Ik geef het eerlijk toequote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik breng je van slag heh, geef maar toe![]()
![]()
Bloody Maryquote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook, maar met die klap met dat bloed was ook wel mooi, als je toch een mod op de schouder bent![]()
![]()
LekkerSimpel heeft een ban gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
k dacht flugel en TL allebei , maar heb nog niet alles gelezen![]()
Mijn goede daad vandaag weer gedaanquote:
werd ook wel eens tijdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft een ban gekregen.
Bat zit te rammen op z'n toetsenbord natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn goede daad vandaag weer gedaan![]()
*gatver, het is afgelopenToch maar de streams aan dan, is er nog wat op eigenlijk of is huize avondrust al te bedde?
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de capsquote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bat zit te rammen op z'n toetsenbord natuurlijk![]()
Vraag me af of hij ook een account heeft hierquote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de caps![]()
Yep, maar niet op HBBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de caps![]()
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Liggen die luie C-sterren alweer allemaal op hun nest?
Oh ja, hallo allemaal.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoi frizti. Liggen op hun nest muv Bart die het toetsenbord weer eens zwaar aan het mishandelen is.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoi Friztiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Eigenlijk zou die dag in de week gewoon moeten verdwijnenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef newsman het volgende:
gelukkig tis weer maandag, bah rot zondag.
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi frizti. Liggen op hun nest muv Bart die het toetsenbord weer eens zwaar aan het mishandelen is.
Ah, ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |