ja dat hoorde ik al ze was erg pissig,maar die foto was toch echt?? volgens een ander BBer heeft ze dat echt gedaan......of was die foto toch nep...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef crazymamma het volgende:
Natte-alie zullen wel niet meer zien.........die was zo geschrokken van haar "badjasfoto"...............
Voor zover ik weet was die foto absoluut 100% echtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef tann het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik al ze was erg pissig,maar die foto was toch echt?? volgens een ander BBer heeft ze dat echt gedaan......of was die foto toch nep...
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik heb die spagaat gezien met je zwangere buik, toen je een duwtje van Roel kreeg
nee hoor meid hoeft niet als hij overdag komt dan had ik vrij genomen en ìn de avond uren moet ik darten dus dan mis het weer voor de zoveelste keer hahahhaha maar ja dan heb ik gewoon pechquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef tann het volgende:
[..]
nee weet ik niet, hij belt me nog of het zowieso nog door gaat, hoezo..??? moet ik iets doorgeven
dat had ik dus ook begrepen van een BBer ,ze had al in het huis gezegd of zo dat ze daar spijt van had.......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was die foto absoluut 100% echt![]()
Ja, 18 oktober...!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef tann het volgende:
[..]
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktober![]()
Meestal was de regie optijd en werden de beelden geblokt, maar het gebeurde soms weleens dat ze te laat warenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
[..]
dat had ik dus ook begrepen van een BBer ,ze had al in het huis gezegd of zo dat ze daar spijt van had.......![]()
kvind et al ranzig zonder dat ze haar been optilde, hoe dom ben je dat te doen met 1000 cams om je heen, voor jullie wel leuk naat urlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
Ja die was echt, ForeverBlue maakte hem. Tot zijn eigen verbazing ze tilde zo haar been op.
Lachen.
Die filmpjes staan ook nog hier op Fok!. In het topic Filmpjes volgens mij. PC eend heeft er een aantal gemaakt. Weet niet of je ze ooit al gezien hebt, zijn echt heel leuk.........Vooral dat "hoerenfeest" van jullie.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef tann het volgende:
[..]
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondje
Wat zij zegt!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MissJ. het volgende:
Natte Lie verdenk ik ervan dat ze donder goed wist wat ze deed. Mevrouw wilde in beeld. En ze was in beeld, de caps van gekke bekken van Nattelie waren hilarisch.
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal was de regie optijd en werden de beelden geblokt, maar het gebeurde soms weleens dat ze te laat waren
tof ga ik zeker ff kijke straks,ben benieuwdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Die filmpjes staan ook nog hier op Fok!. In het topic Filmpjes volgens mij. PC eend heeft er een aantal gemaakt. Weet niet of je ze ooit al gezien hebt, zijn echt heel leuk.........Vooral dat "hoerenfeest" van jullie.
Ach ze lagen wel eens te suffen denk ik. Het mocht niet maar gebeurde wel dat we beelden zagen van het douchen of zo. De piemels van de heren zijn ook in beeld geweest....die van Roel is ieniemienie en die van Joost was de grootste......voor Menno hebben we ook respect.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?
Je krijgt de fok termen, snel onder de kniequote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef tann het volgende:
[..]
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondje
Tja, soms wel soms niet, bij de editie van HBB (Hotel Big Brother) is de regie aanmerkelijk strenger iigquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?
Nee, peuken uit de afvalbak halen is slim met 1000 cams erop.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef tann het volgende:
[..]
kvind et al ranzig zonder dat ze haar been optilde, hoe dom ben je dat te doen met 1000 cams om je heen, voor jullie wel leuk naat urlijk
hoezo bong wil jij viool onder de douche zien dan hahahahahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, soms wel soms niet, bij de editie van HBB (Hotel Big Brother) is de regie aanmerkelijk strenger iig
reken maar dat ze dat wist maar ze was niet de enige, daarom zei ik ook toen ik eruit ging dat het nep is, 1 groot poppenkast!!!!had ik in het begin gelijk door, maar heb daar geen vrienden mee gemaakt, mijn motto doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg werd aar niet gewardeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MissJ. het volgende:
Natte Lie verdenk ik ervan dat ze donder goed wist wat ze deed. Mevrouw wilde in beeld. En ze was in beeld, de caps van gekke bekken van Nattelie waren hilarisch.
hahaaaa lachu ja, ik schrok wel toen ik het meneertje van roel op de banden zag,khoef niks meer te zeggen......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ach ze lagen wel eens te suffen denk ik. Het mocht niet maar gebeurde wel dat we beelden zagen van het douchen of zo. De piemels van de heren zijn ook in beeld geweest....die van Roel is ieniemienie en die van Joost was de grootste......voor Menno hebben we ook respect.
(wat zeg ik allemaal)![]()
was idd niet slim......maar dat had ik thuis ook gedaan in zoon geval,nou zit ik thuis nooit zonder, maar wat ik al zei wou mezelf zijn, schijt aan de cameraas en andere bewoners hadden er wel van gerookt maar durfden niet te doen wat ik deed ivm cams!!!!maar je hebt gelijk!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, peuken uit de afvalbak halen is slim met 1000 cams erop.![]()
nee niksquote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef crazymamma het volgende:
Heb je eigenlijk nog wel eens iets van Channie gehoord Tann of van Dido? Die waren toch ook zo gek met Jos.........
nee hoor, ik heb nog niks kwetsends verteld dat zie je verkeerd, kvertel hoe et was maar boor niemand de grond in!!zelfs natte alie nie, kzei toch dat ze er spijt van had..en tis gewoon een feit dat van roel.....ik heb nu een heeele grote doos!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Dynabite het volgende:
Je zit hier trouwens aardig te roddelen over de andere bewoners Tann!!!!!!!!![]()
Sorry ik pak de inkopper nog even mee....een KIJkdoos!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog niks kwetsends verteld dat zie je verkeerd, kvertel hoe et was maar boor niemand de grond in!!zelfs natte alie nie, kzei toch dat ze er spijt van had..en tis gewoon een feit dat van roel.....ik heb nu een heeele grote doos!!!
tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef katja31 het volgende:
he tanja nog een vraagje wil jij misschien bij een jongetje van 5 jaar iets in het gastenboek schrijven hij was fan van bb5 als je verhaal op de site leest snap je het wel dit is de link http://www.naastenliefde.com/ alvast bedankt
alles a bong nang you?? weet niet of ik et goed schreef, bedankt, en sorry dat et ff geduurd heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Godver!
Maandenlang heb ik hier dag en nacht rondgehangen en altijd stiekum gehoopt dat ze een keer langs zou komen! Komt ze potverdikkie tijdens die klote HBB, waar ik gewoon niet naar kan kijken!!
Hey Tan! Fawaka?![]()
Tof dat je er bent en no spang wat men hier over je zegt en gezegd heeft, je bent een toppertje!![]()
Ik hoorde bij de kleine pro-Tanja-clan hier, al moet ik toegeven dat PC-eend, LS en Peter fanatieker waren, en soms had ik ook keiharde kritiek en wilde ik je achter het behang plakken. Maar ik zag wel dat achter die stoicijnse blik en de 'het kan me allemaal niks schelen-houding' een leuke en lieve meid zat en nog steeds zit. Ik heb meerdere malen met tranen in mijn ogen naar je zitten kijken, want ik voelde je verdriet! Na jouw vertrek was BB5, voor mij, ook minder leuk.
Fijn dat je nu gelukkiger voelt en nogmaals, laat ze lekker lullen!![]()
haha tot latersquote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Sorry ik pak de inkopper nog even mee....een KIJkdoos!!!!
Hahaha, doeggies Tanja.
heb geen contact met lies, ing zal zelf moete komen voor mij hoeft et niet, no hard feelings hoor, ing is toch wel liefquote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef Day het volgende:
Ik heb een vraag (als het mag?)
Heb je contact met Lieske en zou je overwegen om weer contact met Ingrid te hebben, na een lang en goed gesprek?
(ok, dat waren er dus 2)
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog niks kwetsends verteld dat zie je verkeerd, kvertel hoe et was maar boor niemand de grond in!!zelfs natte alie nie, kzei toch dat ze er spijt van had..en tis gewoon een feit dat van roel.....ik heb nu een heeele grote doos!!!
Bijna goed!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef tann het volgende:
[..]
alles a bong nang you?? weet niet of ik et goed schreef, bedankt, en sorry dat et ff geduurd heeft
had ik helaas te laat door,anders waren we in het huis al goeie maatjes gewordenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Hoi Tanja
Leuk dat je ook hier langs komt.
Moest altijd wel lachen hoe je was in BB ook al vond ik je soms ook echt een kreng.
Had jij door hoe Menno werd behandeld door mede bewoners of is dat langs je heen gegaan.
Had jij wel door hoe Tanja werd behandeld door haar medebewoners?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Hoi Tanja
Leuk dat je ook hier langs komt.
Moest altijd wel lachen hoe je was in BB ook al vond ik je soms ook echt een kreng.
Had jij door hoe Menno werd behandeld door mede bewoners of is dat langs je heen gegaan.
gezellie, hoe schrijf je et dan btw?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Bijna goed!
En yep, het gaat uitstekend hier!
En beter te laat dan nooit, zegt men toch? Leuk dat je er bent, nu heb ik weer een reden om vaker te komen. Die zgn. BN-ers interesseren me nl. niet.
Het leefde heel erg onder de kijkers.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef tann het volgende:
[..]
had ik helaas te laat door,anders waren we in het huis al goeie maatjes geworden
kweet niet of ze er spijt van hadden, heb geen contact met ze behalve met menno en linda, ik zal het hem es vragen maar ik denk het haast wel anders was hij er niet zaterdag in HBBquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het leefde heel erg onder de kijkers.
Hebben sommige bewoners daar achteraf nog spijt van gehad.
Wij gaven Rob de schuld eng mannetje![]()
voor zover ik heb gehoord heeft chantal haar excuses aangebodenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het leefde heel erg onder de kijkers.
Hebben sommige bewoners daar achteraf nog spijt van gehad.
Wij gaven Rob de schuld eng mannetje![]()
Ja zeg ik dan wat anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had jij wel door hoe Tanja werd behandeld door haar medebewoners?
Leuk dat jij er ook bentquote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Bijna goed!
En yep, het gaat uitstekend hier!
En beter te laat dan nooit, zegt men toch? Leuk dat je er bent, nu heb ik weer een reden om vaker te komen. Die zgn. BN-ers interesseren me nl. niet.
Peukenpauzequote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
kmoet ff weg ben er zo weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |