Gaat over Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
FEYENOORD. Haha, sukkelts
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Waarom zit je niet in het stadion, beetje hooligan zijn op i-net he :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
. Wel moet Huntelaar nog even sterven omdat hij mij bijna een hartaanval heeft bezorgd. Stumpers
.
Na al die jaren, ben je blij nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Tot zover mijn troll. Altijd al eens willen doen ghehe.
Willem II knurft, Willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
Mooie TT.
.
Idd, als ie nu gewoon al langs de kant was gaan staan om het team naar voren te schreeuwen ipv maar te zittenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Dat gevoel heb ik ook, dat is misschien nog wel het ergstequote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog niet eens ontzettend ziek vanDat heeft Blind bij mij al bereikt
Berusting is goed moet je maar denkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:34 schreef zjroentje het volgende:
Berusting lijkt me idd het juiste woord ...
Die hoop was bij mij al maanden vervlogen, het is gewoon hopen op niet te grote afgang.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:35 schreef endr0me het volgende:
owjah als er nog enige hoop was om verder te komen in de champions league.. dan kan die nu van de hand worden gedaan lijkt me![]()
ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef jna het volgende:
hoever kunnen we nog zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |