quote:Op zondag 5 februari 2006 14:19 schreef jna het volgende:
3-2, het zal toch niet...
inderdaad. ga nu maar weg Blind, je bent een beste jongen maar ik zie het er gewoon niet meer in zitten met je.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:24 schreef keijz het volgende:
Nou dat was weer kut.
Rustig maar, het gaat niet meer om dit seizoen, dat is toch al verloren. Blind is gewoon rustig aan het voorbereiden op volgend seizoen (Onee, dat zei hij vorig seizoenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
inderdaad. ga nu maar weg Blind, je bent een beste jongen maar ik zie het er gewoon niet meer in zitten met je.
Ja tuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat toch over Willem II?
Het is inderdaad ook hypocriet tegenover Adriaanse, Wouters, Koeman en Olsen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef jna het volgende:
Blind![]()
Het kan gewoon niet dat je mag aanblijven als je ZO vaak verliest.
Pas bij 7 punten achterstand op de nummer 5quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaat hij nu echt nadenken over een vertrek. Please!
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaat hij nu echt nadenken over een vertrek. Please!
We halen wel Uefa Cup via de beker.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef 2Drix het volgende:
We gaan die fucking play-offs niet eens halen zo..![]()
Normaal gesproken waren hierdoor al 2 trainers ontslagen en meneer blind mag gewoon aanblijven omdat hij toevallig wel goed kon voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook hypocriet tegenover Adriaanse, Wouters, Koeman en Olsen.
Gaat over Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
FEYENOORD. Haha, sukkelts
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Waarom zit je niet in het stadion, beetje hooligan zijn op i-net he :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Na al die jaren, ben je blij nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Tot zover mijn troll. Altijd al eens willen doen ghehe.
Willem II knurft, Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
.
Idd, als ie nu gewoon al langs de kant was gaan staan om het team naar voren te schreeuwen ipv maar te zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Dat gevoel heb ik ook, dat is misschien nog wel het ergstequote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Berusting is goed moet je maar denkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef zjroentje het volgende:
Berusting lijkt me idd het juiste woord ...
Die hoop was bij mij al maanden vervlogen, het is gewoon hopen op niet te grote afgang.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef endr0me het volgende:
owjah als er nog enige hoop was om verder te komen in de champions league.. dan kan die nu van de hand worden gedaan lijkt me![]()
ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jna het volgende:
hoever kunnen we nog zakken.
niets lukte en Rosales is weer de koning van de totaal mislukte "voorzetten"....quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Het probleem vandaag lag behoorlijk aan de passing. Er kwam geen enkele bal goed aan, allemaal met een rolletje alsof ze aan het golfen waren....
Vandaag?????????quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Het probleem vandaag lag behoorlijk aan de passing. Er kwam geen enkele bal goed aan, allemaal met een rolletje alsof ze aan het golfen waren....
Ja precies, daarom moet ie nou weg. Hij heeft het al zover laten komen dat een nederlaag tegen feyenoord al ingecalculeerd is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef keijz het volgende:
Ik denk niet dat DB weg gaat.. dit verlies was, hoe erg het ook klinkt, toch wel een beetje ingecalculeerd
ja, prima, ha dik ook al verwacht. Maar de manier WAAROP weer, slap en lusteloos, totaal geen wil om te winnen leek het wel. En dan dus nog vage wissels WEER!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef keijz het volgende:
Ik denk niet dat DB weg gaat.. dit verlies was, hoe erg het ook klinkt, toch wel een beetje ingecalculeerd
serieus, Koeman is stukken beter dan Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Oprotten dus, geen haar beter dan Ronald Koeman...
Precies, Harry die de laatste paar wedstrijden aardig staat te ballen laat hij op de bank zitten en hij stelt Babel op, degene die al maanden niks presteertquote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
EN hij wisselt volkomen debiel.
Sorry hoor, maar niet alleen DB is mede aan deze situatie. Jarenlange mismanagement gingen hier vooraf. Zie louis v g, die het verdomde om meerdere contracten te verlengen. Maargoed, play-offs halen we wel. De komende 5 wedstrijden zijn tegen mindere goden en moeten daar onze puntjes tegen pakken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja precies, daarom moet ie nou weg. Hij heeft het al zover laten komen dat een nederlaag tegen feyenoord al ingecalculeerd is.
ja en dan ook nog eens in de laatste 15 minuten terwijl ze de hele fokking 2e helft geen kans weten te creeren.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, Harry die de laatste paar wedstrijden aardig staat te ballen laat hij op de bank zitten en hij stelt Babel op, degene die al maanden niks presteert
Hoe gek het ook klinkt nu, ik denk eerlijk gezegd dat ze tegen Inter best een goede kans maken.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets lukte en Rosales is weer de koning van de totaal mislukte \"voorzetten\"....
Echt, kanslozer dan dit Ajax heb ik het echt nog nooit gezien.
Inter moeten ze maar lekker niet komen opdagen, dan verlies je \"maar\" met 3-0.
nee het is niet alleen zijn schuld nee, maar hij doet nu gewoon echt niks goed die gast. daarom moet ie oprotten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar niet alleen DB is mede aan deze situatie. Jarenlange mismanagement gingen hier vooraf. Zie louis v g, die het verdomde om meerdere contracten te verlengen. Maargoed, play-offs halen we wel. De komende 5 wedstrijden zijn tegen mindere goden en moeten daar onze puntjes tegen pakken.
Koeman deed precies hetzelfde als Blind vandaag, je staat achter tegen f'noord en wie breng je? Een 17 jarig opdondertje, Koeman deed dat toen ook met Aborah geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, Harry die de laatste paar wedstrijden aardig staat te ballen laat hij op de bank zitten en hij stelt Babel op, degene die al maanden niks presteert
Dat bedoelde ik maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en vorige week.
en de week daarvoor
en de week daarvoor
enz.
Idd, we zullen wel 5e worden ofzo, maar alsnog is het dramatisch.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar niet alleen DB is mede aan deze situatie. Jarenlange mismanagement gingen hier vooraf. Zie louis v g, die het verdomde om meerdere contracten te verlengen. Maargoed, play-offs halen we wel. De komende 5 wedstrijden zijn tegen mindere goden en moeten daar onze puntjes tegen pakken.
Ik zeg ook niet dat het alleen zijn schuld is maar zie jij enige verbetering?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gek ja :').quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt nu, ik denk eerlijk gezegd dat ze tegen Inter best een goede kans maken.
Zijn idd trieste cijfersquote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Dit is nog \'t ergste(met \'t oog op de playoffs):
Ajax tegen de Top 6(na vandaag) 9 wedstrijden:4 puntjes.......![]()
Amper, Ajax is Ajax niet meer. En dat is het al een tijdje.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het alleen zijn schuld is maar zie jij enige verbetering?
Precies, als ik enige verbetering zag mocht Blind van mij blijven. De enige verbetering die zie is van Geel.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Amper, Ajax is Ajax niet meer. En dat is het al een tijdje.
Helemaal mee eens, daarom heb ik ook de volledige vertrouwen in hem voor de toekomst. Alleen duurt het huidige seizoen zo wel erg langquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, als ik enige verbetering zag mocht Blind van mij blijven. De enige verbetering die zie is van Geel.
ondertussen waren het al 2 geweest hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
Ruud Gullitquote:Op zondag 5 februari 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien dat jullie daar ook van verliezen
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Nashje het volgende:
Cruijff komt toch niet.
Dat bedoel ik. Hiddink zal ook niet meer teruggaan naar Korea.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.
Die blijft dus lekker niks doen.
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV'er geweest.quote:
Daar gaat het me niet om..... Gullit gaat het ook echt niet doen voor Ajax hoor.. Die maakte er bij f'noord ook een potje vanquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |