quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou , ik moet nog even blijven zitten...
zoonlief is thuis... brengt mij een bekertje drinken (zo'n felgekleurd neon oranje bekertje van de ikea) met vruchtensap en een bonbon ernaast...
"mama, die is voor de vitamientjes... en de chocolaatje is omdat je een mama bent en die wordne altijd blij van de chocolaatjes"
![]()
![]()
![]()
Dáár doen we het voor !
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t mannetje heeft het al door hoe hij zijn mamma moet manipuleren!
quote:
Hup.... bonbonnetjes halen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hou ook van mijn mamma
Lekker een stuk lopen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand nog wat te doen? Ik weet niet wat ik moet doen...ik weet niet waarheen of wat.
Vannacht trouwens een drukke droom gehad, ik was een vampier en hield een feest en moest mensen levend maken. Toen kwam iemand met knoflookspray om me te vermoorden
Dat is een goed idee!!! Sowieso ff eruit misschien, eerst eens gaan kijken hoe koud het buiten is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lekker een stuk lopen...
Genieten van het feit dat de aarde en de beestjes aan het wakker worden zijn... Dat het weer bijna lente gaat worden....
De verandering opsnuiven ( zou ik niet doen vlak bij een industriegebied...)
knoflookspray!
dan slaat ze me... iets met "de lijn" enzoquote:
vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste zag ik daar 2 fuutjes heel romantisch om elkaar heen zwemdansen, met buigende kopjes naar elkaar toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lekker een stuk lopen...
Genieten van het feit dat de aarde en de beestjes aan het wakker worden zijn... Dat het weer bijna lente gaat worden....
.............
Ik niet hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan slaat ze me... iets met "de lijn" enzo![]()
heerlijk vind ik dat....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste zag ik daar 2 fuutjes heel romantisch om elkaar heen zwemdansen, met buigende kopjes naar elkaar toe(oftewel baltsen dus
)
gister zag ik ze ook al druk met een nestje![]()
Ik ook. Kan er echt oprecht blij door wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk vind ik dat....
's morgens als ik buiten stap... En het ontluikende voorjaar in de lucht voel en ruik..... Kan daar zo van genieten!
oewwwww internet cafequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Mirage het volgende:
Vanuit een internetcafe..... de baby zit nog waar hij zat.
Het leek er al wat meer op, maar ze willen iig nog tot na het weekend wachten.
(tenzij de de baby zichzelf aankondigd natuurlijk)
Jah, kan ik mooi gecontroleerd mijn blinde typekunsten uittesten aangezien het toetsenbord een andere indeling heeft dat dat het ingesteld is.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow
Ik stond gister gewoon te genieten van de ondergaande zon achter een wolk toen ik voor een brug stilstond
Ha Metroquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow
Ik stond gister gewoon te genieten van de ondergaande zon achter een wolk toen ik voor een brug stilstond
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Metro2005
Dank voor je palm!
Ben jij ook tevreden met de laptop?
Mooi is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ha Metro
Ik zie vaak vanuit de trein de meest mooie zonsondergangen![]()
alles nog goed in je nieuwe huisje?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]hee, ja hoor, alleen het geluid doet het niet via de speakers
(heb er winxp op geknald) , wel via de koptelefoonuitgang
![]()
![]()
Was dat bij jou ook? dan zoek ik namelijk niet verder met verschillende drivers enzo
dat heb je nog snel gedaan dan. Oei, dus jullie hebben nog geen warm water? Je woont er toch al wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mooi is dat heen ja hoor, vanavond laatste stukje verven en morgen laminaat halen en de geiser losmaken en naar mijn oom brengen
(kan die hem maken want hij is stuk momenteel
)
altijd nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
Klopt, al vanaf de derde week problemen mee gehad, vergeten te melden.. soms doen ze het, soms niet,...
Ehh, meestal niet....
nope, geen warm water, wel een kachel die het doet gelukkigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat heb je nog snel gedaan dan. Oei, dus jullie hebben nog geen warm water? Je woont er toch al wel?
oh, dan is het niet zo erg...als je er nog niet woont dus. Alhoewel, geen stroom is natuurlijk niet zo handig als je aan het klussen bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nope, geen warm water, wel een kachel die het doet gelukkigen nee woon er nog niet
eerst maar eens alles in orde maken. Heb bv ook nog geen stroom (ambtenaren
![]()
)
Een vriend van me woont 3 huizen verderop, verlengsnoer ertussen en gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oh, dan is het niet zo erg...als je er nog niet woont dus. Alhoewel, geen stroom is natuurlijk niet zo handig als je aan het klussen bent.
lucky you!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een vriend van me woont 3 huizen verderop, verlengsnoer ertussen en gaantenminste licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |