Dat denk ik wel hoor, iig Flugel, TL weet ik niet zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ff het FB topic aan het lezen... maar wat een zootje is het zeg. Hoop wel dst TL en Flugel blijven.
Trustequote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot straks wees een beetje lief voor elkaar.![]()
![]()
![]()
Anders maak ik gewoon weer een Teamlead kom terug topic aanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor, iig Flugel, TL weet ik niet zeker
Ik vroeg me dat ook al afquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vraag me af of hij ook een account heeft hier
Maar denk het niet
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anders maak ik gewoon weer een Teamlead kom terug topic aan
Nu pas? als we al bij deel 233 zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een nieuwe slowchat gevonden, ik vraag me nu af of de 1000 gehaald kan worden![]()
Nee denk het nietquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef newsman het volgende:
Ik heb nog niet naar de mededelingen gekeken, maar gaat flugeltje echt weg ?
Wat ben je toch weer liefquote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Regenwormen we zullen lief
zijn voor elkaar beloofd!
![]()
![]()
![]()
Dankje Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee denk het niet
En er staat niets in MED dus
quote:
Hallo PC eendquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
Ik heb een nieuwe slowchat gevonden, ik vraag me nu af of de 1000 gehaald kan worden![]()
Ik zit er ook, misschien dat je dan wel durft?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
Dat tanja topic is best leuk om te lezen maar ik durf er helemaal niks in te posten.
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
Nou heeft Viola al gezegd dat wij 40 idioten zijn... en lees ik in het FB topic dat we ook al josti's zijn. Het moet toch niet gekker worden
[..]
Wou eigenlijk gaan slapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit er ook, misschien dat je dan wel durft?![]()
jaaaaaaaaaaaa.... tegen Viool d'r neusquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!![]()
Nou dan kan je een mep verwachten van haar, niet normaalquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa.... tegen Viool d'r neus
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
Nou heeft Viola al gezegd dat wij 40 idioten zijn... en lees ik in het FB topic dat we ook al josti's zijn. Het moet toch niet gekker worden
[..]
That's HBB, meestal draaien ze soms meer dan de helft weg, of gewoon slecht geluid etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
Zit ik net te kijken, hoe Bart zijn toetsenbord vernaggeld, schakelen ze over naar een sereen stille gang.
Prima regie
Goed dat je hetzelf zegt.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wou eigenlijk gaan slapen.
Ben een viespeuk weet je
Nou ikke wel hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
Dat tanja topic is best leuk om te lezen maar ik durf er helemaal niks in te posten.
Ook al alleen Morwen, ik kreeg vanvond om 10:15 een telefoontje 2 vrienden willen geen contact meer joepie, het leven is prachtigquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Idiote, randdebiele, slowchattende, kusjesgevende, zwaaiende josti's![]()
Yay, ik hoor ook eens ergens bij![]()
Ja zoiets, verzinnen we wel wat opquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog welquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Idiote, randdebiele, slowchattende, kusjesgevende, zwaaiende josti's![]()
Yay, ik hoor ook eens ergens bij![]()
Ik denk toch echt steeds meer dat ze het gewoon is hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ikke wel hoor.
Ik geef iedereen altijd het voordeel van de twijfel.
En is ze het niet heb ik pech gehad.
Kunnen ze me hoogstens uitlachen dat ik zo goedgelovig was.
Nee ben nog steeds aan het zoekenquote:
Ik kan me dat gewoon niet voorstellenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahaha ben soms ook een duiveltje hoor![]()
![]()
![]()
Was ik maar een keer alleenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Ook al alleen Morwen, ik kreeg vanvond om 10:15 een telefoontje 2 vrienden willen geen contact meer joepie, het leven is prachtig
Trouwens wat waren het eigenlijk voor vrienden.![]()
Zo we worden voor nogal wat uitgemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog wel![]()
En je hoorde toch al ergens bij? Bij de nachtploeg![]()
Dat is hetzelfdequote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij de Josti's nog wel![]()
En je hoorde toch al ergens bij? Bij de nachtploeg![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me dat gewoon niet voorstellen![]()
als je nog een kwartiertje tijd hebt Morwen graagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was ik maar een keer alleen![]()
En das niet zo mooi, nee![]()
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeetquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeet) Zijn ook Josti's
quote:Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een Butt-Flip ben je de flipper kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Doen we toch lekker met zijn allen de josti flip!
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-bandquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... de dagploeg en avondploeg en overgansploeg (zijn er nog pleogen die ik vergeet) Zijn ook Josti's
Ach beter een Josti of weet ik veel dan dat ze zeggen dat ik op Kliko lijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een But-Flip ben je de flipper kwijt![]()
Joepi ik doe mee, voel me helemaal oke in die sfeerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-band![]()
Maken we gewoon de flippende Josti's vanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-band![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een Butt-Flip ben je de flipper kwijt![]()
Of een zeekoequote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach beter een Josti of weet ik veel dan dat ze zeggen dat ik op Kliko lijk![]()
Ik zie het al voor me een nieuw spotje Viola Holt en een biostabiel.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of een zeekoe![]()
Maar goed, iedereen zit weer veilig terug in zijn hokje![]()
Hoi hoi allemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb wel weer wat los gemaakt hè?![]()
Of eerlijk gezegd... Pinbal
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb het gelezen ik ik ben dus devan de josticlub, of lees ik dat verkeerd
![]()
Whahaha Hallo Mquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt het aardig aangezwengeld met je reactie op Peter en de caps ja begrijp ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
*geeft A en M een vlaggetje en een petje.....welkomquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb je van Bart zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
Maja ze kunnen beter over je lullen dan over je lul fietsen zeg ik altijd maar![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
*geeft A en M een vlaggetje en een petje.....welkom![]()
Rechtsaf voor de sterke drank, linksaf om plaats te nemen in de band. Bedankt voor uw komst en veel plezier![]()
Ja hé, ow dat heb ik niet gehoord komt al jaren voor in mijn vocabulairquote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb je van Bart zeker![]()
(Ik hoorde hem dat afgelopen week een keer zeggen, volgens mij had ik dat ook gepost)
Ah okiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, ow dat heb ik niet gehoord komt al jaren voor in mijn vocabulair![]()
Sterke zet APKquote:
Geen idee, ik kom niet meer buiten het Tanja topicquote:
Nee eerst een foto, dan beoordelenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps waar ben je nu dan eendjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet meer buiten het Tanja topic![]()
Zijn broer had het al over een meet met bart...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sterke zet APK, nog meer van die idioten hier
![]()
Die komen gegarandeert kijken en posten![]()
![]()
Hij wil weten of HBB nog wel tot het eind doorgaatquote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef APK het volgende:
Ze hebben het topic dat Bart zat te bekijken gevonden.![]()
Het medium Robbert van den Broeke (deel 19)
Over dat schizofrene nepmedium!![]()
Meteen is de bandwidth overschreden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Snaptnix het volgende:
Kwam tijdens het zoeken naar het topic nog wel een mooi topic tegen voor APK of Scanman![]()
[GRATIS] Bankstel
Ja ik ook, maar nachtzuster was me net voor, toen ik de link wilde plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:37 schreef lovebear het volgende:
Ik weet als t goed is welk forum het is van de screen shot![]()
Mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik er eindelijk achter welk topic het was. Waren ze me vooorrrr....![]()
Het medium Robbert van den Broeke (deel 19)
.... het was ....quote:Op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
Maja ze kunnen beter over je lullen dan over je lul fietsen zeg ik altijd maar![]()
hahahaha, die foto zoek je maar ergens staat niet op FOK.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee eerst een foto, dan beoordelen![]()
![]()
Of graancircels in de tuin!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:37 schreef PC eend het volgende:
Hij wil weten of HBB nog wel tot het eind doorgaat![]()
sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar nachtzuster was me net voor, toen ik de link wilde plaatsen.![]()
Els is een beetje onzeker over het registreren, ze houdt er niet zo van om alles openbaar te maken, maar er is hoop, heb uitgelegd dat ze alleen een e-mail adres moet invullen en een nick, maar ik blijf zachtjes pushenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Athalon waar de Fok! blijft Els![]()
Niks sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik had hem ook gecapt en zag het geweldige medium op foto voorbijkomen, dat maakte het iets makkelijker![]()
Jammer van de foto, maar het soepje 7 ltr in totaal was heel erg lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahahaha, die foto zoek je maar ergens staat niet op FOK.
Maar je soepje was dus erg lekker heb ik gelezen![]()
Dag lief beertjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker meissiequote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker beertjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel een andere foto.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer van de foto, maar het soepje 7 ltr in totaal was heel erg lekker![]()
![]()
Truste Beerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
![]()
De broer van APKquote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn broer had het al over een meet met bart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |