Ja, maar dan alleen de roze en paarse en groene en zo. niet de gewone bruine.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Als je al die platgereden paashaasjes ziet liggen enzo bedoelen jullie?
sorry, flauw![]()
Beetje moe. Geen puf om programma's te kijken waarbij ik moet nadenken. Heb eigenlijk alleen nog maar zin in mijn boek.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Knock knock....of moet ik zeggen: Nok Nok?![]()
hoe gaat het hier? A Haunting nu op Discoverykijken
![]()
was het nog wat?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Knock knock....of moet ik zeggen: Nok Nok?![]()
hoe gaat het hier? A Haunting nu op Discoverykijken
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef sararaats het volgende:
ik kan niet slapen
quote:
quote:"Heel lang geleden bestond er volgens de grootouders geen dag en geen nacht.
Hunab K'u was het enige dat bestond. Hunab K'u was het middelpunt.
Hunab K'u was de bron zonder einde.
De grootouders zeiden tegen de dochterwinden
dat ze de makrokosmos tevoorschijn moesten blazen.
Hunab K'u verborg zich en verdeelde zich in nicht en neef.
Samen zongen zij het scheppingslied.
In alles wat er bestaat - het heelal, de melkwegstelsels,
de zon en de aarde - weerklinkt die stem.
Licht en duisternis en al het bestaande zijn slechts een lied van Hunab K'u.
Hunab K'u slaapt in alle genoemde en ongenoemde dingen."
(Uit: Medicijnvrouw, Lynn V. Andrews)
Het is nu aan jou om Hunab K'u te wekken in jouw aanwezigheid.
'Word wakker, de dageraad is aangebroken' *
OH YUM, HUNAB K'U, EVAM MAYA, E MA HO!
quote:
ow, well.... behalve als slaapliedje kan het ook werken als energieopwekker hoor. Het hoeft niet intensief en vermoeiend te zijn.quote:
Dus... ik .. hoef.. helemaal niet heel de kamasutra af te werken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, well.... behalve als slaapliedje kan het ook werken als energieopwekker hoor. Het hoeft niet intensief en vermoeiend te zijn.
Die haast onmogelijke acrobatiek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus... ik .. hoef.. helemaal niet heel de kamasutra af te werken?
Ja positief welquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:39 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is je telefoontje met een eventuele nieuwe werkgever gister verlopen?
smoesjes!quote:
Ik heb het niet naar mn zin en zou voor minder geld nog overstappenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
smoesjes!
wel tof dat je nu misschien een andere baan hebt.
ik heb vorige week ook een aanzoek gehad maar die heb ik afgewezen.. verdiende wel meer maar heb het hier erg naar mijn zin, en geld is ook niet alles
k heb zin in solsegat meet!
![]()
als je zelfs voor minder geld weg zou gaan is je baan idd niet leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het niet naar mn zin en zou voor minder geld nog overstappen
Solse gat.. ben ik ook wel eens geweest inderdaad.. vergiste me ff in de afstand nog maar was wel apart om mee te maken moet ik zeggen
oO< het kleine kuiken gaat komen wanneer de tijd daar isquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Al nieuwe ontwikkelingen rond Mirage's zwangerschap? Wanneer gaan ze het kindje halen?
![]()
![]()
![]()
Ja graagquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef vamperotica het volgende:
Bastard... Wil je nog een kaartje?
Mooiquote:"Heel lang geleden bestond er volgens de grootouders geen dag en geen nacht.
Hunab K'u was het enige dat bestond. Hunab K'u was het middelpunt.
Hunab K'u was de bron zonder einde.
De grootouders zeiden tegen de dochterwinden
dat ze de makrokosmos tevoorschijn moesten blazen.
Hunab K'u verborg zich en verdeelde zich in nicht en neef.
Samen zongen zij het scheppingslied.
In alles wat er bestaat - het heelal, de melkwegstelsels,
de zon en de aarde - weerklinkt die stem.
Licht en duisternis en al het bestaande zijn slechts een lied van Hunab K'u.
Hunab K'u slaapt in alle genoemde en ongenoemde dingen."
(Uit: Medicijnvrouw, Lynn V. Andrews)
Het is nu aan jou om Hunab K'u te wekken in jouw aanwezigheid.
'Word wakker, de dageraad is aangebroken' *
OH YUM, HUNAB K'U, EVAM MAYA, E MA HO!
WTF heb jij een linker en een rechter gezicht!!???! FOTO!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
De zon schijnt hier helemaal naar binnen
Mijn hele rechter gezicht in het zonlicht, mijn hele rechterkant van het lichaam in het zonlicht en die warmte doet goed
Zon
Ik wil zomer!!!!!!
Je rechterhelft is ontwaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
De zon schijnt hier helemaal naar binnen
Mijn hele rechter gezicht in het zonlicht, mijn hele rechterkant van het lichaam in het zonlicht en die warmte doet goed
Zon
Ik wil zomer!!!!!!
De rechterkantquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
WTF heb jij een linker en een rechter gezicht!!???! FOTO!!!
Zo voelt het wel aan inderdaad. Die opwarming door de zon, alsof mijn lichaam gaat leven door die warmte van de zonquote:
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo voelt het wel aan inderdaad. Die opwarming door de zon, alsof mijn lichaam gaat leven door die warmte van de zon
Kan echt niet wachten totdat het warm weer wordt.
21 maart begint de lente toch of niet?
Dan moet ik die zonnebank helemaal gaan opzetten en eronder gaan liggen en die lampen zijn half op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoel
Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon ff zonnebankje doen ... geeft je hetzelfde gevoel
Hupquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijk
same here... ik mag 1x per week bij de fitness onder de zonnebank....maar ik moet er echt een tijd voor afspreken en daar heb ik dan weer geen tijd voorquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen slecht plan. Heb iedere ochtend last van sneeuwblindheid als ik in de spiegel kijk
Dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
same here... ik mag 1x per week bij de fitness onder de zonnebank....maar ik moet er echt een tijd voor afspreken en daar heb ik dan weer geen tijd voor
21 maart begint de lente, dan kun je een echte kuur volgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Alleen krijg ik jeukende pukkeltjes als ik er teveel onder ga. En om enig effect te scoren heb ik aan een kuurtje van 10x echt niet genoeg. Dus blijf ik maar sneeuwwitje.
Dus je bent kleurrijk van binnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Alle kleur is gewoon direct mijn ziel in getrokken.
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaakquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd
Tijd-planning, vrijetijdsplanning. Tijd maken voor jezelf ook wel
Ik heb makkelijk praten misschien, heb oceanen van vrije tijd.
Oceans of time. Nu nog geld en ik ben klaar. Nee geld is niet belangrijk....maar toch.
Maar je doet het met plezier of niet soms?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaak
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar je doet het met plezier of niet soms?
Tja, dat krijg je....als je werkt op zulke tijden. Maar ieder baantje heeft zo zijn nadelen, zeker als het tijdrovend is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
snap out of itquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!
Or she...or it...
En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen![]()
WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA![]()
Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.
Liever gezegd...
THE LORD
The lord is nog de mooiste benaming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |