abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:48:51 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34963529
Mogge allemaal , lekker uitgeslapen, was gisteravond weer wat later geworden dan de bedoeling (kwam nog wat deuren tegen die ook geverfd moesten worden )

Strakkies Laminaat kopen en daarna dinnetje ophalen en lekker relaxed filmpie kijken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34963723
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal , lekker uitgeslapen, was gisteravond weer wat later geworden dan de bedoeling (kwam nog wat deuren tegen die ook geverfd moesten worden )

Strakkies Laminaat kopen en daarna dinnetje ophalen en lekker relaxed filmpie kijken
welke kleur van laminaat? klik-laminaat?

als ik laminaat hoor, moet ik direct denken aan de laminaat die bij mijn ouders ligt
die laminaat ligt ondertussen al ver naar boven
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:55:51 #203
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34965057
hhh was gister weer gezellig heb alleen een droge bek dat wil je niet weten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:02:48 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965161

Ik ben helemaal kapot!!!!!

Of ik vandaag wakker word is maar de vraag.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34965540
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_34965565
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:27:41 #207
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965681
Ik krijg vaak de melding "Je hebt geen rechten om het topic te bekijken"

Hebben jullie daar ook last van? En de 2e of 3e keer lukt het wel.

Good morning Vamperotica!!!!

Heb me net ff geschoren en verfrissende after shave opgedaan, dus ik voel me weer wat beter. Nu tijd voor 2e pot koffie
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:28:12 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965691
Er staat ook een rare tekst naast het forum, van die programmeertaal hier.
pi_34965862
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg vaak de melding "Je hebt geen rechten om het topic te bekijken"

Hebben jullie daar ook last van? En de 2e of 3e keer lukt het wel.

Good morning Vamperotica!!!!

Heb me net ff geschoren en verfrissende after shave opgedaan, dus ik voel me weer wat beter. Nu tijd voor 2e pot koffie
ja.. Ik had net ook geen rechten meer!

En ik zit weer helemaal niet goed in mn vel...
Heb het bloedheet, ben moe, geen energie maar wil wel absoluut iets gaan doen...
( het liefst heel veel geld uitgeven aan allerlei onzindingen...)
Zit "opeens" vol met zwangerschapsvlekken......

Enz...Enz... Enz....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 13:43:14 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34965974
Altijd goed in het vel zitten is ultiem, ik heb dat ook niet altijd. Maar het gaat met vallen en opstaan.

Ik ben aan het denken om me te laten inwijden in het "reiki" gebeuren. Dat ik energie beter kan besteden en dat anderen geen energie kunnen afpakken. Gisteren een interessante discussie gehad erover. Dat mensen energie weg kunnen stelen bij anderen en nog meer. Met reiki gaat dat meer vanzelf of iets dergelijks, ik bedoel, er wordt dan vanzelf reiki gestuurd als anderen energie wegnemen en je kunt ook anderen reiki geven, ook vanaf afstand Eerst maar eens lezen over reiki, je hebt 12 niveau's in dat gebeuren, een soort van 12 dimensies ook wel.

Reiki lijkt me wel interessant, maar eerst verder werken. Hoewel reiki vanzelf op het pad zal komen, iemand zei me gisteren dat ik over 3/4 jaar ermee ga beginnen. Hij dacht dat erover in mijn geval. Dus ik zie wel. Hier ligt een paranormaal centrum in de buurt, misschien dat ze het daar doen

Voel me iets beter, alleen heb ik last van de maag. Al 3 dagen is dat zo. Een knagend zeurend gevoel in de buik. En dat werkt door op de rest van de stemming

http://esoterisch.allepaginas.nl/

Pagina gevonden toen ik naar dat paranormaal centrum aan het zoeken was, schijnt dat veel van die centrums zich bezig houden met verhogen van bewustzijn en reiki ook. Dus ik denk dat ik daar ooit eens een gesprek ga voeren. Als ze niet te duur zijn.

Begeleiding kan geen kwaad, zeker niet als de instantie weet waar ie mee bezig is. Ik ga dus liever niet naar een amateuristische instelling.

Bij Reiki inwijding worden toch ook symbolen gebruikt? Schijnt wel dat je heel erg over de toeren kunt raken en dat alles los komt wat erin zit van emoties en gevoelens. Maar dat is denk ik sowieso nog nodig hier. Ik ben schoner van energie, maar er zit altijd nog wat in dat eruit moet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 14:00:13 ]
pi_34966252
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja.. Ik had net ook geen rechten meer!

En ik zit weer helemaal niet goed in mn vel...
Heb het bloedheet, ben moe, geen energie maar wil wel absoluut iets gaan doen...
( het liefst heel veel geld uitgeven aan allerlei onzindingen...)
Zit "opeens" vol met zwangerschapsvlekken......

Enz...Enz... Enz....
Wat ik gisteren heb gedaan...
Ik ben naar de Didi gegaan en heb iets knalsuikerspin rozes gekocht.
Ik zit nu nog in mijn ochtendjas, maar ga het nú aantrekken.

Als je daar niet opgewekt van wordt...

ow en het was nog uit het 70% uitverkooprek ook ! Ik ga nu geen nieuwe/duurdere kleding meer kopen natuurlijk.. ben bijna van mijn buik af
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34966787
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat ik gisteren heb gedaan...
Ik ben naar de Didi gegaan en heb iets knalsuikerspin rozes gekocht.
Ik zit nu nog in mijn ochtendjas, maar ga het nú aantrekken.

Als je daar niet opgewekt van wordt...

ow en het was nog uit het 70% uitverkooprek ook ! Ik ga nu geen nieuwe/duurdere kleding meer kopen natuurlijk.. ben bijna van mijn buik af
Mmmmm... Dat roze....
Maar suikerspin.....
pi_34966799
Ow.... Is het nog steeds uitverkoop dan....????
pi_34966824
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd goed in het vel zitten is ultiem, ik heb dat ook niet altijd. Maar het gaat met vallen en opstaan.

Ik ben aan het denken om me te laten inwijden in het "reiki" gebeuren. Dat ik energie beter kan besteden en dat anderen geen energie kunnen afpakken. Gisteren een interessante discussie gehad erover. Dat mensen energie weg kunnen stelen bij anderen en nog meer. Met reiki gaat dat meer vanzelf of iets dergelijks, ik bedoel, er wordt dan vanzelf reiki gestuurd als anderen energie wegnemen en je kunt ook anderen reiki geven, ook vanaf afstand Eerst maar eens lezen over reiki, je hebt 12 niveau's in dat gebeuren, een soort van 12 dimensies ook wel.

Reiki lijkt me wel interessant, maar eerst verder werken. Hoewel reiki vanzelf op het pad zal komen, iemand zei me gisteren dat ik over 3/4 jaar ermee ga beginnen. Hij dacht dat erover in mijn geval. Dus ik zie wel. Hier ligt een paranormaal centrum in de buurt, misschien dat ze het daar doen

Voel me iets beter, alleen heb ik last van de maag. Al 3 dagen is dat zo. Een knagend zeurend gevoel in de buik. En dat werkt door op de rest van de stemming

http://esoterisch.allepaginas.nl/

Pagina gevonden toen ik naar dat paranormaal centrum aan het zoeken was, schijnt dat veel van die centrums zich bezig houden met verhogen van bewustzijn en reiki ook. Dus ik denk dat ik daar ooit eens een gesprek ga voeren. Als ze niet te duur zijn.

Begeleiding kan geen kwaad, zeker niet als de instantie weet waar ie mee bezig is. Ik ga dus liever niet naar een amateuristische instelling.

Bij Reiki inwijding worden toch ook symbolen gebruikt? Schijnt wel dat je heel erg over de toeren kunt raken en dat alles los komt wat erin zit van emoties en gevoelens. Maar dat is denk ik sowieso nog nodig hier. Ik ben schoner van energie, maar er zit altijd nog wat in dat eruit moet.
T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...
Maar ik ben net een vergiet... Neem niets op op het moment...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:25:57 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34966989
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

T lijkt me heerlijk weer bezig te kunnen zijn met iets wat me echt intereseerd...
Maar ik ben net een vergiet... Neem niets op op het moment...
Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?

Ik merk dat ik rustiger ben, zoals in het topic over "communiceren met dieren" , dan komt iemand langs die je voor gek verklaart en begint over de anti-depressiva die ik lage dosis inneem. Dan krijg je oordelen en veroordelingen langs je oren, en het doet me gewoon vrij weinig.

Dat bedoel ik dus ook met energie stelen, dat kan zelfs online gebeuren. Het is dan prettig dat de energie zichzelf stuurt als het ware. Dat geen enkel mens je van slag kunt maken. En geen enkele situatie ook.

Maar ik wil dus verder gaan verdiepen in het spirituele en paranormale. Ik wil zelfs helemaal van de medicatie af nog. Hebben ze tenminste die domme one-liner niet dat ik prozac gebruik ( wat trouwens seroxat is) , wordt een beetje moe van die opmerking. Zegt genoeg over de mensen die de opmerking plaatsen, dus in principe moet ik medelijden tonen voor die krapdenkende mensen van geest.
pi_34967109
ik hou me heel kalm vandaag

ik heb het koud

ik ga straks mijn dromen uittikken in Word
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:39:04 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967281
Succes ermee

Ik probeer me ook zo kalm mogelijk te houden Kalm zijn is het beste. En zelfs in kalmte is het mogelijk om actief te zijn zoals ik vaker zeg.

Ik heb zin om mijn horizon te gaan verbreden Er valt nog zoveel te ontdekken, en zoveel te ontwikkelen op persoonlijk vlak, dat ik nog een heel leven bezig ben.

Ben weer aan het denken om persoonlijke symbolen te gaan tekenen, symbolen vrij geschreven ...noemen ze dat niet pendelen? Dat je vrijuit je hand laat gaan en tekent wat echt bij je past. Dat je dus je ziel gaat tekenen een beetje of je aura. En dat het door het tot uitdrukking brengen, de expressie iets gaat betekenen, dat het symbool levend wordt voor mij.

Ooit tijdens insomnia, slapeloze nacht dus, heb ik vrij Arabisch liggen schrijven, kreeg perfect Arabisch schrift uit de pen. En iedere regel van het schrijven was identiek aan de andere Echt apart te noemen.

Alsof ik Arabisch kan schrijven, en ik schrijf normaal helemaal niet mooi. Dat Arabische schrift was heel mooi. Helemaal gaan haken en kruizen erin. Vloeiend dus.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:43:17 #218
19194 Oversight
◢◤
pi_34967375
Dromenvanger !!!

Tru SC Ouwehoer #51

◢◤
pi_34967392
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Komt misschien nog wel, gewoon de tijd laten rusten en dan sluit het vergiet vanzelf wel. Soms doet de tijd alles goed maken, en dan is het prettig als je niet te druk maakt erover, gewoon de tijd laten helen misschien wel?

Ik merk dat ik rustiger ben, zoals in het topic over "communiceren met dieren" , dan komt iemand langs die je voor gek verklaart en begint over de anti-depressiva die ik lage dosis inneem. Dan krijg je oordelen en veroordelingen langs je oren, en het doet me gewoon vrij weinig.

Dat bedoel ik dus ook met energie stelen, dat kan zelfs online gebeuren. Het is dan prettig dat de energie zichzelf stuurt als het ware. Dat geen enkel mens je van slag kunt maken. En geen enkele situatie ook.

Maar ik wil dus verder gaan verdiepen in het spirituele en paranormale. Ik wil zelfs helemaal van de medicatie af nog. Hebben ze tenminste die domme one-liner niet dat ik prozac gebruik ( wat trouwens seroxat is) , wordt een beetje moe van die opmerking. Zegt genoeg over de mensen die de opmerking plaatsen, dus in principe moet ik medelijden tonen voor die krapdenkende mensen van geest.
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....

ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...

Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:57:29 #220
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

Het is ze toch niet gelukt he?

ik zou niet weten wat ik zonder jou moest beginnen hoor....

Blijf voortaan maar vér van dat soort dromen,....

Ik ga vanavond dromen van mijn benoeming als admin hier,... kom je ook?

we beginnen om een uur of 23:00....

misschien tot dan.

hou je goed, mijn held!

Ik als admin Ik ben ooit een keer rood geweest hier, omdat ik me vrijwillig aanbood als admin. Maar dat was voor de gein, hele gesprek met Laffer gehad voor de gein. Maar ik ben niet goed als admin waarschijnlijk.

Ik doe het liever met woorden. Ik vind het niet fijn om mensen te bannen met een knop. Ik laat het aan Yvonne over en de rest van de rode mensen hier

Ik zou best kunnen functioneren als admin, maar dan moet ik nog beter in mezelf staan dus. Ik ben bezig om in de kern te komen van mijn bestaan. Daar waar niemand me kan raken en waar niemand met eruit kan halen.

Daar waar iedere opmerking me niets doet, daar waar iedere blik op straat me weinig tot niets zegt.

Gisteren op een ander forum geweest waar het dus ging erover dat mensen verbonden zijn aan een netwerk, en zelfs als mensen slecht over je denken terwijl je ze 1 jaar niet gezien hebt, kan dat invloed hebben op jou stemming en geest en ziel. Omdat het gewoon verbonden is aan elkaar.

Ik heb vannacht niet gedroomd Maar dat komt omdat ik soms overdag te druk ben, dan komen de dromen niet aan dromen toe.

Dag Held

Hou jij je ook goed en geef Mirage maar een knuffel van mij Goede keuze heb je gemaakt om Mirage te kiezen als partner
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:01:22 #221
19194 Oversight
◢◤
pi_34967806
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:

Goede keuze heb je gemaakt om Mirage te kiezen als partner
Ik heb haar slechts in stilte ...aanbeden...

Zij koos mij!

.......
◢◤
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:02:21 #222
19194 Oversight
◢◤
pi_34967828
en dan moet je gaan stofzuigen.....

Gta 3 Cheats...

◢◤
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:04:38 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967877
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....

ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...

Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
Ik laat me sowieso niet uit het veld slaan zoals ik al zei. Ik heb lang genoeg met de schouders naar beneden gelopen, tijd om het hoofd recht te zetten als het ware. Maar nog altijd met vallen en opstaan dus.

Maar ik kan ook alleen maar leven met het idee dat het goed komt, en wat betreft die medicatie, als ik ook maar merk dat die medicatie me voor 1 procent tegen houdt in de spirituele ontwikkeling, dan stop ik er vanzelf wel mee.

Mijn ouders zijn er kritisch mee, maar ik heb gezegd dat ik het pas doe als ik 2 jaar stabiel ben. De zomer is ff afwachten hier. Zodra het langer licht wordt, gaat het drukke pas echt komen. Maar ik ga ervan uit dat mijn natuurlijke geest veel kracht heeft. En de reden dat ik medicatie kreeg had ook te maken met leeftijd. Ik bedoel, 22 jaar, wat weet je dan van het leven en van jezelf?

Ik ben sinds 6 jaar pas begonnen met het echte "volwassen" worden en mezelf verkennen. Ik zie het verkennen van mezelf ook als iets belangrijks. Precies weten hoe het van binnen werkt in mijn ziel, mijn hele innerlijk kennen zodat ik gebruik kan maken van sterke en zwakke kanten. Zelfs de zwakke kanten van een persoonlijkheid zie ik als kracht.

Zelfs van zwakte kun je leren en zelfs uit zwakte kun je sterker worden. Dus in principe is er alleen maar kracht. Misschien wel bij iedereen. Je moet alleen weten hoe je misbruik moet maken van zwakke kanten. Uitbuiten van alles een beetje

Trouwens, het zijn maar enkelen die opmerkingen plaatsen, dus het boeit sowieso niet. Als ik niet bekend stond om de anti depressiva bij die mensen, dan hadden ze wel een ander punt om mij op aan te pakken. Die lui die zoeken altijd wat waarmee ze je kunnen pakken en raken om je zo onderuit te halen. Misschien zitten ze daarom op internet, niet iedereen zit met dezelfde reden hier op fok!. Maar kan ook zijn dat die mensen het niet kunnen verteren dat iedereen anders is. Daarom zijn ze continu bezig met oordelen en veroordelen, ze kunnen zich niet in de situatie van de ander plaatsen. Ze hebben totaal geen voet op eigen bodem wellicht, ze zijn afhankelijk van hun oordeel op anderen? Zonder die oordelen stellen die mensen niets voor misschien? Dan zijn ze op zichzelf aangewezen als het ware?

Maar goed, voordat het te lang wordt, wil ik je toch het beste wensen ook nog erbij. En ga altijd uit van...." Alles komt goed ". Dat is mijn aanpak in de meeste gevallen. Door daarvan uit te gaan, werk ik tenminste richting een goed eindpunt. Ga ik ervan uit dat het niet goed komt, dan is de reis al niet goed begonnen.

En nogmaals ff over mijn eigen "ziekte", dat is een zegen geweest. Ik zie het als kracht. Dat sommigen het als ziekte zien is niet mijn probleem. Ik weet wel dat het mijn genezing gaat betekenen doordat ik ben losgebarsten in het denken en voelen. Was ik niet losgebarsten dan lag ik nu nog aan kettingen. Ik ben vrijer gaan denken, ik ben een vrijdenker geworden.

Heb altijd aan kettingen geleefd. En in een kooi ook. In een kooi met dikke tralies en daarnaast aan dikke stalen kettingen. En die heb ik allemaal los gerukt die kettingen. En die kooi heb ik ook bijna weggewerkt. Hoewel ik dus wel doorga totdat ik zo vrij ben als een vogel

Wat nou ziekte Genezing zul je bedoelen Ik zie genoeg mensen die niet de sticker ziekte hebben gekregen en er toch 10000 keer erger aan toe zijn dan mij. De mensen die dus wel nog aan kettingen liggen als het ware.

En misschien zijn het ook juist die mensen die het respect niet hebben. Dat die mensen binnen kaders blijven denken. Ik denk niet binnen kaders. Ik probeer buiten de kaders te denken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 15:11:06 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:05:29 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34967897
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:01 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ik heb haar slechts in stilte ...aanbeden...

Zij koos mij!

.......

Je bent gezegend

Hoe lang kennen jullie elkaar nu?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:12:35 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34968063
Wat een tekst weer, maar ook door het te schrijven raakt de ketting los. Master of puppets, wegwezen jij. Ik laat me niet besturen door wat dan ook. Zelfs mijn eigen denken kan mij besturen, dus ik moet boven mijn denken blijven zitten. Zodat ik bewegingsvrijheid blijf behouden
pi_34968106
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Mirage het volgende:

[..]
.. ben bijna van mijn buik af [/sub]
Maar dan is het een tijdje pudding en dan is zoiets roze juist leuk in het kader van de miss Piggy look
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:17:35 #227
19194 Oversight
◢◤
pi_34968166
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar dan is het een tijdje pudding en dan is zoiets roze juist leuk in het kader van de miss Piggy look
ga jij nog ff door.... Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
◢◤
pi_34968187
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef Oversight het volgende:

[..]

ga jij nog ff door.... Het medium Robbert van den Broeke (deel 47)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:18:50 #229
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34968192
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:02 schreef Oversight het volgende:
en dan moet je gaan stofzuigen.....

Gta 3 Cheats...

Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf op

Ik haat stof

Waarom komen ze niet met een uitvinding die overal ter wereld de stof uit de atmosfeer zuigt. Is dat zo moeilijk ?

En dan zeg ik weer van, we leven in 2006. Waarom is het zo moeilijk om stof definitief te verwijderen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:55:56 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34969244
Ik ben weer ontwaakt uit de slaap. Soms moet ik helemaal opstarten na een nacht slapen, die nachtrust die gooit vaak roet in het eten. Waarom kun je 's morgens niet meteen de dag hervatten zoals je die 's nachts afgesloten hebt?

Waarom zit er hier altijd een paar uur tussen het hervatten van het proces van ontwaken. Ik ben dus bezig met ontwaken nog. En door steeds te "moeten" slapen, krijgt dat ontwaken steeds vertraging.

Slapen kan okey zijn, maar soms zie ik het nut niet ervan in.

Ben dus 4 uur wakker nu, en nu pas echt ontwaakt. Met behulp van koffie en ff vingeroefeningen op het qwerty toetsenbord

4 uur wakker en nu pas wakker

Zo mis ik de helft van mijn leven

Wakker is dus echt wakker. Als ik opsta en ik ben wakker, dan is dat niet het echte wakker zijn. Het echte wakker zijn is hier anders dan wakker zijn Er zijn verschillende niveau's van waken dus hier.
pi_34969338
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waarom zuigt die stof zich niet vanzelf op

Ik haat stof
Hij zegt het ook een beetje verkeerd...
hij moet geen stofzuigen..
hij moet de (dieren)haren opzuigen.
Sir Winston Churchill
pi_34969479
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik las "dierbaren"
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:04:18 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34969483
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Owwww...das wat heel anders

Hoewel dierenharen ook niet prettig is, maar daar is niets aan te doen volgens mij.

Een huis poetst zichzelf nog niet, misschien het huis van de toekomst. Was pas geleden op televisie, het huis van de toekomst. Alles werd zelf geregeld in dat huis. Maar of het stof vanzelf wegging en de dierenharen weet ik dus niet.

Maar zou het echt een huis van de toekomst zijn, dan zou dat zelfs moeten gebeuren

Ik ben gemakzuchtig Nee, ik wil alles zo makkelijk mogelijk, en als ik dan zie dat het moeilijk is of dat instanties moeilijk doen of wat dan ook, dan ga ik weer denken waarom het niet anders kan

Zou ik best als werk willen doen, bedrijven voorzien van gemak. Dat ik met een team het bedrijf makkelijker moet maken en eenvoudiger. Zodat de klanten beter bediend worden en dat het interne gedoe in het bedrijf goed gaat. Heb dat ook op mijn opleiding gehad bij bepaalde vakken.

Het hele proces in kaart brengen van het bedrijf, en zo alles proberen vlot te laten verlopen.
pi_34969515
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik las "dierbaren"
Freudiaans
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34969530
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Freudiaans
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969579
Maar toe, vertel Nok, zuig jij weleens dierbaren (op)?
pi_34969623
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar toe, vertel Nok, zuig jij weleens dierbaren (op)?
*hoestbui*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969639
Live sucks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969673
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:12:06 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34969703
Het leven is keihard

Heb me maar een biertje genomen om het wat dragelijker te maken
pi_34969708
en weer een kruispost. iedere keer als ik hier post post jij in het RvdB topic en omgekeerd, tegelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969740
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:12 schreef nokwanda het volgende:
en weer een kruispost. iedere keer als ik hier post post jij in het RvdB topic en omgekeerd, tegelijk.
pi_34969756
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

en weer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34969813
Ooooooh wat ligt Isabella heeeeeeeerlijk lang slapie te doen. Ze wordt helemaal rustig van de kunstvisjes in het nog kunsterigere nep aquarium
De bubbeltjes zouden denk ik voor iedereen een rsutgevende werking hebben
(ik heb niet voor niks de babyfoon aangezet....)
pi_34969964
En toen was het stil....heeft iemand anders nog iets boeienders te melden dan kunstvisjes?
pi_34970145
Ik bleef expres even stil
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34970159
en ik heb wel een paar leuke handboeitjes, als je dat dan boeiend vindt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34970250
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:26 schreef nokwanda het volgende:
en ik heb wel een paar leuke handboeitjes, als je dat dan boeiend vindt
Dat is altijd boeiend, zelfs wanneer het niet boeiend zou zijn
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:29:05 #249
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34970252
en ik een gekneusde rib gister iets te hard gespeelt met de andere kinderen moet maandag naar het ziekenhuis voor een foto volgens de dok. kan hij ook gebroken zijn
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34970260
Waarom bleef je expres stil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')