21 maart begint de lente, dan kun je een echte kuur volgenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Alleen krijg ik jeukende pukkeltjes als ik er teveel onder ga. En om enig effect te scoren heb ik aan een kuurtje van 10x echt niet genoeg. Dus blijf ik maar sneeuwwitje.
Dus je bent kleurrijk van binnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef nokwanda het volgende:
Alle kleur is gewoon direct mijn ziel in getrokken.
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaakquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd
Tijd-planning, vrijetijdsplanning. Tijd maken voor jezelf ook wel
Ik heb makkelijk praten misschien, heb oceanen van vrije tijd.
Oceans of time. Nu nog geld en ik ben klaar. Nee geld is niet belangrijk....maar toch.
Maar je doet het met plezier of niet soms?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zit vandaag en morgen nog wel tot 21:00 op de zaak
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar je doet het met plezier of niet soms?
Tja, dat krijg je....als je werkt op zulke tijden. Maar ieder baantje heeft zo zijn nadelen, zeker als het tijdrovend is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
snap out of itquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!
Or she...or it...
En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen![]()
WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA![]()
Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.
Liever gezegd...
THE LORD
The lord is nog de mooiste benaming.
Zonder gein, ik was aan het geinen maar toch ook niet.quote:
Chill ffquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
God is coming, en Dude is he pissed!!!!!!!!!!!!
Or she...or it...
En hij zal komen...hij gaat komen.....en zal wraak nemen![]()
WHOEEHHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHA![]()
Ik ga hem oproepen, ben soms niet actief erin. Maar ik ga weer actief bezig zijn met het oproepen van God. Of de Duivel van mijn part. God of de Duivel. Maakt niet uit.
Liever gezegd...
THE LORD
The lord is nog de mooiste benaming.
Nu tijd voor rust, ik ervaar geen connectie meer....maar ik wil connectie hebben. Verbonden zijn ook. En zo kracht putten uit die verbondenheid
quote:
Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind het niet erg.. maar het verneukt wel je avond. probeer alles in te plannen maar soms wil het gewoon niet
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey hoor es ff.... jij bent nog jong dus ik ga je nu een goeie raad geven.
Het is een cliche maar ik kan je uit ervaring vertellen dat ie waar is:
Werk om te leven maar leef niet om te werken.
Echt..... zorg dat je leven buiten je werk nooit gaat lijden onder je werk omdat dat DE prioriteit is.
![]()
Werken moet leuk blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar als ik weet dat die dingen geregeld zijn voor het weekend slaap ik een stuk beter
@ dreamy
dat is idd een vet nummer.. had hem hier ook net aanstaaan. The unforgiven 2 is ook erg goed
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij isquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Werken moet leuk blijvenJe moet je leven niet hoeven op te geven, maar dat is makkelijk gezegd hier. In ieder geval moet het werken niet ten kostte gaan van levensgeluk. Het beste is als werken bijdraagt aan levensgeluk
Metallica is echt goed, ik luister het nog steeds vaker. Heb bijna alles van ze, maar nog steeds niet helemaal alles.
Ik word gewoon actief van die muziek. En dan krijg je zulke posts als net
Dan denk ik dat God de trap komt aflopen vanuit de hemel
Alsof hij met zwaard aan komt zetten en korte metten gaat maken met alles dat niet klopt
Plaatje van God via Google dan maar.....
[afbeelding]
Als God zo druk is, mag je mij niets kwalijk nemenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mooi plaatje, je ziet hoe druk hij is![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:51 schreef Mirage het volgende:
* Mirage zet ook maar een kopje kamille thee voor Dromenvanger....
alsjeblieft schat...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
Nok geeft DV een houtenhamerverdoving en nokt em
Ik ben hopeloos verlorenquote:
chips...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe arme dromie
heeft iemand nog wat voor mij?
zakje chips?
kusje?
slaapliedje?
heb net een zakje bolognaise op van croky ...mmmmmmmmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
chips...
ik moet even Oversight bellen dat hij chips meeneemt.
3 zakken chips... naturel, paprika en bolognaise.. ik weet niet waar ik het meest trek in heb..
Chips...![]()
Ik heb al tijden geen chips gegeten.. en ik heb echt trek in chips !
Brian is ondertussen Oversight aan het bellen en hij neemt niet op![]()
Ik sprak hem 10 minuten geleden nog..
hij zat in de trein...
er werd net wat omgeroepen
de trein kan nog niet wegrijden
want er is geen conducteur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|