haha dank je, de groeten aan je moeder, ennuh ik ben nu wat vrolijker gemuts!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
Begrijp ik nou goed dat we met de enige echte onvervalste Tanja te maken hebben! Het stuk sjacherein dat me zoveel plezier heeft bezorgd? Tanja, meid, ik zag je graag! Vooral als je lekker ongenuanceerd tekeer ging! Chapeau! (Pet af!) Ik kan het nauwelijks geloven! Ik ga gelijk mijn moeder bellen!
white noisequote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef tann het volgende:
[..]
oef we hebben er 2 gehuurd en volgens mij maar 1 gezien, ging over die hoezeg je dat, iets met geesten en elektrische aparaten waar je stemmen op kon horen, geen klap aan!!! die andere was een lach film volgens mij...die had hij al een keer gezien
nee heb geen contact met ing, zal wel komen als ze ooit zwanger wordt, dan zal ze me begrijpen, en ja, afgezien van dat gedoe is ing een heel lief mens, dat meen ik!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef katja31 het volgende:
dat is leuk dat jullie nog kontakt hebben , hij ,ing ,linda , chan en jij waren mijn favorieten , ik moet eerlijk zijn dat ik je ook soms een opdondertje vond hoor maar ik wist wel dat er onder alles wat je had mee gemaakt een lief persoon zat , en ik ben blij dat het je nu beter gaat , alleen jammer van ing en menno maar ja je kan niet alles hebben heb je het ook met ing uitgepraat over dat nomineren dat vond ik een beetje sneu jullie band was goed in het huis
Een vrolijke muts, dat zie ik graag!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef tann het volgende:
[..]
haha dank je, de groeten aan je moeder, ennuh ik ben nu wat vrolijker gemuts!!!
nou ik ben gewoon benieuwd of dat allemaal is uitgesproken en verder niks want ik geloof die bladen toch al niet ik hoor het liever van de bron zelf , en ik hou al zeker niet van roddelen dus miss j je hebt voor mij niks te vrezen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, klein tipje,
mijn vriendin is een BN-er. Als die wat post op het internet staat het volgende week in de roddelbladen. Is al vaak gebeurd.
Ook jij bent nog steeds gewild denk ik vooral door bepaalde mensen die uitspraken willen. Hou dat goed in de gaten.
bedankt!! ik weet et, maar ze doen maar, kan er nog wel bij en ik zeg geen dingen die niet waar zijn, kunnen ze et weer lekker verdraaien hebben ze weer wat te doen, sta ik boven, ze doen toch wat ze willen heb ik al doorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, klein tipje,
mijn vriendin is een BN-er. Als die wat post op het internet staat het volgende week in de roddelbladen. Is al vaak gebeurd.
Ook jij bent nog steeds gewild denk ik vooral door bepaalde mensen die uitspraken willen. Hou dat goed in de gaten.
Nee sloeg niet op ons hier. Het gebeurt gewoon dat bedoel ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou ik ben gewoon benieuwd of dat allemaal is uitgesproken en verder niks want ik geloof die bladen toch al niet ik hoor het liever van de bron zelf , en ik hou al zeker niet van roddelen dus miss j je hebt voor mij niks te vrezen hoor
ghehequote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef crazymamma het volgende:
Je had groot gelijk met Rob, vervelende kwal........... Ik zou ook niet willen dat tie aan mijn bebykleertjes zat.
muts op mn hoofd he..?!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Een vrolijke muts, dat zie ik graag!
haa daar kan ik over mee pratenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee sloeg niet op ons hier. Het gebeurt gewoon dat bedoel ik.
ben nu wel benieuwd wie je vriendin is....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef MissJ. het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben het wel eens uitgespeeld en deden ons voor als lesbisch stel....lachen maar niemand hapte. We waren te doorzichtig en zei was net getrouwd.
Maar soms hebben we niks door en dan hup staat er weer een overtrokken verhaal overal. Het laatste was dat ze wat had gezegd over Bonnie st Clair....ze haalde daar zelfs boulevard mee.
We lagen dubbel.
ow oke sorry danquote:Op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee sloeg niet op ons hier. Het gebeurt gewoon dat bedoel ik.
Belinda/ Jos....die snap ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
heej ik heb boulevard ook gehaald, en belinda ik bedoel jos ook haahahahaa eikels die boulevard!!
Hoezo ellendequote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
Wil ik best zeggen Manon Thomas.
Zo laat nu de ellende maar over me heenkomen. Dat ze van de B-categorie is en zo.
Die naam zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
Wil ik best zeggen Manon Thomas.
Zo laat nu de ellende maar over me heenkomen. Dat ze van de B-categorie is en zo.
ech niet?? ze zeiden dat ik Jos beter Belinda had kunnen noemen ivm het roken van mij,quote:
die van verslinde hahahaha moet nodig wat zeggen , hij spoort zelf niet de aandacht trekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
heej ik heb boulevard ook gehaald, en belinda ik bedoel jos ook haahahahaa eikels die boulevard!!
Ze heeft het druk in het land en is net van vakantie terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef crazymamma het volgende:
Vond Manon altijd een leuke spontane meid. Jammer dat ze niet meer op de buis is..........
niks hoor ik deed een geinig gokje maar manon is een hele mooie vrouw hoor ik vindt haar altijd wel aardig , ze kwam ook altijd goed over op tvquote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef MissJ. het volgende:
Mensen hebben vaak een ander beeld over haar. Ik heb geen zin om mijn vriendschappen te verdedigen doe ik met niemand.
Wat bedoel je nou met die namen?
quote:
Mss ooit gezien, maar echt veel zegt het me nietquote:
Het doet er verder ook niet toe denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss ooit gezien, maar echt veel zegt het me niet
Toch bedankt voor de foto
wat dacht je van Nelle en Samson hahaaaaa, dit is een grapje hoor voor alle duidelijkheid, kmoest stiekum een beetje lachen om de Belinda grap......maar Albert maakte hem niet, had ik wel verwacht trouwensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
Oh ja dat sigarettenmerk.
Nou dan zouden mijn kinderen Drum en drum2 heten.
nee, ik weet wel dat ie inquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef crazymamma het volgende:
Tann, weet jij iets van die vriendin van Menno, of mag jij er ook niets over loslaten.
(ach als ze niet duimt maar wat anders in der mond stopt...)quote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik weet wel dat ie inis en het is hem gegunt, maar ik weet er niks van, als het goed is komt hij hier dinsdag ff....maar tzal ongetwijfeld een leuke meid zijn
ik kan geen poppetje vinden die nu heeeel hard lachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(ach als ze niet duimt maar wat anders in der mond stopt...)
Gheghe.
Jij bent veel ordinairder dan ik!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(ach als ze niet duimt maar wat anders in der mond stopt...)
Gheghe.
Ze heeft wel een web-logquote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef crazymamma het volgende:
Vond Manon altijd een leuke spontane meid. Jammer dat ze niet meer op de buis is..........
Vast wel zo heeft op turnen en kung-fu gezetenquote:
Deze?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef tann het volgende:
[..]
ik kan geen poppetje vinden die nu heeeel hard lacht
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef tann het volgende:
[..]
ik kan geen poppetje vinden die nu heeeel hard lacht
geeft niet hoor, heel begrijpelijk allemaal.......quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef soylent het volgende:
[..]
Ze heeft wel een web-loghttp://manonthomas.web-log.nl/
Het Internet maakt de afstand tussen BN-ers en het simpele volk weer een stuk kleiner!
Welkom Tanja ook
Ik heb hopelijk niet al te veel nare dingen gezegd, we moeten op onze woorden gaan letten hierIk was nogal anti Nathalie. Als die ook gaat posten ga ik helemaal stuk
![]()
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktoberquote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vast wel zo heeft op turnen en kung-fu gezeten
nee weet ik niet, hij belt me nog of het zowieso nog door gaat, hoezo..??? moet ik iets doorgevenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef katja31 het volgende:
komt hij dinsdag overdag of in de avond weet je dat toevallig
ik heb die spagaat gezien met je zwangere buik, toen je een duwtje van Roel kreegquote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef tann het volgende:
[..]
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktober![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |