abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34857976

Welkom in de Truth chat

Barra was vergeten om als laatste poster een nieuwe te openen. Bij deze doe ik het wel voor hem Hij werkt al zo hard.

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )

OP ?
klik

Game on
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34858058
Ik heb pijn aan mijn kont van die bureaustoel. En ik heb er toch aardig wat spek op zitten
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34858080
Hallo allemaal

Ik zal zo even reactie geven op de vraag uit het andere topic over de verlos.

@Oversight als hij nog in de buurt is.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34858109
Mirage Hoe gaat het met jullie? Al nieuwe ontwikkels?
pi_34858283
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb pijn aan mijn kont van die bureaustoel. En ik heb er toch aardig wat spek op zitten
Ik heb op het moment pijn aan spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. En geen idee hoe dat komt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:37:31 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34858427
dank je voor het openen nokje had het idd even druk

* BarraCupraCuda heeft spierpijn in borst en biceps
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34858765
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dank je voor het openen nokje had het idd even druk

* BarraCupraCuda heeft spierpijn in borst en biceps
Jij weet iig dat het van het sporten komt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:51:06 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34858893
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij weet iig dat het van het sporten komt
das waar waar heb jij dan auw?
stay frosty
pi_34859019
Gisteren kon ik eind van de ochtend bij de verloskundige langs komen.
Uitwendig en inwendig ondezoek...
Ze kan er zelf niet zo veel meer mee dus ze heeft me toch weer terug gestuurd naar de gyneacoloog. Ik kon gelijk 's middags daar al komen via een spoedconsult.

Eerst naar de éne afdeling voor een ctg.
dat ging niet helemaal zoals het de bedoeling was.
De baby kreeg het iedere keer voor elkaar om de banden/schijfen weg te duwen zodat de hartslag neit geregistreerd werd. En het was de bedoeling dat we 30 minuten activiteit en hartslag zouden registreren.
Waarschijnlijk vond hij de druk van de banden, de temperatuur van de gel of de schijfen... geen succes.
Hij krabbelde en bewoog (echt één bewegende/golvende massa) net zo lang tot het lampje weer rood brandde en de schijf richting mijn borsten was gerold/geschoven.
Vervolgens kreeg hij de hik

Op naar de gyneacoloog me de scan (of wat daarvan gelukt was).
Alles deed nog pijn en was nog actief van het getrek en geduw van de verloskundige, maar wéér moest alles onderzocht worden.

Ze wist ook niet helemaal wat nu het beste was.
Ze zou even overleggen met haar "baas".
Die twijfelde ook, dus moest er nog een derde geraadpleegd worden.
Ondertussen was ik al emotioneel geworden van al het geduw, getrek (de pijn) en de onzekerheid.
Na een kleine 20 minuten op de gang gewacht te hebben kwam deze meneer.
(opperbaas oid )
Een hele vriendelijke man, kwam heel bekwaam over en vol goede bedoelingen.
Hij zei dat ik vertrouwen in mijzelf moest hebben en dat hij me nietmeer terug ging sturen naar de verloskundige.
Een keizersnee zou hij proberen te voorkomen, dat leek hem toch het beste.

Ik moet nu om de 3 dagen ongeveer terug komen voor controle bij hun.
Íedere controle gaan ze bekijken of de situatie op één of andere manier "ideaal" (naar omstandigheden) lijkt. Is dit het geval... b.v. zodra de baarmoedermond wat weker is geworden.
Dan wordt ik gelijk naar de verloskamer gebracht, er zal geprobeerd worden de baby te dwingen te draaien (liefst in hoofd ligging.... desnoods in stuit), de vliezen worden dan metéén doorgeprikt en weeën zullen opgewekt worden.
En dan hopen dat de bevalling meteen goed inzet en de baby zich tijdens de weeën niet meer draait (er zal geprobeerd worden dit tegen te houden). Als hij wèl draait tijdens de weeën zal ik alsnog een (spoed) keizersnee krijgen. Simpelweg omdat een baby die dwars ligt er niet door past en tsja.. als ik weeën heb... ze mijn vliezen gebroken hebben... dan zal hij er toch uit moeten.

Al met al komt het er op neer dat iedere controle die ik vanaf vandaag zal hebben uit kan monden in een opgewekte bevalling.

Als in de tussentijd thuis de weeën komen of mijn vliezen breken --> ziekenhuis... kijken hoe de baby op dat moment ligt... keizersnee bij dwarsligging/ bevalling/stuitbevalling.

Alles is nu eerst even aan het bijkomen van gisteren, alles is nog gevoelig.
Even weer wat rust in mijn onderlijf.. en dan vrijdag voor de eerste poging/controle.

Ook is mij op het hart gedrukt dat ik op ieder gewenst moment kan bellen, ook als ik er echt doorheen zit. Voor nu moet ik maar zo denken "iedere dag dat hij er nog zit en ik het volhou is er één extra".

Nog steeds wat onzekerheid dus, maar ik heb een goed team achter mij staan.
Het einde lijkt in zicht en er is nu in ieder geval een duidelijk traject.
Het geswitch tussen verloskundige en gyneacoloog is nu ook voorbij en dat is ook al een hele geruststelling.

Wat trouwens heel grappig was.
Die man zag als het kindje in stuit zou liggen een stuitbevalling wel goedkomen.
Dit omdat ik al 2 kinderen gebaard heb (bewezen bekken), en omdat ik toch best wel enorm ben met mijn 1,80... zeker voor "hier".

Tsja.. al die buitenlandse vaak kleine vrouwtjes hier in R'dam
En dan de vrouw die mij eerder onderzocht had ( en er nog bij zat)... die was nou ook niet bepaald groot... een behoorlijk klein en tenger vrouwtje en op dat moment was iedereen geloof ik een goed verstaander en konden we er best om lachen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34859044
potverdorie !
Dromenvanger... ik kan ook lange teksten tikken zie ik nu !

Sir Winston Churchill
pi_34859830
ik ben net uit bed maar ben nog moe
Werewolf
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:46:07 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34860748
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:17 schreef sararaats het volgende:
ik ben net uit bed maar ben nog moe
eerder naar bed gaan
stay frosty
pi_34860831
Gaat wel goed komen Mirage
Niet al te druk om maken

Ga vanavond maar even niet aan mijn huis klussen. 4 dagen non stop werken met 2-3 uurtjes slaap gaat je best opbreken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:11:35 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34861585
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef Mirage het volgende:
potverdorie !
Dromenvanger... ik kan ook lange teksten tikken zie ik nu !

Af en toe een lange tekst maakt niet uit

Komt helemaal goed met jou kind Dat wordt een echte reus

Ik ben net wakker dus heb niet veel te vermelden nu, eerst maar eens wat koffie drinken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:25:25 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34861978
Wat een uitslapers hier
The truth was in here.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:41:43 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34862494
Ik slaap me soms uit omdat ik niet altijd verplichtingen heb door de week, en af en toe lijk ik slaap te moeten inhalen

Morgen om 10:10 bij de tandarts op bezoek. Yippie heb er zin in

Hoe is het met Bastard? Alles okey met het kind ook?
pi_34862622
Mirage....
Wel fijn dat je gewoon kunt bellen als je zoiets hebt van... En nu moet ie eruit!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:46:38 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34862631
Alles lekker op zich inderdaad.. ademen en door gaan toch?
Met Jasmijn gaat ook alles leuk gelukkig.. tis zooonnn snoepie Ik wist niet dat "houden van" zo sterk kon zijn!
The truth was in here.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:55:39 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34862920
Mooi dat het goed gaat En inderdaad het is alleen maar inademen en uitademen, en geen zorgen maken verder. Het leven gewoon lekker relaxed benaderen.

Fijn dat het met Jasmijn ook goed gaat , van je kind houden zal wel heel bijzonder zijn Ik kan me er op dit moment niets van voorstellen dan ik, dat moet je zelf meemaken in zekere mate.

Hier gaat alles rustig Ook in en uitademen, daar blijft het voorlopig bij.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:13:52 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34863400
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi dat het goed gaat En inderdaad het is alleen maar inademen en uitademen, en geen zorgen maken verder. Het leven gewoon lekker relaxed benaderen.

Fijn dat het met Jasmijn ook goed gaat , van je kind houden zal wel heel bijzonder zijn Ik kan me er op dit moment niets van voorstellen dan ik, dat moet je zelf meemaken in zekere mate.

Hier gaat alles rustig Ook in en uitademen, daar blijft het voorlopig bij.
Alles op zn tijd he.. wellicht mag je ook ooit een vader worden.. is wel erg bijzonder hoor.
Of ik ben een dramaqueen misschien, maar vind het machtig mooi

Kheb vanmiddag een telefoongesprek met misschien een nieuwe werkgever, ook een beetje eng zon overstap eventueel.. maar hee, als je wat anders wilt, dan moet je wat risico nemen en vooral dingen doen!
The truth was in here.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:25:17 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34863771
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Alles op zn tijd he.. wellicht mag je ook ooit een vader worden.. is wel erg bijzonder hoor.
volgens mij is het ook heel bijzonder
stay frosty
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:30:13 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34863958
quote:

[..]

Kheb vanmiddag een telefoongesprek met misschien een nieuwe werkgever, ook een beetje eng zon overstap eventueel.. maar hee, als je wat anders wilt, dan moet je wat risico nemen en vooral dingen doen!
Is niets drama-queen achtigs aan volgens mij, denk dat iedere vader zo is een beetje, alleen iedere vader op zijn eigen manier ook. Maar ondertussen is het een groot trots gebeuren ook, denk ik dus

Succes met het werken bij je nieuwe werkgever En inderdaad, verandering is altijd wennen, dat is bij iedere verandering het geval.

Ik ben me rustig aan het orienteren op werken en studeren maar er komt nog niets concreets uit hier.

In ieder geval doe ik rustiger, ben niet meer zo druk en zo wild Ik ga 2 stappen terug zoals ik al eerder zei. Terug naar de basis hier. En dan kan er lawaai om me heen zijn, het raakt me niet.

Net ff buiten gezeten, alsof het al lente is. Koffie erbij en sigaret. Buitenlucht doet goed

Ik wil terug naar mijn roots, ik ga terug naar de rust in mij. Ik keer terug in mezelf. Maar dat heb ik vaak gezegd al de laatste dagen. Enige verschil is, dat ik niet meer kan nadenken zo goed. Het is gewoon stil in mijn hoofd. Wie weet dat ik straks weer wel naar buiten treedt.

Nu muziek
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:29:56 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34866122
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik wil terug naar mijn roots, ik ga terug naar de rust in mij. Ik keer terug in mezelf. Maar dat heb ik vaak gezegd al de laatste dagen. Enige verschil is, dat ik niet meer kan nadenken zo goed. Het is gewoon stil in mijn hoofd.
Dat kan ik mij niet voorstellen..

Hoe ziet een normale dag er voor jou uit DV?
Vlgs mij ben je heel veel op een rijtje aan het zetten, en als alles dan bijna staat, valt alles weer om, en begin je weer opnieuw ofniet?
The truth was in here.
pi_34866588
quote:

[..]

Yep.... het ouderschap is nergens mee te vergelijken. Blijft ook apart.
Ook na 12 jaar kijk ik nog wel eens raar op mijn neus: is die echt van mij? Of nou ja.... van mij..... meerin de zin van: uit mij gekomen en deels mijn genetisch materiaal en toch zo ontzettend een andere persoon.

Heel veel geluk dan vanmiddag. Hoop dat het is wat je ervan hoopt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:46:09 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34866743
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yep.... het ouderschap is nergens mee te vergelijken. Blijft ook apart.
Ook na 12 jaar kijk ik nog wel eens raar op mijn neus: is die echt van mij? Of nou ja.... van mij..... meerin de zin van: uit mij gekomen en deels mijn genetisch materiaal en toch zo ontzettend een andere persoon.

Heel veel geluk dan vanmiddag. Hoop dat het is wat je ervan hoopt.
Kinderen krijgen is wel zo'n meerwaarde aan je zijn als mens merk ik op.. alsof het echt zo bedoeld is ofzo.. of het gewoon helemaal de bedoeling was. En alsof die kleine er eigenlijk altijd al is geweest.. zon gevoel heb ik er bij. Kan me ook maar moeilijk voorstellen hoe het leven ook alweer was zonder haar.

Ja ben best gespannen, stom eigenlijk.. gewoon ff iemand bellen
The truth was in here.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:14:44 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34867812
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat kan ik mij niet voorstellen..

Hoe ziet een normale dag er voor jou uit DV?
Vlgs mij ben je heel veel op een rijtje aan het zetten, en als alles dan bijna staat, valt alles weer om, en begin je weer opnieuw ofniet?
Ik wil verlicht zijn, ik was vanmiddag niet verlicht. Verlicht zijn hoeft niet wazig te zijn. Maar het heeft inderdaad te maken met alles op een rijtje te zetten inderdaad. Ook het verleden en heden en kijken naar de toekomst.

Als ik bezig ben met op een rijtje te zetten dan kan zelfs wiskunde meespelen. Mijn denken zie ik dus zeker als een netwerk vol structuren, ik wil mezelf dan niet vergelijken met een computer maar ik ben gewoon bezig om alles een plek te geven als het ware. En zo gaat dat heel vaak en lang. Hoewel ik ook doe ontspannen. Ben pas begonnen eigenlijk, sinds kort heb ik meer op een rijtje en ik val steeds minder om. Maar ik blijf dus zoeken naar nieuwe zaken die ik moet toevoegen. Dus ook naast het denken moet dat gebeuren. Hoewel ik op een bepaalde manier wil staan in de "realiteit"

Het contact met vrienden is verwaterd en dat heeft ook een plek nodig in mijn leven, na 18 jaar contact is het gewoon niet meer zoals het is. Dus dan moet ik andere dingen zoeken, want uitgaan doe ik amper nog. Ik wil rust houden en ik heb als hobby denken toch wel.

Ik zei wel terug naar de roots maar ik wil gewoon rustig blijven en toch blijven onderzoeken en analyseren. En dat doe ik dus om helder te blijven en positief te blijven en ga zo door.

Inzicht blijven behouden en nieuwe inzichten verschaffen in het leven. En als het gaat om inzichten verschaffen dan komt er geen einde aan. Dus zelfs als ik vrienden amper nog spreek, hou ik mezelf veel bezig nog.

Ga wel tennissen met mijn pa deze lente zoals ik vaker gezegd heb dus misschien kom ik mensen tegen op die tennis-club. En naar een sportschool wil ik nog vaker gaan dus daar kan ik ook nog mensen tegen komen.

Vrienden, tja, ik weet het niet. Nogmaals is het contact vreemd gegaan door mijn uitval in die groep. Logisch dat het dan minder wordt met het contact. Ik ben dan ook nog eens veranderd, vroeger had ik geen behoefte aan inzichten. Maar ik wil alles overzichtelijk hebben en wil zoveel mogelijk inzichten hebben.

Zoals net, ik hield me bezig met keuze's maken in het leven en over de tempel van het lichaam en de geest als helende kracht. Schrijf ik daarover en denk ik na daarover, dan lijkt het net alsof er deuren geopend worden in mijn hoofd of ziel of geest en omgeving of waar dan ook.

Alsof er nieuwe kansen ontstaan, puur door me bezig te houden met een hoger iets. Wil het niet eens hoger noemen, ik noem het gewoon normaal. Ik vind het normaal dat ik alles wil ervaren en weten.

Maar soms nog conflicten, en dat heeft ook te maken met mijn oude vrienden, hoewel ik geen ruzie met ze heb dus. Maar nogmaals is het vreemd gelopen. Omdat ik gewoon druk was vroeger, en ik wil dus niet meer druk zijn. Ik wil rustig zijn. Hoewel ik af en toe best nog eens richting de grenzen mag gaan. Grenzen verruimen dus, mijn wereld groter maken waar ik in leef. ( dan heb ik het over de denkwereld en belevingswereld waar ik inspiratie uit haal)

Pfffffff Lange reply. Maar ik dacht van, laat ik het maar ff helemaal vertellen wat ik doe. Ik zit dus niet stil, af en toe geef ik op en denk ik klaar te zijn met mijn zoektocht. Maar ik weet dat ik nog lang niet klaar ben. Toch doe ik het rustig aan en ga ik me niet haasten.

En zo heeft iedereen een soort van persoonlijk iets lopen Ik bedoel, ik zie op fok! vaak genoeg mensen die zoeken naar iets, jij misschien ook, en mijn broer misschien ook wel hoewel hij nooit echt erover praat en zo kun je doorgaan.

Allemaal richting Mekka of Rome Een stille strijd die gevoerd wordt Of ga ik nu weer doordraven

Shit zeg, wat een bericht. Als mensen mij vragen waar ik mee bezig ben, dan komt er altijd zo'n lange tekst uit
pi_34868052
Was het Barra die gister zei dat het hem leuk leek om mij als moeder te hebben?

Ik vraag me af of mijn eigen gebroed dat vandaag ook vindt.
KOmt thuis met een klasgenoot, ongeveer 2 koppen groter dan hij zelf is. Treft mij aan met mijn muziek (die hij natuurlijk niks vind maar die hij wel meezingt) keihard en meezingend en een kwast in mijn hand achter mijn doek.
EW doet alsof het normaal is maar toch enigzins verontschuldigend. Hij maakt zich er met een grapje af. De klasgenoot kijkt me telkens met een halve grijns verwonderd aan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:22:05 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34868122
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Was het Barra die gister zei dat het hem leuk leek om mij als moeder te hebben?

Ik vraag me af of mijn eigen gebroed dat vandaag ook vindt.
KOmt thuis met een klasgenoot, ongeveer 2 koppen groter dan hij zelf is. Treft mij aan met mijn muziek (die hij natuurlijk niks vind maar die hij wel meezingt) keihard en meezingend en een kwast in mijn hand achter mijn doek.
EW doet alsof het normaal is maar toch enigzins verontschuldigend. Hij maakt zich er met een grapje af. De klasgenoot kijkt me telkens met een halve grijns verwonderd aan
ach heerlijk toch welke muziek had je aanstaan
stay frosty
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:24:12 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34868208
Ben ook benieuwd wat voor schilderijen eruit komen, als je keihard meezingt op je muziek

Volgens mij zijn dat schilderijen waar de energie van af spetterd als het ware
pi_34868230
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ach heerlijk toch welke muziek had je aanstaan
Kwaito muziek. Mijn nieuwe liefde... Mafikizolo. En dan keihard.
Sta daar natuurlijk ook bij te dansen. Maar ik hou me wel een beetje in als de jongens in de kamer zijn. Anders krijgen ze opeens wel erg veel voorlichting
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:38:45 #31
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34868788
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kwaito muziek. Mijn nieuwe liefde... Mafikizolo. En dan keihard.
Sta daar natuurlijk ook bij te dansen. Maar ik hou me wel een beetje in als de jongens in de kamer zijn. Anders krijgen ze opeens wel erg veel voorlichting
dat kan toch niet
stay frosty
pi_34868919
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat kan toch niet
Wat kan niet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:42:47 #33
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34868944
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]
Anders krijgen ze opeens wel erg veel voorlichting
dat
stay frosty
pi_34869219
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat
ow dat. Ja ach...... mijn kind staat nergens echt van te kijken. Maar anderen......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34869415
Ben inmiddels ook maar overgeschakeld op Zuid Afrikaanse gospel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:57:50 #36
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34869483
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
Ben inmiddels ook maar overgeschakeld op Zuid Afrikaanse gospel.
ben op dit moment verslaaft aan opgezwolle
stay frosty
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:58:42 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34869514
Ik heb "Time to say goodbye" opstaan...

woensdag 8 februari 2006 @ 16:59:17 #38
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34869545
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Mirage het volgende:
Gisteren kon ik eind van de ochtend bij de verloskundige langs komen.

..uitgebreide update
ik lees dit net pas! Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen. Ik vrees wel dat je een vreselijk eigenwijze baby krijgt, als ik dit allemaal zo lees
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34869595
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ben op dit moment verslaaft aan opgezwolle
huh????? opgezwolle???

ik ook, maar daarmee bedoelen we vast niet hetzelfde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:42:13 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34870879
Ik ben weer terug op aarde

Het in mezelf gekeerd zijn, beviel me niet. De trance trip gaat alsnog door op een andere manier

Ik ga op een andere manier verder, ik heb input nodig en moet verwerken van alles weer

Ik wissel op commando van stemming

Een keuze tussen 100000 stemmingen in de toekomst en dan neem ik de stemming die ik wil hebben. Geen stemmingswisselingen meer zomaar zonder reden, maar bewust kiezen tussen druk en rustig, tussen hoogmoedig en laagmoedig, tussen in de wolken of back on earth en ga zo door

Zo en nu rustig biertje drinken, ik schakel weer over op stemming a4Dc9

Gek En het boeit me geen fuck. Zolang ik het leven maar omarm. De rest boeit me niet
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:52:51 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34871186
stay frosty
pi_34871627
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.opgezwolle.nl/
We bedoelden idd niet hetzelfde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34872593
goedenavond
Werewolf
pi_34872734
even een vraag tussendoor:

wanneer is het bij jullie Paasvakantie?
Werewolf
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:58:48 #45
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34873238
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef sararaats het volgende:

niet
stay frosty
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:04:05 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34873470
Ik ga op de bank liggen

Heb niets meer te vermelden

Dus dan zoek ik wat anders, tv kijken dus. Misschien nog tot later maar ik heb het voor vandaag weer gehad. Hoewel ik nu weer twijfel of er nog misschien een post eruit te persen valt

Alleen het rechtop zitten is niet prettig, ik ga liever liggen

Heb ik nog wat te vermelden dan post ik dat wel via gedachtes door op het forum, ik blijf dus ingelogd zelfs al staat de pc uit
pi_34878354
quote:

Niet met kerst gok ik!
  woensdag 8 februari 2006 @ 21:07:31 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34878655
quote:

Rond Pasen gok ik

Maar ik denk niet dat mijn baas daar aan doet
The truth was in here.
pi_34878966
Je moet ook gewoon goed opletten. Als de eieren uit de grond omhoog schieten is het bijna zover. Dan moet je nog maar een blauwe maandag wachten en dan is het pasen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 21:15:12 #50
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34879051
Als je al die platgereden paashaasjes ziet liggen enzo bedoelen jullie?

sorry, flauw
pi_34879103
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Als je al die platgereden paashaasjes ziet liggen enzo bedoelen jullie?

sorry, flauw
Ja, maar dan alleen de roze en paarse en groene en zo. niet de gewone bruine.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34881074
Knock knock....of moet ik zeggen: Nok Nok?

hoe gaat het hier? A Haunting nu op Discovery kijken
pi_34881482
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Beetje moe. Geen puf om programma's te kijken waarbij ik moet nadenken. Heb eigenlijk alleen nog maar zin in mijn boek. En daarna

En nok nok will do.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:54:26 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34884112
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:

was het nog wat?
stay frosty
pi_34884152
ik kan niet slapen
Werewolf
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:09:25 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34884781
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet slapen
moet je sexen
stay frosty
pi_34890541
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

moet je sexen
goed advies.

Goeiemorgen allemaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:21:20 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34890757
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

moet je sexen
Wat is dat ook alweer
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:28:31 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34890825
Via een ander truth topic kwam ik op deze site.. wil graag deze positieve tekst aan jullie laten zien, met name Dromenvanger:
quote:
"Heel lang geleden bestond er volgens de grootouders geen dag en geen nacht.
Hunab K'u was het enige dat bestond. Hunab K'u was het middelpunt.
Hunab K'u was de bron zonder einde.
De grootouders zeiden tegen de dochterwinden
dat ze de makrokosmos tevoorschijn moesten blazen.
Hunab K'u verborg zich en verdeelde zich in nicht en neef.
Samen zongen zij het scheppingslied.
In alles wat er bestaat - het heelal, de melkwegstelsels,
de zon en de aarde - weerklinkt die stem.
Licht en duisternis en al het bestaande zijn slechts een lied van Hunab K'u.
Hunab K'u slaapt in alle genoemde en ongenoemde dingen."

(Uit: Medicijnvrouw, Lynn V. Andrews)

Het is nu aan jou om Hunab K'u te wekken in jouw aanwezigheid.
'Word wakker, de dageraad is aangebroken' *

OH YUM, HUNAB K'U, EVAM MAYA, E MA HO!
The truth was in here.
pi_34890826
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat is dat ook alweer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:29:22 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34890831
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Te moe
The truth was in here.
pi_34890846
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Te moe
ow, well.... behalve als slaapliedje kan het ook werken als energieopwekker hoor. Het hoeft niet intensief en vermoeiend te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:35:51 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34890913
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ow, well.... behalve als slaapliedje kan het ook werken als energieopwekker hoor. Het hoeft niet intensief en vermoeiend te zijn.
Dus... ik .. hoef.. helemaal niet heel de kamasutra af te werken?
The truth was in here.
pi_34890956
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus... ik .. hoef.. helemaal niet heel de kamasutra af te werken?
Die haast onmogelijke acrobatiek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34890963
Hoe is je telefoontje met een eventuele nieuwe werkgever gister verlopen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:47:33 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34891044
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is je telefoontje met een eventuele nieuwe werkgever gister verlopen?
Ja positief wel
Kleine situatie uitleg;
Ik werk voor een werkgever waar ik het al geruime tijd helemaal niet naar mijn zin heb, slecht voor mijn gezondheid ook.
En een collega van me weet dat ik wat anders zoek, en kwam via via aan een bedrijf die Helpdeksmensen zocht.. die baas was erg geintresseerd en vroeg of ik hem wilde bellen.

Nou.. zo geschiedde..ik belde gisteren onder werktijd ( ) ik heb gisteren nog even mijn cv naar hem gezonden, en ik hoor eerdaags wat terug van hem.
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:06:54 #67
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34891235
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Te moe
smoesjes!

wel tof dat je nu misschien een andere baan hebt.
ik heb vorige week ook een aanzoek gehad maar die heb ik afgewezen.. verdiende wel meer maar heb het hier erg naar mijn zin, en geld is ook niet alles

k heb zin in solsegat meet!
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:17:06 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34891362
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

smoesjes!

wel tof dat je nu misschien een andere baan hebt.
ik heb vorige week ook een aanzoek gehad maar die heb ik afgewezen.. verdiende wel meer maar heb het hier erg naar mijn zin, en geld is ook niet alles

k heb zin in solsegat meet!
Ik heb het niet naar mn zin en zou voor minder geld nog overstappen

Solse gat.. ben ik ook wel eens geweest inderdaad.. vergiste me ff in de afstand nog maar was wel apart om mee te maken moet ik zeggen
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:20:09 #69
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34891409
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb het niet naar mn zin en zou voor minder geld nog overstappen

Solse gat.. ben ik ook wel eens geweest inderdaad.. vergiste me ff in de afstand nog maar was wel apart om mee te maken moet ik zeggen
als je zelfs voor minder geld weg zou gaan is je baan idd niet leuk!
hoop dat je dan snel wat nieuws vind !
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:41:57 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34893104

Koffie

Net naar de tandarts geweest, alles in orde, alleen tandsteen laten verwijderen. Het ging over thuis zitten zonder werk het gesprek met haar, en tis ook niet alles om thuis te zitten, maar goed. Dat komt nog wel.

Mensen vragen altijd als eerste of je aan het werk bent. En daarna gaan ze altijd tips geven wat goed is en ga zo door. Merk dat altijd, als je zonder werk zit krijg je altijd tips wat goed zou zijn om te doen.

Tis ook beter om eruit te zijn en mensen te ontmoeten, maar goed. Dat komt nog wel. Mensen ontmoeten vind ik sowieso okey, dus daar zou ik het alleen al voor moeten doen.

Toch maar weer eens gaan zoeken her en der. Hele dag online
pi_34893143
Bastard... Wil je nog een kaartje?
pi_34893320
Al nieuwe ontwikkelingen rond Mirage's zwangerschap? Wanneer gaan ze het kindje halen?

donderdag 9 februari 2006 @ 10:55:47 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34893389
Het kindje komt zelf, het kindje hoeft niet gehaald te worden

Het kind is zo eigenwijs dat het kind zelf wilt bepalen wanneer de tijd daar is
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:03:12 #74
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34893552
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Al nieuwe ontwikkelingen rond Mirage's zwangerschap? Wanneer gaan ze het kindje halen?

oO< het kleine kuiken gaat komen wanneer de tijd daar is

ik hoop voor mir snel
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:15:54 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34893853
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef vamperotica het volgende:
Bastard... Wil je nog een kaartje?
Ja graag
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:16:43 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34893877
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:41 schreef Dromenvanger het volgende:

Koffie
Tru SC Ouwehoer #51
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:32:46 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34894255
quote:
"Heel lang geleden bestond er volgens de grootouders geen dag en geen nacht.
Hunab K'u was het enige dat bestond. Hunab K'u was het middelpunt.
Hunab K'u was de bron zonder einde.
De grootouders zeiden tegen de dochterwinden
dat ze de makrokosmos tevoorschijn moesten blazen.
Hunab K'u verborg zich en verdeelde zich in nicht en neef.
Samen zongen zij het scheppingslied.
In alles wat er bestaat - het heelal, de melkwegstelsels,
de zon en de aarde - weerklinkt die stem.
Licht en duisternis en al het bestaande zijn slechts een lied van Hunab K'u.
Hunab K'u slaapt in alle genoemde en ongenoemde dingen."

(Uit: Medicijnvrouw, Lynn V. Andrews)

Het is nu aan jou om Hunab K'u te wekken in jouw aanwezigheid.
'Word wakker, de dageraad is aangebroken' *

OH YUM, HUNAB K'U, EVAM MAYA, E MA HO!
Mooi Ik was vandaag trouwens om 0900 wakker al. Moest naar de tandarts. Wilde eerst om 0400 opstaan maar dat was me wat te vroeg

Heb wel vaak moeite met wakker worden, maar dat heeft ook met de winter te maken.

Ik was vannacht aan het dromen dat ik aan het slapen was En het was bijna zo dat de wekker in de droom, gelijk afging met de wekker in het echt 15 minuten verschil ongeveer, ik werd 15 minuten eerder wakker in de droom door de wekker.
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:50:21 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34894700
Trouwens, dat scheppingsverhaal is van hele andere aard als de meeste die ik gelezen heb. Indianen zijn ook eens interessant om over te gaan lezen. Het middelpunt En toen alles dat erna kwam.

Heb muziek opgezet..." What a wonderfull world" van Sarah Brightman. Om ff de ogen te openen, ontwaken

Heb soms het idee dat ik als mens zijnde nog helemaal moet gaan ontwaken. Dat ik deze afgelopen 28 jaar geleefd hebt, en nog steeds niet helemaal wakker ben Maar dan kan ik weer het bewustzijn erbij nemen, wakker zijn. Opstaan 's morgens en uitgeslapen zijn, maar dan nog verder het verhaal doortrekken. Dat ik nog bezig ben met het ontwaken als het ware....dat het zoveel tijd nodig kan hebben ook.

Heb zin om een gedicht te schrijven over ontwaken
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:04:36 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34896997
De zon schijnt hier helemaal naar binnen

Mijn hele rechter gezicht in het zonlicht, mijn hele rechterkant van het lichaam in het zonlicht en die warmte doet goed

Zon

Ik wil zomer!!!!!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:06:48 #80
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34897080
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:

Mijn hele rechter gezicht in het zonlicht, mijn hele rechterkant van het lichaam in het zonlicht en die warmte doet goed

Zon

Ik wil zomer!!!!!!
WTF heb jij een linker en een rechter gezicht!!???! FOTO!!!
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:10:03 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34897213
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:

Zon

Ik wil zomer!!!!!!
Je rechterhelft is ontwaakt
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:23:07 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34897711
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

WTF heb jij een linker en een rechter gezicht!!???! FOTO!!!
De rechterkant
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:23:45 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34897743
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je rechterhelft is ontwaakt
Zo voelt het wel aan inderdaad. Die opwarming door de zon, alsof mijn lichaam gaat leven door die warmte van de zon

Kan echt niet wachten totdat het warm weer wordt.

21 maart begint de lente toch of niet?
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:24:59 #84
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34897793
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zo voelt het wel aan inderdaad. Die opwarming door de zon, alsof mijn lichaam gaat leven door die warmte van de zon

Kan echt niet wachten totdat het warm weer wordt.

21 maart begint de lente toch of niet?
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoel
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:33:31 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34898098
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Dan moet ik die zonnebank helemaal gaan opzetten en eronder gaan liggen en die lampen zijn half op.

Ik vind de spontane zon gewoon fijn, dat de zon onverwacht gaat schijnen. Dat ik niet eerst 100 handelingen moet uitvoeren voordat ik kan genieten van het licht. Ik wil gewoon de echte zon

Sun Sun...Sun

Zonnebank ben ik al zeker 6 jaar niet meer onder geweest dus. Is mooi als alternatief maar zo erg is het nog niet. De zon schijnt sporadisch naar binnen en daar doe ik het maar mee. Hoewel ik liever 90 procent kans op zon heb

In de zon verlicht, voel ik me licht. Ik voel gewoon de energie van zon door mijn hele lichaam gaan als het ware. Zelfs al zit ik achter glas. Tis bijna niet te omschrijven hoe dat voelt Tis niet eens overdreven maar die zon die gaat dwars door mijn lichaam en geest heen. Alsof zon het belangrijkste is in het hele gebeuren, en dat is het ook. Zonder zon geen leven hier. Zonder de zon pleeg ik zelfmoord Om het maar grof uit te drukken.

Ben heel rustig vandaag

De zon is aardig nu, hij schijnt volop naar binnen. Af en toe is ie weg, en dan komt ie weer terug alsof hij wilt zeggen :" I'll be back". Dan komt er weer 1 seconde een wolk waar hij achter verdwijnt en daarna komt de zon in volle glorie terug.

En dan is het goed....

Zolang de zon schijnt is het goed

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-02-2006 13:39:42 ]
pi_34899977
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:30:17 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900150
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijk
Hup

Onder de zonnebank jij
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:31:12 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34900193
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

same here... ik mag 1x per week bij de fitness onder de zonnebank....maar ik moet er echt een tijd voor afspreken en daar heb ik dan weer geen tijd voor
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:32:46 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900244
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

same here... ik mag 1x per week bij de fitness onder de zonnebank....maar ik moet er echt een tijd voor afspreken en daar heb ik dan weer geen tijd voor
Dan maak je maar tijd

Tijd-planning, vrijetijdsplanning. Tijd maken voor jezelf ook wel

Ik heb makkelijk praten misschien, heb oceanen van vrije tijd.

Oceans of time. Nu nog geld en ik ben klaar. Nee geld is niet belangrijk....maar toch.
pi_34900287
Alleen krijg ik jeukende pukkeltjes als ik er teveel onder ga. En om enig effect te scoren heb ik aan een kuurtje van 10x echt niet genoeg. Dus blijf ik maar sneeuwwitje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34900301
Alle kleur is gewoon direct mijn ziel in getrokken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:34:22 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900306
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Alleen krijg ik jeukende pukkeltjes als ik er teveel onder ga. En om enig effect te scoren heb ik aan een kuurtje van 10x echt niet genoeg. Dus blijf ik maar sneeuwwitje.
21 maart begint de lente, dan kun je een echte kuur volgen
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:34:58 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900329
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Alle kleur is gewoon direct mijn ziel in getrokken.
Dus je bent kleurrijk van binnen

Mooi, zolang je kleurrijk van binnen bent, doet de kleur van buiten er niet toe

Colours in the inside

Heb nu Metallica opstaan..."Nothing else matters".

Heb de neiging om de handen in de lucht te doen met een aansteker Straks het hardere werk
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:35:22 #94
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34900341
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dan maak je maar tijd

Tijd-planning, vrijetijdsplanning. Tijd maken voor jezelf ook wel

Ik heb makkelijk praten misschien, heb oceanen van vrije tijd.

Oceans of time. Nu nog geld en ik ben klaar. Nee geld is niet belangrijk....maar toch.
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaak
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:36:05 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900367
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaak
Maar je doet het met plezier of niet soms?
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:39:28 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34900473
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar je doet het met plezier of niet soms?
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:41:56 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900551
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
Tja, dat krijg je....als je werkt op zulke tijden. Maar ieder baantje heeft zo zijn nadelen, zeker als het tijdrovend is.

Ik wil ook werken, maar ik wil kracht-uitspattingen doen. Ik wil werken voor de hogere wezens en betaald krijgen in natura. Ik wil kracht uitoefenen op de zon. En dat ik dan een villa krijg met genoeg voedsel en drank voor 1 of 2 jaar.

Ik wil werken voor een hogere baas. En dat ik dan alles krijg.

Van mijn part de 6 juiste lotto-getallen.

Nee ik heb zo mijn idee over het ideale baantje. Ik wil me ter beschikking stellen aan hoge Goden en dat ze dan alles geven wat ik nodig heb. Dat ze mij nodig hebben om energie en straling te doen ergens, en dat ik dan krijg wat ik nodig heb.

En geen baas die met wallen onder de ogen op het werk verschijnt Ik wil een baas die kracht heeft en wereld-macht. Ik wil werken voor de baas van het universum

Daarom zoek ik contact tot hoge wezens, misschien heb ik ze straks nog nodig. Dus ik ga naar ze toe en bied me aan als werknemer. Ik ga toch niet via randstad lopen.

Ik solliciteer direct bij de almachtigen hier

Ik stel me dus helemaal ter beschikking tot het hogere doel, en de Goden mogen mij raadplegen. Maar wel heb ik wat te zeggen. In onderling overleg zorg ik ervoor dat hoge wezens hierheen kunnen komen en als ze mij nodig hebben dan werk ik dus ook mee

Zo zie ik mijn ideale baantje dus zoals ik zei.

"masters of puppets" van Mettalica staat op FF sneller gaan nu dan het licht

donderdag 9 februari 2006 @ 14:53:16 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34900922
Ik heb weer een sadistische lach op het gezicht een beetje

Nee, ik ervaar de kracht van het Goddelijke. God wilt wraak. God wil wraak

En wraak is positief te noemen. Als God wraak wil, dan bedoeld God dus dat hij weer terug wilt komen. Als God zegt dat hij wraak wilt, dan komt er ooit verandering. Als God wraak wilt, dan gaat hij met de bezem door deze wereld heen. Zonder de goede aan te pakken, maar dan wordt het schoner. En dan is er geen genade. Geen genade op een aardige manier. Maar dan is religie verdwenen. Dan is het schoon en zuiver en helder. Zonder Islam en Christendom. Iedereen op het matje

Klinkt gek

Maar het is geen Christus of Allah. Deze God is anders. En die is echt leip in de kop

En als hij terug komt....dan zijn de poppen aan het dansen

Kan zijn dat ik teveel energie ervaar nu, maar ik zit ff met harde muziek richting naar boven te werken. En dan lijkt het alsof God zijn kettingen los rukt en richting aarde komt.

Zal wel komen door Metallica
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:58:57 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34901122
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!

Or she...or it...

En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen

WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA

Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.

Liever gezegd...

THE LORD

The lord is nog de mooiste benaming.

Nu tijd voor rust, ik ervaar geen connectie meer....maar ik wil connectie hebben. Verbonden zijn ook. En zo kracht putten uit die verbondenheid

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-02-2006 15:04:10 ]
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:04:04 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34901300
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:

Or she...or it...

Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.

Liever gezegd...

THE LORD

snap out of it
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:07:07 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34901392
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

snap out of it
Zonder gein, ik was aan het geinen maar toch ook niet.

Ik weet dat er krachten zijn die hoger zijn dan wat dan ook. Dus waarom is het niet mogelijk om die krachten te benaderen op een eerlijke manier

Ik ben al 6 jaar bezig om contact te zoeken. In 2000 spontaan bezig geweest zonder dat ik wist waar ik mee bezig was. In 2000 ging het dus mis door die connectie omdat ik zelf het bij het foute eind had. In 2000 ook een boodschap gekregen maar die liep fout af, en dat maakt ook helemaal niet uit. Ik weet dat de boodschap van nu duidelijker is.

Ik wil gewoon God brengen hierheen, misschien zijn meer mensen bezig om contact te zoeken. God kan ook meerdere wezens zijn. Dus ik stel mijn geest open, ik probeer krachtige signalen uit te zenden als het ware.

Om zo die Goden in deze realiteit te brengen.

Kan klinken dat ik gek ben, maar ik voel me zelf beter. Ik heb soms zin om op het hoogste gebouw of het hoogste gebergte te staan en met armen gespreid te ervaren hoe het voelt om het Goddelijke te voelen

Bij mij gaat veel om het Goddelijke. Omdat deze realiteit bestuurd door mensen niets en dan ook niets inhoudt. Zonder het Goddelijke is deze wereld geen cent waard.

Ik moet zeggen, ik heb Metallica opstaan, dat kan ook veel verklaren. Maar ik denk soms dat ik de poort kan openen, puur door me te concentreren erop. Dat ik door focus kan werken. Door concentratie.

Maar die focus is lang niet wat het zijn moet. Ik kan veel verder gaan.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:08:02 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34901426
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:

Or she...or it...

Liever gezegd...

THE LORD

Nu tijd voor rust, ik ervaar geen connectie meer....maar ik wil connectie hebben. Verbonden zijn ook. En zo kracht putten uit die verbondenheid
Chill ff
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:09:43 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34901473
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Chill ff

Muziek doet wonderen

Maar ik moet mijn grenzen verbreden. Ik heb het nodig dat ik de grenzen van mijn bewustzijn doe verruimen.

En dan kan het gek klinken, maar het is gewoon makkelijk als hulpmiddel om het zo te doen. En met muziek ga ik omhoog. Ik ga dus echt via mijn hoofd omhoog nu

Ik heb ze op een rijtje helemaal, ik voel me perfect. Juist omdat ik grenzen probeer te verleggen zit ik goed in mijn vel.

Heb nu zin om dit hele huis op de grondvesten te laten schudden door gedachtes van mij En auto's in de lucht te laten vliegen

Ik geloof dus in de power of "mind".

Maar ik ga nu chillen Rustige muziek opzetten, maar liever Metallica

Daar komt een oude dame met tassen, zal ik ff haar tassen doen optillen door ernaar te kijken? Buiten liep dus een vrouw met zware tassen. In principe moet het mogelijk zijn om die tassen te laten vliegen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:16:25 #104
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34901753
ff een mooie lyric nu, ben dit nummer aan het luisteren dus

Metallica - The unforgiven

New blood joins this earth
And quikly he’s subdued
Through constant pain disgrace
The young boy learns their rules

With time the child draws in
This whipping boy done wrong
Deprived of all his thoughts
The young man struggles on and on he’s known
A vow unto his own
That never from this day
His will they’ll take away

What I’ve felt
What I’ve known
Never shined through in what I’ve shown
Never be
Never see
Won’t see what might have been

What I’ve felt
What I’ve known
Never free
Never me
So I dub the unforgiven

They dedicate their lives
To running all of his
He tries to please them all
This bitter man he is
Throughout his life the same
He’s battled constantly
This fight he cannot win
A tired man they see no longer cares
The old man then prepares
To die regretfully
That old man here is me

What I’ve felt
What I’ve known
Never be
Never see
Won’t see what might have been

What I’ve felt
What I’ve known
Never free
Never me
So I dub the unforgiven

You labeled me
I’ll label you
So I dub the unforgiven
pi_34902005
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.
Het is een cliche maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ie waar is:

Werk om te leven maar leef niet om te werken.

Echt..... zorg dat je leven buiten je werk nooit gaat lijden onder je werk omdat dat DE prioriteit is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:28:47 #106
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34902159
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.
Het is een cliche maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ie waar is:

Werk om te leven maar leef niet om te werken.

Echt..... zorg dat je leven buiten je werk nooit gaat lijden onder je werk omdat dat DE prioriteit is.
ja maar als ik weet dat die dingen geregeld zijn voor het weekend slaap ik een stuk beter

@ dreamy
dat is idd een vet nummer.. had hem hier ook net aanstaaan. The unforgiven 2 is ook erg goed
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:31:58 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34902261
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja maar als ik weet dat die dingen geregeld zijn voor het weekend slaap ik een stuk beter

@ dreamy
dat is idd een vet nummer.. had hem hier ook net aanstaaan. The unforgiven 2 is ook erg goed
Werken moet leuk blijven Je moet je leven niet hoeven op te geven, maar dat is makkelijk gezegd hier. In ieder geval moet het werken niet ten kostte gaan van levensgeluk. Het beste is als werken bijdraagt aan levensgeluk

Metallica is echt goed, ik luister het nog steeds vaker. Heb bijna alles van ze, maar nog steeds niet helemaal alles.

Ik word gewoon actief van die muziek. En dan krijg je zulke posts als net

Dan denk ik dat God de trap komt aflopen vanuit de hemel

Alsof hij met zwaard aan komt zetten en korte metten gaat maken met alles dat niet klopt

Plaatje van God via Google dan maar.....

donderdag 9 februari 2006 @ 15:38:15 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34902442
Wederom Metallica nu

Metallica - My friend of misery

You just stood there screaming
Fearing no one was listening to you
They say the empty can rattles the most
The sound of your voice must soothe you
Hearing only what you want to hear
And knowing only what you’ve heard
You you’re smothered in tragedy
You’re out to save the world

Misery
You insist that the weight of the world
Should be on your shoulders
Misery
There’s much more to life than what you see
My friend of misery

You still stood there screaming
No one caring about these words you tell
My friend before your voice is gone
One man’s fun is another’s hell
These times are sent to try men’s souls
But something’s wrong with all you see
You you’ll take it on all yourself
Remember, misery loves company

Misery
You insist that the weight of the world
Should be on your shoulders
Misery
There’s much more to life than what you see
My friend of misery

You just stood there creaming
My friend of misery
pi_34902587
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Werken moet leuk blijven Je moet je leven niet hoeven op te geven, maar dat is makkelijk gezegd hier. In ieder geval moet het werken niet ten kostte gaan van levensgeluk. Het beste is als werken bijdraagt aan levensgeluk

Metallica is echt goed, ik luister het nog steeds vaker. Heb bijna alles van ze, maar nog steeds niet helemaal alles.

Ik word gewoon actief van die muziek. En dan krijg je zulke posts als net

Dan denk ik dat God de trap komt aflopen vanuit de hemel

Alsof hij met zwaard aan komt zetten en korte metten gaat maken met alles dat niet klopt

Plaatje van God via Google dan maar.....

[afbeelding]
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij is
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:44:08 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34902634
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij is
Als God zo druk is, mag je mij niets kwalijk nemen

God is ook bezig met een groot gevecht. Dus wat moet ik dan Ik ben zijn zoon net zoals jij zijn dochter bent. Dus daarom is het een reden dat we zo mogen zijn

Omdat God de zaakjes nog niet op orde heeft, hoeven wij als mensen het al helemaal niet zo te hebben. Daarom mogen we elkaar ook niet veroordelen op ons gedrag.

God is zelf nog bezig om alles op orde te zetten volgens mij. Dus waarom moet ik me houden aan regels die opgelegd zijn door anderen?

Ik ga ook door met vechten Vechten = werken aan mezelf.

En als het ff kan, God handje schudden Ik wil hem ooit tegen komen nog. En dat hij dan zegt tegen mij van ...." Jou gevecht was ook de moeite waard"

Ik heb zo mijn idee erover Misschien moet ik mijn eigen bijbel schrijven
pi_34902871
* Mirage zet ook maar een kopje kamille thee voor Dromenvanger....

alsjeblieft schat...

Sir Winston Churchill
pi_34902902
Nok geeft DV een houtenhamerverdoving en nokt em
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:54:33 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34902955
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Mirage het volgende:
* Mirage zet ook maar een kopje kamille thee voor Dromenvanger....

alsjeblieft schat...

Dankjewel

Lekker rustgevende thee.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:55:02 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34902970
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
Nok geeft DV een houtenhamerverdoving en nokt em

Ga je weg
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:55:18 #115
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34902979
hehe arme dromie
heeft iemand nog wat voor mij?
zakje chips?
kusje?
slaapliedje?
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:06:49 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34903418
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe arme dromie
Ik ben hopeloos verloren

Ik weet het...maar toch....ik ga puzzelen

En vliegen

De puzzel van mijn eigen bestaan, zorgt straks voor hoge snelheidslijnen in het vliegen
pi_34904119
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe arme dromie
heeft iemand nog wat voor mij?
zakje chips?
kusje?
slaapliedje?
chips...

ik moet even Oversight bellen dat hij chips meeneemt.
3 zakken chips... naturel, paprika en bolognaise.. ik weet niet waar ik het meest trek in heb..

Chips...
Ik heb al tijden geen chips gegeten.. en ik heb echt trek in chips !

Brian is ondertussen Oversight aan het bellen en hij neemt niet op

Ik sprak hem 10 minuten geleden nog..
hij zat in de trein...
er werd net wat omgeroepen

de trein kan nog niet wegrijden
want er is geen conducteur

Sir Winston Churchill
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:30:51 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34904477

Klote trein ook....altijd hetzelfde met die trein

Ik heb net een boterham met pindakaas gegeten. Heb honger en straks bestel ik Chinees

Ik haat treinen
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:33:11 #119
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34904567
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

chips...

ik moet even Oversight bellen dat hij chips meeneemt.
3 zakken chips... naturel, paprika en bolognaise.. ik weet niet waar ik het meest trek in heb..

Chips...
Ik heb al tijden geen chips gegeten.. en ik heb echt trek in chips !

Brian is ondertussen Oversight aan het bellen en hij neemt niet op

Ik sprak hem 10 minuten geleden nog..
hij zat in de trein...
er werd net wat omgeroepen

de trein kan nog niet wegrijden
want er is geen conducteur

heb net een zakje bolognaise op van croky ...mmmmmmmmmm
stay frosty
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:40:22 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34907209
Dido - See the sun

Staat op dus ...

Nee, ben zo weer weg....wilde ik ff in userfoto's posten, kom ik erachter dat ik daar helemaal geen zin in heb.
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:02:15 #121
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34907899
wrom niet?
stay frosty
pi_34911200
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja graag
Komt er aan...
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:41:42 #123
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34911222
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Komt er aan...
ey vamp. hoest met jou? zie je de laatste tijd niet meer zo vaak hier
stay frosty
pi_34911255
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ey vamp. hoest met jou? zie je de laatste tijd niet meer zo vaak hier
nee...Beetje druk.. met kids, ggz, maatschappelijk werk, uitkeringen aanvragen, maatschappelijk werk en hormonen!
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:43:23 #125
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34911275
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef vamperotica het volgende:

[..]

nee...Beetje druk.. met kids, ggz, maatschappelijk werk, uitkeringen aanvragen, maatschappelijk werk en hormonen!
*aait over vamp*
stay frosty
pi_34911387
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

*aait over vamp*
pi_34913569
bastard.......
Ook voor jou trok ik....

De Keizer......

die eventueel nieuwe baan... Biedt die je meer stabiliteit?

Ben je op zoek naar een baan waar je meer 'leiderschap'krijgt? Of is er een kans dat deze baan je die gaat geven?
Je weet iig wel je energie goed te verdelen en op de juiste zaken te richten!
Soms moet je even je aandacht richten op zaken waar je misschien niet zo blij mee bent... Maar als je eenmaal door die zure appel heen bent....
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:46:53 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34913616
jeej ben eindelijk thuis van werken
stay frosty
pi_34914006
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeej ben eindelijk thuis van werken
welkom thuis!
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:00:36 #130
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34914228
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

welkom thuis!
dank je ik fok ook op de zaak :p
stay frosty
pi_34916430
Barra... ik reageer hier even ipv in het Solse gat topic. Mijn ava werkt niet nee. Ik heb een andere foto die ik tot ava wilde transformeren maar dat lukt me maar niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:26:08 #132
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34917870
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Barra... ik reageer hier even ipv in het Solse gat topic. Mijn ava werkt niet nee. Ik heb een andere foto die ik tot ava wilde transformeren maar dat lukt me maar niet.
je weet me maildoosje te vinden toch?
stay frosty
pi_34918223
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

je weet me maildoosje te vinden toch?
okay..... on it's way
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:58:56 #134
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34919431

there you go babe

truste iedereen Barra gaaf maffies doen
stay frosty
pi_34919654
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
there you go babe

truste iedereen Barra gaaf maffies doen
Ahhh, hier is ie
THX
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34919750
Was een van mijn meer aantrekkelijke pics
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34927286
Mogguh.....
pi_34927289
Leuk fotootje Nok!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:03:09 #139
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34928015
Gaap .... wekker vergeten te zetten.
"gelukkig" belde een klant me al om 7:30 op me mobiele telefoon
stay frosty
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:28:37 #140
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34928360
Goedemorgen

leuke avatar Nokwanda
pi_34928451
hahaha Nok
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:41:40 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34928572
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:45 schreef vamperotica het volgende:
bastard.......
Ook voor jou trok ik....

De Keizer......

die eventueel nieuwe baan... Biedt die je meer stabiliteit?

Ben je op zoek naar een baan waar je meer 'leiderschap'krijgt? Of is er een kans dat deze baan je die gaat geven?
Je weet iig wel je energie goed te verdelen en op de juiste zaken te richten!
Soms moet je even je aandacht richten op zaken waar je misschien niet zo blij mee bent... Maar als je eenmaal door die zure appel heen bent....
Nou tis niet zo zeer leiderschap waar ik op heb gesolliciteerd.. ja een andere baan wel, wwonbegeleider.. maar daar hoor ik niks van.

Nou ja goed, tis toch altijd afwachten wat er gaat gebeuren natuurlijk. Thanks!!
The truth was in here.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:16:29 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34929217
begin wakker te worden
stay frosty
pi_34929270
Wat ik ook doe, ik word vandaag maar niet wakker :S wellicht komt dat nog
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:22:37 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34929335
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat ik ook doe, ik word vandaag maar niet wakker :S wellicht komt dat nog
me 2
stay frosty
pi_34929359
* Mirage gaat even douchen.. spulletjes bij elkaar pakken.. en over een uuurtje of zo öp naar de gyn".

Ik moet er nog even over denken of ik er zin in heb of niet..
Sir Winston Churchill
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:35:36 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34929628
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef Mirage het volgende:
* Mirage gaat even douchen.. spulletjes bij elkaar pakken.. en over een uuurtje of zo öp naar de gyn".

Ik moet er nog even over denken of ik er zin in heb of niet..
doe hem de groeten
stay frosty
pi_34929723
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

doe hem de groeten
Nou , ik moet nog even blijven zitten...
zoonlief is thuis... brengt mij een bekertje drinken (zo'n felgekleurd neon oranje bekertje van de ikea ) met vruchtensap en een bonbon ernaast...

"mama, die is voor de vitamientjes... en de chocolaatje is omdat je een mama bent en die wordne altijd blij van de chocolaatjes"

Dáár doen we het voor !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:10:35 #149
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34930459
. jullie waren hier
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:44:46 #150
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34931407
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

zoonlief is thuis... brengt mij een bekertje drinken (zo'n felgekleurd neon oranje bekertje van de ikea ) met vruchtensap en een bonbon ernaast...

"mama, die is voor de vitamientjes... en de chocolaatje is omdat je een mama bent en die wordne altijd blij van de chocolaatjes"

Dáár doen we het voor !
t mannetje heeft het al door hoe hij zijn mamma moet manipuleren!
stay frosty
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:49:31 #151
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34931551

Ik neem me ook nog koffie

Ben weer rustiger
pi_34932151
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dáár doen we het voor !
pi_34932170
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Dat heet liefde
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:13:13 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34932274
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:09 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat heet liefde
ik hou ook van mijn mamma
stay frosty
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:18:05 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34932407

Weet iemand nog wat te doen? Ik weet niet wat ik moet doen...ik weet niet waarheen of wat.

Vannacht trouwens een drukke droom gehad, ik was een vampier en hield een feest en moest mensen levend maken. Toen kwam iemand met knoflookspray om me te vermoorden
pi_34932574
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik hou ook van mijn mamma
Hup.... bonbonnetjes halen!
pi_34932634
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:

Weet iemand nog wat te doen? Ik weet niet wat ik moet doen...ik weet niet waarheen of wat.

Vannacht trouwens een drukke droom gehad, ik was een vampier en hield een feest en moest mensen levend maken. Toen kwam iemand met knoflookspray om me te vermoorden
Lekker een stuk lopen...
Genieten van het feit dat de aarde en de beestjes aan het wakker worden zijn... Dat het weer bijna lente gaat worden....
De verandering opsnuiven ( zou ik niet doen vlak bij een industriegebied...)

knoflookspray!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:31:24 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34932844
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lekker een stuk lopen...
Genieten van het feit dat de aarde en de beestjes aan het wakker worden zijn... Dat het weer bijna lente gaat worden....
De verandering opsnuiven ( zou ik niet doen vlak bij een industriegebied...)

knoflookspray!
Dat is een goed idee!!! Sowieso ff eruit misschien, eerst eens gaan kijken hoe koud het buiten is.

Heb last van mijn maag

Ik heb zeurzin Zin om eens te zeuren, heb al lang niet meer gezeurd. Maar goed, zeuren heb je ook niets aan. Zometeen ff frisse lucht halen misschien inderdaad, al is het maar ff.

In dromen valt er meer te doen dan overdag lijkt het wel. Of ligt dat aan mijn manier van leven? In ieder geval ben ik niet helemaal bij positieven nu

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-02-2006 12:43:24 ]
pi_34933239
Zeurenis af en toe best lekker
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:24:04 #160
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34934512
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hup.... bonbonnetjes halen!
dan slaat ze me... iets met "de lijn" enzo
stay frosty
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:24:53 #161
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34934540
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lekker een stuk lopen...
.............
vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste zag ik daar 2 fuutjes heel romantisch om elkaar heen zwemdansen, met buigende kopjes naar elkaar toe (oftewel baltsen dus )
gister zag ik ze ook al druk met een nestje
pi_34934946
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dan slaat ze me... iets met "de lijn" enzo
Ik niet hoor!
pi_34934982
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste zag ik daar 2 fuutjes heel romantisch om elkaar heen zwemdansen, met buigende kopjes naar elkaar toe (oftewel baltsen dus )
gister zag ik ze ook al druk met een nestje
heerlijk vind ik dat....
's morgens als ik buiten stap... En het ontluikende voorjaar in de lucht voel en ruik..... Kan daar zo van genieten!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:55:01 #164
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34935549
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:

[..]

heerlijk vind ik dat....
's morgens als ik buiten stap... En het ontluikende voorjaar in de lucht voel en ruik..... Kan daar zo van genieten!
Ik ook. Kan er echt oprecht blij door worden
pi_34938283
Vanuit een internetcafe..... de baby zit nog waar hij zat.
Het leek er al wat meer op, maar ze willen iig nog tot na het weekend wachten.
(tenzij de de baby zichzelf aankondigd natuurlijk)
Sir Winston Churchill
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:41:10 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34938420
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Mirage het volgende:
Vanuit een internetcafe..... de baby zit nog waar hij zat.
Het leek er al wat meer op, maar ze willen iig nog tot na het weekend wachten.
(tenzij de de baby zichzelf aankondigd natuurlijk)
oewwwww internet cafe
stay frosty
pi_34939028
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

oewwwww internet cafe
Jah, kan ik mooi gecontroleerd mijn blinde typekunsten uittesten aangezien het toetsenbord een andere indeling heeft dat dat het ingesteld is.

Het beroerde is dat het hier ontzettend lekker ruikt...
de broodjes kosten alleen een eurootje of 6 per stuk !!
De thee is hier overigens ook erg lekker.

En zowaar heb ik een pc te pakken die niet uit elkaar valt van ellende.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:11:38 #168
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34939563
Hallow

Ik stond gister gewoon te genieten van de ondergaande zon achter een wolk toen ik voor een brug stilstond
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:14:30 #169
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34939664
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow

Ik stond gister gewoon te genieten van de ondergaande zon achter een wolk toen ik voor een brug stilstond
Metro2005

Dank voor je palm!

Ben jij ook tevreden met de laptop?
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:14:56 #170
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:15:18 #171
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34939701
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow

Ha Metro

Ik zie vaak vanuit de trein de meest mooie zonsondergangen

alles nog goed in je nieuwe huisje?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:18:33 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34939811
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Oversight het volgende:

[..]

Metro2005

Dank voor je palm!

Ben jij ook tevreden met de laptop?
hee, ja hoor, alleen het geluid doet het niet via de speakers (heb er winxp op geknald) , wel via de koptelefoonuitgang

Was dat bij jou ook ? dan zoek ik namelijk niet verder met verschillende drivers enzo
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:19:36 #173
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34939849
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ha Metro

Ik zie vaak vanuit de trein de meest mooie zonsondergangen

alles nog goed in je nieuwe huisje?
Mooi is dat he en ja hoor, vanavond laatste stukje verven en morgen laminaat halen en de geiser losmaken en naar mijn oom brengen (kan die hem maken want hij is stuk momenteel )
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:20:54 #174
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34939894
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hee, ja hoor, alleen het geluid doet het niet via de speakers (heb er winxp op geknald) , wel via de koptelefoonuitgang

Was dat bij jou ook ? dan zoek ik namelijk niet verder met verschillende drivers enzo
Klopt, al vanaf de derde week problemen mee gehad, vergeten te melden.. soms doen ze het, soms niet,...

Ehh, meestal niet....
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:23:12 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34939986
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mooi is dat he en ja hoor, vanavond laatste stukje verven en morgen laminaat halen en de geiser losmaken en naar mijn oom brengen (kan die hem maken want hij is stuk momenteel )
dat heb je nog snel gedaan dan. Oei, dus jullie hebben nog geen warm water? Je woont er toch al wel?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:24:35 #176
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34940041
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

Klopt, al vanaf de derde week problemen mee gehad, vergeten te melden.. soms doen ze het, soms niet,...

Ehh, meestal niet....
altijd niet maar boeit niet. Had je er geen accu bij trouwens

maar ben er harstikke tevreden mee hoor heb er een iets grotere hdd in gehangen en wat meer geheugen erin geprakt en draait als een trein nu
Palm bevalt ook goed dus ?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:25:45 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34940092
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat heb je nog snel gedaan dan. Oei, dus jullie hebben nog geen warm water? Je woont er toch al wel?
nope, geen warm water, wel een kachel die het doet gelukkig en nee woon er nog niet eerst maar eens alles in orde maken. Heb bv ook nog geen stroom (ambtenaren )
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:34:52 #178
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34940450
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nope, geen warm water, wel een kachel die het doet gelukkig en nee woon er nog niet eerst maar eens alles in orde maken. Heb bv ook nog geen stroom (ambtenaren )
oh, dan is het niet zo erg...als je er nog niet woont dus. Alhoewel, geen stroom is natuurlijk niet zo handig als je aan het klussen bent.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:45:10 #179
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34940834
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

oh, dan is het niet zo erg...als je er nog niet woont dus. Alhoewel, geen stroom is natuurlijk niet zo handig als je aan het klussen bent.
Een vriend van me woont 3 huizen verderop, verlengsnoer ertussen en gaan tenminste licht
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:30:21 #180
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34945986
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een vriend van me woont 3 huizen verderop, verlengsnoer ertussen en gaan tenminste licht
lucky you!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:28:23 #181
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34947815
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:10 schreef coz het volgende:
. jullie waren hier
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:34:45 #182
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34948006
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

altijd niet maar boeit niet. Had je er geen accu bij trouwens
acuu, dat ding heet geen accu....

Na 2 maanden gebruik, deed ie het met een volledige lading ongeveer tot nét na het opstarten....

Na 2 weken klagen bleek ie inderdaad van een slechtere partij meneer,....

maar viel ie helaas niet onder de garantie..

Na 3 maanden op een donkere nacht bij IBM terugbezorgd.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
maar ben er harstikke tevreden mee hoor heb er een iets grotere hdd in gehangen en wat meer geheugen erin geprakt en draait als een trein nu
Palm bevalt ook goed dus ?
Psies wat ik nodig had......DANK!
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:37:03 #183
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34948093
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Binnenkort jarig,.....

Wil een playstation 2

Verdient ie ook absoluut....

En dat ie vroeger naar bed moet zodat pappa kan gamen is gewoon toeval!
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:39:47 #184
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34948190
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:34 schreef Oversight het volgende:

[..]

acuu, dat ding heet geen accu....

Na 2 maanden gebruik, deed ie het met een volledige lading ongeveer tot nét na het opstarten....

Na 2 weken klagen bleek ie inderdaad van een slechtere partij meneer,....

maar viel ie helaas niet onder de garantie..

Na 3 maanden op een donkere nacht bij IBM terugbezorgd.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Psies wat ik nodig had......DANK!
dat deed mijn jewel accu ook
alleen was die laptop van school
en toen ik hem na mijn school weer wou inleveren zeiden ze dat ik 120 euro moest betalen aan schade aan de notebook
dat was even veel als het eigenrisico van me laptopverzekering
en school tyft die dingen toch in een kast zonder er naar om te kijken
dus barra wou wel plezier hebben van zijn 120 euro
ik heb dat ding toen *per ongeluk* bij de TOA (technisch onderwijs assistent) uit het raam laten vallen
de blik op die gozer zijn kop was wel 120 euro waard!
stay frosty
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:40:35 #185
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34948216
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:

Het is ze toch niet gelukt he?

ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen hoor....

Blijf voortaan maar vér van dat soort dromen,....

Ik ga vanavond dromen van mijn benoeming als admin hier,... kom je ook?

we beginnen om een uur of 23:00....

misschien tot dan.

hou je goed, mijn held!
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:41:32 #186
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34948251
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en toen ik hem na mijn school weer wou inleveren zeiden ze dat ik 120 euro moest betalen aan schade aan de notebook
ik heb dat ding toen *per ongeluk* bij de TOA (technisch onderwijs assistent) uit het raam laten vallen
Briljant !
◢◤
pi_34948923
Hoe is het met Mirage? En jullie (nog ongeboren neem ik aan) kindje
pi_34948953
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

pi_34952119
Computers zijn soms net ff iets te menselijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34952427
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Computers zijn soms net ff iets te menselijk.
Heeeeel soms
pi_34952974
De mijne lijkt op mij. Er missen wat schroefjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34953122
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:
De mijne lijkt op mij. Er missen wat schroefjes
Die van mij heeft volgens mij geen eens meer schroefjes...
pi_34953463
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Die van mij heeft volgens mij geen eens meer schroefjes...
Jij nog wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34953715
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij nog wel?
Uhm..........
pi_34953898
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Uhm..........
Ik nu ook niet meer geloof ik.... ben half dood.
Drukke dag gehad.
Schilderopdrachtje wat pas op het laatste moment echt liep, tegen de deadline aan. Blijkbaar werk ik dan het best. Afijn.... gister tot 1.50 uur mee bezig geweest en vanochtend. Is nu af en opgehaald en ik was erg tevreden met mijn werk. Was echt heeel anders dan wat ik de laatste jaren doe. Maar nu wel bijna dood
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34953974
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik nu ook niet meer geloof ik.... ben half dood.
Drukke dag gehad.
Schilderopdrachtje wat pas op het laatste moment echt liep, tegen de deadline aan. Blijkbaar werk ik dan het best. Afijn.... gister tot 1.50 uur mee bezig geweest en vanochtend. Is nu af en opgehaald en ik was erg tevreden met mijn werk. Was echt heeel anders dan wat ik de laatste jaren doe. Maar nu wel bijna dood
moe maar voldaan.....

?
pi_34954007
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef vamperotica het volgende:

[..]

moe maar voldaan.....

?
Ja, maar dan anders
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34954585
Ach ja.... t kan niet altijd t zelfde resultaat hebben
pi_34961624
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja.... t kan niet altijd t zelfde resultaat hebben
EN niet dezelfde oorzaak

Goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34963230
hoi iedereen

ik heb mijn portie dromen weer gehad.

ik zal ze wel op een andere keer beschrijven
Werewolf
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:48:51 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34963529
Mogge allemaal , lekker uitgeslapen, was gisteravond weer wat later geworden dan de bedoeling (kwam nog wat deuren tegen die ook geverfd moesten worden )

Strakkies Laminaat kopen en daarna dinnetje ophalen en lekker relaxed filmpie kijken
pi_34963723
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal , lekker uitgeslapen, was gisteravond weer wat later geworden dan de bedoeling (kwam nog wat deuren tegen die ook geverfd moesten worden )

Strakkies Laminaat kopen en daarna dinnetje ophalen en lekker relaxed filmpie kijken
welke kleur van laminaat? klik-laminaat?

als ik laminaat hoor, moet ik direct denken aan de laminaat die bij mijn ouders ligt
die laminaat ligt ondertussen al ver naar boven
Werewolf
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:55:51 #203
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34965057
hhh was gister weer gezellig heb alleen een droge bek dat wil je niet weten
stay frosty
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:02:48 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965161

Ik ben helemaal kapot!!!!!

Of ik vandaag wakker word is maar de vraag.
pi_34965540
Mogguh
pi_34965565
Sir Winston Churchill
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:27:41 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965681
Ik krijg vaak de melding "Je hebt geen rechten om het topic te bekijken"

Hebben jullie daar ook last van? En de 2e of 3e keer lukt het wel.

Good morning Vamperotica!!!!

Heb me net ff geschoren en verfrissende after shave opgedaan, dus ik voel me weer wat beter. Nu tijd voor 2e pot koffie
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:28:12 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965691
Er staat ook een rare tekst naast het forum, van die programmeertaal hier.
pi_34965862
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg vaak de melding "Je hebt geen rechten om het topic te bekijken"

Hebben jullie daar ook last van? En de 2e of 3e keer lukt het wel.

Good morning Vamperotica!!!!

Heb me net ff geschoren en verfrissende after shave opgedaan, dus ik voel me weer wat beter. Nu tijd voor 2e pot koffie
ja.. Ik had net ook geen rechten meer!

En ik zit weer helemaal niet goed in mn vel...
Heb het bloedheet, ben moe, geen energie maar wil wel absoluut iets gaan doen...
( het liefst heel veel geld uitgeven aan allerlei onzindingen...)
Zit "opeens" vol met zwangerschapsvlekken......

Enz...Enz... Enz....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:43:14 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965974
Altijd goed in het vel zitten is ultiem, ik heb dat ook niet altijd. Maar het gaat met vallen en opstaan.

Ik ben aan het denken om me te laten inwijden in het "reiki" gebeuren. Dat ik energie beter kan besteden en dat anderen geen energie kunnen afpakken. Gisteren een interessante discussie gehad erover. Dat mensen energie weg kunnen stelen bij anderen en nog meer. Met reiki gaat dat meer vanzelf of iets dergelijks, ik bedoel, er wordt dan vanzelf reiki gestuurd als anderen energie wegnemen en je kunt ook anderen reiki geven, ook vanaf afstand Eerst maar eens lezen over reiki, je hebt 12 niveau's in dat gebeuren, een soort van 12 dimensies ook wel.

Reiki lijkt me wel interessant, maar eerst verder werken. Hoewel reiki vanzelf op het pad zal komen, iemand zei me gisteren dat ik over 3/4 jaar ermee ga beginnen. Hij dacht dat erover in mijn geval. Dus ik zie wel. Hier ligt een paranormaal centrum in de buurt, misschien dat ze het daar doen

Voel me iets beter, alleen heb ik last van de maag. Al 3 dagen is dat zo. Een knagend zeurend gevoel in de buik. En dat werkt door op de rest van de stemming

http://esoterisch.allepaginas.nl/

Pagina gevonden toen ik naar dat paranormaal centrum aan het zoeken was, schijnt dat veel van die centrums zich bezig houden met verhogen van bewustzijn en reiki ook. Dus ik denk dat ik daar ooit eens een gesprek ga voeren. Als ze niet te duur zijn.

Begeleiding kan geen kwaad, zeker niet als de instantie weet waar ie mee bezig is. Ik ga dus liever niet naar een amateuristische instelling.

Bij Reiki inwijding worden toch ook symbolen gebruikt? Schijnt wel dat je heel erg over de toeren kunt raken en dat alles los komt wat erin zit van emoties en gevoelens. Maar dat is denk ik sowieso nog nodig hier. Ik ben schoner van energie, maar er zit altijd nog wat in dat eruit moet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 14:00:13 ]
pi_34966252
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja.. Ik had net ook geen rechten meer!

En ik zit weer helemaal niet goed in mn vel...
Heb het bloedheet, ben moe, geen energie maar wil wel absoluut iets gaan doen...
( het liefst heel veel geld uitgeven aan allerlei onzindingen...)
Zit "opeens" vol met zwangerschapsvlekken......

Enz...Enz... Enz....
Wat ik gisteren heb gedaan...
Ik ben naar de Didi gegaan en heb iets knalsuikerspin rozes gekocht.
Ik zit nu nog in mijn ochtendjas, maar ga het nú aantrekken.

Als je daar niet opgewekt van wordt...

ow en het was nog uit het 70% uitverkooprek ook ! Ik ga nu geen nieuwe/duurdere kleding meer kopen natuurlijk.. ben bijna van mijn buik af
Sir Winston Churchill
pi_34966787
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat ik gisteren heb gedaan...
Ik ben naar de Didi gegaan en heb iets knalsuikerspin rozes gekocht.
Ik zit nu nog in mijn ochtendjas, maar ga het nú aantrekken.

Als je daar niet opgewekt van wordt...

ow en het was nog uit het 70% uitverkooprek ook ! Ik ga nu geen nieuwe/duurdere kleding meer kopen natuurlijk.. ben bijna van mijn buik af
Mmmmm... Dat roze....
Maar suikerspin.....
pi_34966799
Ow.... Is het nog steeds uitverkoop dan....????
pi_34966824
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd goed in het vel zitten is ultiem, ik heb dat ook niet altijd. Maar het gaat met vallen en opstaan.

Ik ben aan het denken om me te laten inwijden in het "reiki" gebeuren. Dat ik energie beter kan besteden en dat anderen geen energie kunnen afpakken. Gisteren een interessante discussie gehad erover. Dat mensen energie weg kunnen stelen bij anderen en nog meer. Met reiki gaat dat meer vanzelf of iets dergelijks, ik bedoel, er wordt dan vanzelf reiki gestuurd als anderen energie wegnemen en je kunt ook anderen reiki geven, ook vanaf afstand Eerst maar eens lezen over reiki, je hebt 12 niveau's in dat gebeuren, een soort van 12 dimensies ook wel.

Reiki lijkt me wel interessant, maar eerst verder werken. Hoewel reiki vanzelf op het pad zal komen, iemand zei me gisteren dat ik over 3/4 jaar ermee ga beginnen. Hij dacht dat erover in mijn geval. Dus ik zie wel. Hier ligt een paranormaal centrum in de buurt, misschien dat ze het daar doen

Voel me iets beter, alleen heb ik last van de maag. Al 3 dagen is dat zo. Een knagend zeurend gevoel in de buik. En dat werkt door op de rest van de stemming

http://esoterisch.allepaginas.nl/

Pagina gevonden toen ik naar dat paranormaal centrum aan het zoeken was, schijnt dat veel van die centrums zich bezig houden met verhogen van bewustzijn en reiki ook. Dus ik denk dat ik daar ooit eens een gesprek ga voeren. Als ze niet te duur zijn.

Begeleiding kan geen kwaad, zeker niet als de instantie weet waar ie mee bezig is. Ik ga dus liever niet naar een amateuristische instelling.

Bij Reiki inwijding worden toch ook symbolen gebruikt? Schijnt wel dat je heel erg over de toeren kunt raken en dat alles los komt wat erin zit van emoties en gevoelens. Maar dat is denk ik sowieso nog nodig hier. Ik ben schoner van energie, maar er zit altijd nog wat in dat eruit moet.
T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...
Maar ik ben net een vergiet... Neem niets op op het moment...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:25:57 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34966989
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...
Maar ik ben net een vergiet... Neem niets op op het moment...
Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?

Ik merk dat ik rustiger ben, zoals in het topic over "communiceren met dieren" , dan komt iemand langs die je voor gek verklaart en begint over de anti-depressiva die ik lage dosis inneem. Dan krijg je oordelen en veroordelingen langs je oren, en het doet me gewoon vrij weinig.

Dat bedoel ik dus ook met energie stelen, dat kan zelfs online gebeuren. Het is dan prettig dat de energie zichzelf stuurt als het ware. Dat geen enkel mens je van slag kunt maken. En geen enkele situatie ook.

Maar ik wil dus verder gaan verdiepen in het spirituele en paranormale. Ik wil zelfs helemaal van de medicatie af nog. Hebben ze tenminste die domme one-liner niet dat ik prozac gebruik ( wat trouwens seroxat is) , wordt een beetje moe van die opmerking. Zegt genoeg over de mensen die de opmerking plaatsen, dus in principe moet ik medelijden tonen voor die krapdenkende mensen van geest.
pi_34967109
ik hou me heel kalm vandaag

ik heb het koud

ik ga straks mijn dromen uittikken in Word
Werewolf
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:39:04 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967281
Succes ermee

Ik probeer me ook zo kalm mogelijk te houden Kalm zijn is het beste. En zelfs in kalmte is het mogelijk om actief te zijn zoals ik vaker zeg.

Ik heb zin om mijn horizon te gaan verbreden Er valt nog zoveel te ontdekken, en zoveel te ontwikkelen op persoonlijk vlak, dat ik nog een heel leven bezig ben.

Ben weer aan het denken om persoonlijke symbolen te gaan tekenen, symbolen vrij geschreven ...noemen ze dat niet pendelen? Dat je vrijuit je hand laat gaan en tekent wat echt bij je past. Dat je dus je ziel gaat tekenen een beetje of je aura. En dat het door het tot uitdrukking brengen, de expressie iets gaat betekenen, dat het symbool levend wordt voor mij.

Ooit tijdens insomnia, slapeloze nacht dus, heb ik vrij Arabisch liggen schrijven, kreeg perfect Arabisch schrift uit de pen. En iedere regel van het schrijven was identiek aan de andere Echt apart te noemen.

Alsof ik Arabisch kan schrijven, en ik schrijf normaal helemaal niet mooi. Dat Arabische schrift was heel mooi. Helemaal gaan haken en kruizen erin. Vloeiend dus.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:43:17 #218
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34967375
Dromenvanger !!!

Tru SC Ouwehoer #51

◢◤
pi_34967392
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?

Ik merk dat ik rustiger ben, zoals in het topic over "communiceren met dieren" , dan komt iemand langs die je voor gek verklaart en begint over de anti-depressiva die ik lage dosis inneem. Dan krijg je oordelen en veroordelingen langs je oren, en het doet me gewoon vrij weinig.

Dat bedoel ik dus ook met energie stelen, dat kan zelfs online gebeuren. Het is dan prettig dat de energie zichzelf stuurt als het ware. Dat geen enkel mens je van slag kunt maken. En geen enkele situatie ook.

Maar ik wil dus verder gaan verdiepen in het spirituele en paranormale. Ik wil zelfs helemaal van de medicatie af nog. Hebben ze tenminste die domme one-liner niet dat ik prozac gebruik ( wat trouwens seroxat is) , wordt een beetje moe van die opmerking. Zegt genoeg over de mensen die de opmerking plaatsen, dus in principe moet ik medelijden tonen voor die krapdenkende mensen van geest.
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....

ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...

Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:57:29 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

Het is ze toch niet gelukt he?

ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen hoor....

Blijf voortaan maar vér van dat soort dromen,....

Ik ga vanavond dromen van mijn benoeming als admin hier,... kom je ook?

we beginnen om een uur of 23:00....

misschien tot dan.

hou je goed, mijn held!

Ik als admin Ik ben ooit een keer rood geweest hier, omdat ik me vrijwillig aanbood als admin. Maar dat was voor de gein, hele gesprek met Laffer gehad voor de gein. Maar ik ben niet goed als admin waarschijnlijk.

Ik doe het liever met woorden. Ik vind het niet fijn om mensen te bannen met een knop. Ik laat het aan Yvonne over en de rest van de rode mensen hier

Ik zou best kunnen functioneren als admin, maar dan moet ik nog beter in mezelf staan dus. Ik ben bezig om in de kern te komen van mijn bestaan. Daar waar niemand me kan raken en waar niemand met eruit kan halen.

Daar waar iedere opmerking me niets doet, daar waar iedere blik op straat me weinig tot niets zegt.

Gisteren op een ander forum geweest waar het dus ging erover dat mensen verbonden zijn aan een netwerk, en zelfs als mensen slecht over je denken terwijl je ze 1 jaar niet gezien hebt, kan dat invloed hebben op jou stemming en geest en ziel. Omdat het gewoon verbonden is aan elkaar.

Ik heb vannacht niet gedroomd Maar dat komt omdat ik soms overdag te druk ben, dan komen de dromen niet aan dromen toe.

Dag Held

Hou jij je ook goed en geef Mirage maar een knuffel van mij Goede keuze heb je gemaakt om Mirage te kiezen als partner
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:01:22 #221
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34967806
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:

Goede keuze heb je gemaakt om Mirage te kiezen als partner
Ik heb haar slechts in stilte ...aanbeden...

Zij koos mij!

.......
◢◤
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:02:21 #222
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34967828
en dan moet je gaan stofzuigen.....

Gta 3 Cheats...

◢◤
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:04:38 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967877
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....

ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...

Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
Ik laat me sowieso niet uit het veld slaan zoals ik al zei. Ik heb lang genoeg met de schouders naar beneden gelopen, tijd om het hoofd recht te zetten als het ware. Maar nog altijd met vallen en opstaan dus.

Maar ik kan ook alleen maar leven met het idee dat het goed komt, en wat betreft die medicatie, als ik ook maar merk dat die medicatie me voor 1 procent tegen houdt in de spirituele ontwikkeling, dan stop ik er vanzelf wel mee.

Mijn ouders zijn er kritisch mee, maar ik heb gezegd dat ik het pas doe als ik 2 jaar stabiel ben. De zomer is ff afwachten hier. Zodra het langer licht wordt, gaat het drukke pas echt komen. Maar ik ga ervan uit dat mijn natuurlijke geest veel kracht heeft. En de reden dat ik medicatie kreeg had ook te maken met leeftijd. Ik bedoel, 22 jaar, wat weet je dan van het leven en van jezelf?

Ik ben sinds 6 jaar pas begonnen met het echte "volwassen" worden en mezelf verkennen. Ik zie het verkennen van mezelf ook als iets belangrijks. Precies weten hoe het van binnen werkt in mijn ziel, mijn hele innerlijk kennen zodat ik gebruik kan maken van sterke en zwakke kanten. Zelfs de zwakke kanten van een persoonlijkheid zie ik als kracht.

Zelfs van zwakte kun je leren en zelfs uit zwakte kun je sterker worden. Dus in principe is er alleen maar kracht. Misschien wel bij iedereen. Je moet alleen weten hoe je misbruik moet maken van zwakke kanten. Uitbuiten van alles een beetje

Trouwens, het zijn maar enkelen die opmerkingen plaatsen, dus het boeit sowieso niet. Als ik niet bekend stond om de anti depressiva bij die mensen, dan hadden ze wel een ander punt om mij op aan te pakken. Die lui die zoeken altijd wat waarmee ze je kunnen pakken en raken om je zo onderuit te halen. Misschien zitten ze daarom op internet, niet iedereen zit met dezelfde reden hier op fok!. Maar kan ook zijn dat die mensen het niet kunnen verteren dat iedereen anders is. Daarom zijn ze continu bezig met oordelen en veroordelen, ze kunnen zich niet in de situatie van de ander plaatsen. Ze hebben totaal geen voet op eigen bodem wellicht, ze zijn afhankelijk van hun oordeel op anderen? Zonder die oordelen stellen die mensen niets voor misschien? Dan zijn ze op zichzelf aangewezen als het ware?

Maar goed, voordat het te lang wordt, wil ik je toch het beste wensen ook nog erbij. En ga altijd uit van...." Alles komt goed ". Dat is mijn aanpak in de meeste gevallen. Door daarvan uit te gaan, werk ik tenminste richting een goed eindpunt. Ga ik ervan uit dat het niet goed komt, dan is de reis al niet goed begonnen.

En nogmaals ff over mijn eigen "ziekte", dat is een zegen geweest. Ik zie het als kracht. Dat sommigen het als ziekte zien is niet mijn probleem. Ik weet wel dat het mijn genezing gaat betekenen doordat ik ben losgebarsten in het denken en voelen. Was ik niet losgebarsten dan lag ik nu nog aan kettingen. Ik ben vrijer gaan denken, ik ben een vrijdenker geworden.

Heb altijd aan kettingen geleefd. En in een kooi ook. In een kooi met dikke tralies en daarnaast aan dikke stalen kettingen. En die heb ik allemaal los gerukt die kettingen. En die kooi heb ik ook bijna weggewerkt. Hoewel ik dus wel doorga totdat ik zo vrij ben als een vogel

Wat nou ziekte Genezing zul je bedoelen Ik zie genoeg mensen die niet de sticker ziekte hebben gekregen en er toch 10000 keer erger aan toe zijn dan mij. De mensen die dus wel nog aan kettingen liggen als het ware.

En misschien zijn het ook juist die mensen die het respect niet hebben. Dat die mensen binnen kaders blijven denken. Ik denk niet binnen kaders. Ik probeer buiten de kaders te denken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 15:11:06 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:05:29 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967897
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ik heb haar slechts in stilte ...aanbeden...

Zij koos mij!

.......

Je bent gezegend

Hoe lang kennen jullie elkaar nu?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:12:35 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34968063
Wat een tekst weer, maar ook door het te schrijven raakt de ketting los. Master of puppets, wegwezen jij. Ik laat me niet besturen door wat dan ook. Zelfs mijn eigen denken kan mij besturen, dus ik moet boven mijn denken blijven zitten. Zodat ik bewegingsvrijheid blijf behouden
pi_34968106
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:

[..]
.. ben bijna van mijn buik af [/sub]
Maar dan is het een tijdje pudding en dan is zoiets roze juist leuk in het kader van de miss Piggy look
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:17:35 #227
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_34968166
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar dan is het een tijdje pudding en dan is zoiets roze juist leuk in het kader van de miss Piggy look
ga jij nog ff door.... Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
◢◤
pi_34968187
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef Oversight het volgende:

[..]

ga jij nog ff door.... Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:18:50 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34968192
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef Oversight het volgende:
en dan moet je gaan stofzuigen.....

Gta 3 Cheats...

Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf op

Ik haat stof

Waarom komen ze niet met een uitvinding die overal ter wereld de stof uit de atmosfeer zuigt. Is dat zo moeilijk ?

En dan zeg ik weer van, we leven in 2006. Waarom is het zo moeilijk om stof definitief te verwijderen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:55:56 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34969244
Ik ben weer ontwaakt uit de slaap. Soms moet ik helemaal opstarten na een nacht slapen, die nachtrust die gooit vaak roet in het eten. Waarom kun je 's morgens niet meteen de dag hervatten zoals je die 's nachts afgesloten hebt?

Waarom zit er hier altijd een paar uur tussen het hervatten van het proces van ontwaken. Ik ben dus bezig met ontwaken nog. En door steeds te "moeten" slapen, krijgt dat ontwaken steeds vertraging.

Slapen kan okey zijn, maar soms zie ik het nut niet ervan in.

Ben dus 4 uur wakker nu, en nu pas echt ontwaakt. Met behulp van koffie en ff vingeroefeningen op het qwerty toetsenbord

4 uur wakker en nu pas wakker

Zo mis ik de helft van mijn leven

Wakker is dus echt wakker. Als ik opsta en ik ben wakker, dan is dat niet het echte wakker zijn. Het echte wakker zijn is hier anders dan wakker zijn Er zijn verschillende niveau's van waken dus hier.
pi_34969338
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf op

Ik haat stof
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...
hij moet geen stofzuigen..
hij moet de (dieren)haren opzuigen.
Sir Winston Churchill
pi_34969479
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik las "dierbaren"
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:04:18 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34969483
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Owwww...das wat heel anders

Hoewel dierenharen ook niet prettig is, maar daar is niets aan te doen volgens mij.

Een huis poetst zichzelf nog niet, misschien het huis van de toekomst. Was pas geleden op televisie, het huis van de toekomst. Alles werd zelf geregeld in dat huis. Maar of het stof vanzelf wegging en de dierenharen weet ik dus niet.

Maar zou het echt een huis van de toekomst zijn, dan zou dat zelfs moeten gebeuren

Ik ben gemakzuchtig Nee, ik wil alles zo makkelijk mogelijk, en als ik dan zie dat het moeilijk is of dat instanties moeilijk doen of wat dan ook, dan ga ik weer denken waarom het niet anders kan

Zou ik best als werk willen doen, bedrijven voorzien van gemak. Dat ik met een team het bedrijf makkelijker moet maken en eenvoudiger. Zodat de klanten beter bediend worden en dat het interne gedoe in het bedrijf goed gaat. Heb dat ook op mijn opleiding gehad bij bepaalde vakken.

Het hele proces in kaart brengen van het bedrijf, en zo alles proberen vlot te laten verlopen.
pi_34969515
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik las "dierbaren"
Freudiaans
pi_34969530
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Freudiaans
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969579
Maar toe, vertel Nok, zuig jij weleens dierbaren (op)?
pi_34969623
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar toe, vertel Nok, zuig jij weleens dierbaren (op)?
*hoestbui*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969639
Live sucks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969673
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:12:06 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34969703
Het leven is keihard

Heb me maar een biertje genomen om het wat dragelijker te maken
pi_34969708
en weer een kruispost. iedere keer als ik hier post post jij in het RvdB topic en omgekeerd, tegelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969740
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef nokwanda het volgende:
en weer een kruispost. iedere keer als ik hier post post jij in het RvdB topic en omgekeerd, tegelijk.
pi_34969756
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

en weer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969813
Ooooooh wat ligt Isabella heeeeeeeerlijk lang slapie te doen. Ze wordt helemaal rustig van de kunstvisjes in het nog kunsterigere nep aquarium
De bubbeltjes zouden denk ik voor iedereen een rsutgevende werking hebben
(ik heb niet voor niks de babyfoon aangezet....)
pi_34969964
En toen was het stil....heeft iemand anders nog iets boeienders te melden dan kunstvisjes?
pi_34970145
Ik bleef expres even stil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34970159
en ik heb wel een paar leuke handboeitjes, als je dat dan boeiend vindt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34970250
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb wel een paar leuke handboeitjes, als je dat dan boeiend vindt
Dat is altijd boeiend, zelfs wanneer het niet boeiend zou zijn
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:29:05 #249
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34970252
en ik een gekneusde rib gister iets te hard gespeelt met de andere kinderen moet maandag naar het ziekenhuis voor een foto volgens de dok. kan hij ook gebroken zijn
stay frosty
pi_34970260
Waarom bleef je expres stil?
pi_34970285
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik een gekneusde rib gister iets te hard gespeelt met de andere kinderen moet maandag naar het ziekenhuis voor een foto volgens de dok. kan hij ook gebroken zijn
Dat heeft mijn vriend ook, maar hij heeft er geen last meer van....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:31:08 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34970315
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat heeft mijn vriend ook, maar hij heeft er geen last meer van....
ik ook niet heel erg...alleen als ik adem haal haaha nee dan voel ik hem wel .. hij gaat pas zeer doen als ik erop druk
stay frosty
pi_34970368
Zal ik dan maar clichematig zeggen dat je geen adem meer mag halen?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:34:00 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34970408
Ik ga omhoog in de wolken-krabber. Is dat interessant? Ik ga omhoog in de lift. Ik bouw mijn eigen wolkenkrabber. En dan ga ik zelf met mijn bewustzijn de lift in. Ik bouw gewoon mijn eigen hebben en houden in de toekomst.

Ik ga bouwen....aan de weg timmeren.

Is niet boeiend, maar met gedachtes kan ik bouwen in mijn leven. Ik kan visualiseren. Veel is mogelijk met gedachtes. Maar eerst zorgen dat ik bovenaan de wolkenkrabber kom. Voordeel is dat deze wolkenkrabber terrorisme bestendig is. Geen enkel vliegtuig kan naar binnen vliegen, alleen een helicopter platvorm is op het dak

Ik zie weer helder en ga nu verder met mijn ziel te verkennen

Op zoektocht uit....en kijken of ik nog wat kan tekenen of iets dergelijks. Misschien valt er nog wat te tekenen. Alleen schrijven is ook niet alles. Ik wil tekenen
pi_34970423
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waarom bleef je expres stil?
Omdat we zo gelijktijdig op en neer aan het posten waren. Moest het gewoon even doorbreken

Neu hoor.... moest gewoon even iets anders doen hiero
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34970444
Droompje wil je even kijken bij het topic voorgevoelens? Wellicht kun jij er iets uit halen? Het lijkt wel alsof ik dingen door krijg, dat ik iets aan het ontwikkelen ben.....ik weet het niet zeker.
pi_34970484
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Omdat we zo gelijktijdig op en neer aan het posten waren. Moest het gewoon even doorbreken

Neu hoor.... moest gewoon even iets anders doen hiero
Ja dacht ik al hehehe. goh, ik ben moe. Geen inspiratie even, geen fut geen niks. Bah!
Isabella gilde net even en toen viel ze weerin slaap lekker ff rust
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:37:12 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34970508
Ik zal zo ff kijken Barb

Eerst ff biertje pakken, ik heb heel licht bier nu, smaakt bijna naar water maar is lekker zoet.

Ik kijk zo, en als ik er wat mee kan dan laat ik het wel horen.

Ik gooi alles op het forum wat ik in mijn hoofd heb zitten. Ik bedoel, zo persoonlijk is het niet eens meer wat ik schrijf. Het zijn gewoon technieken die ik toepas hier om nog beter te voelen en nog hoger in de lift te gaan. Ik wil mijn eigen geest en ziel overstijgen zoals ik al zei.

Ik bedoel ook, pas als ik praat over depressie zie ik het als persoonlijk. Als ik praat over ideeën dan zie ik dat als algemeen. Het zijn visies van mij als het ware. Dus ik schaam me ook niet voor wat ik schrijf Niet dat persoonlijk worden erg is, maar ik wil niet alles bloot gooien, maar dat gebeurt ook niet. Ik schrijf waarvan ik denk dat het naar voren moet komen, om zo discussies te krijgen ook. Tis gewoon voordelig als het een discussie wordt. Om duidelijkheid te krijgen. Zoals jou ondertitel. The thruth and nothing but the thruth. En dat is inderdaad verslavend om alles te willen weten

ff biertje en dan kijk ik in dat topic.

We're flying high!!! We're flying right up to the sky
pi_34970559
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal zo ff kijken Barb

Eerst ff biertje pakken, ik heb heel licht bier nu, smaakt bijna naar water maar is lekker zoet.

Ik kijk zo, en als ik er wat mee kan dan laat ik het wel horen.

Ik gooi alles op het forum wat ik in mijn hoofd heb zitten. Ik bedoel, zo persoonlijk is het niet eens meer wat ik schrijf. Het zijn gewoon technieken die ik toepas hier om nog beter te voelen en nog hoger in de lift te gaan. Ik wil mijn eigen geest en ziel overstijgen zoals ik al zei.

Ik bedoel ook, pas als ik praat over depressie zie ik het als persoonlijk. Als ik praat over ideeën dan zie ik dat als algemeen. Het zijn visies van mij als het ware. Dus ik schaam me ook niet voor wat ik schrijf

ff biertje en dan kijk ik in dat topic.

We're flying high!!! We're flying right up to the sky
Dat dacht ik dus ook ik schrijf alles op typ dus
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:41:25 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34970660
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook ik schrijf alles op typ dus
Ben zo terug

Biertje dus. En ff frisse neus en sigaret en dan kan ik daarna weer volop ertegen aan.

Voel me weer verlicht. Ik zit 100 meter boven mijn denken, en daar is alles te krijgen
pi_34970678

(ff lullige opmerking: frisse neus en sigaret. gaat dat samen? )
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:48:00 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34970888
Nee, dat klopt niet helemaal dat van frisse neus en roken dus, heb je gelijk in . Ik rook minder maar wil helemaal stoppen. Heb al een hele vooruitgang geboekt, ik rook niet meer op de slaapkamer als ik niet kan slapen, mijn slaapkamer blijft zuiver en schoon. Zodat misschien ook mijn nachtrust en dromen schoner blijven.

Stoppen met roken komt nog wel een keer. Heeft geen haast. Tijd genoeg, en soms zit er gewoon 2 uur tussen de ene en andere sigaret.

Nu tijd om dat topic te lezen, kijken of het me wat zegt
pi_34970925
misschien heb je te weinig info....succes met stoppen trouwens het is je gegund
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:04:49 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34971389
Ik heb het gelezen al en gereageerd erop. Ik ben soms erg ongeduldig zoals ik ook in het topic al zeg. Ik wil dieper spitten en denk dat ik ook eens 10 minuten moet gebruiken om te reageren. Als ik reageer dan laat ik alles stromen uit mijn hoofd en schrijf ik het snel op binnen een minuut en voer ik op invoeren.

Ik blijf vaak op de oppervlakte, niet helemaal op de oppervlakte anders lag ik nu op de bank tekenfilms te kijken maar ik ga niet diep genoeg op alles in, kan altijd dieper dus, totdat je het punt raakt waar je moet zijn . Ik wil spitten en opgraven van zaken. Ook hoe mijn realiteit aanvoelt. Ik wil de realiteit beter aanvoelen en zo gebruik maken van die kennis. En misschien zelfs de toekomst beter kunnen aanvoelen.

Kennis gebruiken ook, met kennis sta je sterker. Sowieso zelf-kennis maar daarnaast kennis over de rest van alles.

Bedankt voor de steun, ik stop nog wel een keer. Ik wil geen astma krijgen ooit of andere ziektes. Ik wil 120 jaar oud worden

Ik wil gewoon graag onderzoeken en verklaren en zoeken en ga zo door. Dat is gewoon een verslaving hier. Ik wil gewoon onderzoeker zijn dus. Alles onderzoeken dus. Alles en dan ook alles. En dan ook nog wat doen met de resultaten van het onderzoek.

Vooruit komen op persoonlijk opzicht ook. En dat stopt niet. Af en toe een dagje minder maar ik ga altijd door en door en door.

I want it all. Ik wil op de 12e etage belanden en God ontmoeten of andere wezens

En beter lezen is ook wel prettig, ik lees niet zo goed. Ik ben te ongeduldig omdat ik gewoon wil winnen. Ik wil de reis afronden hoewel ik de reis wil doorgaan. The chase is better then the catch zeggen ze ook wel eens.

Maar ik wil vinden en zoeken Ik wil gewoon iets te zoeken hebben, en ook vinden. Tekens krijgen dat ik wat gevonden heb ook. Niet zomaar zoeken zonder resultaat dus

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 17:10:07 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:12:26 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34971574

Ik draaf soms door, maar zolang ik plezier heb in mijn persoonlijk zoektocht en reis, is het goed. Meer hoeft niet.

Het is ook mezelf oppeppen, soms weet ik niet meer waarheen ik moet gaan. Maar ik wil de top bereiken van de berg. En daar ...daar....wat daar gebeurt weet ik niet. De top, en dat wilt niet zeggen een top-inkomen. Gewoon de top.
pi_34971630
Ben jij trouwens een schorpioen? Omdat je zo graag spit hoeft niet maar gewoon een vraagje
pi_34971677
misschien een rare vraag maar is het bewezen dat Rammen eigenwijs zijn?
Werewolf
pi_34971733
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:

(ff lullige opmerking: frisse neus en sigaret. gaat dat samen? )
ja hoor. Gaat prima. Geen moeite mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34971739
Bewezen? misschien door sommigen maar wetenschappelijk vast niet ze zijn wel: recht door zee en koppig, naar ik weet
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:18:19 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34971742
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij trouwens een schorpioen? Omdat je zo graag spit hoeft niet maar gewoon een vraagje
Ik ben een tweeling

Maar goed, waar een tweeling voor staat weet ik niet. Ben wel altijd in de weer geweest met diep denken en nadenken en willen verklaren en fantaseren en ga zo door.

Maar tweeling zijn toch 2 mensen? Ik heb geen 2 mensen in me, wel vaker gehad dat ik depressief en druk was naast elkaar, maar ik zit nu in het midden. In balans. Ik ben 1 met mezelf nu
pi_34971988
Sorry Droom....ik ben zo moe en die kleine is wakker tot later xxx
pi_34972040
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Misschien had je samen met de kleine een tukkie moeten gaan doen. Nu ben jij bekaf en zij wakker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34972339
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bewezen? misschien door sommigen maar wetenschappelijk vast niet ze zijn wel: recht door zee en koppig, naar ik weet
bevestig jij het ook nog even zeg

*ram is*
Sir Winston Churchill
pi_34972458
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

bevestig jij het ook nog even zeg

*ram is*
Dat daagde me laatst ja
Was echt zo'n aha-moment
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34972736
Zo.....
Wel even naar de stad geweest, maar niets gekocht...
Was toch in zo'n bui dat niets leuk was....
Ja, een broek, maar die was weer veel te duur.

En rammen zijn helemaal niet eigenwijs!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:55:28 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34972991
Heeft iemand ooit die wierrook gehad die speciaal gemaakt is op sterrenbeelden?

Wierrook afstemd op het sterrenbeeld dus.

Ik ben wat moe Erg intensief liggen posten hier, en soms wreet dat energie.

Net wel salade gehad FF bijtanken van voedsel.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:08:03 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34973445
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Tot later

Ik ben ook moe

Ik moet mijn energie beter indelen, ik heb wel nog steeds het idee dat de wereld niet goed in elkaar steekt, niet eens de armoede of oorlog. Wat achter deze wereld steekt. Wat niet te zien valt dus. De oppervlakte van het leven is slechts een promilage van de inhoud. De oppervlakte stelt niets voor. Achter de oppervlakte ligt een diepte, en in die diepte ligt veel verscholen wat dus echt niet deugt. Kan wederom overdreven klinken, maar ik voel aan mijn water dat zaken niet deugen. Maar ik sluit me goed af, ik zet die kraan dicht, hoewel ik op reis zal moeten nog Om te helen, niet eens om te genezen, genezen is iets dat pas gebeurt als ik sterf waarschijnlijk. Het proces van heling is veel sterker. Genezing is slechts een eindpunt, genezing vind nooit helemaal plaats. Heling stopt nooit. Misschien is heling wel genezing. Dat genezing als woord totaal niets zegt, genezing staat voor stilstand, heling stopt nooit. Dus bij heling bereik je altijd een punt waar je je nog beter voelt. Zonder achteruit te gaan.

Heb vandaag weer zo'n idee dat er zaken niet goed zijn op een bepaalde manier, dat voel ik dan aan. Dat er gewoon van alles mis is en niet goed zit en ga zo door. Dat het gewoon een zooitje ongeregeld is van wat zich ook afspeelt achter dit niveau.

Maar dat kan ook liggen dat ik zelf nog beter moet verder gaan. Heb soms zin om te springen daarheen, om te kijken wat allemaal fout is. Gewoon springen uit deze realiteit en kijken in de bron van alles.

Om vervolgens zaken te veranderen zodat ik niet die druk voel.

Ben dus ook moe nu jah, en ga zo ff muziek luisteren. Straks op de bank liggen en dan ga ik me nog actiever inzetten om het achterliggende verhaal te weten te komen. Ik zal beter moeten leren plannen. Ik zal 's morgens de draad beter moeten leren oppakken. Vandaag ook weer 4 uur weggegooid door teveel aanwezig te zijn op het niveau waar niets te halen valt.

Veels te lang op het niveau geleefd waar niets te bereiken en te halen valt. Weg uit de ellende

Het gaat niet eens om het halen en profijt halen eruit, het gaat niet om iets te bereiken. Ik wil heling dus. Helen. Ik wil mezelf helen

En er valt veel te helen. De wortels rijken tot in de diepte van alles. En misschien is dat bij iedereen zo. Ik bedoel, wanneer kun je dan weer zeggen dat je genezen bent? Hoe voelt genezing aan? Wat is 100 procent gezond zijn?

Hoe ziet een eigen realiteit eruit die bij je past?

Kan een vreemde post zijn, maar ik zie het bestaan als een oneindige diepte en hoogte. Ik leef niet op de oppervlakte. Er is zoveel meer. En hoe dieper of hoger je gaat, des te meer je tegenkomt. Zowel positief als negatief. Dus om het nu af te sluiten, zal ik gaan reizen wederom. En dan kom je vanzelf het negatieve tegen. Dat weer kan worden weggewerkt. Zelfs met focus en gedachtes en dromen of wat dan ook.

Tis gewoon een grote reis Die altijd goed afloopt, als je je hart volgt. De kracht van het hart is de grootste kracht. De kracht van een sterk hart, verslaat alles. Omdat je altijd vol met positieve energie bent

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 18:18:34 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:26:59 #278
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34975828
Ik ben een beetje ziekjes vandaag en heb heel veel medelijden met mezelf

hele dag liggen maffen en de meest idiote dromen gehad
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:28:51 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34975886
Ik ben ook wat ziekjes, maagpijn, alsof ik buikgriep krijg Beterschap ermee!!!!

Ben weer elders geweest en het ging over het aura laten zuiveren door mensen, maar ik ga verder met die dame erover. Leuke dame is het. De-magnetiseren doet ze ook aan of is het juist magnetiseren? In ieder geval energie dingen doen met het lichaam en de geest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 19:33:57 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:35:47 #280
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34976068
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook wat ziekjes, maagpijn, alsof ik buikgriep krijg Beterschap ermee!!!!
dank je hoop voor jou dat je niet ziek wordt
quote:
Ben weer elders geweest en het ging over het aura laten zuiveren door mensen, maar ik ga verder met die dame erover. Leuke dame is het. De-magnetiseren doet ze ook aan of is het juist magnetiseren? In ieder geval energie dingen doen met het lichaam en de geest.
geen idee wat de-magnetisering is eigenlijk.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:37:59 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34976145
Ik weet het ook niet

Ben moe...voel me zwakjes. En ga zo offline.

Ik ben gaar en kapot en moet bij-tanken dus.

Hoop ook dat jij niet ziek wordt. Ik probeer straks te ontspannen en zie wel weer wat gebeurt.

Vandaag geen

Hoewel ik weer 3 stappen vooruit ben gekomen vandaag. Maar misschien zegt mijn lichaam wel van...."doe eens rustig aan".
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:41:11 #282
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34976247
Ik ben het al was ook koortserig vandaag, vandaar ook die nachtmerries Ik krijg altijd van die idiote dromen als ik koorts heb.

Heb wel een klein stukje lucide gedroomd, dat was dan wel weer leuk. Ik ga maar es een hapje eten maken, dat wil ook nog wel eens goed doen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:42:57 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34976312
Okey

Ik ga zo offline, op de bank hangen en ontspannen helemaal. Wil ook goed doen soms...als het maar goed is ook.

Heb genoeg ervan en daarvan en van zus en zo....dus ik ga zo ervandoor. Heb nog de neiging om ff online te zijn, maar de bank met een kussen en dekbed lokt erg nu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:43:19 #284
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34976326
Enne....bijtankze dromenvanger
edit: had je vorige reply nog neit gezien. Maar ik ga precies hetzelfde doen, ik heb de bank al uitgeklapt beneden (is een slaapbank) en ga nu m'n dekbed en heel veel kussens pakken
Ik wil die SF serie weer zien, de 4400.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:44:16 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34976364
Jij ook!!!!!

Morgen nieuwe dag
pi_34976930
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben een beetje ziekjes vandaag en heb heel veel medelijden met mezelf

hele dag liggen maffen en de meest idiote dromen gehad
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bent

*toch wel medelijden heeft*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:02:50 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34977006
Volgens mij heb ik een hele lieve en leuke dame gevonden die mij kan inwijden in Reiki

Ik ken haar dus al langer en ze is Master erin. Dus ik heb weer een punt om naar toe te gaan. Ben met haar aan het praten erover, dus dat komt ook nog goed

Ik verheug me er nu al op Ze doet ook masseren. ( geen erotische massage, maar puur om te magnetiseren en nog meer)

Zegt ze heel droog van..." Maar ik masseer geen geslachtsdelen "

Dat was niet eens mijn insteek in het hele verhaal Ik wil gewoon ingewijd worden in Reiki.

Dat masseren van mijn geslachtsdeel komt later nog wel
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:04:11 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34977052
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik geloof niet in zelfmedelijde
stay frosty
pi_34977313
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij heb ik een hele lieve en leuke dame gevonden die mij kan inwijden in Reiki

Ik ken haar dus al langer en ze is Master erin. Dus ik heb weer een punt om naar toe te gaan. Ben met haar aan het praten erover, dus dat komt ook nog goed

Ik verheug me er nu al op Ze doet ook masseren. ( geen erotische massage, maar puur om te magnetiseren en nog meer)

Dat was niet eens mijn insteek in het hele verhaal Ik wil gewoon ingewijd worden in Reiki.

Dat was niet de insteek? Dat komt ook later wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:11:25 #290
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34977362
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik gedraag me ook bijna als een vent als ik grieperig ben, vind mezelf heel zielig enzo
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:13:23 #291
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34977456
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:

pi_34977483
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik geloof niet in zelfmedelijde
Okay okay..... jij bent ook zielig met je ribbetjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:14:47 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34977511
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okay okay..... jij bent ook zielig met je ribbetjes
stelletje kneuzen hiero
pi_34977561
ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:23:20 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34977860
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat was niet de insteek? Dat komt ook later wel?
Puur Reiki achtig dus, ik ga daarheen om Reiki te krijgen dus. De rest doet niet terzake.

Nee dat is dus serieus. Ik ga sowieso eerst om Reiki. Je kunt beiden niet tegelijk doen volgens mij.

Ik ga dus offline zometeen. Mezelf tot inkeer laten komen door te ontspannen.

Morgen een nieuwe dag, ik wil soms in 1 dag alles opknappen wat 1 miljard jaar heeft gekost om op te bouwen, maar dat gaat weer richting het overdrijven. Ik denk dat mijn resultaat van het nu zijn, een gevolg is van miljoenen jaren " ik ". Dat ik gewoon zo geworden ben door een slechte wording met terugwerkende kracht tot in de eeuwigheid naar het verleden toe.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:57:32 #296
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34979192
OK, mijn poezen willen dat ik NU bij ze op de bank kom liggen om tv te kijken, ik ga er dus vandoor
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:59:11 #297
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34979251
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, mijn poezen willen dat ik NU bij ze op de bank kom liggen om tv te kijken, ik ga er dus vandoor
mijn poes wil dat ik NU naar der toega om zo te gaan stappen, ik ga er dus vandoor
stay frosty
pi_34979476
fijne avond, poezenknuffelaars
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34983494
ik ben bezig met mijn dromen uit te tikken en probeer zo een verklaring te vinden

bij 1 droom lukt het eigenlijk niet, de droom die ik vannacht had
Werewolf
pi_34992244
Miranda v
Van Lat. mirandus
'verwonderlijk, buitengewoon, (waard) om bewonderd te worden'.
Als naam bedacht door Shakespeare: Miranda, dochter van Prospero in 'The Tempest' (1611)
---------------------------------------------
vandaar dus ook adMIRe

(bewonderen)
pi_34992263
Barbara
Mijn naam betekent trouwens vreemdelinge, niet van hier (Barbaar...) uit het Grieks/Latijn

pi_34992910
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Barbara
Mijn naam betekent trouwens vreemdelinge, niet van hier (Barbaar...) uit het Grieks/Latijn

Dat is leuk

Mijn naam is Grieks en komt uit het oude testament http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Est&pos=0&set=18&lang=nl2

Ester betekent ster.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')