Meevaller, RKC - NEC staat voorlopig gelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk nu ook gewoon zo, maar het is toch te gek voor woorden deze situatie?
We moeten BANG zijn dat we niet eens VIJFDE worden... wat voor seizoen is dit dan? Dit kan en mag gewoon niet.
Mooi spelletje, dat voetbalquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Meevaller, RKC - NEC staat voorlopig gelijkHopelijk weet RKC het gelijk te houden
![]()
Het kan nog. Volgens Peter Bosz heb je 35 punten nodig om zeker te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Degraderen zal ook allemaal wel meevallen. Maar ALS er een seizoen is dat het zou kunnen is dit het wel
.
Hear hear!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef Zwansen het volgende:
Als Ajacied zijn moeten jullie bang zijn dat Ajax niet een opleving krijgt aan het eind van het seizoen en dat jullie nog 4e worden ofzo. Dan is er weer zoiets van ach het viel wel mee, volgend jaar beter.
Voor Ajax is het goed om eens een keer 10e te worden en iedereen eruit te trappen die niet voor 100% voor de club wil spelen ipv voor zichzelf.
Man, wat zou dat een schok zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Het kan nog. Volgens Peter Bosz heb je 35 punten nodig om zeker te zijn
Misschien moeten we de A1 en bijbehorende competitie maar in de Arena laten voetballen en het eerste op De Toekomst.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:54 schreef Radegast het volgende:
Daley Blind (15) beste speler van Oranje onder 16 in een toernooi in Turkije. Oranje werd vierde.
De A1 blijft het goed doen. Koploper in de A1-competitie. Met 7-0 gewonnen van Excelsior.
Tot zover de goed-nieuws-show...
Jawel, Talpa gaat de rechten kopenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, wat zou dat een schok zijn.
heb ik dus volgende seizoen voor niets tele2/versatel kan ik nog geen Ajax zien.
Opzich waar, maar het zou voor het volgende seizoen te rampzalig zijn...quote:
Het zou wel goed zijn voor de egootjes. Eindelijk weer eens elke week winnenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Tof man, lekker nacompetitie, periode titels.
Dat zal ook wel weer tegenvallen denk ik met dit brandhoutquote:Op zondag 5 februari 2006 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn voor de egootjes. Eindelijk weer eens elke week winnen
Toch wonnen we met 6-1 van Eindhoven :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal ook wel weer tegenvallen denk ik met dit brandhout.
Schopvoetbal ligt Ajax al helemaal niet.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch wonnen we met 6-1 van Eindhoven :\\\')
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Ajax een ander systeem speelt loopt het hier weer vol met jankerds die zeuren over \"identiteit\"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |