Als je dat plaatje van Kluivert weer eens post zonder enige tekst vind ik dat niet echt toevoegend. Dat we dit jaar de Champions League winnen is toch al wat langer duidelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tsjees, waar slaat dat nou weer op?![]()
Je weet best dat dat mijn tvp isquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je dat plaatje van Kluivert weer eens post zonder enige tekst vind ik dat niet echt toevoegend. Dat we dit jaar de Champions League winnen is toch al wat langer duidelijk.
Ja ik bedoelde het ook 100% serieus enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef anoukforza het volgende:
pff..stoer zeggen dat Ajax \\\'\\\'buiten het duel om\\\'\\\' ook gaat winnen maar vervolgens 16 of 17 zijn en niet eens heengaan?
Harde kern van Den Bosch komt ook de hoek om kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
nashje de internethooligan van 16 jaar :\')
Dat klopt. Jouw tvp is één van de mooistequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je weet best dat dat mijn tvp is(en ja, tvp\'s kunnen toevoegender dan mijn tvp, maar het staat nog altijd beter dan alleen \'tvp\'). Bovendien post ik verder genoeg inhoudelijk om die ene tvp van mij niet als algehele beschrijving van mijn posts te gebruiken.
Je optimisme verder vind ik aanstekelijk. Ik hoop met je mee.
Volgens mij gingen we net behoorlijk langs elkaar heen (ook teruglezend hoe jij reageert op anoukforza etc). Don\\\'t worry, van mijn kant uit kan M0NTANA meepraten over mijn onkunde om bepaalde (in bijvoorbeeld M0NTANA\\\'s geval - sarcastische) posts juist te interpreteren / lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat klopt. Jouw tvp is één van de mooiste. Maar ik post verder ook genoeg inhoudelijk, dus af en toe een \\\\\\\'trolletje\\\\\\\' of grapje moet kunnen
.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Is gewoon een Nederlands filmpje, maar van een Engels forum gehaald.
Wordt dat niet grotendeels bepaald door de eerdere Ajax - Feyenoord van dit seizoen? Als je al een keer verloren hebt, zie je de return meteen wat minder rooskleurig?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:02 schreef jna het volgende:
Toch moet ik met pijn in m\'n hart toegeven dat ik geen goed voorgevoel heb![]()
Misschien ook maar dat zit niet eens zo in m'n hoofd. Ik zit meer met het spel de laatste tijdquote:Op zondag 5 februari 2006 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wordt dat niet grotendeels bepaald door de eerdere Ajax - Feyenoord van dit seizoen? Als je al een keer verloren hebt, zie je de return meteen wat minder rooskleurig?
Ik kan me die pegel van hem tegen Bayern dat jaar nog wel herinneren. Overstapje Litmanen buiten de 16, komt daar Finidi George even aan met zijn buitenkantje rechts, de bal zo in de rechterbovenhoek krullend (of pegelend, het was een vrij hard schotquote:
"Man, wat een team" bedoel jequote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kan me die pegel van hem tegen Bayern dat jaar nog wel herinneren. Overstapje Litmanen buiten de 16, komt daar Finidi George even aan met zijn buitenkantje rechts, de bal zo in de rechterbovenhoek krullend (of pegelend, het was een vrij hard schot). Man, wat een doelpunt.
Mooi dat het ook op die manier bij de Feyenoorders leeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Merkie het volgende:
Godver, wat haat ik die \\\\\\\"Klassiekers\\\\\\\" toch. Ben zo zenuwachtig gewoon. Hoop stiekem dat het al afgelopen is als ik wakker word
. Maken jullie \\\\\\\'t Feyenoord een beetje makkelijk a.u.b.
?
Op 1 of andere manier ben je op zulke dagen ook EXTRA vroeg wakker waardoor het dus nog langer duurt.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Merkie het volgende:
Godver, wat haat ik die \\\"Klassiekers\\\" toch. Ben zo zenuwachtig gewoon. Hoop stiekem dat het al afgelopen is als ik wakker word
. Maken jullie \\\'t Feyenoord een beetje makkelijk a.u.b.
?
Zal wel een gelijkspel worden danquote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Merkie het volgende:
Wel gek eigenlijk, dat er eigenlijk van beide kanten vaak een slecht voorgevoel over de wedstrijd heerst.
Ik zie een combinatie van 2-2, 93ste minuut, Huntelaar en jouw usericonquote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef Nashje het volgende:
Ik heb er best een goed gevoel over. Heb zo\'n gevoel dat Huntelaar belangrijk gaat worden.
Mooit doelpunt jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik kan me die pegel van hem tegen Bayern dat jaar nog wel herinneren. Overstapje Litmanen buiten de 16, komt daar Finidi George even aan met zijn buitenkantje rechts, de bal zo in de rechterbovenhoek krullend (of pegelend, het was een vrij hard schot). Man, wat een doelpunt.
Zeker de spanning voor morgenquote:
K-J kennende zou dat niet eens zo raar zijn. Die gozer maakt (halve) omhalen bij de vleet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie een combinatie van 2-2, 93ste minuut, Huntelaar en jouw usericon![]()
Dit was geen omhaal, meer een neerhaalquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
K-J kennende zou dat niet eens zo raar zijn. Die gozer maakt (halve) omhalen bij de vleet.
Niet te snel zeggen, straks wordt het net als vorige week zondagquote:Op zondag 5 februari 2006 00:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax gaat echt wel winnen straks!
Dan ben ik in ieder geval tot woensdag EXTREEM blijquote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
ALS we winnen (ik reken er niet op) dan ga ik echt heel blij worden, zal een hoop frustratie weg werken iig
Hoezo tot woensdag?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval tot woensdag EXTREEM blij
Topgozer die Klaas Janquote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Interview met Pascal Bosschaart:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.\'
--------------------------------------------------------------------------------
Whehehehe, KJ
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
quote:
Huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.\'
Whehehehe, KJ
Humorquote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
quote:
Whehehehe, KJ
Anders mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:47 schreef The_Hives het volgende:
zo, vandaag feyenoord eventjes oprollen
Daarom. 2e cornerquote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef -Wolf- het volgende:
kinderachtig. Sneijder schiet er dalijk wel 1tje in van 20 meter.
Heerenveen supporters zijn nou eenmaal dom en niet origineel....dat blijkt ook wel omdat ze maar 2 nummers over Heerenveen kunnen zingenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Urquhart het volgende:
Die Sneijder is het onderhand wel gewend denk ik, wat is eigenlijk de aanleiding geweest, dat ze zelfs in Friesland fluiten?
Niet waar :\')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heerenveen supporters zijn nou eenmaal dom en niet origineel....dat blijkt ook wel omdat ze maar 2 nummers over Heerenveen kunnen zingen
Ajax staat anders wel 2-1 achter :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
We foppen die klakkies iedere keer weer in die badkuip van ze.
net als vorig jaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax staat anders wel 2-1 achter :\')
Dat roep ik al maanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Mag dit seizoen snel voorbij zijn? Dank u
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef jna het volgende:
3-2, het zal toch niet...
inderdaad. ga nu maar weg Blind, je bent een beste jongen maar ik zie het er gewoon niet meer in zitten met je.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:24 schreef keijz het volgende:
Nou dat was weer kut.
Rustig maar, het gaat niet meer om dit seizoen, dat is toch al verloren. Blind is gewoon rustig aan het voorbereiden op volgend seizoen (Onee, dat zei hij vorig seizoenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
inderdaad. ga nu maar weg Blind, je bent een beste jongen maar ik zie het er gewoon niet meer in zitten met je.
Ja tuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat toch over Willem II?
Het is inderdaad ook hypocriet tegenover Adriaanse, Wouters, Koeman en Olsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef jna het volgende:
Blind![]()
Het kan gewoon niet dat je mag aanblijven als je ZO vaak verliest.
Pas bij 7 punten achterstand op de nummer 5quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaat hij nu echt nadenken over een vertrek. Please!
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaat hij nu echt nadenken over een vertrek. Please!
We halen wel Uefa Cup via de beker.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef 2Drix het volgende:
We gaan die fucking play-offs niet eens halen zo..![]()
Normaal gesproken waren hierdoor al 2 trainers ontslagen en meneer blind mag gewoon aanblijven omdat hij toevallig wel goed kon voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook hypocriet tegenover Adriaanse, Wouters, Koeman en Olsen.
Gaat over Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
FEYENOORD. Haha, sukkelts
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Waarom zit je niet in het stadion, beetje hooligan zijn op i-net he :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Na al die jaren, ben je blij nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Tot zover mijn troll. Altijd al eens willen doen ghehe.
Willem II knurft, Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
.
Idd, als ie nu gewoon al langs de kant was gaan staan om het team naar voren te schreeuwen ipv maar te zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Dat gevoel heb ik ook, dat is misschien nog wel het ergstequote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Berusting is goed moet je maar denkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef zjroentje het volgende:
Berusting lijkt me idd het juiste woord ...
Die hoop was bij mij al maanden vervlogen, het is gewoon hopen op niet te grote afgang.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef endr0me het volgende:
owjah als er nog enige hoop was om verder te komen in de champions league.. dan kan die nu van de hand worden gedaan lijkt me![]()
ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jna het volgende:
hoever kunnen we nog zakken.
niets lukte en Rosales is weer de koning van de totaal mislukte "voorzetten"....quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Het probleem vandaag lag behoorlijk aan de passing. Er kwam geen enkele bal goed aan, allemaal met een rolletje alsof ze aan het golfen waren....
Vandaag?????????quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Het probleem vandaag lag behoorlijk aan de passing. Er kwam geen enkele bal goed aan, allemaal met een rolletje alsof ze aan het golfen waren....
Ja precies, daarom moet ie nou weg. Hij heeft het al zover laten komen dat een nederlaag tegen feyenoord al ingecalculeerd is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef keijz het volgende:
Ik denk niet dat DB weg gaat.. dit verlies was, hoe erg het ook klinkt, toch wel een beetje ingecalculeerd
ja, prima, ha dik ook al verwacht. Maar de manier WAAROP weer, slap en lusteloos, totaal geen wil om te winnen leek het wel. En dan dus nog vage wissels WEER!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef keijz het volgende:
Ik denk niet dat DB weg gaat.. dit verlies was, hoe erg het ook klinkt, toch wel een beetje ingecalculeerd
serieus, Koeman is stukken beter dan Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Oprotten dus, geen haar beter dan Ronald Koeman...
Precies, Harry die de laatste paar wedstrijden aardig staat te ballen laat hij op de bank zitten en hij stelt Babel op, degene die al maanden niks presteertquote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
EN hij wisselt volkomen debiel.
Sorry hoor, maar niet alleen DB is mede aan deze situatie. Jarenlange mismanagement gingen hier vooraf. Zie louis v g, die het verdomde om meerdere contracten te verlengen. Maargoed, play-offs halen we wel. De komende 5 wedstrijden zijn tegen mindere goden en moeten daar onze puntjes tegen pakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja precies, daarom moet ie nou weg. Hij heeft het al zover laten komen dat een nederlaag tegen feyenoord al ingecalculeerd is.
ja en dan ook nog eens in de laatste 15 minuten terwijl ze de hele fokking 2e helft geen kans weten te creeren.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, Harry die de laatste paar wedstrijden aardig staat te ballen laat hij op de bank zitten en hij stelt Babel op, degene die al maanden niks presteert
Hoe gek het ook klinkt nu, ik denk eerlijk gezegd dat ze tegen Inter best een goede kans maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets lukte en Rosales is weer de koning van de totaal mislukte \"voorzetten\"....
Echt, kanslozer dan dit Ajax heb ik het echt nog nooit gezien.
Inter moeten ze maar lekker niet komen opdagen, dan verlies je \"maar\" met 3-0.
nee het is niet alleen zijn schuld nee, maar hij doet nu gewoon echt niks goed die gast. daarom moet ie oprotten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar niet alleen DB is mede aan deze situatie. Jarenlange mismanagement gingen hier vooraf. Zie louis v g, die het verdomde om meerdere contracten te verlengen. Maargoed, play-offs halen we wel. De komende 5 wedstrijden zijn tegen mindere goden en moeten daar onze puntjes tegen pakken.
Koeman deed precies hetzelfde als Blind vandaag, je staat achter tegen f'noord en wie breng je? Een 17 jarig opdondertje, Koeman deed dat toen ook met Aborah geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, Harry die de laatste paar wedstrijden aardig staat te ballen laat hij op de bank zitten en hij stelt Babel op, degene die al maanden niks presteert
Dat bedoelde ik maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en vorige week.
en de week daarvoor
en de week daarvoor
enz.
Idd, we zullen wel 5e worden ofzo, maar alsnog is het dramatisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar niet alleen DB is mede aan deze situatie. Jarenlange mismanagement gingen hier vooraf. Zie louis v g, die het verdomde om meerdere contracten te verlengen. Maargoed, play-offs halen we wel. De komende 5 wedstrijden zijn tegen mindere goden en moeten daar onze puntjes tegen pakken.
Ik zeg ook niet dat het alleen zijn schuld is maar zie jij enige verbetering?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gek ja :').quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt nu, ik denk eerlijk gezegd dat ze tegen Inter best een goede kans maken.
Zijn idd trieste cijfersquote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Dit is nog \'t ergste(met \'t oog op de playoffs):
Ajax tegen de Top 6(na vandaag) 9 wedstrijden:4 puntjes.......![]()
Amper, Ajax is Ajax niet meer. En dat is het al een tijdje.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het alleen zijn schuld is maar zie jij enige verbetering?
Precies, als ik enige verbetering zag mocht Blind van mij blijven. De enige verbetering die zie is van Geel.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Amper, Ajax is Ajax niet meer. En dat is het al een tijdje.
Helemaal mee eens, daarom heb ik ook de volledige vertrouwen in hem voor de toekomst. Alleen duurt het huidige seizoen zo wel erg langquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, als ik enige verbetering zag mocht Blind van mij blijven. De enige verbetering die zie is van Geel.
ondertussen waren het al 2 geweest hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
Ruud Gullitquote:Op zondag 5 februari 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien dat jullie daar ook van verliezen
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Nashje het volgende:
Cruijff komt toch niet.
Dat bedoel ik. Hiddink zal ook niet meer teruggaan naar Korea.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.
Die blijft dus lekker niks doen.
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV'er geweest.quote:
Daar gaat het me niet om..... Gullit gaat het ook echt niet doen voor Ajax hoor.. Die maakte er bij f'noord ook een potje vanquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Koeman heeft zelf nog bij Ajax gespeeld. Gullit daarentegen alleen bij psv en de kakkerlakken. Plus het feit dat het slechte trainer is die de spelers niet beter maakt. Typetje Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Ach, je hebt altijd mensen die graag terug grijpen op vergane glorie, zolang Cruijf nog leeft zal je altijd idioten hebben die hem weer als trainer willen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Cruijf moeten we nou maar eens vergeten idd, die zal het NOOIT meer doen.
Hij zei toch telkens 'mijn club'. Dus waarom nietquote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:
Ik vraag me af of Van Gaal zomaar opstapt bij az.
Hoewel ik hem het allerliefst terug zie. Samen met V/d Lem aan het nieuwe Ajax bouwen.
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat 'm toch nooit gaat lukken).quote:Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Als Blind er NU uitgaat komt van gaal echt niet hoor...
Denk je?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat \'m toch nooit gaat lukken).
Hij zal zeker ja zeggen, hij zal geen seconde na hoeven te denken.
Is dat niet meer zo'n gebaar aan '95? Maarja wat mij betreft is ie welkom.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is wel continu aan het solliciteren als ik \'m zo hoor (Ajax is mijn club blablabla).
Hij is van mij welkom hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is wel continu aan het solliciteren als ik \'m zo hoor (Ajax is mijn club blablabla).
Ik denk dat 'ie wel weer een stapje hogerop wil ten opzichte van AZ. Hij wil zich bewijzen na de flops bij Oranje en Ajax als TD.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef HeatWave het volgende:
maar hij gaf ook aan dat de liefde zo snel minder aan het worden is.
Ik denk dat Neeskens het ook niet lukt. Weer te weinig ervaring etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens zou een goede zijn denk ik aangezien dat een man is die duidelijk een organisatie in het elftal wil bouwen, iets wat de afgelopen 2 trainers niet echt gelukt is.
En je zal met Neeskens weinig last van ego's en gezeik hebben denk ik. Beetje een type Koeman (Erwin) wat betreft randzaken: niet zo moeilijk doen, gewoon voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens zou een goede zijn denk ik aangezien dat een man is die duidelijk een organisatie in het elftal wil bouwen, iets wat de afgelopen 2 trainers niet echt gelukt is.
Op trainersgebied wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
Neeskens heeft minder ervaring dan Rijkaard???
Dat denk ik ook, iets vanaf het begin opbouwen kun je aan hem wel overlaten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
- Jol gaat niet weg bij de Spurs, heeft het daar veels te leukquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat Neeskens het ook niet lukt. Weer te weinig ervaring etc.
Jol, Ten Cate, Van Gaal of Rijkaard wat mij betreft.
Rijkaard lijkt me ook niet, vandaar dat ik hem als laatste noemde.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
- Rijkaard, :\') Lijkt me niet he
Maar geef mij maar Louis van die vier. Kan optimaal uit de groep halen en spelers kijken tegen hem op. Plus dat het een echte Ajacied is.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rijkaard lijkt me ook niet, vandaar dat ik hem als laatste noemde.
Rosenberg scoort wel weer als "linksbuiten"quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Huntelaar is eindelijk aan het scoren. Hopenlijk woensdag weer
Ja hoor. Prima.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij wil een Feyenoorder als trainer hebben?
Ja! Wouters, Blind, Laudrup. Mooi rijtje. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Een enigzins arrogante trainer met een winnersmentaliteit.
Nu Huntelaar ookquote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Rosenberg scoort wel weer als \"linksbuiten\"
hou die rustquote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verkeerde topic kakkerlak.
* _moder8or_ trapt kakkerlak dood
Wat heeft ie te melden?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef jna het volgende:
let op nu blind op radio1
4-4-2 was ook kut dus...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef 2Drix het volgende:
Hij geeft gewoon toe dat de vleugels de zwakke punt zijn, maar blijft godverdomme wel gewoon 4-3-3 spelen:\'(
Dat is toch jullie "Heilige Huisstijl"?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef 2Drix het volgende:
Hij geeft gewoon toe dat de vleugels de zwakke punt zijn, maar blijft godverdomme wel gewoon 4-3-3 spelen:\'(
f'noord won omdat ze WEL inzet hadden, wel kunnen voetballen, wel kansen kregen en meer scoorden dan Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Dat feyennoord won doordat ze vlak voor rust en vlak na rust scoorde. NO SHIT SHERLOCK
Dat soort uitspraken zijn nou precies de reden waarom ik nooit meer naar nabeschouwingen kijk en luister...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Dat feyennoord won doordat ze vlak voor rust en vlak na rust scoorde. NO SHIT SHERLOCK
gaat over willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, de eerstvolgende die dit seizoen nog een Ajax topic opent met zo\'n kankertitel verdient echt een ban..
Och, valt ook wel mee, je kan nog de beker winnen en CL halen, wat dat betreft zijn de play-offs voor jullie op het goede moment ingevoerd. Het enige wat je zeker weet is dat je dit jaar geen kampioen meer wordt...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef Houniet het volgende:
laat hem toch het seizoen is toch al verneukt, of je nou vleugelspitsen hebt of niet
Ja, hehe, tegen NAC :\') Counteren tegen NAC, mijn god!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze wonnen 2x met de 0 achterin.
Beter dan wat ze nu laten zien.
Irrelevant na een vandaag.quote:
Wat? Je had die wedstrijd liever verloren met 4-3-3?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hehe, tegen NAC :\') Counteren tegen NAC, mijn god!
Man, dat Ajax die wedstrijd van NAC won had toch niks met tactiek te maken? Had echt geen reet uitgemaakt, 4-4-2 of 4-3-3.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat? Je had die wedstrijd liever verloren met 4-3-3?.
Ja dus? Winnen gaat het nu om, puur overleven. Het zal me ECHT worst zijn hoe, maar ze moeten punten pakken!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hehe, tegen NAC :\\\') Counteren tegen NAC, mijn god!
Never change a winning team.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Man, dat Ajax die wedstrijd van NAC won had toch niks met tactiek te maken? Had echt geen reet uitgemaakt, 4-4-2 of 4-3-3.
Idd, irritant zeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
We zijn elke wedstrijd de underdog nu, en DAT is gewoon te debiel voor woorden..
quote:Ajax heeft vanmiddag terecht verloren van Feyenoord, zo vindt Danny Blind. De oefenmeester stelde na afloop dat de Amsterdammers enkele kostbare fouten maakten en daardoor het duel uit handen gaven.
"Het was een terechte nederlaag. Over 90 minuten zeker. Het breekpunt was de 2-1. Wij zaten op dat moment beter in de wedstrijd, maar benutten onze kansen niet."
"De 2-1 veranderde het beeld. Voordat we ons konden herstellen stond het 3-1. Dat we nog terugkwamen was terecht, maar voor hetzelfde geld waren we tegen een dikke nederlaag aangelopen."
"Onze doelstelling blijft duidelijk. Door de titel staat een dikke streep. We moeten de play-offs halen en dat is komende weken ons doel."
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Mooi doel hoor Danny :\\\').
Wat moet ie anders?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Mooi doel hoor Danny :\').
Meevaller, RKC - NEC staat voorlopig gelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk nu ook gewoon zo, maar het is toch te gek voor woorden deze situatie?
We moeten BANG zijn dat we niet eens VIJFDE worden... wat voor seizoen is dit dan? Dit kan en mag gewoon niet.
Mooi spelletje, dat voetbalquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Meevaller, RKC - NEC staat voorlopig gelijkHopelijk weet RKC het gelijk te houden
![]()
Het kan nog. Volgens Peter Bosz heb je 35 punten nodig om zeker te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Degraderen zal ook allemaal wel meevallen. Maar ALS er een seizoen is dat het zou kunnen is dit het wel
.
Hear hear!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajacied zijn moeten jullie bang zijn dat Ajax niet een opleving krijgt aan het eind van het seizoen en dat jullie nog 4e worden ofzo. Dan is er weer zoiets van ach het viel wel mee, volgend jaar beter.
Voor Ajax is het goed om eens een keer 10e te worden en iedereen eruit te trappen die niet voor 100% voor de club wil spelen ipv voor zichzelf.
Man, wat zou dat een schok zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Het kan nog. Volgens Peter Bosz heb je 35 punten nodig om zeker te zijn
Misschien moeten we de A1 en bijbehorende competitie maar in de Arena laten voetballen en het eerste op De Toekomst.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
Daley Blind (15) beste speler van Oranje onder 16 in een toernooi in Turkije. Oranje werd vierde.
De A1 blijft het goed doen. Koploper in de A1-competitie. Met 7-0 gewonnen van Excelsior.
Tot zover de goed-nieuws-show...
Jawel, Talpa gaat de rechten kopenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, wat zou dat een schok zijn.
heb ik dus volgende seizoen voor niets tele2/versatel kan ik nog geen Ajax zien.
Opzich waar, maar het zou voor het volgende seizoen te rampzalig zijn...quote:
Het zou wel goed zijn voor de egootjes. Eindelijk weer eens elke week winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Tof man, lekker nacompetitie, periode titels.
Dat zal ook wel weer tegenvallen denk ik met dit brandhoutquote:Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn voor de egootjes. Eindelijk weer eens elke week winnen
Toch wonnen we met 6-1 van Eindhoven :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer tegenvallen denk ik met dit brandhout.
Schopvoetbal ligt Ajax al helemaal niet.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch wonnen we met 6-1 van Eindhoven :\\\')
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Ajax een ander systeem speelt loopt het hier weer vol met jankerds die zeuren over \"identiteit\"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |