dat doe ik al maandenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Nywuob het volgende:
Niet echt handig om dan zo'n heel topic door te gaan lezen, lijkt me.
Wel een super aflevering![]()
Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken![]()
Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Vond hem niet enorm sterk. Als je de actualiteit rondom Chef niet gevolgd hebt, gaat er al een stuk van de episode verloren, en voor de rest vond ik het een snel in elkaar gedraaid verhaal.
De season openings zijn veel en veel sterker geweest.
Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuke. South Park is meegegroeid qua humor en het is niet meer de platte humor van eerst. De grappen richting de politiek en actualiteiten vind ik veel en veel leuker dan goedkope platte grappen.
Zeker weer de link met Scientology is perfect gedaan.
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in dit topic? Bij elk topic over een serie die in de US loopt kijkt niemand in het topic wanneer die het nog niet gezien heeft en nog geen spoilers wil weten.
Wat wil je dan? Een pagina vol witte vlakken?
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als groot liefhebber van de show moet ik zeggen dat ik toch wel blij ben wanneer ze af en toe weer eens een aflevering doen over de jongens en south park zelf ipv altijd de actualiteiten uitmelken.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.
Ik kijk net zo hard uit naar een nieuwe aflevering met Butters en Cartman in de hoofdrollen
Oja, Butters ook weer nadat de FBI kerel begon te likken.
Hey, that is what my uncle did with me!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent..
Ik heb nog nooit in de vorige twee seizoenen afleveringen zien besproken worden in spoiler-tags. En met wie moet je dan allemaal rekening gaan houden? Met iedereen? Met mensen die hem pas na een dag kijken? Zo kun je aan de gang blijven.quote:. ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.
Vind ik anders. Films en comedies kun je mij inziens niet vergelijken. Maar de topics gaan natuurlijk wel lopen wanneer je hem gezien hebt. Hoe wil je anders over een film discussieren die je nog niet gezien hebt?quote:het is hetzelfde dat ik bijv het script van x-men 3 heb gelezen en ga vertellen hoe hij afloopt zonder spoiler waarschuwingen terwijl nog niemand hem heeft gezien.... en dan vervolgens ga zeggen dat niemand in dat topic moet komen als ze hem nog niet gezien hebben... dan zullen de topics op FTR heel hard gaan lopen ja.....daar zit niemand op te wachten
Ja, jammer.quote:maar ja je hebt je doel bereikt je hebt voor mij en anderen in ieder geval de Episode al een stuk minder spannend gemaakt.
ik heb er niks aan dat jij een spoiler in een comedy serie niet te vergelijken vind met een spoiler in een film.. naar mijn weten verpest je het in beide opties net zo goed voor degene die het nog moet kijken namelijk. overigens ben ik hier nog nooit in een South Park Topic voor mij een spoiler tegen gekomen in die jaren dat ik op FOK! kom en ik kijk altijd de dag na de release.. en zeker in dit geval is het gewoon lullig voor de mensen die nog moeten kijken omdat iedereen zich afvraagd wat er met chef gaat gebeuren.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
een hoop gelul
Haha, nadenken over deze episode? Ik hou ook van subtiele humor, maar dat is in deze ep niet aan de orde... Hoe plat wil je het hebben met die FBI-agent!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afwisseling tussen beide onderwerpen is wel prima. Ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen een aflevering niet grappig vinden, omdat ze nu een keer moeten nadenken over de grap.
Ik kijk net zo hard uit naar een nieuwe aflevering met Butters en Cartman in de hoofdrollen
Oja, Butters ook weer nadat de FBI kerel begon te likken.
Hey, that is what my uncle did with me!
Ontzettend huilebalk die je er bentquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens leest verschrikkelijke lamlul dat je dr bent... ik lees hier altijd en heb geen problemen met spoilers zonder waarschuwingen over oude episodes.. maar dit is nog geen dag uit en bovendien is dit geen Southpark Spoiler topic.. en bovendien hoef je er alleen maar spoiler tags tussen te zetten en dan is er niks aan de hand.
het is hetzelfde dat ik bijv het script van x-men 3 heb gelezen en ga vertellen hoe hij afloopt zonder spoiler waarschuwingen terwijl nog niemand hem heeft gezien.... en dan vervolgens ga zeggen dat niemand in dat topic moet komen als ze hem nog niet gezien hebben... dan zullen de topics op FTR heel hard gaan lopen ja.....daar zit niemand op te wachten
maar ja je hebt je doel bereikt je hebt voor mij en anderen in ieder geval de Episode al een stuk minder spannend gemaakt.
| 1 |
Anders lees je ffquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef B-Fifty-Two het volgende:
Nieuwe seizoen is vandaag begonnen !
[ code verwijderd ]
!
(aleen chef is weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was weer zo overdreven en geniale metaforen.
Bertje en Henk
lees het topic dan niet pikkiequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
En bedankt klootzak... er zijn ook mensen die pas na hun werk South Park kijken![]()
Ja echt 1 of 2 seconden van wtf? Maar toen dacht ik toch nog wat beter naquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het begin alleen al, snelle fragmenten van een aflevering die nooit bestaan heeft, bedoeld om mensen weer even te laten herinneren wat er ookalweer gebeurd was.
ik had btw heeel even de gedachte dat de super adventure club echt bestond![]()
het einde vond ik alleen niet zo heel leuk, maar wel iets moois om chef in het progamma te houden zonder isaac
lets go home and Make loooveee
ik vond hem echt geniaal...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
That's right.goodbye CHILDREN!
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
super adventure club = scientology.
maar dat had iedereen toch wel door mag ik hopen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef Steve.Porter het volgende:
vond er echt niets aan, haast amper gelachen!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje flauwe aflevering, maar dat ben ik ondertussen wel gewend
Ik ga maar weer eens een paar oude afleveringen kijken
Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh ok nu vind ik de aflevering geweldig!
Tuurlijk had ik dat wel door
Ik begrijpte ook alles...Maar ik heb echt veeel betere afleveringen gezien dan deze...Het lag er een beetje te dik bovenop allemaal...En dat sex met kinderen was wel een klein beetje afgezaagt....quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom vond je hem dan in godsnaam niet grappig?
Alle afleveringen zijn last minute, ze worden in 1 week in elkaar geflanst.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan gewoon merken dat het een last minute aflevering is. Een leuk idee, maar weinig leuke grappen erin verwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |