quote:
Tot later
![]()
Ik ben ook moe
![]()
Ik moet mijn energie beter indelen, ik heb wel nog steeds het idee dat de wereld niet goed in elkaar steekt, niet eens de armoede of oorlog. Wat achter deze wereld steekt. Wat niet te zien valt dus. De oppervlakte van het leven is slechts een promilage van de inhoud. De oppervlakte stelt niets voor. Achter de oppervlakte ligt een diepte, en in die diepte ligt veel verscholen wat dus echt niet deugt. Kan wederom overdreven klinken, maar ik voel aan mijn water dat zaken niet deugen. Maar ik sluit me goed af, ik zet die kraan dicht, hoewel ik op reis zal moeten nog
![]()
Om te helen, niet eens om te genezen, genezen is iets dat pas gebeurt als ik sterf waarschijnlijk. Het proces van heling is veel sterker. Genezing is slechts een eindpunt, genezing vind nooit helemaal plaats. Heling stopt nooit. Misschien is heling wel genezing. Dat genezing als woord totaal niets zegt, genezing staat voor stilstand, heling stopt nooit. Dus bij heling bereik je altijd een punt waar je je nog beter voelt. Zonder achteruit te gaan.
Heb vandaag weer zo'n idee dat er zaken niet goed zijn op een bepaalde manier, dat voel ik dan aan. Dat er gewoon van alles mis is en niet goed zit en ga zo door. Dat het gewoon een zooitje ongeregeld is van wat zich ook afspeelt achter dit niveau.
Maar dat kan ook liggen dat ik zelf nog beter moet verder gaan. Heb soms zin om te springen daarheen, om te kijken wat allemaal fout is. Gewoon springen uit deze realiteit en kijken in de bron van alles.
Om vervolgens zaken te veranderen zodat ik niet die druk voel.
Ben dus ook moe nu jah, en ga zo ff muziek luisteren. Straks op de bank liggen en dan ga ik me nog actiever inzetten om het achterliggende verhaal te weten te komen. Ik zal beter moeten leren plannen. Ik zal 's morgens de draad beter moeten leren oppakken. Vandaag ook weer 4 uur weggegooid door teveel aanwezig te zijn op het niveau waar niets te halen valt.
Veels te lang op het niveau geleefd waar niets te bereiken en te halen valt. Weg uit de ellende
Het gaat niet eens om het halen en profijt halen eruit, het gaat niet om iets te bereiken. Ik wil heling dus. Helen. Ik wil mezelf helen
![]()
En er valt veel te helen. De wortels rijken tot in de diepte van alles. En misschien is dat bij iedereen zo. Ik bedoel, wanneer kun je dan weer zeggen dat je genezen bent? Hoe voelt genezing aan? Wat is 100 procent gezond zijn?
Hoe ziet een eigen realiteit eruit die bij je past?
Kan een vreemde post zijn, maar ik zie het bestaan als een oneindige diepte en hoogte. Ik leef niet op de oppervlakte. Er is zoveel meer. En hoe dieper of hoger je gaat, des te meer je tegenkomt. Zowel positief als negatief. Dus om het nu af te sluiten, zal ik gaan reizen wederom. En dan kom je vanzelf het negatieve tegen. Dat weer kan worden weggewerkt. Zelfs met focus en gedachtes en dromen of wat dan ook.
Tis gewoon een grote reis
![]()
Die altijd goed afloopt, als je je hart volgt. De kracht van het hart is de grootste kracht. De kracht van een sterk hart, verslaat alles. Omdat je altijd vol met positieve energie bent
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-02-2006 18:18:34 ]