quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef vamperotica het volgende:[..]
ow... Dat komt ook wel weer goed hoor... Weet uit ervaring dat t veel met de zwangerschap te maken heeft....
ik vind he tknap van je dat je die opmerkingen naast je neer kan leggen...
je kent zelf je lichaam en geest het beste... En weet met behulp van bepaalde mensen heus ook zelf wel wanneer het tijd is om af te bouwen en daarna te stoppen....
Wat ik nou ga zeggen is niet helemaal wat ik bedoel te zeggen, maar ik kan er de juiste woorden niet voor vinden...
Ik heb het gevoel dat je eindelijk je manier aan het vinden bent om " jouw negativiteit" om te zetten in een heleboel positieviteit......
Ik laat me sowieso niet uit het veld slaan zoals ik al zei. Ik heb lang genoeg met de schouders naar beneden gelopen, tijd om het hoofd recht te zetten als het ware. Maar nog altijd met vallen en opstaan dus.
Maar ik kan ook alleen maar leven met het idee dat het goed komt, en wat betreft die medicatie, als ik ook maar merk dat die medicatie me voor 1 procent tegen houdt in de spirituele ontwikkeling, dan stop ik er vanzelf wel mee.
Mijn ouders zijn er kritisch mee, maar ik heb gezegd dat ik het pas doe als ik 2 jaar stabiel ben. De zomer is ff afwachten hier. Zodra het langer licht wordt, gaat het drukke pas echt komen. Maar ik ga ervan uit dat mijn natuurlijke geest veel kracht heeft. En de reden dat ik medicatie kreeg had ook te maken met leeftijd. Ik bedoel, 22 jaar, wat weet je dan van het leven en van jezelf?
Ik ben sinds 6 jaar pas begonnen met het echte "volwassen" worden en mezelf verkennen. Ik zie het verkennen van mezelf ook als iets belangrijks. Precies weten hoe het van binnen werkt in mijn ziel, mijn hele innerlijk kennen zodat ik gebruik kan maken van sterke en zwakke kanten. Zelfs de zwakke kanten van een persoonlijkheid zie ik als kracht.
Zelfs van zwakte kun je leren en zelfs uit zwakte kun je sterker worden. Dus in principe is er alleen maar kracht. Misschien wel bij iedereen. Je moet alleen weten hoe je misbruik moet maken van zwakke kanten. Uitbuiten van alles een beetje
![]()
Trouwens, het zijn maar enkelen die opmerkingen plaatsen, dus het boeit sowieso niet. Als ik niet bekend stond om de anti depressiva bij die mensen, dan hadden ze wel een ander punt om mij op aan te pakken. Die lui die zoeken altijd wat waarmee ze je kunnen pakken en raken om je zo onderuit te halen. Misschien zitten ze daarom op internet, niet iedereen zit met dezelfde reden hier op fok!. Maar kan ook zijn dat die mensen het niet kunnen verteren dat iedereen anders is. Daarom zijn ze continu bezig met oordelen en veroordelen, ze kunnen zich niet in de situatie van de ander plaatsen. Ze hebben totaal geen voet op eigen bodem wellicht, ze zijn afhankelijk van hun oordeel op anderen? Zonder die oordelen stellen die mensen niets voor misschien? Dan zijn ze op zichzelf aangewezen als het ware?
Maar goed, voordat het te lang wordt, wil ik je toch het beste wensen ook nog erbij. En ga altijd uit van...." Alles komt goed ". Dat is mijn aanpak in de meeste gevallen. Door daarvan uit te gaan, werk ik tenminste richting een goed eindpunt. Ga ik ervan uit dat het niet goed komt, dan is de reis al niet goed begonnen.
En nogmaals ff over mijn eigen "ziekte", dat is een zegen geweest. Ik zie het als kracht. Dat sommigen het als ziekte zien is niet mijn probleem. Ik weet wel dat het mijn genezing gaat betekenen doordat ik ben losgebarsten in het denken en voelen. Was ik niet losgebarsten dan lag ik nu nog aan kettingen. Ik ben vrijer gaan denken, ik ben een vrijdenker geworden.
Heb altijd aan kettingen geleefd. En in een kooi ook. In een kooi met dikke tralies en daarnaast aan dikke stalen kettingen. En die heb ik allemaal los gerukt die kettingen. En die kooi heb ik ook bijna weggewerkt. Hoewel ik dus wel doorga totdat ik zo vrij ben als een vogel
![]()
Wat nou ziekte
![]()
Genezing zul je bedoelen
![]()
Ik zie genoeg mensen die niet de sticker ziekte hebben gekregen en er toch 10000 keer erger aan toe zijn dan mij. De mensen die dus wel nog aan kettingen liggen als het ware.
En misschien zijn het ook juist die mensen die het respect niet hebben. Dat die mensen binnen kaders blijven denken. Ik denk niet binnen kaders. Ik probeer buiten de kaders te denken.
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 15:11:06 ]