Pas bij 7 punten achterstand op de nummer 5quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaat hij nu echt nadenken over een vertrek. Please!
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Gaat hij nu echt nadenken over een vertrek. Please!
We halen wel Uefa Cup via de beker.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef 2Drix het volgende:
We gaan die fucking play-offs niet eens halen zo..![]()
Normaal gesproken waren hierdoor al 2 trainers ontslagen en meneer blind mag gewoon aanblijven omdat hij toevallig wel goed kon voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook hypocriet tegenover Adriaanse, Wouters, Koeman en Olsen.
Gaat over Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
FEYENOORD. Haha, sukkelts
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Waarom zit je niet in het stadion, beetje hooligan zijn op i-net he :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Na al die jaren, ben je blij nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Tot zover mijn troll. Altijd al eens willen doen ghehe.
Willem II knurft, Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
.
Idd, als ie nu gewoon al langs de kant was gaan staan om het team naar voren te schreeuwen ipv maar te zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Dat gevoel heb ik ook, dat is misschien nog wel het ergstequote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Berusting is goed moet je maar denkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef zjroentje het volgende:
Berusting lijkt me idd het juiste woord ...
Die hoop was bij mij al maanden vervlogen, het is gewoon hopen op niet te grote afgang.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef endr0me het volgende:
owjah als er nog enige hoop was om verder te komen in de champions league.. dan kan die nu van de hand worden gedaan lijkt me![]()
ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jna het volgende:
hoever kunnen we nog zakken.
niets lukte en Rosales is weer de koning van de totaal mislukte "voorzetten"....quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Het probleem vandaag lag behoorlijk aan de passing. Er kwam geen enkele bal goed aan, allemaal met een rolletje alsof ze aan het golfen waren....
Vandaag?????????quote:Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Het probleem vandaag lag behoorlijk aan de passing. Er kwam geen enkele bal goed aan, allemaal met een rolletje alsof ze aan het golfen waren....
Ja precies, daarom moet ie nou weg. Hij heeft het al zover laten komen dat een nederlaag tegen feyenoord al ingecalculeerd is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef keijz het volgende:
Ik denk niet dat DB weg gaat.. dit verlies was, hoe erg het ook klinkt, toch wel een beetje ingecalculeerd
ja, prima, ha dik ook al verwacht. Maar de manier WAAROP weer, slap en lusteloos, totaal geen wil om te winnen leek het wel. En dan dus nog vage wissels WEER!!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef keijz het volgende:
Ik denk niet dat DB weg gaat.. dit verlies was, hoe erg het ook klinkt, toch wel een beetje ingecalculeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |