quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef melke het volgende:
Ik ga er ff vandoor! Tot zo mensjes!
Mooooooooooooooooooiquote:
Ik heb niks gemist dus vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Wat een denderend geheel daar bij HBB... ze zitten alleen maar te roken daar
Ondertussen denkt ze ik ben blij dat je weg bent " lul " , misselijk wijfquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
Viola zou het leuk vinden als Gert weer ff terug zou komen met zijn artiesten voor de Hollandsche avond.
Hoezo hypocriet![]()
Dus we zien jou binnenkort ook in de Fok post top 10?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi FB, ik was er al een poosje maar zit gelijk TV te kijken en reageer ik maar af en toe![]()
Meestal ook niet de moeite waard, maar toch voor de teller he![]()
![]()
Kan het ook niet helpen... ze zei het echt. Met die SuperMario volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is info die ik niet hoef te weten
Oja, Herr Krol is bijna weg dat is ook zoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist dus vandaag.
Nog 22 uur dan Daaag Henkie Penkie.![]()
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ondertussen denkt ze ik ben blij dat je weg bent " lul " , misselijk wijf![]()
Dank je FB, verveel me de ***** vandaag, heb zelfs het John Jones topic al aardig vol zitten spammen vanavond.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooooooooooooooooooi![]()
Net een foto uit de jaren 30 zo
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Marioquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen... ze zei het echt. Met die SuperMario volgens mij![]()
Als ik Gert was geweest had ik dat geeneens meer gedaan, zou gedacht hebben dequote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komen![]()
Alleen door de "paddestoel"quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Mario![]()
Dat levert veel geld en dat is erg belangrijk voor haar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... ze heeft hem weggepest... maar als hij met zijn artiesten komt mag die komen![]()
Whahaha... ik kan het me helemaal voorstellen. Tijd dat ze de BB5 bewoners weer eens uitnodigen. Dat levert tenminste leuke streams opquote:Op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je FB, verveel me de ***** vandaag, heb zelfs het John Jones topiv al aardig vol zitten spammen vanavond.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SuperMario... die hield het nog langer vol dan de gewone Mario![]()
Dat heb je goed gezegd Sjetquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Sjet het volgende:
Viool is alle roddelbladen even aan het verslaan daar.... ze leest het graag blijkbaar....... behalve als ze over haar schrijven![]()
Ze heeft ook nog geen reactie terug gehad van Gert erover. DIe zal ook wel denken... barst maar met je hele Maffe Mondoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Als ik Gert was geweest had ik dat geeneens meer gedaan, zou gedacht hebben deerover.
Morwennnn.... wat ben je lekker vroegquote:
Dan moet Lieske wel komen en de regie moet beter zijn werk gaan doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... ik kan het me helemaal voorstellen. Tijd dat ze de BB5 bewoners weer eens uitnodigen. Dat levert tenminste leuke streams op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |