Topgozer die Klaas Janquote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Interview met Pascal Bosschaart:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.\'
--------------------------------------------------------------------------------
Whehehehe, KJ
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
quote:
Huntelaar ken ik persoonlijk niet, wel als tegenstander. Ik wist al lang dat hij niet naar Feyenoord zou komen. Een vriend van mij, Bob, was een keer bij Heerenveen en wilde graag met hem als toekomstig Feyenoorder op de foto. Huntelaar weigerde en gaf als reden dat hij niet met Rotterdammers op de foto wilde. Dat zei mij al genoeg.\'
Whehehehe, KJ
Humorquote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
quote:
Whehehehe, KJ
Anders mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:47 schreef The_Hives het volgende:
zo, vandaag feyenoord eventjes oprollen
Daarom. 2e cornerquote:Op zondag 5 februari 2006 12:38 schreef -Wolf- het volgende:
kinderachtig. Sneijder schiet er dalijk wel 1tje in van 20 meter.
Heerenveen supporters zijn nou eenmaal dom en niet origineel....dat blijkt ook wel omdat ze maar 2 nummers over Heerenveen kunnen zingenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:41 schreef Urquhart het volgende:
Die Sneijder is het onderhand wel gewend denk ik, wat is eigenlijk de aanleiding geweest, dat ze zelfs in Friesland fluiten?
Niet waar :\')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heerenveen supporters zijn nou eenmaal dom en niet origineel....dat blijkt ook wel omdat ze maar 2 nummers over Heerenveen kunnen zingen
Ajax staat anders wel 2-1 achter :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
We foppen die klakkies iedere keer weer in die badkuip van ze.
net als vorig jaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax staat anders wel 2-1 achter :\')
Dat roep ik al maanden.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Mag dit seizoen snel voorbij zijn? Dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |