Oh echt waar?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stukje van Patty Brard zeker overgeslagen over haar, die was mooi Brard leest echt hier![]()
Compleet verslag over hoe HBB fok er over denkt, alleen dan in Brard haar woorden![]()
Maar jij bent ook een echte lieve! Zo kan ik het ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geef iedereen altijd eerst het voordeel van de twijfel.
En blijkt achteraf dat het niet zo is ,nou dan heb ik toch iemand een plezier gegeven![]()
Manueel for HBBquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef Sjet het volgende:
Hebben ze Manueel eruit geflikkerd bij Amstel-live?![]()
Daar heb je gelijk aan hoor henk ben ook niet echt fan maar sommige dingen vindt ik wel leukquote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dan komt tie en is het zo'n timide jongetje want de regie kan niet in grijpen en moet hij alles alleen oplossen![]()
niet goed volgens mij.
Zijn shows vindt ik wel leuk![]()
Tis erg saaiquote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef Morwen het volgende:
Waarom vind ik Daphne hier nu helemaal geen type voor![]()
Leuk mens, maar ze is te braaf![]()
Sorry, oftopic, maar de streams zijn niks volgens mij momenteel?
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
Malle Babbe![]()
![]()
![]()
*krijgt BB5 foute avond flashback![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
Malle Babbe![]()
![]()
![]()
Was een hele leuke avondquote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
Malle Babbe![]()
![]()
![]()
Over 13min denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
heel erg hoe laat komt de nachtploeg?
Ik pleit voor een foute BB-vips (want dat is het gewoonquote:
Denk dat die bans nog wel mee zal vallen, de lucht is alweer redelijk geklaardquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Slaap lekker of heb op andere wijze nog veel plezier! Ik reken op een aantal bans!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Slaap lekker of heb op andere wijze nog veel plezier! Ik reken op een aantal bans!!!![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en dromen staat vrijquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
leuk ideequote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik pleit voor een foute BB-vips (want dat is het gewoon) feestavond
![]()
En dan de taarten tegen elkaar met eieren om de tafel![]()
![]()
Slaap lekker Deminsquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
De nachtploeg is meestal pas rond 2 uur vol in vaartquote:
Welnee, die zitten net als in de Dubbelfris reklame op onze schouders, Zoene Zoenequote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef Morwen het volgende:
Henk, Pareltje, Beertje.......leuk om iedereen weer te zien en ik hoop dat Flugel en teamlead zich niet gek laten maken, dat is het gewoon niet waard. Zij moeten beide blijven![]()
Als het Tanja is dan is het heel leuk dat ze meeschrijft.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef demins het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een echte lieve! Zo kan ik het ook!![]()
Jazeker en aangezien ik Morwen van de Tonnekreek ben, zal ik er nog eens over nadenkenquote:
Huh gisteren was het meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
Het gaat met de tientjes actie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
en dan ligt regenworm te dromen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De nachtploeg is meestal pas rond 2 uur vol in vaart
Oei, met zweepjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jazeker en aangezien ik Morwen van de Tonnekreek ben, zal ik er nog eens over nadenken![]()
Welterusten Deminsquote:Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Oeh, ik ben gek op zoenenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welnee, die zitten net als in de Dubbelfris reklame op onze schouders, Zoene Zoene![]()
Dus jij zadelt ons op met slome opdrachten tijdens BB en nu raar gedoe in een zogenaamd hotelquote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jazeker en aangezien ik Morwen van de Tonnekreek ben, zal ik er nog eens over nadenken![]()
Die 10-tjes acties loopt kennelijk niet hard. Vandaag maar 40 Euri bijgestort.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
Het gaat met de tientjes actie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
je ziet de teller nauwlijks oplopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 10-tjes acties loopt kennelijk niet hard. Vandaag maar 40 Euri bijgestort.
Kom jij ook op de Groenendaal bij Sambal Bij ?quote:
Soquote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus jij zadelt ons op met slome opdrachten tijdens BB en nu raar gedoe in een zogenaamd hotel![]()
![]()
![]()
Er stond gisteren toch meer op of heb ik dat misquote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
je ziet de teller nauwlijks oplopen.
Hoezo heb jij ineens zo slechte naam dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan ligt regenworm te dromen.
Over zijn slechte naam die hij niet heeft.
Google gezocht niks kunnen vinden
Oeps twee ik dacht eentje maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef odie22 het volgende:
er zijn er weer 2 weggepest lees ik wel, ik kan ook geen weekendje weg zijn of het is weer zover![]()
Dat VRAAG je toch niet aan een damequote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom jij ook op de Groenendaal bij Sambal Bij ?![]()
Klopt, maar ze hebben moeten terugdraaien omdat een grapjas op de site had gedoneerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er stond gisteren toch meer op of heb ik dat mis![]()
Ik heb avond en een stuk nachtdienstquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
heel erg hoe laat komt de nachtploeg?
Was vast iemand die Henkie Penkie ook niet mochtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben moeten terugdraaien omdat een grapjas op de site had gedoneerd.
quote:
lees mijn siq maarquote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ineens zo slechte naam dan?
Ik ook, maar met die klap met dat bloed was ook wel mooi, als je toch een mod op de schouder bentquote:
Ja, alles goed hoorquote:
Ik breng je van slag heh, geef maar toequote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... sja.... das het eerste punt op de volgende vergadering.
Moet me nog even bedenken wat ik hiermee aanmoet![]()
Ik geef het eerlijk toequote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik breng je van slag heh, geef maar toe![]()
![]()
Bloody Maryquote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook, maar met die klap met dat bloed was ook wel mooi, als je toch een mod op de schouder bent![]()
![]()
LekkerSimpel heeft een ban gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
k dacht flugel en TL allebei , maar heb nog niet alles gelezen![]()
Mijn goede daad vandaag weer gedaanquote:
werd ook wel eens tijdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft een ban gekregen.
Bat zit te rammen op z'n toetsenbord natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn goede daad vandaag weer gedaan![]()
*gatver, het is afgelopenToch maar de streams aan dan, is er nog wat op eigenlijk of is huize avondrust al te bedde?
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de capsquote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bat zit te rammen op z'n toetsenbord natuurlijk![]()
Vraag me af of hij ook een account heeft hierquote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de caps![]()
Yep, maar niet op HBBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag dat hij op FOK zat op 1 van de caps![]()
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Liggen die luie C-sterren alweer allemaal op hun nest?
Oh ja, hallo allemaal.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoi frizti. Liggen op hun nest muv Bart die het toetsenbord weer eens zwaar aan het mishandelen is.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Hoi Friztiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef frizti het volgende:
Oh ja, hallo allemaal.
Eigenlijk zou die dag in de week gewoon moeten verdwijnenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef newsman het volgende:
gelukkig tis weer maandag, bah rot zondag.
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi frizti. Liggen op hun nest muv Bart die het toetsenbord weer eens zwaar aan het mishandelen is.
Ah, ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb dus weer niks gemist deze anderhalve dag dat ik in bed gelegen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |