Ik heb op het moment pijn aan spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. En geen idee hoe dat komt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb pijn aan mijn kont van die bureaustoel. En ik heb er toch aardig wat spek op zitten![]()
Jij weet iig dat het van het sporten komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dank je voor het openen nokjehad het idd even druk
* BarraCupraCuda heeft spierpijn in borst en biceps
das waarquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij weet iig dat het van het sporten komt![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:17 schreef sararaats het volgende:
ik ben net uit bed maar ben nog moe
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:55 schreef Mirage het volgende:potverdorie !
Dromenvanger... ik kan ook lange teksten tikken zie ik nu !![]()
Alles op zn tijd he.. wellicht mag je ook ooit een vader worden.. is wel erg bijzonder hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooi dat het goed gaatEn inderdaad het is alleen maar inademen en uitademen, en geen zorgen maken verder. Het leven gewoon lekker relaxed benaderen.
Fijn dat het met Jasmijn ook goed gaat, van je kind houden zal wel heel bijzonder zijn
Ik kan me er op dit moment niets van voorstellen dan ik, dat moet je zelf meemaken in zekere mate.
Hier gaat alles rustigOok in en uitademen, daar blijft het voorlopig bij.
volgens mij is het ook heel bijzonderquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles op zn tijd he.. wellicht mag je ook ooit een vader worden.. is wel erg bijzonder hoor.
Of ik ben een dramaqueen misschien, maar vind het machtig mooi
Is niets drama-queen achtigs aan volgens mij, denk dat iedere vader zo is een beetje, alleen iedere vader op zijn eigen manier ook. Maar ondertussen is het een groot trots gebeuren ook, denk ik dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles op zn tijd he.. wellicht mag je ook ooit een vader worden.. is wel erg bijzonder hoor.
Kheb vanmiddag een telefoongesprek met misschien een nieuwe werkgever, ook een beetje eng zon overstap eventueel.. maar hee, als je wat anders wilt, dan moet je wat risico nemen en vooral dingen doen!
Dat kan ik mij niet voorstellen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil terug naar mijn roots, ik ga terug naar de rust in mij. Ik keer terug in mezelf. Maar dat heb ik vaak gezegd al de laatste dagen. Enige verschil is, dat ik niet meer kan nadenken zo goed. Het is gewoon stil in mijn hoofd.
Yep.... het ouderschap is nergens mee te vergelijken. Blijft ook apart.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb vanmiddag een telefoongesprek met misschien een nieuwe werkgever, ook een beetje eng zon overstap eventueel.. maar hee, als je wat anders wilt, dan moet je wat risico nemen en vooral dingen doen!
Kinderen krijgen is wel zo'n meerwaarde aan je zijn als mens merk ik op.. alsof het echt zo bedoeld is ofzo.. of het gewoon helemaal de bedoeling was. En alsof die kleine er eigenlijk altijd al is geweest.. zon gevoel heb ik er bij. Kan me ook maar moeilijk voorstellen hoe het leven ook alweer was zonder haar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep.... het ouderschap is nergens mee te vergelijken. Blijft ook apart.
Ook na 12 jaar kijk ik nog wel eens raar op mijn neus: is die echt van mij? Of nou ja.... van mij..... meerin de zin van: uit mij gekomen en deels mijn genetisch materiaal en toch zo ontzettend een andere persoon.
Heel veel geluk dan vanmiddag. Hoop dat het is wat je ervan hoopt.![]()
Ik wil verlicht zijn, ik was vanmiddag niet verlicht. Verlicht zijn hoeft niet wazig te zijn. Maar het heeft inderdaad te maken met alles op een rijtje te zetten inderdaad. Ook het verleden en heden en kijken naar de toekomst.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet voorstellen..
Hoe ziet een normale dag er voor jou uit DV?
Vlgs mij ben je heel veel op een rijtje aan het zetten, en als alles dan bijna staat, valt alles weer om, en begin je weer opnieuw ofniet?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Was het Barra die gister zei dat het hem leuk leek om mij als moeder te hebben?
Ik vraag me af of mijn eigen gebroed dat vandaag ook vindt.
KOmt thuis met een klasgenoot, ongeveer 2 koppen groter dan hij zelf is. Treft mij aan met mijn muziek (die hij natuurlijk niks vind maar die hij wel meezingt) keihard en meezingend en een kwast in mijn hand achter mijn doek.
EW doet alsof het normaal is maar toch enigzins verontschuldigend. Hij maakt zich er met een grapje af. De klasgenoot kijkt me telkens met een halve grijns verwonderd aan![]()
Kwaito muziek. Mijn nieuwe liefde... Mafikizolo. En dan keihard.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach heerlijk toch
welke muziek had je aanstaan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kwaito muziek. Mijn nieuwe liefde... Mafikizolo. En dan keihard.![]()
Sta daar natuurlijk ook bij te dansen. Maar ik hou me wel een beetje in als de jongens in de kamer zijn. Anders krijgen ze opeens wel erg veel voorlichting![]()
Wat kan niet?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Anders krijgen ze opeens wel erg veel voorlichting![]()
quote:
ben op dit moment verslaaft aan opgezwollequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
Ben inmiddels ook maar overgeschakeld op Zuid Afrikaanse gospel.
ik lees dit net pas! Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen. Ik vrees wel dat je een vreselijk eigenwijze baby krijgt, als ik dit allemaal zo leesquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Mirage het volgende:
Gisteren kon ik eind van de ochtend bij de verloskundige langs komen.
..uitgebreide update
huh????? opgezwolle???quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ben op dit moment verslaaft aan opgezwolle
We bedoelden idd niet hetzelfdequote:
nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef sararaats het volgende:
even een vraag tussendoor:
wanneer is het bij jullie Paasvakantie?
Niet met kerst gok ik!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef sararaats het volgende:
Rond Pasen gok ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef sararaats het volgende:
Ja, maar dan alleen de roze en paarse en groene en zo. niet de gewone bruine.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Als je al die platgereden paashaasjes ziet liggen enzo bedoelen jullie?
sorry, flauw![]()
Beetje moe. Geen puf om programma's te kijken waarbij ik moet nadenken. Heb eigenlijk alleen nog maar zin in mijn boek.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Knock knock....of moet ik zeggen: Nok Nok?![]()
hoe gaat het hier? A Haunting nu op Discoverykijken
![]()
was het nog wat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Knock knock....of moet ik zeggen: Nok Nok?![]()
hoe gaat het hier? A Haunting nu op Discoverykijken
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet slapen
quote:
quote:"Heel lang geleden bestond er volgens de grootouders geen dag en geen nacht.
Hunab K'u was het enige dat bestond. Hunab K'u was het middelpunt.
Hunab K'u was de bron zonder einde.
De grootouders zeiden tegen de dochterwinden
dat ze de makrokosmos tevoorschijn moesten blazen.
Hunab K'u verborg zich en verdeelde zich in nicht en neef.
Samen zongen zij het scheppingslied.
In alles wat er bestaat - het heelal, de melkwegstelsels,
de zon en de aarde - weerklinkt die stem.
Licht en duisternis en al het bestaande zijn slechts een lied van Hunab K'u.
Hunab K'u slaapt in alle genoemde en ongenoemde dingen."
(Uit: Medicijnvrouw, Lynn V. Andrews)
Het is nu aan jou om Hunab K'u te wekken in jouw aanwezigheid.
'Word wakker, de dageraad is aangebroken' *
OH YUM, HUNAB K'U, EVAM MAYA, E MA HO!
quote:
ow, well.... behalve als slaapliedje kan het ook werken als energieopwekker hoor. Het hoeft niet intensief en vermoeiend te zijn.quote:
Dus... ik .. hoef.. helemaal niet heel de kamasutra af te werken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, well.... behalve als slaapliedje kan het ook werken als energieopwekker hoor. Het hoeft niet intensief en vermoeiend te zijn.
Die haast onmogelijke acrobatiek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus... ik .. hoef.. helemaal niet heel de kamasutra af te werken?
Ja positief welquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is je telefoontje met een eventuele nieuwe werkgever gister verlopen?
smoesjes!quote:
Ik heb het niet naar mn zin en zou voor minder geld nog overstappenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
smoesjes!
wel tof dat je nu misschien een andere baan hebt.
ik heb vorige week ook een aanzoek gehad maar die heb ik afgewezen.. verdiende wel meer maar heb het hier erg naar mijn zin, en geld is ook niet alles
k heb zin in solsegat meet!
![]()
als je zelfs voor minder geld weg zou gaan is je baan idd niet leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het niet naar mn zin en zou voor minder geld nog overstappen
Solse gat.. ben ik ook wel eens geweest inderdaad.. vergiste me ff in de afstand nog maar was wel apart om mee te maken moet ik zeggen
oO< het kleine kuiken gaat komen wanneer de tijd daar isquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Al nieuwe ontwikkelingen rond Mirage's zwangerschap? Wanneer gaan ze het kindje halen?
![]()
![]()
![]()
Ja graagquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef vamperotica het volgende:
Bastard... Wil je nog een kaartje?
Mooiquote:"Heel lang geleden bestond er volgens de grootouders geen dag en geen nacht.
Hunab K'u was het enige dat bestond. Hunab K'u was het middelpunt.
Hunab K'u was de bron zonder einde.
De grootouders zeiden tegen de dochterwinden
dat ze de makrokosmos tevoorschijn moesten blazen.
Hunab K'u verborg zich en verdeelde zich in nicht en neef.
Samen zongen zij het scheppingslied.
In alles wat er bestaat - het heelal, de melkwegstelsels,
de zon en de aarde - weerklinkt die stem.
Licht en duisternis en al het bestaande zijn slechts een lied van Hunab K'u.
Hunab K'u slaapt in alle genoemde en ongenoemde dingen."
(Uit: Medicijnvrouw, Lynn V. Andrews)
Het is nu aan jou om Hunab K'u te wekken in jouw aanwezigheid.
'Word wakker, de dageraad is aangebroken' *
OH YUM, HUNAB K'U, EVAM MAYA, E MA HO!
WTF heb jij een linker en een rechter gezicht!!???! FOTO!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
De zon schijnt hier helemaal naar binnen
Mijn hele rechter gezicht in het zonlicht, mijn hele rechterkant van het lichaam in het zonlicht en die warmte doet goed
Zon
Ik wil zomer!!!!!!
Je rechterhelft is ontwaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
De zon schijnt hier helemaal naar binnen
Mijn hele rechter gezicht in het zonlicht, mijn hele rechterkant van het lichaam in het zonlicht en die warmte doet goed
Zon
Ik wil zomer!!!!!!
De rechterkantquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
WTF heb jij een linker en een rechter gezicht!!???! FOTO!!!
Zo voelt het wel aan inderdaad. Die opwarming door de zon, alsof mijn lichaam gaat leven door die warmte van de zonquote:
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo voelt het wel aan inderdaad. Die opwarming door de zon, alsof mijn lichaam gaat leven door die warmte van de zon
Kan echt niet wachten totdat het warm weer wordt.
21 maart begint de lente toch of niet?
Dan moet ik die zonnebank helemaal gaan opzetten en eronder gaan liggen en die lampen zijn half op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoel
Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoel
Hupquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijk
same here... ik mag 1x per week bij de fitness onder de zonnebank....maar ik moet er echt een tijd voor afspreken en daar heb ik dan weer geen tijd voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijk
Dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
same here... ik mag 1x per week bij de fitness onder de zonnebank....maar ik moet er echt een tijd voor afspreken en daar heb ik dan weer geen tijd voor
21 maart begint de lente, dan kun je een echte kuur volgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Alleen krijg ik jeukende pukkeltjes als ik er teveel onder ga. En om enig effect te scoren heb ik aan een kuurtje van 10x echt niet genoeg. Dus blijf ik maar sneeuwwitje.
Dus je bent kleurrijk van binnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Alle kleur is gewoon direct mijn ziel in getrokken.
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaakquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd
Tijd-planning, vrijetijdsplanning. Tijd maken voor jezelf ook wel
Ik heb makkelijk praten misschien, heb oceanen van vrije tijd.
Oceans of time. Nu nog geld en ik ben klaar. Nee geld is niet belangrijk....maar toch.
Maar je doet het met plezier of niet soms?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaak
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar je doet het met plezier of niet soms?
Tja, dat krijg je....als je werkt op zulke tijden. Maar ieder baantje heeft zo zijn nadelen, zeker als het tijdrovend is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
snap out of itquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!
Or she...or it...
En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen![]()
WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA![]()
Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.
Liever gezegd...
THE LORD
The lord is nog de mooiste benaming.
Zonder gein, ik was aan het geinen maar toch ook niet.quote:
Chill ffquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!
Or she...or it...
En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen![]()
WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA![]()
Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.
Liever gezegd...
THE LORD
The lord is nog de mooiste benaming.
Nu tijd voor rust, ik ervaar geen connectie meer....maar ik wil connectie hebben. Verbonden zijn ook. En zo kracht putten uit die verbondenheid
quote:
Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.
Het is een cliche maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ie waar is:
Werk om te leven maar leef niet om te werken.
Echt..... zorg dat je leven buiten je werk nooit gaat lijden onder je werk omdat dat DE prioriteit is.
![]()
Werken moet leuk blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar als ik weet dat die dingen geregeld zijn voor het weekend slaap ik een stuk beter
@ dreamy
dat is idd een vet nummer.. had hem hier ook net aanstaaan. The unforgiven 2 is ook erg goed
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij isquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Werken moet leuk blijvenJe moet je leven niet hoeven op te geven, maar dat is makkelijk gezegd hier. In ieder geval moet het werken niet ten kostte gaan van levensgeluk. Het beste is als werken bijdraagt aan levensgeluk
Metallica is echt goed, ik luister het nog steeds vaker. Heb bijna alles van ze, maar nog steeds niet helemaal alles.
Ik word gewoon actief van die muziek. En dan krijg je zulke posts als net
Dan denk ik dat God de trap komt aflopen vanuit de hemel
Alsof hij met zwaard aan komt zetten en korte metten gaat maken met alles dat niet klopt
Plaatje van God via Google dan maar.....
[afbeelding]
Als God zo druk is, mag je mij niets kwalijk nemenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij is![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Mirage het volgende:
* Mirage zet ook maar een kopje kamille thee voor Dromenvanger....
alsjeblieft schat...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
Nok geeft DV een houtenhamerverdoving en nokt em
Ik ben hopeloos verlorenquote:
chips...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe arme dromie
heeft iemand nog wat voor mij?
zakje chips?
kusje?
slaapliedje?
heb net een zakje bolognaise op van croky ...mmmmmmmmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
chips...
ik moet even Oversight bellen dat hij chips meeneemt.
3 zakken chips... naturel, paprika en bolognaise.. ik weet niet waar ik het meest trek in heb..
Chips...![]()
Ik heb al tijden geen chips gegeten.. en ik heb echt trek in chips !
Brian is ondertussen Oversight aan het bellen en hij neemt niet op![]()
Ik sprak hem 10 minuten geleden nog..
hij zat in de trein...
er werd net wat omgeroepen
de trein kan nog niet wegrijden
want er is geen conducteur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ey vamp. hoest met jou? zie je de laatste tijd niet meer zo vaak hierquote:
nee...Beetje druk.. met kids, ggz, maatschappelijk werk, uitkeringen aanvragen, maatschappelijk werk en hormonen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey vamp. hoest met jou? zie je de laatste tijd niet meer zo vaak hier![]()
*aait over vamp*quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee...Beetje druk.. met kids, ggz, maatschappelijk werk, uitkeringen aanvragen, maatschappelijk werk en hormonen!![]()
welkom thuis!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeej ben eindelijk thuis van werken
dank jequote:
je weet me maildoosje te vinden toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Barra... ik reageer hier even ipv in het Solse gat topic. Mijn ava werkt niet nee. Ik heb een andere foto die ik tot ava wilde transformeren maar dat lukt me maar niet.
okay..... on it's wayquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet me maildoosje te vinden toch?![]()
Ahhh, hier is iequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]there you go babe
![]()
truste iedereen Barra gaaf maffies doen
Nou tis niet zo zeer leiderschap waar ik op heb gesolliciteerd.. ja een andere baan wel, wwonbegeleider.. maar daar hoor ik niks van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:45 schreef vamperotica het volgende:
bastard.......
Ook voor jou trok ik....
De Keizer......
die eventueel nieuwe baan... Biedt die je meer stabiliteit?
Ben je op zoek naar een baan waar je meer 'leiderschap'krijgt? Of is er een kans dat deze baan je die gaat geven?
Je weet iig wel je energie goed te verdelen en op de juiste zaken te richten!
Soms moet je even je aandacht richten op zaken waar je misschien niet zo blij mee bent... Maar als je eenmaal door die zure appel heen bent....
me 2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat ik ook doe, ik word vandaag maar niet wakker :S wellicht komt dat nog
doe hem de groetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef Mirage het volgende:
* Mirage gaat even douchen.. spulletjes bij elkaar pakken.. en over een uuurtje of zo öp naar de gyn".
Ik moet er nog even over denken of ik er zin in heb of niet..![]()
Nou , ik moet nog even blijven zitten...quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou , ik moet nog even blijven zitten...
zoonlief is thuis... brengt mij een bekertje drinken (zo'n felgekleurd neon oranje bekertje van de ikea) met vruchtensap en een bonbon ernaast...
"mama, die is voor de vitamientjes... en de chocolaatje is omdat je een mama bent en die wordne altijd blij van de chocolaatjes"
![]()
![]()
![]()
Dáár doen we het voor !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou , ik moet nog even blijven zitten...
zoonlief is thuis... brengt mij een bekertje drinken (zo'n felgekleurd neon oranje bekertje van de ikea) met vruchtensap en een bonbon ernaast...
"mama, die is voor de vitamientjes... en de chocolaatje is omdat je een mama bent en die wordne altijd blij van de chocolaatjes"
![]()
![]()
![]()
Dáár doen we het voor !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t mannetje heeft het al door hoe hij zijn mamma moet manipuleren!
quote:
Hup.... bonbonnetjes halen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hou ook van mijn mamma
Lekker een stuk lopen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand nog wat te doen? Ik weet niet wat ik moet doen...ik weet niet waarheen of wat.
Vannacht trouwens een drukke droom gehad, ik was een vampier en hield een feest en moest mensen levend maken. Toen kwam iemand met knoflookspray om me te vermoorden
Dat is een goed idee!!! Sowieso ff eruit misschien, eerst eens gaan kijken hoe koud het buiten is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lekker een stuk lopen...
Genieten van het feit dat de aarde en de beestjes aan het wakker worden zijn... Dat het weer bijna lente gaat worden....
De verandering opsnuiven ( zou ik niet doen vlak bij een industriegebied...)
knoflookspray!
dan slaat ze me... iets met "de lijn" enzoquote:
vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste zag ik daar 2 fuutjes heel romantisch om elkaar heen zwemdansen, met buigende kopjes naar elkaar toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lekker een stuk lopen...
Genieten van het feit dat de aarde en de beestjes aan het wakker worden zijn... Dat het weer bijna lente gaat worden....
.............
Ik niet hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan slaat ze me... iets met "de lijn" enzo![]()
heerlijk vind ik dat....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste zag ik daar 2 fuutjes heel romantisch om elkaar heen zwemdansen, met buigende kopjes naar elkaar toe(oftewel baltsen dus
)
gister zag ik ze ook al druk met een nestje![]()
Ik ook. Kan er echt oprecht blij door wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk vind ik dat....
's morgens als ik buiten stap... En het ontluikende voorjaar in de lucht voel en ruik..... Kan daar zo van genieten!
oewwwww internet cafequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Mirage het volgende:
Vanuit een internetcafe..... de baby zit nog waar hij zat.
Het leek er al wat meer op, maar ze willen iig nog tot na het weekend wachten.
(tenzij de de baby zichzelf aankondigd natuurlijk)
Jah, kan ik mooi gecontroleerd mijn blinde typekunsten uittesten aangezien het toetsenbord een andere indeling heeft dat dat het ingesteld is.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow
Ik stond gister gewoon te genieten van de ondergaande zon achter een wolk toen ik voor een brug stilstond
Ha Metroquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow
Ik stond gister gewoon te genieten van de ondergaande zon achter een wolk toen ik voor een brug stilstond
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Metro2005
Dank voor je palm!
Ben jij ook tevreden met de laptop?
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha Metro
Ik zie vaak vanuit de trein de meest mooie zonsondergangen![]()
alles nog goed in je nieuwe huisje?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]hee, ja hoor, alleen het geluid doet het niet via de speakers
(heb er winxp op geknald) , wel via de koptelefoonuitgang
![]()
![]()
Was dat bij jou ook? dan zoek ik namelijk niet verder met verschillende drivers enzo
dat heb je nog snel gedaan dan. Oei, dus jullie hebben nog geen warm water? Je woont er toch al wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mooi is dat heen ja hoor, vanavond laatste stukje verven en morgen laminaat halen en de geiser losmaken en naar mijn oom brengen
(kan die hem maken want hij is stuk momenteel
)
altijd nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
Klopt, al vanaf de derde week problemen mee gehad, vergeten te melden.. soms doen ze het, soms niet,...
Ehh, meestal niet....
nope, geen warm water, wel een kachel die het doet gelukkigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat heb je nog snel gedaan dan. Oei, dus jullie hebben nog geen warm water? Je woont er toch al wel?
oh, dan is het niet zo erg...als je er nog niet woont dus. Alhoewel, geen stroom is natuurlijk niet zo handig als je aan het klussen bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nope, geen warm water, wel een kachel die het doet gelukkigen nee woon er nog niet
eerst maar eens alles in orde maken. Heb bv ook nog geen stroom (ambtenaren
![]()
)
Een vriend van me woont 3 huizen verderop, verlengsnoer ertussen en gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oh, dan is het niet zo erg...als je er nog niet woont dus. Alhoewel, geen stroom is natuurlijk niet zo handig als je aan het klussen bent.
lucky you!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een vriend van me woont 3 huizen verderop, verlengsnoer ertussen en gaantenminste licht
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
altijd nietmaar boeit niet. Had je er geen accu bij trouwens
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:maar ben er harstikke tevreden mee hoorheb er een iets grotere hdd in gehangen en wat meer geheugen erin geprakt en draait als een trein nu
![]()
Palm bevalt ook goed dus?
Psies wat ik nodig had......DANK!
◢◤
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t mannetje heeft het al door hoe hij zijn mamma moet manipuleren!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
acuu, dat ding heet geen accu....
Na 2 maanden gebruik, deed ie het met een volledige lading ongeveer tot nét na het opstarten....
Na 2 weken klagen bleek ie inderdaad van een slechtere partij meneer,....
maar viel ie helaas niet onder de garantie..
Na 3 maanden op een donkere nacht bij IBM terugbezorgd.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Psies wat ik nodig had......DANK!
dat deed mijn jewel accu ook
alleen was die laptop van school
en toen ik hem na mijn school weer wou inleveren zeiden ze dat ik 120 euro moest betalen aan schade aan de notebook
dat was even veel als het eigenrisico van me laptopverzekering
en school tyft die dingen toch in een kast zonder er naar om te kijken
dus barra wou wel plezier hebben van zijn 120 euro
ik heb dat ding toen *per ongeluk* bij de TOA (technisch onderwijs assistent) uit het raam laten vallen
de blik op die gozer zijn kop was wel 120 euro waard!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand nog wat te doen? Ik weet niet wat ik moet doen...ik weet niet waarheen of wat.
Vannacht trouwens een drukke droom gehad, ik was een vampier en hield een feest en moest mensen levend maken. Toen kwam iemand met knoflookspray om me te vermoorden
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en toen ik hem na mijn school weer wou inleveren zeiden ze dat ik 120 euro moest betalen aan schade aan de notebook
ik heb dat ding toen *per ongeluk* bij de TOA (technisch onderwijs assistent) uit het raam laten vallen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Heeeeel somsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Computers zijn soms net ff iets te menselijk.
Die van mij heeft volgens mij geen eens meer schroefjes...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:38 schreef nokwanda het volgende:
De mijne lijkt op mij. Er missen wat schroefjes
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die van mij heeft volgens mij geen eens meer schroefjes...
Ik nu ook niet meer geloof ik.... ben half dood.quote:
moe maar voldaan.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer geloof ik.... ben half dood.
Drukke dag gehad.
Schilderopdrachtje wat pas op het laatste moment echt liep, tegen de deadline aan. Blijkbaar werk ik dan het best. Afijn.... gister tot 1.50 uur mee bezig geweest en vanochtend. Is nu af en opgehaald en ik was erg tevreden met mijn werk. Was echt heeel anders dan wat ik de laatste jaren doe. Maar nu wel bijna dood![]()
quote:
EN niet dezelfde oorzaakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef vamperotica het volgende:
Ach ja.... t kan niet altijd t zelfde resultaat hebben
welke kleur van laminaat? klik-laminaat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal, lekker uitgeslapen, was gisteravond weer wat later geworden dan de bedoeling (kwam nog wat deuren tegen die ook geverfd moesten worden
)
Strakkies Laminaat kopen en daarna dinnetje ophalen en lekker relaxed filmpie kijken
ja.. Ik had net ook geen rechten meer!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg vaak de melding "Je hebt geen rechten om het topic te bekijken"
Hebben jullie daar ook last van? En de 2e of 3e keer lukt het wel.
Good morning Vamperotica!!!!
Heb me net ff geschoren en verfrissende after shave opgedaan, dus ik voel me weer wat beter. Nu tijd voor 2e pot koffie
Wat ik gisteren heb gedaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja.. Ik had net ook geen rechten meer!
En ik zit weer helemaal niet goed in mn vel...
Heb het bloedheet, ben moe, geen energie maar wil wel absoluut iets gaan doen...
( het liefst heel veel geld uitgeven aan allerlei onzindingen...)
Zit "opeens" vol met zwangerschapsvlekken......
Enz...Enz... Enz....
Mmmmm... Dat roze....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat ik gisteren heb gedaan...
Ik ben naar de Didi gegaan en heb iets knalsuikerspin rozes gekocht.
Ik zit nu nog in mijn ochtendjas, maar ga het nú aantrekken.
Als je daar niet opgewekt van wordt...![]()
ow en het was nog uit het 70% uitverkooprek ook ! Ik ga nu geen nieuwe/duurdere kleding meer kopen natuurlijk.. ben bijna van mijn buik af
T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd goed in het vel zitten is ultiem, ik heb dat ook niet altijd. Maar het gaat met vallen en opstaan.
Ik ben aan het denken om me te laten inwijden in het "reiki" gebeuren. Dat ik energie beter kan besteden en dat anderen geen energie kunnen afpakken. Gisteren een interessante discussie gehad erover. Dat mensen energie weg kunnen stelen bij anderen en nog meer. Met reiki gaat dat meer vanzelf of iets dergelijks, ik bedoel, er wordt dan vanzelf reiki gestuurd als anderen energie wegnemen en je kunt ook anderen reiki geven, ook vanaf afstandEerst maar eens lezen over reiki, je hebt 12 niveau's in dat gebeuren, een soort van 12 dimensies ook wel.
Reiki lijkt me wel interessant, maar eerst verder werken. Hoewel reiki vanzelf op het pad zal komen, iemand zei me gisteren dat ik over 3/4 jaar ermee ga beginnen. Hij dacht dat erover in mijn geval. Dus ik zie wel. Hier ligt een paranormaal centrum in de buurt, misschien dat ze het daar doen
Voel me iets beter, alleen heb ik last van de maag. Al 3 dagen is dat zo. Een knagend zeurend gevoel in de buik. En dat werkt door op de rest van de stemming
http://esoterisch.allepaginas.nl/
Pagina gevonden toen ik naar dat paranormaal centrum aan het zoeken was, schijnt dat veel van die centrums zich bezig houden met verhogen van bewustzijn en reiki ook. Dus ik denk dat ik daar ooit eens een gesprek ga voeren. Als ze niet te duur zijn.
Begeleiding kan geen kwaad, zeker niet als de instantie weet waar ie mee bezig is. Ik ga dus liever niet naar een amateuristische instelling.
Bij Reiki inwijding worden toch ook symbolen gebruikt? Schijnt wel dat je heel erg over de toeren kunt raken en dat alles los komt wat erin zit van emoties en gevoelens. Maar dat is denk ik sowieso nog nodig hier. Ik ben schoner van energie, maar er zit altijd nog wat in dat eruit moet.
Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...
Maar ik ben net een vergiet... Neem niets op op het moment...
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?
Ik merk dat ik rustiger ben, zoals in het topic over "communiceren met dieren" , dan komt iemand langs die je voor gek verklaart en begint over de anti-depressiva die ik lage dosis inneem. Dan krijg je oordelen en veroordelingen langs je oren, en het doet me gewoon vrij weinig.
Dat bedoel ik dus ook met energie stelen, dat kan zelfs online gebeuren. Het is dan prettig dat de energie zichzelf stuurt als het ware. Dat geen enkel mens je van slag kunt maken. En geen enkele situatie ook.
Maar ik wil dus verder gaan verdiepen in het spirituele en paranormale. Ik wil zelfs helemaal van de medicatie af nog. Hebben ze tenminste die domme one-liner niet dat ik prozac gebruik ( wat trouwens seroxat is) , wordt een beetje moe van die opmerking. Zegt genoeg over de mensen die de opmerking plaatsen, dus in principe moet ik medelijden tonen voor die krapdenkende mensen van geest.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is ze toch niet gelukt he?
ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen hoor....
Blijf voortaan maar vér van dat soort dromen,....
Ik ga vanavond dromen van mijn benoeming als admin hier,... kom je ook?
we beginnen om een uur of 23:00....
misschien tot dan.
hou je goed, mijn held!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:Goede keuze heb je gemaakt om Mirage te kiezen als partner
![]()
Ik laat me sowieso niet uit het veld slaan zoals ik al zei. Ik heb lang genoeg met de schouders naar beneden gelopen, tijd om het hoofd recht te zetten als het ware. Maar nog altijd met vallen en opstaan dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....
ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...
Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik heb haar slechts in stilte
...aanbeden...
Zij koos mij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
.. ben bijna van mijn buik af [/sub]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan is het een tijdje pudding en dan is zoiets roze juist leuk in het kader van de miss Piggy look
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
ga jij nog ff door.... Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef Oversight het volgende:
en dan moet je gaan stofzuigen.....
Gta 3 Cheats...
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf op
Ik haat stof
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...
hij moet geen stofzuigen..
hij moet de (dieren)haren opzuigen.
Owwww...das wat heel andersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...
hij moet geen stofzuigen..
hij moet de (dieren)haren opzuigen.
Freudiaansquote:
*hoestbui*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar toe, vertel Nok, zuig jij weleens dierbaren (op)?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef nokwanda het volgende:
en weer een kruispost. iedere keer als ik hier post post jij in het RvdB topic en omgekeerd, tegelijk.
en weerquote:
Dat is altijd boeiend, zelfs wanneer het niet boeiend zou zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb wel een paar leuke handboeitjes, als je dat dan boeiend vindt
Dat heeft mijn vriend ook, maar hij heeft er geen last meer van....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik een gekneusde ribgister iets te hard gespeelt met de andere kinderen
moet maandag naar het ziekenhuis voor een foto volgens de dok. kan hij ook gebroken zijn
ik ook niet heel erg...alleen als ik adem haalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriend ook, maar hij heeft er geen last meer van....
Omdat we zo gelijktijdig op en neer aan het posten waren. Moest het gewoon even doorbrekenquote:
Ja dacht ik alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat we zo gelijktijdig op en neer aan het posten waren. Moest het gewoon even doorbreken
Neu hoor.... moest gewoon even iets anders doen hiero
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal zo ff kijken Barb
Eerst ff biertje pakken, ik heb heel licht bier nu, smaakt bijna naar water maar is lekker zoet.
Ik kijk zo, en als ik er wat mee kan dan laat ik het wel horen.
Ik gooi alles op het forum wat ik in mijn hoofd heb zitten. Ik bedoel, zo persoonlijk is het niet eens meer wat ik schrijf. Het zijn gewoon technieken die ik toepas hier om nog beter te voelen en nog hoger in de lift te gaan. Ik wil mijn eigen geest en ziel overstijgen zoals ik al zei.
Ik bedoel ook, pas als ik praat over depressie zie ik het als persoonlijk. Als ik praat over ideeën dan zie ik dat als algemeen. Het zijn visies van mij als het ware. Dus ik schaam me ook niet voor wat ik schrijf
ff biertje en dan kijk ik in dat topic.
We're flying high!!! We're flying right up to the sky
Ben zo terugquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookik schrijf alles op
typ dus
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
(ff lullige opmerking: frisse neus en sigaret. gaat dat samen?)
Ik ben een tweelingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij trouwens een schorpioen? Omdat je zo graag spithoeft niet maar gewoon een vraagje
Misschien had je samen met de kleine een tukkie moeten gaan doen. Nu ben jij bekaf en zij wakkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sorry Droom....ik ben zo moe en die kleine is wakkertot later xxx
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bewezen?misschien door sommigen maar wetenschappelijk vast niet
ze zijn wel: recht door zee en koppig, naar ik weet
Dat daagde me laatst jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
bevestig jij het ook nog even zeg
*ram is*
Tot laterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sorry Droom....ik ben zo moe en die kleine is wakkertot later xxx
dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook wat ziekjes, maagpijn, alsof ik buikgriep krijgBeterschap ermee!!!!
geen idee wat de-magnetisering is eigenlijk.quote:Ben weer elders geweest en het ging over het aura laten zuiveren door mensen, maar ik ga verder met die dame erover. Leuke dame is het. De-magnetiseren doet ze ook aan of is het juist magnetiseren? In ieder geval energie dingen doen met het lichaam en de geest.
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben een beetje ziekjes vandaag en heb heel veel medelijden met mezelf![]()
![]()
hele dag liggen maffen en de meest idiote dromen gehad![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bent
*toch wel medelijden heeft*![]()
Dat was niet de insteek? Dat komt ook later wel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij heb ik een hele lieve en leuke dame gevonden die mij kan inwijden in Reiki
Ik ken haar dus al langer en ze is Master erin. Dus ik heb weer een punt om naar toe te gaan. Ben met haar aan het praten erover, dus dat komt ook nog goed
Ik verheug me er nu al opZe doet ook masseren. ( geen erotische massage, maar puur om te magnetiseren en nog meer)
Zegt ze heel droog van..." Maar ik masseer geen geslachtsdelen"
![]()
Dat was niet eens mijn insteek in het hele verhaalIk wil gewoon ingewijd worden in Reiki.
Dat masseren van mijn geslachtsdeel komt later nog wel
ik gedraag me ook bijna als een vent als ik grieperig ben, vind mezelf heel zielig enzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bent
*toch wel medelijden heeft*![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Zegt ze heel droog van..." Maar ik masseer geen geslachtsdelen"
![]()
Dat was niet eens mijn insteek in het hele verhaalIk wil gewoon ingewijd worden in Reiki.
Dat masseren van mijn geslachtsdeel komt later nog wel
Okay okay..... jij bent ook zielig met je ribbetjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik geloof niet in zelfmedelijde
stelletje kneuzen hieroquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay okay..... jij bent ook zielig met je ribbetjes
Puur Reiki achtig dus, ik ga daarheen om Reiki te krijgen dus. De rest doet niet terzake.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek? Dat komt ook later wel?![]()
mijn poes wil dat ik NU naar der toega om zo te gaan stappen, ik ga er dus vandoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, mijn poezen willen dat ik NU bij ze op de bank kom liggen om tv te kijken, ik ga er dus vandoor![]()
Dat is leukquote:Op zondag 12 februari 2006 11:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Barbara
Mijn naam betekent trouwens vreemdelinge, niet van hier (Barbaar...) uit het Grieks/Latijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |