Nu Huntelaar ookquote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Rosenberg scoort wel weer als \"linksbuiten\"
hou die rustquote:Op zondag 5 februari 2006 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verkeerde topic kakkerlak.
* _moder8or_ trapt kakkerlak dood
Wat heeft ie te melden?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:30 schreef jna het volgende:
let op nu blind op radio1
4-4-2 was ook kut dus...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef 2Drix het volgende:
Hij geeft gewoon toe dat de vleugels de zwakke punt zijn, maar blijft godverdomme wel gewoon 4-3-3 spelen:\'(
Dat is toch jullie "Heilige Huisstijl"?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:33 schreef 2Drix het volgende:
Hij geeft gewoon toe dat de vleugels de zwakke punt zijn, maar blijft godverdomme wel gewoon 4-3-3 spelen:\'(
f'noord won omdat ze WEL inzet hadden, wel kunnen voetballen, wel kansen kregen en meer scoorden dan Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Dat feyennoord won doordat ze vlak voor rust en vlak na rust scoorde. NO SHIT SHERLOCK
Dat soort uitspraken zijn nou precies de reden waarom ik nooit meer naar nabeschouwingen kijk en luister...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
Dat feyennoord won doordat ze vlak voor rust en vlak na rust scoorde. NO SHIT SHERLOCK
gaat over willem IIquote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, de eerstvolgende die dit seizoen nog een Ajax topic opent met zo\'n kankertitel verdient echt een ban..
Och, valt ook wel mee, je kan nog de beker winnen en CL halen, wat dat betreft zijn de play-offs voor jullie op het goede moment ingevoerd. Het enige wat je zeker weet is dat je dit jaar geen kampioen meer wordt...quote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef Houniet het volgende:
laat hem toch het seizoen is toch al verneukt, of je nou vleugelspitsen hebt of niet
Ja, hehe, tegen NAC :\') Counteren tegen NAC, mijn god!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze wonnen 2x met de 0 achterin.
Beter dan wat ze nu laten zien.
Irrelevant na een vandaag.quote:
Wat? Je had die wedstrijd liever verloren met 4-3-3?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hehe, tegen NAC :\') Counteren tegen NAC, mijn god!
Man, dat Ajax die wedstrijd van NAC won had toch niks met tactiek te maken? Had echt geen reet uitgemaakt, 4-4-2 of 4-3-3.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat? Je had die wedstrijd liever verloren met 4-3-3?.
Ja dus? Winnen gaat het nu om, puur overleven. Het zal me ECHT worst zijn hoe, maar ze moeten punten pakken!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, hehe, tegen NAC :\\\') Counteren tegen NAC, mijn god!
Never change a winning team.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Man, dat Ajax die wedstrijd van NAC won had toch niks met tactiek te maken? Had echt geen reet uitgemaakt, 4-4-2 of 4-3-3.
Idd, irritant zeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
We zijn elke wedstrijd de underdog nu, en DAT is gewoon te debiel voor woorden..
quote:Ajax heeft vanmiddag terecht verloren van Feyenoord, zo vindt Danny Blind. De oefenmeester stelde na afloop dat de Amsterdammers enkele kostbare fouten maakten en daardoor het duel uit handen gaven.
"Het was een terechte nederlaag. Over 90 minuten zeker. Het breekpunt was de 2-1. Wij zaten op dat moment beter in de wedstrijd, maar benutten onze kansen niet."
"De 2-1 veranderde het beeld. Voordat we ons konden herstellen stond het 3-1. Dat we nog terugkwamen was terecht, maar voor hetzelfde geld waren we tegen een dikke nederlaag aangelopen."
"Onze doelstelling blijft duidelijk. Door de titel staat een dikke streep. We moeten de play-offs halen en dat is komende weken ons doel."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |