Nou dan kan je een mep verwachten van haar, niet normaalquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa.... tegen Viool d'r neus
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
Nou heeft Viola al gezegd dat wij 40 idioten zijn... en lees ik in het FB topic dat we ook al josti's zijn. Het moet toch niet gekker worden
[..]
That's HBB, meestal draaien ze soms meer dan de helft weg, of gewoon slecht geluid etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
Zit ik net te kijken, hoe Bart zijn toetsenbord vernaggeld, schakelen ze over naar een sereen stille gang.
Prima regie
Goed dat je hetzelf zegt.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wou eigenlijk gaan slapen.
Ben een viespeuk weet je
Nou ikke wel hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
Dat tanja topic is best leuk om te lezen maar ik durf er helemaal niks in te posten.
Ook al alleen Morwen, ik kreeg vanvond om 10:15 een telefoontje 2 vrienden willen geen contact meer joepie, het leven is prachtigquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Idiote, randdebiele, slowchattende, kusjesgevende, zwaaiende josti's![]()
Yay, ik hoor ook eens ergens bij![]()
Ja zoiets, verzinnen we wel wat opquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog welquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Idiote, randdebiele, slowchattende, kusjesgevende, zwaaiende josti's![]()
Yay, ik hoor ook eens ergens bij![]()
Ik denk toch echt steeds meer dat ze het gewoon is hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor.
Ik geef iedereen altijd het voordeel van de twijfel.
En is ze het niet heb ik pech gehad.
Kunnen ze me hoogstens uitlachen dat ik zo goedgelovig was.
Nee ben nog steeds aan het zoekenquote:
Ik kan me dat gewoon niet voorstellenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahaha ben soms ook een duiveltje hoor![]()
![]()
![]()
Was ik maar een keer alleenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Ook al alleen Morwen, ik kreeg vanvond om 10:15 een telefoontje 2 vrienden willen geen contact meer joepie, het leven is prachtig
Trouwens wat waren het eigenlijk voor vrienden.![]()
Zo we worden voor nogal wat uitgemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog wel![]()
En je hoorde toch al ergens bij? Bij de nachtploeg![]()
Dat is hetzelfdequote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog wel![]()
En je hoorde toch al ergens bij? Bij de nachtploeg![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen![]()
als je nog een kwartiertje tijd hebt Morwen graagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was ik maar een keer alleen![]()
En das niet zo mooi, nee![]()
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeetquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeet) Zijn ook Josti's
quote:Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een Butt-Flip ben je de flipper kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-bandquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeet) Zijn ook Josti's
Ach beter een Josti of weet ik veel dan dat ze zeggen dat ik op Kliko lijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een But-Flip ben je de flipper kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |