quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef melke het volgende:
Ik ga er ff vandoor! Tot zo mensjes!
Mooooooooooooooooooiquote:
Ik heb niks gemist dus vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend geheel daar bij HBB... ze zitten alleen maar te roken daar
Ondertussen denkt ze ik ben blij dat je weg bent " lul " , misselijk wijfquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
Viola zou het leuk vinden als Gert weer ff terug zou komen met zijn artiesten voor de Hollandsche avond.
Hoezo hypocriet![]()
Dus we zien jou binnenkort ook in de Fok post top 10?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi FB, ik was er al een poosje maar zit gelijk TV te kijken en reageer ik maar af en toe![]()
Meestal ook niet de moeite waard, maar toch voor de teller he![]()
![]()
Kan het ook niet helpen... ze zei het echt. Met die SuperMario volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is info die ik niet hoef te weten
Oja, Herr Krol is bijna weg dat is ook zoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist dus vandaag.
Nog 22 uur dan Daaag Henkie Penkie.![]()
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ondertussen denkt ze ik ben blij dat je weg bent " lul " , misselijk wijf![]()
Dank je FB, verveel me de ***** vandaag, heb zelfs het John Jones topic al aardig vol zitten spammen vanavond.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooooooooooooooooooi![]()
Net een foto uit de jaren 30 zo
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Marioquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen... ze zei het echt. Met die SuperMario volgens mij![]()
Als ik Gert was geweest had ik dat geeneens meer gedaan, zou gedacht hebben dequote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komen![]()
Alleen door de "paddestoel"quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Mario![]()
Dat levert veel geld en dat is erg belangrijk voor haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komen![]()
Whahaha... ik kan het me helemaal voorstellen. Tijd dat ze de BB5 bewoners weer eens uitnodigen. Dat levert tenminste leuke streams opquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je FB, verveel me de ***** vandaag, heb zelfs het John Jones topiv al aardig vol zitten spammen vanavond.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Mario![]()
Dat heb je goed gezegd Sjetquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
Viool is alle roddelbladen even aan het verslaan daar.... ze leest het graag blijkbaar....... behalve als ze over haar schrijven![]()
Ze heeft ook nog geen reactie terug gehad van Gert erover. DIe zal ook wel denken... barst maar met je hele Maffe Mondoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ik Gert was geweest had ik dat geeneens meer gedaan, zou gedacht hebben deerover.
Morwennnn.... wat ben je lekker vroegquote:
Dan moet Lieske wel komen en de regie moet beter zijn werk gaan doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... ik kan het me helemaal voorstellen. Tijd dat ze de BB5 bewoners weer eens uitnodigen. Dat levert tenminste leuke streams op![]()
Ik zag daar nog een grappige fake-picture van.... ff zoeken....quote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezegd Sjetdan wordt ze overspannen en depressief, ze moeten
Robert Jensen maar weer even loslaten.
Ja, ik kan het welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Morwennnn.... wat ben je lekker vroeg
Ja iid wel erg teleurstellend voor het Rode Kruis en de zieke kinderen, maar dat is danquote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog geen reactie terug gehad van Gert erover. DIe zal ook wel denken... barst maar met je hele Maffe Mondo![]()
Jeetje, wat een welkom van iedereenquote:
ik kijk vrolijk met je meequote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel![]()
*Vrienden van Amstel live kijkt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zag daar nog een grappige fake-picture van.... ff zoeken....
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zag daar nog een grappige fake-picture van.... ff zoeken....
Hijs goed hehquote:
Stukje van Patty Brard zeker overgeslagen over haar, die was mooi Brard leest echt hierquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
Viool is alle roddelbladen even aan het verslaan daar.... ze leest het graag blijkbaar....... behalve als ze over haar schrijven![]()
Die kop van jensenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owwjahh die ik heb me rot gelachen toen ik hem zaghij is leuk
![]()
Nu Banger Hart. Die kop mag van mij wel van tv verdwijnen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hijs goed heh![]()
![]()
Ellen ten Damme, gek heerlijk wijf![]()
Maar blijft een heerlijk nummer swingt de pan uitquote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef Morwen het volgende:
Banger hart, mooi nummer maar dan zonder beeld en een andere zanger![]()
Ik geef iedereen altijd eerst het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef demins het volgende:
Hier maakt 'Tanja' toch echt een slippertje, dacht ik!
oeps
En dan komt tie en is het zo'n timide jongetje want de regie kan niet in grijpen en moet hij alles alleen oplossenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ze moeten
Robert Jensen maar weer even loslaten.
Krijg ik morgen in de leesmapquote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Stukje van Patty Brard zeker overgeslagen over haar, die was mooi Brard leest echt hier![]()
Compleet verslag over hoe HBB fok er over denkt, alleen dan in Brard haar woorden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |