Koeman heeft zelf nog bij Ajax gespeeld. Gullit daarentegen alleen bij psv en de kakkerlakken. Plus het feit dat het slechte trainer is die de spelers niet beter maakt. Typetje Blind.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ronald Koeman is toch ook een ex-PSV\'er geweest.
Ach, je hebt altijd mensen die graag terug grijpen op vergane glorie, zolang Cruijf nog leeft zal je altijd idioten hebben die hem weer als trainer willen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Cruijf moeten we nou maar eens vergeten idd, die zal het NOOIT meer doen.
Hij zei toch telkens 'mijn club'. Dus waarom nietquote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Nashje het volgende:
Ik vraag me af of Van Gaal zomaar opstapt bij az.
Hoewel ik hem het allerliefst terug zie. Samen met V/d Lem aan het nieuwe Ajax bouwen.
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat 'm toch nooit gaat lukken).quote:Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Als Blind er NU uitgaat komt van gaal echt niet hoor...
Denk je?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eventueel aan het einde van het seizoen, hij zal inderdaad eerst kampioen willen worden met AZ (wat \'m toch nooit gaat lukken).
Hij zal zeker ja zeggen, hij zal geen seconde na hoeven te denken.
Is dat niet meer zo'n gebaar aan '95? Maarja wat mij betreft is ie welkom.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is wel continu aan het solliciteren als ik \'m zo hoor (Ajax is mijn club blablabla).
Hij is van mij welkom hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is wel continu aan het solliciteren als ik \'m zo hoor (Ajax is mijn club blablabla).
Ik denk dat 'ie wel weer een stapje hogerop wil ten opzichte van AZ. Hij wil zich bewijzen na de flops bij Oranje en Ajax als TD.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef HeatWave het volgende:
maar hij gaf ook aan dat de liefde zo snel minder aan het worden is.
Ik denk dat Neeskens het ook niet lukt. Weer te weinig ervaring etc.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens zou een goede zijn denk ik aangezien dat een man is die duidelijk een organisatie in het elftal wil bouwen, iets wat de afgelopen 2 trainers niet echt gelukt is.
En je zal met Neeskens weinig last van ego's en gezeik hebben denk ik. Beetje een type Koeman (Erwin) wat betreft randzaken: niet zo moeilijk doen, gewoon voetballen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens zou een goede zijn denk ik aangezien dat een man is die duidelijk een organisatie in het elftal wil bouwen, iets wat de afgelopen 2 trainers niet echt gelukt is.
Op trainersgebied wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef Radegast het volgende:
Neeskens heeft minder ervaring dan Rijkaard???
Dat denk ik ook, iets vanaf het begin opbouwen kun je aan hem wel overlaten.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
- Jol gaat niet weg bij de Spurs, heeft het daar veels te leukquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat Neeskens het ook niet lukt. Weer te weinig ervaring etc.
Jol, Ten Cate, Van Gaal of Rijkaard wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |