hoe plat wil je het hebben met die FBI-agent!

Ze hebben veel sterkere episodes gehad waar ze de actualiteit op de hak nemen. Tom Cruise ep als beste voorbeeld.
pi_36299776
Deze aflevering belooft weer veel goeds voor de rest van het seizoen
pi_36300168
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.

Ontzettend huilebalk die je er bent
Eerst die episode kijken, dan pas in dit topic komen. Simpel. Zo werkt het ook bij alle andere serie topics in TV. Het topic is gewoon bedoeld om de nieuwe eps te bediscussieren. En dat werkt gewoon kut met die lompe spoiler tags. Bovendien, waarom wil je zo graag in dit topic kijken als je em nog niet gezien hebt?
Daarnaast reageer je alsof je net het laatste stukje lol in je leven verloren hebt. Stel je alsjeblieft niet zo aan.
Jupiler is goed
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:22:16 #219
144897 B-Fifty-Two
Hoi , Neuqen .. kut dyslectie
pi_36300302
Nieuwe seizoen is vandaag begonnen !

1te downloaden op www.digi-fix.com
!

(aleen chef is weg )
Denk Denk Denk
geen idee :/
pi_36300403
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Nieuwe seizoen is vandaag begonnen !
[ code verwijderd ]

!

(aleen chef is weg )
Anders lees je ff
pi_36301642
Beetje flauwe aflevering, maar dat ben ik ondertussen wel gewend

Ik ga maar weer eens een paar oude afleveringen kijken
Houd van een lijntje.
pi_36301968
Als je dan al zo stom bent om een link te posten naar afleveringen, post dan een goede. Deze is traag en niet southpark only .
pi_36302847
Sterkste seizoens opening ooit
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:03:31 #224
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_36303685
Ik heb me kapot gelachen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was weer zo overdreven en geniale metaforen .
Bertje en Henk
pi_36304511
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef Steve-O het volgende:
Sterkste seizoens opening ooit
Vorig seizoen was 10x beter.
pi_36304715
Omg, vooral dat stukje met die agent en die beer...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36304850
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
pi_36304977
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Vorig seizoen was 10x beter.
Ik vond 9 het zwakste seizoen tot nu toe.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:22:54 #229
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_36305800
"This is what the Super Adventure Club actually believes." .

Ik heb me echt kapotgelachen, één van de beste South Park-afleveringen ooit, vooral door de (bewuste) ongelofelijk slechte manier van het aan elkaar plakken van die fragmenten van Chef. I'M GONNA MAKE LOVE .. to .. your .. ASSHOLES .. children.

Briljant. Echt.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  Donald Duck held donderdag 23 maart 2006 @ 19:26:57 #230
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36305910
Super briljant
Matt en Trey slaan keihard terug en met succes. Briljante verwijzingen naar scientology.
Ik lag ook dubbel om die aan elkaar geplakte stukjes zinnen van Chef. Zo slecht dat het weer grappig werd. Prachtig ook, die Dart Chef. Hopelijk zien we die nog terug
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36308205
"This is what the super adventure club actually believes"

Koning.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:39:49 #232
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_36309930
Geniale aflevering

En ik ben het volledig met BliksemSchigt eens, als je de aflevering nog niet gezien heb, kom dan hier ook niet kijken. Je kan er vanuit gaan dat er mensen zijn die het eerder dan jij kijken, en er dan ook graag over willen praten.
Zoals eerder gezegd, zo gaat het ook in andere topics over series in het buitenland.

En nu weer over South Park:
Briljante aflevering, een van de beste sinds tijden
Hoe Chef eerst praat, geweldig gedaan
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 21:50:29 #233
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_36310285

Het begin alleen al, snelle fragmenten van een aflevering die nooit bestaan heeft, bedoeld om mensen weer even te laten herinneren wat er ookalweer gebeurd was .

ik had btw heeel even de gedachte dat de super adventure club echt bestond

het einde vond ik alleen niet zo heel leuk, maar wel iets moois om chef in het progamma te houden zonder isaac

lets go home and Make loooveee
:')
pi_36311648
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken
lees het topic dan niet pikkie
Life sucks
  Donald Duck held donderdag 23 maart 2006 @ 22:30:44 #235
46149 __Saviour__
pi_36311719
That's right.goodbye CHILDREN!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_36311727
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Het begin alleen al, snelle fragmenten van een aflevering die nooit bestaan heeft, bedoeld om mensen weer even te laten herinneren wat er ookalweer gebeurd was .

ik had btw heeel even de gedachte dat de super adventure club echt bestond

het einde vond ik alleen niet zo heel leuk, maar wel iets moois om chef in het progamma te houden zonder isaac

lets go home and Make loooveee
Ja echt 1 of 2 seconden van wtf? Maar toen dacht ik toch nog wat beter na
pi_36311810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
ik vond hem echt geniaal...

ook die gruwelijke dood van chef
mooie grappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
  Donald Duck held donderdag 23 maart 2006 @ 22:33:17 #238
46149 __Saviour__
pi_36311828
super adventure club = scientology.
maar dat had iedereen toch wel door mag ik hopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_36311835
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
That's right.goodbye CHILDREN!
Life sucks
pi_36311932
Man, ik wil soundbites van die aflevering!
pi_36312013
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
super adventure club = scientology.
maar dat had iedereen toch wel door mag ik hopen
Blijkbaar niet
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje flauwe aflevering, maar dat ben ik ondertussen wel gewend

Ik ga maar weer eens een paar oude afleveringen kijken
pi_36312321
Oh ok nu vind ik de aflevering geweldig!

Tuurlijk had ik dat wel door
Houd van een lijntje.
pi_36312451
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok nu vind ik de aflevering geweldig!

Tuurlijk had ik dat wel door
Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?
pi_36312535
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?
Ik begrijpte ook alles...Maar ik heb echt veeel betere afleveringen gezien dan deze...Het lag er een beetje te dik bovenop allemaal...En dat sex met kinderen was wel een klein beetje afgezaagt....
pi_36312597
Ik kan gewoon merken dat het een last minute aflevering is. Een leuk idee, maar weinig leuke grappen erin verwerkt.
Houd van een lijntje.
pi_36312599
Omdat de Super Adventure Club niet goed uitgewerkt was. Niet subtiel genoeg in mijn ogen. Beetje makkelijk om ze als pedofielen neer te zetten, en ook geen echt leuke karakters in die club.

Ik vond de intro overigens wel klasse, inderdaad die flashback a la Lost. Ook Dart Chef vond ik erg goed.
  Donald Duck held donderdag 23 maart 2006 @ 22:52:53 #247
46149 __Saviour__
pi_36312652
Veel southparkafleveringen zijn lastminutewerk. Dit was gewoon een briljante fuck-you richting Isaac Hayes
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_36312756
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan gewoon merken dat het een last minute aflevering is. Een leuk idee, maar weinig leuke grappen erin verwerkt.
Alle afleveringen zijn last minute, ze worden in 1 week in elkaar geflanst.
pi_36312810
Jammer. Ik vond echt alles geweldig; de intro, de montage van Chef, de opmerking van Butters, de verwijzingen naar Scientology. De FBI kerel. De leider van de SAC met zijn I'll ask you to ... LEAVE! En dan die muziek eronder
pi_36312968
Hoe durven ze! Ik kan The Box niet ontvangen!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')