welke kleur van laminaat? klik-laminaat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal, lekker uitgeslapen, was gisteravond weer wat later geworden dan de bedoeling (kwam nog wat deuren tegen die ook geverfd moesten worden
)
Strakkies Laminaat kopen en daarna dinnetje ophalen en lekker relaxed filmpie kijken
ja.. Ik had net ook geen rechten meer!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg vaak de melding "Je hebt geen rechten om het topic te bekijken"
Hebben jullie daar ook last van? En de 2e of 3e keer lukt het wel.
Good morning Vamperotica!!!!
Heb me net ff geschoren en verfrissende after shave opgedaan, dus ik voel me weer wat beter. Nu tijd voor 2e pot koffie
Wat ik gisteren heb gedaan...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja.. Ik had net ook geen rechten meer!
En ik zit weer helemaal niet goed in mn vel...
Heb het bloedheet, ben moe, geen energie maar wil wel absoluut iets gaan doen...
( het liefst heel veel geld uitgeven aan allerlei onzindingen...)
Zit "opeens" vol met zwangerschapsvlekken......
Enz...Enz... Enz....
Mmmmm... Dat roze....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat ik gisteren heb gedaan...
Ik ben naar de Didi gegaan en heb iets knalsuikerspin rozes gekocht.
Ik zit nu nog in mijn ochtendjas, maar ga het nú aantrekken.
Als je daar niet opgewekt van wordt...![]()
ow en het was nog uit het 70% uitverkooprek ook ! Ik ga nu geen nieuwe/duurdere kleding meer kopen natuurlijk.. ben bijna van mijn buik af
T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd goed in het vel zitten is ultiem, ik heb dat ook niet altijd. Maar het gaat met vallen en opstaan.
Ik ben aan het denken om me te laten inwijden in het "reiki" gebeuren. Dat ik energie beter kan besteden en dat anderen geen energie kunnen afpakken. Gisteren een interessante discussie gehad erover. Dat mensen energie weg kunnen stelen bij anderen en nog meer. Met reiki gaat dat meer vanzelf of iets dergelijks, ik bedoel, er wordt dan vanzelf reiki gestuurd als anderen energie wegnemen en je kunt ook anderen reiki geven, ook vanaf afstandEerst maar eens lezen over reiki, je hebt 12 niveau's in dat gebeuren, een soort van 12 dimensies ook wel.
Reiki lijkt me wel interessant, maar eerst verder werken. Hoewel reiki vanzelf op het pad zal komen, iemand zei me gisteren dat ik over 3/4 jaar ermee ga beginnen. Hij dacht dat erover in mijn geval. Dus ik zie wel. Hier ligt een paranormaal centrum in de buurt, misschien dat ze het daar doen
Voel me iets beter, alleen heb ik last van de maag. Al 3 dagen is dat zo. Een knagend zeurend gevoel in de buik. En dat werkt door op de rest van de stemming
http://esoterisch.allepaginas.nl/
Pagina gevonden toen ik naar dat paranormaal centrum aan het zoeken was, schijnt dat veel van die centrums zich bezig houden met verhogen van bewustzijn en reiki ook. Dus ik denk dat ik daar ooit eens een gesprek ga voeren. Als ze niet te duur zijn.
Begeleiding kan geen kwaad, zeker niet als de instantie weet waar ie mee bezig is. Ik ga dus liever niet naar een amateuristische instelling.
Bij Reiki inwijding worden toch ook symbolen gebruikt? Schijnt wel dat je heel erg over de toeren kunt raken en dat alles los komt wat erin zit van emoties en gevoelens. Maar dat is denk ik sowieso nog nodig hier. Ik ben schoner van energie, maar er zit altijd nog wat in dat eruit moet.
Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...
Maar ik ben net een vergiet... Neem niets op op het moment...
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?
Ik merk dat ik rustiger ben, zoals in het topic over "communiceren met dieren" , dan komt iemand langs die je voor gek verklaart en begint over de anti-depressiva die ik lage dosis inneem. Dan krijg je oordelen en veroordelingen langs je oren, en het doet me gewoon vrij weinig.
Dat bedoel ik dus ook met energie stelen, dat kan zelfs online gebeuren. Het is dan prettig dat de energie zichzelf stuurt als het ware. Dat geen enkel mens je van slag kunt maken. En geen enkele situatie ook.
Maar ik wil dus verder gaan verdiepen in het spirituele en paranormale. Ik wil zelfs helemaal van de medicatie af nog. Hebben ze tenminste die domme one-liner niet dat ik prozac gebruik ( wat trouwens seroxat is) , wordt een beetje moe van die opmerking. Zegt genoeg over de mensen die de opmerking plaatsen, dus in principe moet ik medelijden tonen voor die krapdenkende mensen van geest.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is ze toch niet gelukt he?
ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen hoor....
Blijf voortaan maar vér van dat soort dromen,....
Ik ga vanavond dromen van mijn benoeming als admin hier,... kom je ook?
we beginnen om een uur of 23:00....
misschien tot dan.
hou je goed, mijn held!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:Goede keuze heb je gemaakt om Mirage te kiezen als partner
![]()
Ik laat me sowieso niet uit het veld slaan zoals ik al zei. Ik heb lang genoeg met de schouders naar beneden gelopen, tijd om het hoofd recht te zetten als het ware. Maar nog altijd met vallen en opstaan dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....
ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...
Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik heb haar slechts in stilte
...aanbeden...
Zij koos mij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
.. ben bijna van mijn buik af [/sub]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan is het een tijdje pudding en dan is zoiets roze juist leuk in het kader van de miss Piggy look
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
ga jij nog ff door.... Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef Oversight het volgende:
en dan moet je gaan stofzuigen.....
Gta 3 Cheats...
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf op
Ik haat stof
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...
hij moet geen stofzuigen..
hij moet de (dieren)haren opzuigen.
Owwww...das wat heel andersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...
hij moet geen stofzuigen..
hij moet de (dieren)haren opzuigen.
Freudiaansquote:
*hoestbui*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar toe, vertel Nok, zuig jij weleens dierbaren (op)?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef nokwanda het volgende:
en weer een kruispost. iedere keer als ik hier post post jij in het RvdB topic en omgekeerd, tegelijk.
en weerquote:
Dat is altijd boeiend, zelfs wanneer het niet boeiend zou zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb wel een paar leuke handboeitjes, als je dat dan boeiend vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |