Helemaal mee eens, daarom heb ik ook de volledige vertrouwen in hem voor de toekomst. Alleen duurt het huidige seizoen zo wel erg langquote:Op zondag 5 februari 2006 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, als ik enige verbetering zag mocht Blind van mij blijven. De enige verbetering die zie is van Geel.
ondertussen waren het al 2 geweest hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Een andere trainer was nu allang keihard ontslagen. Maarja dat was al eerder bekend.
Ruud Gullitquote:Op zondag 5 februari 2006 15:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dan? Wat schiet je dr mee op. En wie is er beschikbaar nu?
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zul je zien dat jullie daar ook van verliezen
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Nashje het volgende:
Cruijff komt toch niet.
Dat bedoel ik. Hiddink zal ook niet meer teruggaan naar Korea.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Die staat al bovenaan in het voetbalwereldje, als die naar Ajax gaat (of naar elke andere club) kan hij alleen maar verliezen.
Die blijft dus lekker niks doen.
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV'er geweest.quote:
Daar gaat het me niet om..... Gullit gaat het ook echt niet doen voor Ajax hoor.. Die maakte er bij f'noord ook een potje vanquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |