Koeman heeft zelf nog bij Ajax gespeeld. Gullit daarentegen alleen bij psv en de kakkerlakken. Plus het feit dat het slechte trainer is die de spelers niet beter maakt. Typetje Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Ach, je hebt altijd mensen die graag terug grijpen op vergane glorie, zolang Cruijf nog leeft zal je altijd idioten hebben die hem weer als trainer willen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Cruijf moeten we nou maar eens vergeten idd, die zal het NOOIT meer doen.
Hij zei toch telkens 'mijn club'. Dus waarom nietquote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:
Ik vraag me af of Van Gaal zomaar opstapt bij az.
Hoewel ik hem het allerliefst terug zie. Samen met V/d Lem aan het nieuwe Ajax bouwen.
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat 'm toch nooit gaat lukken).quote:Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Als Blind er NU uitgaat komt van gaal echt niet hoor...
Denk je?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat \'m toch nooit gaat lukken).
Hij zal zeker ja zeggen, hij zal geen seconde na hoeven te denken.
Is dat niet meer zo'n gebaar aan '95? Maarja wat mij betreft is ie welkom.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is wel continu aan het solliciteren als ik \'m zo hoor (Ajax is mijn club blablabla).
Hij is van mij welkom hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is wel continu aan het solliciteren als ik \'m zo hoor (Ajax is mijn club blablabla).
Ik denk dat 'ie wel weer een stapje hogerop wil ten opzichte van AZ. Hij wil zich bewijzen na de flops bij Oranje en Ajax als TD.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef HeatWave het volgende:
maar hij gaf ook aan dat de liefde zo snel minder aan het worden is.
Ik denk dat Neeskens het ook niet lukt. Weer te weinig ervaring etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens zou een goede zijn denk ik aangezien dat een man is die duidelijk een organisatie in het elftal wil bouwen, iets wat de afgelopen 2 trainers niet echt gelukt is.
En je zal met Neeskens weinig last van ego's en gezeik hebben denk ik. Beetje een type Koeman (Erwin) wat betreft randzaken: niet zo moeilijk doen, gewoon voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens zou een goede zijn denk ik aangezien dat een man is die duidelijk een organisatie in het elftal wil bouwen, iets wat de afgelopen 2 trainers niet echt gelukt is.
Op trainersgebied wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
Neeskens heeft minder ervaring dan Rijkaard???
Dat denk ik ook, iets vanaf het begin opbouwen kun je aan hem wel overlaten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
- Jol gaat niet weg bij de Spurs, heeft het daar veels te leukquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat Neeskens het ook niet lukt. Weer te weinig ervaring etc.
Jol, Ten Cate, Van Gaal of Rijkaard wat mij betreft.
Rijkaard lijkt me ook niet, vandaar dat ik hem als laatste noemde.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
- Rijkaard, :\') Lijkt me niet he
Maar geef mij maar Louis van die vier. Kan optimaal uit de groep halen en spelers kijken tegen hem op. Plus dat het een echte Ajacied is.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rijkaard lijkt me ook niet, vandaar dat ik hem als laatste noemde.
Rosenberg scoort wel weer als "linksbuiten"quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Huntelaar is eindelijk aan het scoren. Hopenlijk woensdag weer
Ja hoor. Prima.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij wil een Feyenoorder als trainer hebben?
Ja! Wouters, Blind, Laudrup. Mooi rijtje. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Een enigzins arrogante trainer met een winnersmentaliteit.
Nu Huntelaar ookquote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Rosenberg scoort wel weer als \"linksbuiten\"
hou die rustquote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verkeerde topic kakkerlak.
* _moder8or_ trapt kakkerlak dood
Wat heeft ie te melden?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef jna het volgende:
let op nu blind op radio1
4-4-2 was ook kut dus...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef 2Drix het volgende:
Hij geeft gewoon toe dat de vleugels de zwakke punt zijn, maar blijft godverdomme wel gewoon 4-3-3 spelen:\'(
Dat is toch jullie "Heilige Huisstijl"?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef 2Drix het volgende:
Hij geeft gewoon toe dat de vleugels de zwakke punt zijn, maar blijft godverdomme wel gewoon 4-3-3 spelen:\'(
f'noord won omdat ze WEL inzet hadden, wel kunnen voetballen, wel kansen kregen en meer scoorden dan Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Dat feyennoord won doordat ze vlak voor rust en vlak na rust scoorde. NO SHIT SHERLOCK
Dat soort uitspraken zijn nou precies de reden waarom ik nooit meer naar nabeschouwingen kijk en luister...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Dat feyennoord won doordat ze vlak voor rust en vlak na rust scoorde. NO SHIT SHERLOCK
gaat over willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, de eerstvolgende die dit seizoen nog een Ajax topic opent met zo\'n kankertitel verdient echt een ban..
Och, valt ook wel mee, je kan nog de beker winnen en CL halen, wat dat betreft zijn de play-offs voor jullie op het goede moment ingevoerd. Het enige wat je zeker weet is dat je dit jaar geen kampioen meer wordt...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef Houniet het volgende:
laat hem toch het seizoen is toch al verneukt, of je nou vleugelspitsen hebt of niet
Ja, hehe, tegen NAC :\') Counteren tegen NAC, mijn god!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze wonnen 2x met de 0 achterin.
Beter dan wat ze nu laten zien.
Irrelevant na een vandaag.quote:
Wat? Je had die wedstrijd liever verloren met 4-3-3?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hehe, tegen NAC :\') Counteren tegen NAC, mijn god!
Man, dat Ajax die wedstrijd van NAC won had toch niks met tactiek te maken? Had echt geen reet uitgemaakt, 4-4-2 of 4-3-3.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat? Je had die wedstrijd liever verloren met 4-3-3?.
Ja dus? Winnen gaat het nu om, puur overleven. Het zal me ECHT worst zijn hoe, maar ze moeten punten pakken!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hehe, tegen NAC :\\\') Counteren tegen NAC, mijn god!
Never change a winning team.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Man, dat Ajax die wedstrijd van NAC won had toch niks met tactiek te maken? Had echt geen reet uitgemaakt, 4-4-2 of 4-3-3.
Idd, irritant zeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
We zijn elke wedstrijd de underdog nu, en DAT is gewoon te debiel voor woorden..
quote:Ajax heeft vanmiddag terecht verloren van Feyenoord, zo vindt Danny Blind. De oefenmeester stelde na afloop dat de Amsterdammers enkele kostbare fouten maakten en daardoor het duel uit handen gaven.
"Het was een terechte nederlaag. Over 90 minuten zeker. Het breekpunt was de 2-1. Wij zaten op dat moment beter in de wedstrijd, maar benutten onze kansen niet."
"De 2-1 veranderde het beeld. Voordat we ons konden herstellen stond het 3-1. Dat we nog terugkwamen was terecht, maar voor hetzelfde geld waren we tegen een dikke nederlaag aangelopen."
"Onze doelstelling blijft duidelijk. Door de titel staat een dikke streep. We moeten de play-offs halen en dat is komende weken ons doel."
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Mooi doel hoor Danny :\\\').
Wat moet ie anders?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Mooi doel hoor Danny :\').
Meevaller, RKC - NEC staat voorlopig gelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk nu ook gewoon zo, maar het is toch te gek voor woorden deze situatie?
We moeten BANG zijn dat we niet eens VIJFDE worden... wat voor seizoen is dit dan? Dit kan en mag gewoon niet.
Mooi spelletje, dat voetbalquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Meevaller, RKC - NEC staat voorlopig gelijkHopelijk weet RKC het gelijk te houden
![]()
Het kan nog. Volgens Peter Bosz heb je 35 punten nodig om zeker te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Degraderen zal ook allemaal wel meevallen. Maar ALS er een seizoen is dat het zou kunnen is dit het wel
.
Hear hear!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajacied zijn moeten jullie bang zijn dat Ajax niet een opleving krijgt aan het eind van het seizoen en dat jullie nog 4e worden ofzo. Dan is er weer zoiets van ach het viel wel mee, volgend jaar beter.
Voor Ajax is het goed om eens een keer 10e te worden en iedereen eruit te trappen die niet voor 100% voor de club wil spelen ipv voor zichzelf.
Man, wat zou dat een schok zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Het kan nog. Volgens Peter Bosz heb je 35 punten nodig om zeker te zijn
Misschien moeten we de A1 en bijbehorende competitie maar in de Arena laten voetballen en het eerste op De Toekomst.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
Daley Blind (15) beste speler van Oranje onder 16 in een toernooi in Turkije. Oranje werd vierde.
De A1 blijft het goed doen. Koploper in de A1-competitie. Met 7-0 gewonnen van Excelsior.
Tot zover de goed-nieuws-show...
Jawel, Talpa gaat de rechten kopenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, wat zou dat een schok zijn.
heb ik dus volgende seizoen voor niets tele2/versatel kan ik nog geen Ajax zien.
Opzich waar, maar het zou voor het volgende seizoen te rampzalig zijn...quote:
Het zou wel goed zijn voor de egootjes. Eindelijk weer eens elke week winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Tof man, lekker nacompetitie, periode titels.
Dat zal ook wel weer tegenvallen denk ik met dit brandhoutquote:Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn voor de egootjes. Eindelijk weer eens elke week winnen
Toch wonnen we met 6-1 van Eindhoven :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer tegenvallen denk ik met dit brandhout.
Schopvoetbal ligt Ajax al helemaal niet.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch wonnen we met 6-1 van Eindhoven :\\\')
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Ajax een ander systeem speelt loopt het hier weer vol met jankerds die zeuren over \"identiteit\"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |