Zonder gein, ik was aan het geinen maar toch ook niet.quote:
Chill ffquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!
Or she...or it...
En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen![]()
WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA![]()
Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.
Liever gezegd...
THE LORD
The lord is nog de mooiste benaming.
Nu tijd voor rust, ik ervaar geen connectie meer....maar ik wil connectie hebben. Verbonden zijn ook. En zo kracht putten uit die verbondenheid
quote:
Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.
Het is een cliche maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ie waar is:
Werk om te leven maar leef niet om te werken.
Echt..... zorg dat je leven buiten je werk nooit gaat lijden onder je werk omdat dat DE prioriteit is.
![]()
Werken moet leuk blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar als ik weet dat die dingen geregeld zijn voor het weekend slaap ik een stuk beter
@ dreamy
dat is idd een vet nummer.. had hem hier ook net aanstaaan. The unforgiven 2 is ook erg goed
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij isquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Werken moet leuk blijvenJe moet je leven niet hoeven op te geven, maar dat is makkelijk gezegd hier. In ieder geval moet het werken niet ten kostte gaan van levensgeluk. Het beste is als werken bijdraagt aan levensgeluk
Metallica is echt goed, ik luister het nog steeds vaker. Heb bijna alles van ze, maar nog steeds niet helemaal alles.
Ik word gewoon actief van die muziek. En dan krijg je zulke posts als net
Dan denk ik dat God de trap komt aflopen vanuit de hemel
Alsof hij met zwaard aan komt zetten en korte metten gaat maken met alles dat niet klopt
Plaatje van God via Google dan maar.....
[afbeelding]
Als God zo druk is, mag je mij niets kwalijk nemenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij is![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Mirage het volgende:
* Mirage zet ook maar een kopje kamille thee voor Dromenvanger....
alsjeblieft schat...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
Nok geeft DV een houtenhamerverdoving en nokt em
Ik ben hopeloos verlorenquote:
chips...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe arme dromie
heeft iemand nog wat voor mij?
zakje chips?
kusje?
slaapliedje?
heb net een zakje bolognaise op van croky ...mmmmmmmmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
chips...
ik moet even Oversight bellen dat hij chips meeneemt.
3 zakken chips... naturel, paprika en bolognaise.. ik weet niet waar ik het meest trek in heb..
Chips...![]()
Ik heb al tijden geen chips gegeten.. en ik heb echt trek in chips !
Brian is ondertussen Oversight aan het bellen en hij neemt niet op![]()
Ik sprak hem 10 minuten geleden nog..
hij zat in de trein...
er werd net wat omgeroepen
de trein kan nog niet wegrijden
want er is geen conducteur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ey vamp. hoest met jou? zie je de laatste tijd niet meer zo vaak hierquote:
nee...Beetje druk.. met kids, ggz, maatschappelijk werk, uitkeringen aanvragen, maatschappelijk werk en hormonen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey vamp. hoest met jou? zie je de laatste tijd niet meer zo vaak hier![]()
*aait over vamp*quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee...Beetje druk.. met kids, ggz, maatschappelijk werk, uitkeringen aanvragen, maatschappelijk werk en hormonen!![]()
welkom thuis!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeej ben eindelijk thuis van werken
dank jequote:
je weet me maildoosje te vinden toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Barra... ik reageer hier even ipv in het Solse gat topic. Mijn ava werkt niet nee. Ik heb een andere foto die ik tot ava wilde transformeren maar dat lukt me maar niet.
okay..... on it's wayquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet me maildoosje te vinden toch?![]()
Ahhh, hier is iequote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]there you go babe
![]()
truste iedereen Barra gaaf maffies doen
Nou tis niet zo zeer leiderschap waar ik op heb gesolliciteerd.. ja een andere baan wel, wwonbegeleider.. maar daar hoor ik niks van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:45 schreef vamperotica het volgende:
bastard.......
Ook voor jou trok ik....
De Keizer......
die eventueel nieuwe baan... Biedt die je meer stabiliteit?
Ben je op zoek naar een baan waar je meer 'leiderschap'krijgt? Of is er een kans dat deze baan je die gaat geven?
Je weet iig wel je energie goed te verdelen en op de juiste zaken te richten!
Soms moet je even je aandacht richten op zaken waar je misschien niet zo blij mee bent... Maar als je eenmaal door die zure appel heen bent....
me 2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat ik ook doe, ik word vandaag maar niet wakker :S wellicht komt dat nog
doe hem de groetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef Mirage het volgende:
* Mirage gaat even douchen.. spulletjes bij elkaar pakken.. en over een uuurtje of zo öp naar de gyn".
Ik moet er nog even over denken of ik er zin in heb of niet..![]()
Nou , ik moet nog even blijven zitten...quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou , ik moet nog even blijven zitten...
zoonlief is thuis... brengt mij een bekertje drinken (zo'n felgekleurd neon oranje bekertje van de ikea) met vruchtensap en een bonbon ernaast...
"mama, die is voor de vitamientjes... en de chocolaatje is omdat je een mama bent en die wordne altijd blij van de chocolaatjes"
![]()
![]()
![]()
Dáár doen we het voor !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |