Denk eens aan het medium waar je momenteel gebruik van maakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:01 schreef Lieke_K het volgende:
Hoe durven ze! Ik kan The Box niet ontvangen!![]()
Oooooooojaquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Denk eens aan het medium waar je momenteel gebruik van maakt.
de bestanden in realmedia formaat zijn 37mb per stuk, dat moet toch te doen zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ooooooooja![]()
Eén woord: datalimiet.
Ja, ik ben een stumperd.
da's echt weinig. en nu heeft iedereen van die pomme kelly icoontjes, dat tikt ook lekker aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Lieke_K het volgende:
250mb. Per maand. Met z'n drieën.
Wordt lastig.
Ik weet nog dat ik een jaar of 5 geleden zo zat te zeiken op m'n datalimiet van 1000MB per maand...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Lieke_K het volgende:
Wordt lastig.
Ik ken hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Lieke_K het volgende:
Wordt lastig.
Jup, maar die was wel subtiel, misschien zijn ze toch een beetje bang voor legal action.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:42 schreef FrankR het volgende:
Leuk die link met de pedofiliteit van L. Ron Hubbard
de enige link tussen scientology en de super adventure club is toch de tekst "this is what ... accually beleve"?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef BdR het volgende:pffff wat een slechte aflevering..
Ik kan me voorstellen dat die Matt Stone en Trey Parker niet blij zijn dat Isaac Hayes weg is. Maar wat kan ons, als publiek, dat nou schelen!? Alles over scientology was al eens gezegd, in die ene aflevering met Tom Cruise. Dat met die "super adventure club" met pedo's was totaal niet subtiel of clever, laat staan grappig.
dus.. dat.. hopelijk is de volgende aflevering beter.
Ik denk dat het publiek dat south park al een tidje volgt toch echt wel behoefte had aan een afsluiting van 'chef'. Alhoewel het me niks zou verbazen als ie in zijn huidige vorm eens zal terugkomenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef BdR het volgende:pffff wat een slechte aflevering..
Ik kan me voorstellen dat die Matt Stone en Trey Parker niet blij zijn dat Isaac Hayes weg is. Maar wat kan ons, als publiek, dat nou schelen!? Alles over scientology was al eens gezegd, in die ene aflevering met Tom Cruise. Dat met die "super adventure club" met pedo's was totaal niet subtiel of clever, laat staan grappig.
okay, maar ik vond de hele afleverin gewoon veel te zelfbewust zeg maar, puur en alleen voor de die-hard ingewijden. Ga maar na, als iemand over 10 jaar deze aflevering terug ziet denk ie: "waar gaaaat dit in hemelsnaam over?"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat het publiek dat south park al een tidje volgt toch echt wel behoefte had aan een afsluiting van 'chef'. Alhoewel het me niks zou verbazen als ie in zijn huidige vorm eens zal terugkomen
deze zou ook wel leuk zijn hoor, het was gewoon een toffe aflevering, puntquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:21 schreef BdR het volgende:
[..]
okay, maar ik vond de hele afleverin gewoon veel te zelfbewust zeg maar, puur en alleen voor de die-hard ingewijden. Ga maar na, als iemand over 10 jaar deze aflevering terug ziet denk ie: "waar gaaaat dit in hemelsnaam over?"
Terwijl de echt goeie afleveringen ("NAMBLA", "Scott Tenorman" etc.) dan nog steeds leuk zijn denk ik.
Die hoer zat ook al in een van de eerste seizoenen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
En de DJ uit de stripbar maakte weer zijn opwachting (ook in Little Crime Stoppers)
En die wanna dance hoer ook trouwens
hehe eindelijk nog iemand.. exact mijn woordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:01 schreef BdR het volgende:pffff wat een slechte aflevering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |