Mja echt grappig was dat gedeelte niet, maar omdat het South Park is kon ik het beter verteren dan ik het had verwacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:07 schreef Steve.Porter het volgende:
deze aflevering gaf me een naar smaakje, ook dat met die kinderen enzo.. normaal kan ik hard lachen om de harde humor van Parker en Stone, maar nu sloegen ze imo de plank behoorlijk mis
Joh!quote:Hayes heeft niet meegewerkt aan de nieuwe aflevering die woensdag is uitgezonden. Het leek erop dat de zinnen die Chef zei uit vorige afleveringen waren geknipt. In de nieuwe aflevering werd Scientology opnieuw belachelijk gemaakt. Chef zei meerdere malen dat hij de liefde wil bedrijven met kinderen van de school in South Park. De Super Adventure Club, waar Chef lid van is, maakt van mensen kindermisbruikers.
plus het feit dat wat ze geloven klinkklare onzin is net als bij de scientology.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de enige link tussen scientology en de super adventure club is toch de tekst "this is what ... accually beleve"?
je moet het zien als 1 grote chef-dis aflevering en daar zijn ze imho heel goed in geslaagd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:07 schreef Steve.Porter het volgende:
deze aflevering gaf me een naar smaakje, ook dat met die kinderen enzo.. normaal kan ik hard lachen om de harde humor van Parker en Stone, maar nu sloegen ze imo de plank behoorlijk mis
Dan ben je toch nog echt een paar stapjes té politiek correct voor South Park...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:07 schreef Steve.Porter het volgende:
nee, dat hebben ze al eeuwen geleden gedaan in 4x11 - Probablyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:22 schreef doppelgänger het volgende:
kut aflevering..wat mij betreft -> www.jumptheshark.com
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:56 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
je moet het zien als 1 grote chef-dis aflevering en daar zijn ze imho heel goed in geslaagd.
Jullie moeten die aflevering toch echt nog eens opnieuw bekijken. Het is juist een aanval op Scientology en een boodschap aan Hayes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:15 schreef Mobster273 het volgende:
al had ik toch echt het idee dat ze meer op hayes speelden dan op scientology
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |