Dat denk ik wel hoor, iig Flugel, TL weet ik niet zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ff het FB topic aan het lezen... maar wat een zootje is het zeg. Hoop wel dst TL en Flugel blijven.
Trustequote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot straks wees een beetje lief voor elkaar.![]()
![]()
![]()
Anders maak ik gewoon weer een Teamlead kom terug topic aanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor, iig Flugel, TL weet ik niet zeker
Ik vroeg me dat ook al afquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me af of hij ook een account heeft hier
Maar denk het niet
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders maak ik gewoon weer een Teamlead kom terug topic aan
Nu pas? als we al bij deel 233 zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een nieuwe slowchat gevonden, ik vraag me nu af of de 1000 gehaald kan worden![]()
Nee denk het nietquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef newsman het volgende:
Ik heb nog niet naar de mededelingen gekeken, maar gaat flugeltje echt weg ?
Wat ben je toch weer liefquote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Regenwormen we zullen lief
zijn voor elkaar beloofd!
![]()
![]()
![]()
Dankje Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee denk het niet
En er staat niets in MED dus
quote:
Hallo PC eendquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een nieuwe slowchat gevonden, ik vraag me nu af of de 1000 gehaald kan worden![]()
Ik zit er ook, misschien dat je dan wel durft?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
Dat tanja topic is best leuk om te lezen maar ik durf er helemaal niks in te posten.
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
Nou heeft Viola al gezegd dat wij 40 idioten zijn... en lees ik in het FB topic dat we ook al josti's zijn. Het moet toch niet gekker worden
[..]
Wou eigenlijk gaan slapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit er ook, misschien dat je dan wel durft?![]()
jaaaaaaaaaaaa.... tegen Viool d'r neusquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!![]()
Nou dan kan je een mep verwachten van haar, niet normaalquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa.... tegen Viool d'r neus
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
Nou heeft Viola al gezegd dat wij 40 idioten zijn... en lees ik in het FB topic dat we ook al josti's zijn. Het moet toch niet gekker worden
[..]
That's HBB, meestal draaien ze soms meer dan de helft weg, of gewoon slecht geluid etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
Zit ik net te kijken, hoe Bart zijn toetsenbord vernaggeld, schakelen ze over naar een sereen stille gang.
Prima regie
Goed dat je hetzelf zegt.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wou eigenlijk gaan slapen.
Ben een viespeuk weet je
Nou ikke wel hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
Dat tanja topic is best leuk om te lezen maar ik durf er helemaal niks in te posten.
Ook al alleen Morwen, ik kreeg vanvond om 10:15 een telefoontje 2 vrienden willen geen contact meer joepie, het leven is prachtigquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Idiote, randdebiele, slowchattende, kusjesgevende, zwaaiende josti's![]()
Yay, ik hoor ook eens ergens bij![]()
Ja zoiets, verzinnen we wel wat opquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog welquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Idiote, randdebiele, slowchattende, kusjesgevende, zwaaiende josti's![]()
Yay, ik hoor ook eens ergens bij![]()
Ik denk toch echt steeds meer dat ze het gewoon is hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor.
Ik geef iedereen altijd het voordeel van de twijfel.
En is ze het niet heb ik pech gehad.
Kunnen ze me hoogstens uitlachen dat ik zo goedgelovig was.
Nee ben nog steeds aan het zoekenquote:
Ik kan me dat gewoon niet voorstellenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahaha ben soms ook een duiveltje hoor![]()
![]()
![]()
Was ik maar een keer alleenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Ook al alleen Morwen, ik kreeg vanvond om 10:15 een telefoontje 2 vrienden willen geen contact meer joepie, het leven is prachtig
Trouwens wat waren het eigenlijk voor vrienden.![]()
Zo we worden voor nogal wat uitgemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog wel![]()
En je hoorde toch al ergens bij? Bij de nachtploeg![]()
Dat is hetzelfdequote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog wel![]()
En je hoorde toch al ergens bij? Bij de nachtploeg![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen![]()
als je nog een kwartiertje tijd hebt Morwen graagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was ik maar een keer alleen![]()
En das niet zo mooi, nee![]()
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeetquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeet) Zijn ook Josti's
quote:Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een Butt-Flip ben je de flipper kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-bandquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeet) Zijn ook Josti's
Ach beter een Josti of weet ik veel dan dat ze zeggen dat ik op Kliko lijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een But-Flip ben je de flipper kwijt![]()
Joepi ik doe mee, voel me helemaal oke in die sfeerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-band![]()
Maken we gewoon de flippende Josti's vanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-band![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een Butt-Flip ben je de flipper kwijt![]()
Of een zeekoequote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach beter een Josti of weet ik veel dan dat ze zeggen dat ik op Kliko lijk![]()
Ik zie het al voor me een nieuw spotje Viola Holt en een biostabiel.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of een zeekoe![]()
Maar goed, iedereen zit weer veilig terug in zijn hokje![]()
Hoi hoi allemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb wel weer wat los gemaakt hè?![]()
Of eerlijk gezegd... Pinbal
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb het gelezen ik ik ben dus devan de josticlub, of lees ik dat verkeerd
![]()
Whahaha Hallo Mquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt het aardig aangezwengeld met je reactie op Peter en de caps ja begrijp ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
*geeft A en M een vlaggetje en een petje.....welkomquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb je van Bart zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
Maja ze kunnen beter over je lullen dan over je lul fietsen zeg ik altijd maar![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
*geeft A en M een vlaggetje en een petje.....welkom![]()
Rechtsaf voor de sterke drank, linksaf om plaats te nemen in de band. Bedankt voor uw komst en veel plezier![]()
Ja hé, ow dat heb ik niet gehoord komt al jaren voor in mijn vocabulairquote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb je van Bart zeker![]()
(Ik hoorde hem dat afgelopen week een keer zeggen, volgens mij had ik dat ook gepost)
Ah okiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, ow dat heb ik niet gehoord komt al jaren voor in mijn vocabulair![]()
Sterke zet APKquote:
Geen idee, ik kom niet meer buiten het Tanja topicquote:
Nee eerst een foto, dan beoordelenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps waar ben je nu dan eendjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet meer buiten het Tanja topic![]()
Zijn broer had het al over een meet met bart...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sterke zet APK, nog meer van die idioten hier
![]()
Die komen gegarandeert kijken en posten![]()
![]()
Hij wil weten of HBB nog wel tot het eind doorgaatquote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef APK het volgende:
Ze hebben het topic dat Bart zat te bekijken gevonden.![]()
Het medium Robbert van den Broeke (deel 19)
Over dat schizofrene nepmedium!![]()
Meteen is de bandwidth overschreden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Snaptnix het volgende:
Kwam tijdens het zoeken naar het topic nog wel een mooi topic tegen voor APK of Scanman![]()
[GRATIS] Bankstel
Ja ik ook, maar nachtzuster was me net voor, toen ik de link wilde plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:37 schreef lovebear het volgende:
Ik weet als t goed is welk forum het is van de screen shot![]()
Mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik er eindelijk achter welk topic het was. Waren ze me vooorrrr....![]()
Het medium Robbert van den Broeke (deel 19)
.... het was ....quote:Op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
Maja ze kunnen beter over je lullen dan over je lul fietsen zeg ik altijd maar![]()
hahahaha, die foto zoek je maar ergens staat niet op FOK.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee eerst een foto, dan beoordelen![]()
![]()
Of graancircels in de tuin!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:37 schreef PC eend het volgende:
Hij wil weten of HBB nog wel tot het eind doorgaat![]()
sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar nachtzuster was me net voor, toen ik de link wilde plaatsen.![]()
Els is een beetje onzeker over het registreren, ze houdt er niet zo van om alles openbaar te maken, maar er is hoop, heb uitgelegd dat ze alleen een e-mail adres moet invullen en een nick, maar ik blijf zachtjes pushenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Athalon waar de Fok! blijft Els![]()
Niks sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik had hem ook gecapt en zag het geweldige medium op foto voorbijkomen, dat maakte het iets makkelijker![]()
Jammer van de foto, maar het soepje 7 ltr in totaal was heel erg lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahahaha, die foto zoek je maar ergens staat niet op FOK.
Maar je soepje was dus erg lekker heb ik gelezen![]()
Dag lief beertjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker meissiequote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker beertjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel een andere foto.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer van de foto, maar het soepje 7 ltr in totaal was heel erg lekker![]()
![]()
Truste Beerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
De broer van APKquote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn broer had het al over een meet met bart...
Ga zachtjes door en laat haar lezen dat we niet erg zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Els is een beetje onzeker over het registreren, ze houdt er niet zo van om alles openbaar te maken, maar er is hoop, heb uitgelegd dat ze alleen een e-mail adres moet invullen en een nick, maar ik blijf zachtjes pushen![]()
Gelukkig is die niet dagelijks zoquote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker lieve troetelbeer![]()
![]()
Pfffffffff bijna door het FB topic heen
Als het te vergelijken isquote:Op maandag 30 januari 2006 00:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere foto.
[afbeelding]
Hoi Melkequote:
Toeval bestaat niet zeggen ze wel eensquote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef doka het volgende:
[..]
Leuk, je komt gelijk met mij binneniedereen
Dokaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef doka het volgende:
[..]
Leuk, je komt gelijk met mij binneniedereen
Ja leuk he! Dankjewel!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Melke![]()
Leuk om te lezen dat je gister eendag hebt gehad.
Nou inderdaad... ik kom er normaal ook nooit. Niet mijn manier van posten zoals het daar gebeurt. Maar wilde ff weten wat er nou allemaal gebeurt was vandaag.quote:
Is totaal niet te vergelijken, maar je weet hem wel te vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als het te vergelijken is![]()
![]()
![]()
Dank je voor de foto![]()
Melke is min of meer bezet nu... dus lijkt me wel...quote:
Ik had me er al geestelijk op voorbereidquote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Melke is min of meer bezet nu... dus lijkt me wel...
Jammer Doka
Hoop doet levenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:57 schreef doka het volgende:
[..]
Ik had me er al geestelijk op voorbereid(en ik blijf hopen
)
Maar dan moet je dit niet schrijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Is totaal niet te vergelijken, maar je weet hem wel te vinden.![]()
Ik ben geen (ja nu weet ik het niet meer)quote:hahahaha, die foto zoek je maar ergens staat niet op FOK
Hoe is het mogelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bong je staat 1e in de dagstanden [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #98
Tuurlijk weet je het wel, we hoeven jou toch geen Snaptnix te noemen, want die snapt ook allesquote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dan moet je dit niet schrijven
[..]
Ik ben geen (ja nu weet ik het niet meer)![]()
Hoi Snaptnietsquote:
Zooooooooooow wat een spemmert is die Bong zegquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bong je staat 1e in de dagstanden [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #98
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooooooow wat een spemmert is die Bong zeg
Ikke 866e...quote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef DaMook het volgende:
302. (302) 19541 0954 001 DaMook
Ik sta 302 in de totals
Je was zeker heel de nacht door gegaan om Melke nog op andere gedachten te brengen zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat terwijl ik gisteren (het is nu maandag immers) uitsliep tot 17:30
Ik ben hier te vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke 866e...![]()
866. (890) 8881 4776 228 Snaptnix
Ik heb daar heel lang geleden voor het laatst gekekenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke 866e...![]()
866. (890) 8881 4776 228 Snaptnix
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je was zeker heel de nacht door gegaan om Melke nog op andere gedachten te brengen zeker?
En tann staat 4de.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
? Ik was het hele weekend niet online hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je was zeker heel de nacht door gegaan om Melke nog op andere gedachten te brengen zeker?
Echt niet, zou niet weten waar ik moet zoeken, maar mijn e-mail a staat in mijn profiel hihihihiquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je het wel, we hoeven jou toch geen Snaptnix te noemen, want die snapt ook alles![]()
quote:
Melke gaat de andere helpenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef melke het volgende:
[..]
Absoluut enne Doka, sluit jezelf niet zo af![]()
![]()
Ja, misschien moet ik mijn onderschrift wel gaan veranderen in de hulpverlenerquote:
Das mooi, die van mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Echt niet, zou niet weten waar ik moet zoeken, maar mijn e-mail a staat in mijn profiel hihihihi![]()
Was ook maar een grapje Melkequote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
? Ik was het hele weekend niet online hoor![]()
En wat is er gebeurd zodat jij weer blij bent?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
Zo hehe, ik is weer blij.
Je bent zeker een goede raadgeverquote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik mijn onderschrift wel gaan veranderen in de hulpverlener
Doe maar in "ik ben ook lief hoor "quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik mijn onderschrift wel gaan veranderen in de hulpverlener
maar stiekem best wel een leuke mavo mutsquote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar APK is een mavo muts.
Quote en topic report.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klopt, maar APK is een mavo muts.
FF een kort gesprek gehad forevereblue met een top meid.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd zodat jij weer blij bent?
Ik val ook wel op een leuke muts.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maar stiekem best wel een leuke mavo muts![]()
Valt dus wel mee, je kan nog postenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
Hallo lieffies, ik kom jullie alleen even welterusten wensen hoor, heb een leuke avond gehad en was ook een beetje nieuwsgierig of ik nog wel kon posten![]()
Veel plezier nog en tot later![]()
![]()
![]()
Keeeeeee.... dat is nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
FF een kort gesprek gehad forevereblue met een top meid.![]()
*eenschquote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe maar in "ik ben ook lief hoor "![]()
Neuh, ik ben intens gemeen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maar stiekem best wel een leuke mavo muts![]()
En toch intens gemeenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ben intens gemeen.![]()
Mooie smiley, hè?![]()
Heb ik gemaakt.![]()
Ze was ff het klankbord, ellende eruit en nu gaat het weerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeeeee.... dat is nooit weg natuurlijk![]()
![]()
Leuk om te lezen dat het meeviel, je afspraakquote:
Idd zeg, ik durf gewoon niet meer te slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef Athalon het volgende:
Gierende Spanning Ten Top
![]()
[afbeelding]
Slaap lekker Cuall, en tuurlijk kan je nog postenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
Hallo lieffies, ik kom jullie alleen even welterusten wensen hoor, heb een leuke avond gehad en was ook een beetje nieuwsgierig of ik nog wel kon posten![]()
![]()
![]()
Het enige spannende is de blauwe Tafelquote:Op maandag 30 januari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd zeg, ik durf gewoon niet meer te slapen
Gelukkig maar. Je kan er weer met frisse tegenzin moed tegenaan dusquote:Op maandag 30 januari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze was ff het klankbord, ellende eruit en nu gaat het weer![]()
Kan ie ook kunstjes? Van kleur veranderen ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het enige spannende is de blauwe Tafel![]()
Heb de streams al een uur of wat uitstaan... sinds Bart is gaan slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef Athalon het volgende:
Gierende Spanning Ten Top
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Wat ben jij nou voor een ventquote:
Beukt ie niet meer danquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb de streams al een uur of wat uitstaan... sinds Bart is gaan slapen
Coooool.... een kameleon tafelquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ie ook kunstjes? Van kleur veranderen ofzo![]()
Er was vanmiddag een klein relletje tussen een aantal users en TL geloof ik, heb niet alles meegekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoezo zou je niet meer kunnen posten dan?
Vind je helemaal niet gemeen, vind je komischquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ben intens gemeen.![]()
Mooie smiley, hè?![]()
Heb ik gemaakt.![]()
What else is newquote:Op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef newsman het volgende:
Bier is lekker ff bijkomen, streams zijn een beetje saai alleen.
Dankje, jij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen![]()
FB slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Piraatje je bent coolquote:Op maandag 30 januari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
What else is new![]()
*stil in mij op heeft staan![]()
Komt goed!quote:Op maandag 30 januari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat het meeviel, je afspraakEn verder rustig aan, heh
![]()
Slaap lekker FBquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Truste Bluequote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker FBquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker blue tot morgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
See you BONG4002, trustequote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, jij ook![]()
* BONG4002 rookt nog éénen gaat dan ook maar eens de PC uitgooien
Doeii Cuallquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Nee joh, dat is nou ook weer overdreven hequote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe maar in "ik ben ook lief hoor "![]()
Oh,quote:Op maandag 30 januari 2006 01:31 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh, dat is nou ook weer overdreven he![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
See you BONG4002, truste
En toch ben ik het niet eens met je sigquote:
Slaap lekker Blue en tot morgenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker Bong4002, morgen weer hequote:Op maandag 30 januari 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel maar eens goed uitknallen dus m.a.w. * BONG4002 gaat
Trusten aan iedereen
En....tot straks
Doei, Bong, ik heb vandaag Siberia nog een keer geluisterdquote:Op maandag 30 januari 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel maar eens goed uitknallen dus m.a.w. * BONG4002 gaat
Trusten aan iedereen
En....tot straks
Wat je ga je in godsnaam doen danquote:Op maandag 30 januari 2006 01:40 schreef Athalon het volgende:
Allemaal de rust, over 3 uurtjes gaat de wekker weer![]()
![]()
Weet jij iets beters dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
En toch ben ik het niet eens met je sig![]()
Jij bent niet moeilijk![]()
Copyright Morwen, natuurlijkquote:
Olie en dingen die open gaan.....ik zeg niksquote:Op maandag 30 januari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
Straks gaat de beurs weer open, gaan de aandelen weer omhoog, heerlijk die olie.
Slaap lekker White_Pearl.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef White_Pearl het volgende:
Welterusten iedereen die is gaan slapen, ik ga ook eens een uitstapje maken
naar mijn bedveel plezier nog allemaal en tot morgen
![]()
Viezerdquote:Op maandag 30 januari 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Olie en dingen die open gaan.....ik zeg niks![]()
![]()
Slaap lekker, pareltjequote:Op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef White_Pearl het volgende:
Welterusten iedereen die is gaan slapen, ik ga ook eens een uitstapje maken
naar mijn bedveel plezier nog allemaal en tot morgen
![]()
Wat nou weer, ik zei toch niksquote:
Was? Nu niet meer dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Copyright Morwen, natuurlijk![]()
Jij was van mij, weet je nog![]()
![]()
Wat dacht je van deze:quote:
Sinds zaterdag niet meer, ben ik bangquote:
Wat is er zaterdag dan gebeurt?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinds zaterdag niet meer, ben ik bang![]()
![]()
Hoezo buiten bereik dan? Hij klinkt eigenlijk wel interessantquote:Op maandag 30 januari 2006 01:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze:
Melke even buiten bereik![]()
Heb je innerlijk gezoend ?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:05 schreef melke het volgende:
[..]
Haha umn niet officieel hoor. Wanneer heb je trouwens verkering?
Wat is innerlijk zoenen?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je innerlijk gezoend ?
Zoja dan wel
Vond het niet leuk/lekker ,dan Nee![]()
Heb geloof ik een verkeerde reply gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef newsman het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een Harem wilt Henk.![]()
Die zit of zat in het Tan-topic volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Waars Doka trouwens gebleven?
Wat moet hij daar?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zit of zat in het Tan-topic volgens mij![]()
Onder anderequote:Op maandag 30 januari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zit of zat in het Tan-topic volgens mij![]()
Ikquote:Op maandag 30 januari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is een zeer goeie vraagVraag me sowieso wie daar nou post
![]()
BEW eventjes trouwens![]()
Wat jij wiltquote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Ik heb geen verkering dan haha
Het begint erop te lijken dat het echt BB Tanja is, en als dat zo is is dat wel leuk want die Menno reageert nergens opquote:
Omdat ze onwijs geil is en het wereld record shag roken heeft verbroken.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:15 schreef melke het volgende:
[..]
Wie is Tann trouwens en waarom moet diegene vereerd worden?
Marlboro is geen shagquote:Op maandag 30 januari 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat ze onwijs geil is en het wereld record shag roken heeft verbroken.
Het is in elk geval grappig, dat in elk gevalquote:Op maandag 30 januari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat het echt BB Tanja is, en als dat zo is is dat wel leuk want die Menno reageert nergens op
Jaquote:
Tuurlijk moet je dat niet zomaar gelovenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Ik weet niet of je zomaar iemand moet geloven die zegt dat het Tanja is. Dat kan iedereen zeggen he..
Geloof je haar nu wel dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dat niet zomaar gelovenZie mijn eerste reacties op tann van gisteren maar
En waar kom jij vandaan ?????????? als god bestaat red Melke.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Ik weet niet of je zomaar iemand moet geloven die zegt dat het Tanja is. Dat kan iedereen zeggen he..
Nooit helemaal. Net zomin als ik ooit helemaal zou geloven dat jij echt een vrouw bent. Dat is nou eenmaal internet.quote:
Ik niet in elk geval, de echte Tanja was al op hoge poten weggeholdquote:
Ach en anders is het een leuke (1 april) grap ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Laat ik nu eindelijk maar is de iets softere aanpak van Morwen nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, de echte Tanja was al op hoge poten weggeholdHet is duidelijk een man
![]()
Ik ook niet. De echte Tanja ging niet aardig in de SC op een forum waar ze behoorlijk afgezeikt is gewordenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, de echte Tanja was al op hoge poten weggeholdHet is duidelijk een man
![]()
Nee, ik vind het maar zielig als mensen zich als andere voor doenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach en anders is het een leuke (1 april) grap ofzo![]()
Ik kan er dan zeker wel om lachen >> jij ook![]()
Hobjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach en anders is het een leuke (1 april) grap ofzo![]()
Ik kan er dan zeker wel om lachen >> jij ook![]()
Sjet, mijn zoenvriendinnetjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Welnee, de mighty pirate kan voor mij niet meer stuk![]()
Was slechts zeer verbaasd![]()
Goed plan, als je maar niet dequote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Laat ik nu eindelijk maar is de iets softere aanpak van Morwen nemen.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
, meid, ik heb je verwaarloosd..........nog een paar
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik!quote:Op maandag 30 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sjet, mijn zoenvriendinnetje![]()
Verwondert u slechts![]()
Prima, dank je en met jouw gaat het ook goed heb ik gelezen, je hebt leuke dag gisteren gehadquote:
dag boefje.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |