Dat heeft mijn vriend ook, maar hij heeft er geen last meer van....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik een gekneusde ribgister iets te hard gespeelt met de andere kinderen
moet maandag naar het ziekenhuis voor een foto volgens de dok. kan hij ook gebroken zijn
ik ook niet heel erg...alleen als ik adem haalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriend ook, maar hij heeft er geen last meer van....
Omdat we zo gelijktijdig op en neer aan het posten waren. Moest het gewoon even doorbrekenquote:
Ja dacht ik alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat we zo gelijktijdig op en neer aan het posten waren. Moest het gewoon even doorbreken
Neu hoor.... moest gewoon even iets anders doen hiero
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zal zo ff kijken Barb
Eerst ff biertje pakken, ik heb heel licht bier nu, smaakt bijna naar water maar is lekker zoet.
Ik kijk zo, en als ik er wat mee kan dan laat ik het wel horen.
Ik gooi alles op het forum wat ik in mijn hoofd heb zitten. Ik bedoel, zo persoonlijk is het niet eens meer wat ik schrijf. Het zijn gewoon technieken die ik toepas hier om nog beter te voelen en nog hoger in de lift te gaan. Ik wil mijn eigen geest en ziel overstijgen zoals ik al zei.
Ik bedoel ook, pas als ik praat over depressie zie ik het als persoonlijk. Als ik praat over ideeën dan zie ik dat als algemeen. Het zijn visies van mij als het ware. Dus ik schaam me ook niet voor wat ik schrijf
ff biertje en dan kijk ik in dat topic.
We're flying high!!! We're flying right up to the sky
Ben zo terugquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookik schrijf alles op
typ dus
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
(ff lullige opmerking: frisse neus en sigaret. gaat dat samen?)
Ik ben een tweelingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben jij trouwens een schorpioen? Omdat je zo graag spithoeft niet maar gewoon een vraagje
Misschien had je samen met de kleine een tukkie moeten gaan doen. Nu ben jij bekaf en zij wakkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sorry Droom....ik ben zo moe en die kleine is wakkertot later xxx
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Bewezen?misschien door sommigen maar wetenschappelijk vast niet
ze zijn wel: recht door zee en koppig, naar ik weet
Dat daagde me laatst jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:35 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
bevestig jij het ook nog even zeg
*ram is*
Tot laterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Sorry Droom....ik ben zo moe en die kleine is wakkertot later xxx
dank jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben ook wat ziekjes, maagpijn, alsof ik buikgriep krijgBeterschap ermee!!!!
geen idee wat de-magnetisering is eigenlijk.quote:Ben weer elders geweest en het ging over het aura laten zuiveren door mensen, maar ik ga verder met die dame erover. Leuke dame is het. De-magnetiseren doet ze ook aan of is het juist magnetiseren? In ieder geval energie dingen doen met het lichaam en de geest.
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben een beetje ziekjes vandaag en heb heel veel medelijden met mezelf![]()
![]()
hele dag liggen maffen en de meest idiote dromen gehad![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bent
*toch wel medelijden heeft*![]()
Dat was niet de insteek? Dat komt ook later wel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij heb ik een hele lieve en leuke dame gevonden die mij kan inwijden in Reiki
Ik ken haar dus al langer en ze is Master erin. Dus ik heb weer een punt om naar toe te gaan. Ben met haar aan het praten erover, dus dat komt ook nog goed
Ik verheug me er nu al opZe doet ook masseren. ( geen erotische massage, maar puur om te magnetiseren en nog meer)
Zegt ze heel droog van..." Maar ik masseer geen geslachtsdelen"
![]()
Dat was niet eens mijn insteek in het hele verhaalIk wil gewoon ingewijd worden in Reiki.
Dat masseren van mijn geslachtsdeel komt later nog wel
ik gedraag me ook bijna als een vent als ik grieperig ben, vind mezelf heel zielig enzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je dit zi schrijft ga ik nog denken dat je een man bent
*toch wel medelijden heeft*![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Zegt ze heel droog van..." Maar ik masseer geen geslachtsdelen"
![]()
Dat was niet eens mijn insteek in het hele verhaalIk wil gewoon ingewijd worden in Reiki.
Dat masseren van mijn geslachtsdeel komt later nog wel
Okay okay..... jij bent ook zielig met je ribbetjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik geloof niet in zelfmedelijde
stelletje kneuzen hieroquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay okay..... jij bent ook zielig met je ribbetjes
Puur Reiki achtig dus, ik ga daarheen om Reiki te krijgen dus. De rest doet niet terzake.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek? Dat komt ook later wel?![]()
mijn poes wil dat ik NU naar der toega om zo te gaan stappen, ik ga er dus vandoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:57 schreef Marietje_34 het volgende:
OK, mijn poezen willen dat ik NU bij ze op de bank kom liggen om tv te kijken, ik ga er dus vandoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |